View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Knowrud Veteran
|
Posted: 23.07.2015 10:02 Post subject: |
|
|
Ser ikke for meg at Malec er med på å bremse overgangen på de personlige betingelsene for så å si til media at han er lei av ventetiden. |
|
Back to top |
|
 |
Lomaxx Veteran
|
Posted: 23.07.2015 12:41 Post subject: |
|
|
Sa ikke Malec for noen måneder siden at det var uaktuelt å dra tilbake til Trencin? I såfall har jo vi alle forhandlingskortene på vår side av bordet. Vi kan vel uansett egentlig bare tilby han kontrakt og vente til den han har går ut hvis det er så lenge igjen at han kan finne på å nekte å dra tilbake (hadde ihvertfall ikke jeg turt hvis det var mer enn 6 mnd igjen av kontrakten min) _________________ Grilldress er også en dress:)
Ratatosk wrote: |
Det hjelper lite å legge seg flat, dersom man ikke evner å reise seg. Da får man heller begynne med svømming! |
|
|
Back to top |
|
 |
machiavelli Veteran
|
Posted: 23.07.2015 12:55 Post subject: |
|
|
Har RBK kommunisert dårlig til Malec? Eller er Malec urimelig?
Slik jeg ser det er RBK interessert, men vil ikke ta seg råd til å kjøpe ham til den prisen. Når klubben til Malec ikke godtar eller responderer på tilbudet så ligger jo alt på klubben hans og ikke RBK. Så da er det rart å være misfornøyd med RBK, selv om det er forståelig at for hans del så ser han helst at de bare kjøper ham vipps.
Trekkene med å by på Gytkjær og islendingen fra start er jo uansett todelt:
Enten presser det Trencin til å akseptere avtalen, eller så aksepterer ikke Trencin og vi må ha inn en ny relativt billig spiss uansett. |
|
Back to top |
|
 |
Number10 Veteran
|
Posted: 23.07.2015 13:02 Post subject: |
|
|
Men går ikke kontrakten hans med Trencin ut, samtidig som leiekontrakten med RBK?
De kan da hente han som bosman...
Uansett sÃ¥ synes jeg at bÃ¥de Grytkjær og MatthÃas Vilhjálmsson er bedre spillere en Malec. _________________ «Koteng: Jo dÃ¥rligere og dÃ¥rligere det gikk, jo tryggere var vi pÃ¥ at Horneland var rett mann.» |
|
Back to top |
|
 |
machiavelli Veteran
|
Posted: 23.07.2015 13:18 Post subject: |
|
|
number10 wrote: | Men går ikke kontrakten hans med Trencin ut, samtidig som leiekontrakten med RBK?
De kan da hente han som bosman...
Uansett sÃ¥ synes jeg at bÃ¥de Grytkjær og MatthÃas Vilhjálmsson er bedre spillere en Malec. |
Nei, han har fortsatt et år igjen på kontrakten når leieavtalen går ut. |
|
Back to top |
|
 |
robinla Veteran

|
Posted: 23.07.2015 13:50 Post subject: |
|
|
Er fornøyd med at Bjørnebye er på og ser etter alternativer tidlig framfor å sitte og vente på et svar fra Trencin. For Malec`s del har jo RBK signalisert at de ønsker han ved å faktisk legge inn et (riktignok redusert) bud på han. I værste fall forsvinner Malec uten at vi får erstattet han. |
|
Back to top |
|
 |
danielsk Veteran
|
Posted: 23.07.2015 13:55 Post subject: |
|
|
Har vi 3,5m å bruke på Vilhjalmsson, så klarer vi å erstatte Malec. At vi ikke ønsker å bruke 3,5m på Malec er sunn fornuft. Han kan ikke forsvare et sånt beløp. Alternativene våre er enten å hente Malec billig for å utvikle han, eller så kan vi hente et mer etablert alternativ for mer penger. |
|
Back to top |
|
 |
Eru Veteran
|
Posted: 23.07.2015 20:52 Post subject: |
|
|
Ikke god nok, ikke billig nok, ikke høy nok til å kontre potetsekkspensten. |
|
Back to top |
|
 |
Henry Kosemonster Junior
|
Posted: 23.07.2015 20:54 Post subject: |
|
|
Når de velger Helmersen inn i dag så er det vel over og ut for Malec? like greit spør du meg |
|
Back to top |
|
 |
hello Veteran
|
Posted: 23.07.2015 21:46 Post subject: |
|
|
Ganske tydelig at han er ferdig ja. Ikke antydning til å varme opp og satt i samme henslengte posisjon hele kampen. Ikke var han med inn i pausen og ikke var han med å trillet ball med resten av reservene. |
|
Back to top |
|
 |
Attaboy Veteran

|
Posted: 23.07.2015 21:59 Post subject: |
|
|
Han har sikkert skjønt hvor det bærer hen. Jeg hadde forhåpninger til ham tidligere i sesongen, men må si at jeg nok ikke kommer til å savne ham noe spesielt. Han har gjort hva han kan for å bli, tatt initiativ for å spille på 2. laget bl.a., men når det viser seg at han ikke har ferdighetene som trengs for oss, så gjør det ikke så mye at han forlater oss.
Fotballverdenen er kynisk sånn sett, dessverre for ham. _________________ Putte-ventrilokvist. |
|
Back to top |
|
 |
LarsG Veteran
|
Posted: 23.07.2015 23:33 Post subject: |
|
|
Jupp, tydelig at Malec er ut. Synes det er litt skuffende, men fotballen er rund, cup er cup, dårlig spæll men likevæl bli det mang en herlig, mang en, mang en herlig stoinn. |
|
Back to top |
|
 |
gisp! Legende
|
Posted: 23.07.2015 23:40 Post subject: |
|
|
hello wrote: | Ganske tydelig at han er ferdig ja. Ikke antydning til å varme opp og satt i samme henslengte posisjon hele kampen. Ikke var han med inn i pausen og ikke var han med å trillet ball med resten av reservene. |
Ja, det var litt spesielt at han bare lå/satt i innbytterstolen hele pausen og ikke var med inn i garderoben.
Brenner ingen unødige kalorier for laget nå. _________________ "Det er viktig å gå på banen for å være best mulig sjøl. Men det er langt viktigere å gå på banen for å gjøre medspillerne gode." |
|
Back to top |
|
 |
toreinar Veteran
|
Posted: 24.07.2015 08:29 Post subject: |
|
|
Status er at han hadde en liten skade i følge Kåre.
Vi kan forvente ny status om noen timer vil jeg tro.
Mitt råtips er at RBK,s siste tilbud ikke ligger særlig langt over 1 mill. _________________ Knallharde treninger utenfor sesong.Full innsats i 90 minutter i ALLE kamper,slakk heller av på noen treninger. |
|
Back to top |
|
 |
doffen Veteran
|
Posted: 24.07.2015 08:40 Post subject: |
|
|
Kjenner jeg blir litt skuffet om han blir. Ikke god nok. For treg, tung og mangler spisskompetanse.
Drømmescenarioet er bakenga, og at han er på beina til å avgjøre mot mfk senere I høst... |
|
Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 24.07.2015 08:54 Post subject: |
|
|
Eru wrote: | Ikke god nok, ikke billig nok, ikke høy nok til å kontre potetsekkspensten. |
Hehe, det er faktisk sant. Malec er ikke høy nok til å være en god midtspiss i RBK.  |
|
Back to top |
|
 |
RBKSandvika Veteran

|
Posted: 24.07.2015 09:20 Post subject: |
|
|
Syntes Malec får unødig mye pepper.
AS har scoret nok til å holde ham ute av laget.
Håper og tror at vi får ham rimelig og at han får blomstre i RBK. |
|
Back to top |
|
 |
Number10 Veteran
|
Posted: 24.07.2015 10:14 Post subject: |
|
|
Kommer til å savne han like lite som både Zahora og Berisha
Ingen typisk joker å sette innpå om det trengs, for å snu kampen og heller ingen type spiller som kan starte.
Han gjør lite ut av seg i bunn og grunn.
Virker å ha dårligere teknikk enn Dorsin og til å være 10 meter høy, så må han jo være ligaens dårligste hodespiller.
Utrolig temposvak er han også.
Ingenting tilsier at RBK bør beholde han.
Og som det nevnes, RBK har helt sikkert lagt inn ett bud på under 1.mill.
Trenger en ny spiss som faktisk kan gå inn å forsterke og konkurrere om plassen mot Søder. _________________ «Koteng: Jo dårligere og dårligere det gikk, jo tryggere var vi på at Horneland var rett mann.» |
|
Back to top |
|
 |
PauloSilas Veteran

|
Posted: 24.07.2015 10:32 Post subject: |
|
|
LarsG wrote: | Jupp, tydelig at Malec er ut. Synes det er litt skuffende, men fotballen er rund, cup er cup, dårlig spæll men likevæl bli det mang en herlig, mang en, mang en herlig stoinn. |
hehe rotsækk, driblebækk _________________
Peter Storey wrote: | Det var inte bra för hans trovärdighet att bjuda 5 miljoner för en hästliknande spelare |
|
|
Back to top |
|
 |
Barney Veteran

|
Posted: 24.07.2015 10:34 Post subject: |
|
|
Malec har fått mange sjanser, men har ikke levert godt nok. Helt greit at vi ikke kjøper ham. |
|
Back to top |
|
 |
henrifei Veteran
|
Posted: 24.07.2015 10:44 Post subject: |
|
|
han er omtrent den eneste på laget som ikke har utviklet seg siden i vinter. |
|
Back to top |
|
 |
Mikkelsen Veteran

|
Posted: 24.07.2015 11:52 Post subject: |
|
|
Om RBK ikke signerer spillerne, så har de gjort ett godt og riktig valg. Ser ikke potensialet hans. |
|
Back to top |
|
 |
Hedning Legende

|
Posted: 24.07.2015 11:54 Post subject: |
|
|
PauloSilas wrote: |
hehe rotsækk, driblebækk |
Drible vækk, vel?! Eller har jeg bygd livet på en løgn. |
|
Back to top |
|
 |
SeG Veteran
|
Posted: 24.07.2015 11:56 Post subject: |
|
|
Hehe ja her må jeg også ha svar! _________________ I have as much authority as the Pope. I just don’t have as many people who believe it.
- George Carlin -
Formerly known as STRANDerGUD |
|
Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 24.07.2015 12:00 Post subject: |
|
|
Jeg har alltid sagt og sunget "dribleback". |