English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Vegard Forren
Goto page 1, 2, 3 ... 47, 48, 49  Next
 
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Hedon
Forumsjef


Joined: 09 Sep 2002
Posts: 21950

PostPosted: 13.07.2015 23:37    Post subject: Reply with quote

Vi har visstnok forsøkt å hente Vegard Forren. Galskap. Kommer sak om det hos rbnett i morgen.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
hello
Veteran


Joined: 04 Apr 2008
Posts: 7804

PostPosted: 13.07.2015 23:46    Post subject: Reply with quote

Så sjukt rykte, det! Den saken skal være bra overbevisende for at jeg skal ha tro på at dette har vært en realitet, at vi faktisk har prøvd å kjøpe landslagsspiller og kaptein, Vegard Forren fra Molde.
Back to top
View user's profile Send private message
Sletto
Proff


Joined: 15 Jan 2013
Posts: 335

PostPosted: 13.07.2015 23:47    Post subject: Reply with quote

Å herregud! Æ græmmes.
Back to top
View user's profile Send private message
OrionPax
Forumsjef


Joined: 12 Aug 2011
Posts: 9653
Location: Drammen

PostPosted: 13.07.2015 23:49    Post subject: Reply with quote

Whoa. Det hadde vært en ganske feit kamel å svelge, bokstavelig talt.
_________________
Rosenborg for alltid - uansett! | Troillprat.no
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Skammels!
Junior


Joined: 09 Jul 2013
Posts: 98
Location: Oslo

PostPosted: 13.07.2015 23:53    Post subject: Reply with quote

Nei, dette er jo bare utrolig festlig!!! Ikke misforstå, Forren har kanskje det største "slå-til-trynet" i Tippeligaen. Men det er jo intet annet enn utrolig festlig om Ingebrigtsen, Bjørnebye & co bare setter RBK i den posisjonen at det er helt naturlig å legge inn bud på Moldes kaptein Very Happy
_________________
Laget som alltid står på. Hele Norges RBK! Rosenborg er laget mitt. Et eventyr i svart og i hvit!
Back to top
View user's profile Send private message
hello
Veteran


Joined: 04 Apr 2008
Posts: 7804

PostPosted: 13.07.2015 23:54    Post subject: Reply with quote

Altså, det kommer jo aldri til å skje da. Selv om vi vistnok har prøvd oss. Fyren har Jim Solbakken som agent.

Hele ryktet er så merkelig, hva hadde en Forren kostet å kjøpe fra Molde til Rosenborg? 15 mill? For ikke å snakke om lønna. Eneste sannsynlige inngang fra vår side må være å kødde med Molde og Jim. Hvis ikke er dette ekstremt merkelig fra Bjørnebye.

Men vi får se hva saken sier først.
Back to top
View user's profile Send private message
OrionPax
Forumsjef


Joined: 12 Aug 2011
Posts: 9653
Location: Drammen

PostPosted: 14.07.2015 00:02    Post subject: Reply with quote

Lov å tenke at dette var før vi fikk treff på JLB? Når Sané ble psyko måtte de kanskje skyte med hagle og håpe de traff noe...
_________________
Rosenborg for alltid - uansett! | Troillprat.no
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Stano_11
Veteran


Joined: 16 Feb 2004
Posts: 2972

PostPosted: 14.07.2015 00:06    Post subject: Reply with quote

At vi skulle ha prøvd oss på Forren nå i sommer?? Det har jeg ingen som helst tro på... Molde betalte vel 15 mill for han da de kjøpte han tilbake i fjor? De vil vel ha over 20 mill for han nå.. kanskje.

Uansett, dette er svært lite troverdig utifra det jeg kan se. Da er det også veldig rart at vi endte opp med Lædre Bjørdal.
Back to top
View user's profile Send private message
SteinarG
Rutinert


Joined: 13 Jul 2010
Posts: 562
Location: Trondheim

PostPosted: 14.07.2015 00:07    Post subject: Reply with quote

Må selvfølgelig ha vært før vi hentet JLB. Men uansett merkelig. Eneste logiske grunn jeg ser til dette forsøket må jo være at vi har fått signaler på at Forren ønsket seg til Rosenborg..?
Back to top
View user's profile Send private message
hello
Veteran


Joined: 04 Apr 2008
Posts: 7804

PostPosted: 14.07.2015 00:08    Post subject: Reply with quote

OrionPax wrote:
Lov å tenke at dette var før vi fikk treff på JLB? Når Sané ble psyko måtte de kanskje skyte med hagle og håpe de traff noe...


Ja, det er jo lov å håpe, men hvis det er tilfelle så må vi kvitte oss med Bjørnebye asap, for det er jo helt krisevurdering. Her har man altså ikke råd til å betale lønna til Sane, så skal man liksom kjøpe Forren fra Molde? Da har man ikke mye peiling. Men det er så usannsynlig at jeg nekter å tro på det.

Da har jeg mer tro på at Forren har sendt ut signaler via via at han har havna på kant med Skullerud/Wiggen og vil bort, men ikke for langt bort mtp ungen, og at vi derfor har respondert med å sende ut noen signaler om det er en mulighet. Men det også er jo helt "out there".
Back to top
View user's profile Send private message
1972 Miami Dolphins
Legende


Joined: 30 Jul 2007
Posts: 18365
Location: Oslo

PostPosted: 14.07.2015 00:10    Post subject: Reply with quote

Bestekompisen med Helland og hater trenerteamet sitt etter ryktene? Skjønner godt at han ønsker seg vekk, skjønner godt at alle og enhver hadde ønsket seg vekk fra plastikklubben der.

Men jeg tror selv ikke Krim-Jim klarer å få Forren til oss for en akseptabel sum. Om han i det hele tatt hadde vært interessert i det.

Uansett godt å se at det virker å være bedriten stemning i troppen til Molde, de har tross alt 10-15 spillere på utgående kontrakt, håper ingen signerer ny kontrakt Smile

Edit: Dobbeltside i morgendagen Romsdals budstikke, det er tilfelle ihvertfall!
Back to top
View user's profile Send private message
Harceïde
Veteran


Joined: 03 Mar 2011
Posts: 6565

PostPosted: 14.07.2015 00:36    Post subject: Reply with quote

Plastikk-gjengen i det forblåste boligfeltet de kaller molde kjøpte jo tjokken fra Southampton for 16 millioner i 2013. Med de pengene vi har tilgjengelig, kan ikke dette ha vært noe annet enn en god spøk fra Bjørnebye sin side.

Men greit at vi ser etter stallfyll i småklubbene som ligger midt på tabellen, totalt ute av gullkampen. Det skorter jo litt på bredden om dagen.
Back to top
View user's profile Send private message
kentosd
Rutinert


Joined: 11 Nov 2014
Posts: 702

PostPosted: 14.07.2015 00:37    Post subject: Reply with quote

Neste inn blir vel da Asgeir Snekvik, bare for å ha det trekløveret samlet Cool
Back to top
View user's profile Send private message
gollumLAD legend
Veteran


Joined: 15 Jul 2012
Posts: 1294
Location: Trondheim

PostPosted: 14.07.2015 01:06    Post subject: Reply with quote

Man kan si mye om vekta til Forren, men at han er habil spiller kan man si lite på. Er ikke spilleren jeg liker mest og hans stadige stikk mot oss stikker dypt. Men det hadde vært litt gøy å hente en bredkjefta trønder fra de så kan de også føle på hvordan det er å miste noen de verdsetter høyt til laget de hater.
_________________
"Ikke ta den."
RBKweb Banter Crew
Party Læven Crew(PLC)
Anti Håkon Jørgensen
ULB
#JeSuisMessi
RÃ¥nny wrote:
JanneB har talt.
Ta dere en bolle og feir sølvet!

Rabona
http://www.rbkweb.no/foru...74#1002174
Back to top
View user's profile Send private message
Thulian
Veteran


Joined: 17 Aug 2012
Posts: 2230
Location: Oslo

PostPosted: 14.07.2015 02:09    Post subject: Reply with quote

NEI!
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website AIM Address MSN Messenger
Bartmainj
Senior


Joined: 01 Aug 2008
Posts: 175
Location: Haugesund

PostPosted: 14.07.2015 03:14    Post subject: Reply with quote

Kjøp og benk. Tommel'n opp!
_________________
"TrønderShop" - Tøffe T-skjorter o.l. med trønderske motiv!
Back to top
View user's profile Send private message
Jonas
Veteran


Joined: 30 Jul 2005
Posts: 6536
Location: Oslo

PostPosted: 14.07.2015 05:25    Post subject: Reply with quote



_________________
No al calcio moderno


Last edited by Jonas on 14.07.2015 06:59; edited 3 times in total
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59204
Location: Trondhjem

PostPosted: 14.07.2015 06:20    Post subject: Vegard Forren Reply with quote

Etter det Romsdals Budstikke erfarer kom henvendelsen til MFK i slutten av juni.

- Jeg vet ikke om det kom noe bud til MFK, men jeg har skjønt at Rosenborg viste interesse. Det har vært litt prat, sier Forren.

- Hva tenkte du da du fikk høre at RBK hadde deg på lista? - Jeg må innrømme at jeg ble overrasket, jeg så ikke akkurat den komme nå. Jeg synes det var et artig langskudd fra Lerkendal.

- Hadde det vært aktuelt for deg å vurdere en overgang hvis det hadde kommet et tilbud?

- Jeg trives utmerket i Molde og har ingen planer om å skifte klubb. Per dags dato ville det ikke vært aktuelt. Men i fotball er det umulig å spå hva som er situasjonen om 3 eller 5 år, svarer trønderen som kom til MFK i 2007.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Clasiker
Rutinert


Joined: 13 Dec 2007
Posts: 759
Location: Lade, Trondheim

PostPosted: 14.07.2015 07:04    Post subject: Reply with quote

Clasiker wrote:
Hadde det vært passe frekt og passe dumt å sende en Mail til ferjekaia med prisforespørsel på Forren? Mest som provokasjon, men også for å se hva de ser for seg at han skal kunne koste?


haha, gøy å se at man ikke er heeelt på bærtur. Razz RBK
_________________
Norsk fotballs lokomotiv!
Back to top
View user's profile Send private message
KitWalker
Veteran


Joined: 16 Mar 2011
Posts: 3961

PostPosted: 14.07.2015 07:16    Post subject: Reply with quote

Rykter jeg har hørt er at Forren har ønsket seg bort ifra Molde og at han heller ønsket seg til kompisen Helland, Kåre og RBK, Molde skal visstnok satt foten ettertrykkelig ned og nektet han noe overgang.
Motivasjon til Forren for å spille for Molde skal være på et bunnivå.

Ser ut som at det er hold i ryktene. Byturene, dårlig spill, plutselig satt på benken mm. indikerer at alt ikke er helt som det skal være?
Back to top
View user's profile Send private message
BalleK
Veteran


Joined: 06 Mar 2015
Posts: 3331
Location: Sandnes

PostPosted: 14.07.2015 07:22    Post subject: Reply with quote

Det står ikke mer enn at "det har vært kontakt" og "det har vært litt snakk". Så da har det nok ikke vært mer enn det. Når RBK trenger en midtstopper så er det 100% naturlig å snakke og forhøre seg med klubber og agenter. Forren er ALT for dyr nå - det har nok alle vært klar over, men det skader ikke å snakke litt - få en følelse med prisforventninger osv. Bjørnebye skal også ha vært i kontakt med Stabæk ang. Næss selv om han jo også er for dyr nå. Men, det er greit å ha oversikt over spillermarkedet. Forren til RBK en gang i fremtiden? Da må han i hvert fall skifte agent.
_________________
RBK fjepper
Toillat folk e folk det å
Back to top
View user's profile Send private message
nastynick
Rutinert


Joined: 23 Jun 2005
Posts: 669

PostPosted: 14.07.2015 08:19    Post subject: Reply with quote

Slik jeg leser svaret til Forren i artikkelen på adressa, så åpner han for rbk-spill. På spørsmål om det kunne vært aktuelt svarer han:

"Jeg trives utmerket i Molde og har ingen planer om å skifte klubb. Per dags dato ville det ikke vært aktuelt. Men i fotball er det umulig å spå hva som er situasjonen om 3 eller 5 år, svarer trønderen som kom til MFK i 2007."
Dette svaret kan oversettes til:
"Jeg ønsket å dra, men klubben ville ikke gå i forhandling med Rosenborg. Jeg skjønner det ville vært kontroversielt, men jeg har ikke et ønske om å spille for MFK lenger og synes det som foregår i RBK nå virker spennende."
_________________
Ljuskraft...bang booom! Bli arg!
Back to top
View user's profile Send private message
Sputnik
Senior


Joined: 07 Aug 2014
Posts: 195
Location: Rosenborg

PostPosted: 14.07.2015 08:27    Post subject: Reply with quote

Et vel gjennomført stunt for å sette Forren ytterligere ut av modus nede i Molde. Han er nok uansett priset til 10-20 mill, og for oss kanskje enda høyere. Hadde ikke vært meg i mot å se han i RBK-drakta, rent sportslig er han kanskje landets mest spillende centerback.
_________________
Meeeeeeeget beeedre !
Back to top
View user's profile Send private message
kevinpieter
Veteran


Joined: 12 Nov 2007
Posts: 1402

PostPosted: 14.07.2015 08:48    Post subject: Reply with quote

Jeg ser ikke på det som at Forren "kostet 16 millioner", mer som at Molde fikk 16(-ish) millioner for å låne ham bort et halvår. Og med gryende misnøye (og ølmage) tror jeg Forren kunne gått for noen millioner.

Jeg likte dette ryktet. Hadde vært ubetalelig å se Molde-trynene når Forren hadde løftet pokalen i høst og proklamert seg trønder på sin hals. Men det er vel greit at vi landet på Lædre Bjørdal.
_________________
My meaning is bad, but my grammar is good.
Back to top
View user's profile Send private message
vingback
Veteran


Joined: 25 Aug 2007
Posts: 2462

PostPosted: 14.07.2015 09:32    Post subject: Reply with quote

Å forhøre seg om Forren er et vis helt håpløst og samtidig sykt frekt.
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 1 Hour
Goto page 1, 2, 3 ... 47, 48, 49  Next
Page 1 of 49

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb