| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
MkBerg Veteran
|
Posted: 23.07.2015 01:52 Post subject: |
|
|
| Etter å ha lest at Orklakampen ble en "show-kamp" for publikum tenkte jeg på når var det sist (hvis det i hele tatt har skjedd) RBK har arrangert en ordentlig show-kamp? Jeg er kun tredje året RBK-supporter så hva som skjedde før 2013 vet jeg ikke. Vålerengen driver jo med dette jevnt, og de går i pluss i regnskapet etter 90 min. Så hvis man ikke taper penger (ved utsolgt stadion), lurer jeg på hvorfor ikke RBK noen gang har vurdert det? Pga. størrelse på stadion, "kun" 21.400 seter? RBK er jo bedre enn VIF, så da blir det jo en bedre kamp med oss istedet mot Barça? |
|
| Back to top |
|
 |
gollumLAD legend Veteran

|
Posted: 23.07.2015 01:55 Post subject: |
|
|
Siden RBK er en klubb med sjel, stolthet og historie. Ferdig med sånt vås på 90-tallet og håper det aldri skjer igjen. RBK spiller mot europeiske stjerner i EL//CL, ikke i en ubetydelig pre-season kamp. _________________ "Ikke ta den."
RBKweb Banter Crew
Party Læven Crew(PLC)
Anti Håkon Jørgensen
ULB
#JeSuisMessi
| RÃ¥nny wrote: | JanneB har talt.
Ta dere en bolle og feir sølvet! |
Rabona
http://www.rbkweb.no/foru...74#1002174 |
|
| Back to top |
|
 |
Harceïde Veteran
|
Posted: 23.07.2015 02:13 Post subject: |
|
|
En stund siden vi spilte i CL, gitt.
VIF tjener forvørig 5-6 mill på kampen. Det hadde vært gode penger for oss også. |
|
| Back to top |
|
 |
gollumLAD legend Veteran

|
Posted: 23.07.2015 02:27 Post subject: |
|
|
150 millioner Reitan-penger har vært gode penger det også, men betyr ikke at det er verdt å svelge sin egen stolthet. Sånne showkamper er pinlige greier. _________________ "Ikke ta den."
RBKweb Banter Crew
Party Læven Crew(PLC)
Anti Håkon Jørgensen
ULB
#JeSuisMessi
| RÃ¥nny wrote: | JanneB har talt.
Ta dere en bolle og feir sølvet! |
Rabona
http://www.rbkweb.no/foru...74#1002174 |
|
| Back to top |
|
 |
hello Veteran
|
Posted: 23.07.2015 02:31 Post subject: |
|
|
| Dew wrote: | En stund siden vi spilte i CL, gitt.
VIF tjener forvørig 5-6 mill på kampen. Det hadde vært gode penger for oss også. |
De har en arena som gjør at de kan tjene penger på slike kamper, såfremt det er tilnærmet utsolgt. Vi hat 6-7000 mindre i kapasitet, og det er ikke sikkert det blir utsolgt engang. Ikke tradisjon for å betale 950kr for å se et storlag på Lerkendal, attpåtil i en treningskamp. Det er vi alt for blaserte til.
Disse lagene firer dessuten ikke på prisen bare fordi man møter lag med mindre stadioner.
Dessuten er jeg litt enig med Gollum her, vi bør ha såpass med ambisjoner at vi ikke legger +10 mill på bordet for å få et europeisk storlag hit. La oss heller være så god at de "må" hit. |
|
| Back to top |
|
 |
thomas_katt Rutinert
|
Posted: 27.07.2015 19:19 Post subject: |
|
|
Vi må selvfølgelig ikke glemme at vi stilte opp da Real Madrid ønsket å møte et storlag i sin siste oppkjøringskamp på Santiago Bernabéu før sesongen startet for noen år tilbake. Småklubber må hente store kamper, store klubber blir hentet  _________________ ÅTTIÅTTE FÆMTIFÆM PÅ TAVLAAA!!! ÅTTIÅTTE FÆMTI FÆM PÅ TAVLA! FRODE JOHNSEN HAR SKÅRA 3!!!
Det er alt for mange i norsk fotball som tenker langsiktig. Prøv å bli god nå (Nils Arne Eggen)
@thomas_katt på bluesky |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
|
| Back to top |
|
 |
|