View previous topic :: View next topic |
Hvem var BB mot Barcelona? |
Hansen |
|
0% |
[ 0 ] |
Svensson |
|
11% |
[ 16 ] |
Eyolf |
|
0% |
[ 1 ] |
Strandberg |
|
6% |
[ 10 ] |
Skjelvik |
|
2% |
[ 3 ] |
Jensen |
|
1% |
[ 2 ] |
Selnæs |
|
72% |
[ 104 ] |
Midtsjø |
|
1% |
[ 2 ] |
Helland |
|
0% |
[ 1 ] |
Søderlund |
|
0% |
[ 0 ] |
Mikkelsen |
|
2% |
[ 4 ] |
|
Total Votes : 143 |
|
Author |
Message |
SunsetSalami Legende
|
Posted: 12.07.2015 14:54 Post subject: |
|
|
En del interessante momenter i kveld:
- hvordan er Odd i frispillinga kontra RBK?
- hvordan beveger begge lags indreløperne seg, spesielt når stopperne har ballen?
- er Oldrup Jensen god nok til å ta over den sentrale rolla i RBK når Selnæs forsvinner? Han kan fort vise seg å være en optimal erstatter. |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 12.07.2015 16:11 Post subject: |
|
|
bommel wrote: | Sjokkerende at Dorsin blir valgt foran Skjelvik igjen... |
Sånn sett ga ikke treninga i går uten formasjonsdel særlig svar. Mitt antatte lag er bare en "papirøvelse". Tror altså på få forandringer.
Ut i fra kommentarene fra Ingebrigtsen, Christian Thorbjørnsen og Helland sjøl tror jeg at Helland starter.
Jeg ble litt fintet ut i første utgave av saken min, da jeg skrev at han mistet kampen. De første 45 minuttene av treninga tydet nemlig på det: Han var mest opp av å rette på bandasjen, småjogge og diskutere med støtteapparatet. Men spill på liten bane - som mange faste spillere sto over - gikk fint. |
|
Back to top |
|
 |
KitWalker Veteran

|
Posted: 12.07.2015 16:16 Post subject: |
|
|
Hvor møtes RBK -supporterne før kamp? |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 12.07.2015 16:18 Post subject: |
|
|
På supporterpuben i 4. etasje i tribune øst. Alle med gyldig kampbillett er velkommen dit.  |
|
Back to top |
|
 |
KitWalker Veteran

|
Posted: 12.07.2015 16:26 Post subject: |
|
|
Å, den eksisterer ennå ja,takker, Thomas  |
|
Back to top |
|
 |
hello Veteran
|
Posted: 12.07.2015 16:31 Post subject: |
|
|
Helland fra start og Skjelvik inn for Dorsin! Ellers som vanlig.
Dette laget liker jeg! |
|
Back to top |
|
 |
Et bilde tå'n Senior
|
Posted: 12.07.2015 16:32 Post subject: |
|
|
Skjelvik fra start på backen, bra Kåre!
[url]
http://www.rbk.no/news/ar...tart[/url] _________________ In order to succeed, your desire for success should be greater than your fear of failure. |
|
Back to top |
|
 |
1972 Miami Dolphins Legende

|
Posted: 12.07.2015 16:34 Post subject: |
|
|
Glimrende lag, det beste vi kan stille form&skader tatt i betraktning. Tipper vi kjører over dette Oddlaget og avisene kan igjen begynne å skrive om at TL er avgjort. |
|
Back to top |
|
 |
Frankiefourfingers Veteran

|
Posted: 12.07.2015 16:34 Post subject: |
|
|
Skjønner ikke hva som er så bra med Skjelvik på back. Fyren er en skandale pasningsmessig. Klarer ikke slå de enkleste fem-meters pasninger.
Greit at Dorsin er relativt svak for tiden, men Skjelvik på back er en enda større skandale. |
|
Back to top |
|
 |
hello Veteran
|
Posted: 12.07.2015 16:35 Post subject: |
|
|
Men så dårlig Dorsin har vært i det siste så skader det ikke å la Skjelvik få prøve seg i en kamp. Han gjort det bra som midtstopper, kanskje han har spilt på seg litt selvtillit? |
|
Back to top |
|
 |
Kommandør Junior

|
Posted: 12.07.2015 16:38 Post subject: |
|
|
Frankiefourfingers wrote: | Skjønner ikke hva som er så bra med Skjelvik på back. Fyren er en skandale pasningsmessig. Klarer ikke slå de enkleste fem-meters pasninger.
|
Har du i det hele tatt sett de siste 3-4 kampene eller skriver du bare tull for å skrive tull? |
|
Back to top |
|
 |
vegardj Rutinert
|
Posted: 12.07.2015 16:38 Post subject: |
|
|
Jøss, kan det likevel hende at Kåre ikke tar ut ett lag per sesong? Venstresiden har skreket etter endringer en god stund nå.  |
|
Back to top |
|
 |
Jakob Veteran
|
Posted: 12.07.2015 16:44 Post subject: |
|
|
Frankiefourfingers wrote: | Skjønner ikke hva som er så bra med Skjelvik på back. Fyren er en skandale pasningsmessig. Klarer ikke slå de enkleste fem-meters pasninger.
Greit at Dorsin er relativt svak for tiden, men Skjelvik på back er en enda større skandale. |
Skjelvik har bare hatt gode innhopp de gangene han har fått prøvd seg på backen. Dorsin derimot har hatt en nedadågende formkurve i det siste. Jeg håper Skjelvik virkelig begynner å sikre seg backplassen. |
|
Back to top |
|
 |
Mikkelsen Veteran

|
Posted: 12.07.2015 16:46 Post subject: |
|
|
Håper og tror RBK har tatt det litt roligere i det siste. Jeg tipper vi er uthvilte. Spesielt Strandberg, Jensen og Helland har masse energi i og med at de ikke spilte sist kamp. Også de viktigste spillerne. Tror på enkel seier, men dødball i mot og for, blir nok irriterende i dag også som de andre kampene våres. |
|
Back to top |
|
 |
Number10 Veteran
|
Posted: 12.07.2015 17:05 Post subject: |
|
|
På tide at Skjelvik nå får sjansen på venstre back. Dorsin har vært en skandale med sitt svake tempo, dårlige pasninger og elendige innlegg.
Skjelvik har kommet seg siden i fjor når det gjelder pasninger og teknikk.
Nå får han bevist at han nå skal være førstevalget på backplass.
I tillegg til at han har ett sinnsykt tempo, så kommer han til å være en stor trussel også framover på banen.
Helland tilbake også, håper ikke de har kastet han innpå for tidlig og har gamblet. _________________ «Koteng: Jo dårligere og dårligere det gikk, jo tryggere var vi på at Horneland var rett mann.» |
|
Back to top |
|
 |
Oppmannen Veteran

|
Posted: 12.07.2015 17:13 Post subject: |
|
|
Tror Dorsin kan ha godt av en kamp på benken nå. Vært skrekkelig svak i det siste. En kan si mye om Skjelviks ferdigheter med ball, med rette, men han har i alle fall fart nok til at overlapp og innlegg er en mulighet på venstre også. Spillet vårt blir så endimensjonalt når motstander vet at vi kun truer høyre. Ellers er det mange interessante ting å se etter i denne kampen som Knerten påpeker. I tillegg til momentene som ha nevner ønsker jeg å se et RBK som er på hugget og viser offensivt trøkk fra avspark, og snur den negative trenden. Konkrete ting som må forbedres er tempo, relasjoner, avslutninger, CORNERE/innlegg og at Selnæs slutter med idkotiske gule kort. For dumt at en så god spiller skal drive på med det der. Frykter feriefotball med lavt tempo og masse feil, men vi vet jo at potensialet ligger der. Den kommende perioden nå blir en test der vi får se om Bruttern har pondus og evner til å bryte en dårlig trend og få laget tilbake i flyten igjen. Alle trenere kan ha måneder med medgang og smilefjes, men det som skiller de beste fra resten er evnen til å restrukturere laget og pushe de tilbake på rett kjøl gang etter gang slik Ferguson var en mester i. Det må tas noen tøffe beslutninger og man må tørre å være hard. Slik kampene mot Glimt og Vikingur var, er det riktig å sette ut Dorsin nå. Slik får han signal om at plassen hans ikke er selvsagt. Never change a winning team er jeg enig i, og Kåre skal ha ros fra meg for å drille en god ellever fra i fjor høst til nå, men et dafft og loosing team kan man alltids change. Det er også nødvendig, skal man holde spillerne på tå hev. Nå mister man en brikke eller to og får inn nye, og da er det alltid interessant om treneren greier å sette de sammen med det han har fra før uten at spillesystemet og prestasjonene endres eller svekkes for mye. Jeg tror og håper han greier det bra nok til at vi ender med gull. EL er en annen sak, men det hadde smakt særs godt må jeg si...
COME ON!!!  |
|
Back to top |
|
 |
Harceïde Veteran
|
Posted: 12.07.2015 17:52 Post subject: |
|
|
Fagermo sa på TV2 istad at Odd skulle være kyniske. Ligge bakpå, la oss ha spillet.
Jeg er mindre bekymret for det så lenge Helland spiller. Gjør ikke noen forskjell på langskuddene hans hvor mange som måtte stå foran mål. Er vel heller en fordel.
Blir 3-1.
Helland
Helland
Midtsjø
Occean  |
|
Back to top |
|
 |
Largactyl Veteran

|
|
Back to top |
|
 |
Hakkespett Veteran

|
|
Back to top |
|
 |
Ordførern Junior

|
Posted: 12.07.2015 17:56 Post subject: |
|
|
Noen som vet om csports/cmore har kuttet ut den 24 timers-tilgangen sin? En kompis som bor utenbys som lurer. Kan ikke finne den selv, så. |
|
Back to top |
|
 |
Gauder Junior
|
Posted: 12.07.2015 17:57 Post subject: |
|
|
Hakkespett wrote: | Uten fullskjerm. |
Joda, hold muspekeren litt over "knappen" for fullscreen. Når cursor blir en hånd, da er du på rett plass. |
|
Back to top |
|
 |
Zarm93 Veteran
|
Posted: 12.07.2015 18:04 Post subject: |
|
|
Jøss. Fire minutter uten at det har skjedd noe tull. |
|
Back to top |
|
 |
vegran Veteran

|
Posted: 12.07.2015 18:06 Post subject: |
|
|
Hakker streamen hos flere? eller er det nettet mitt tro? |
|
Back to top |
|
 |
Hakkespett Veteran

|
Posted: 12.07.2015 18:08 Post subject: |
|
|
Litt kornete bilde, men ellers god flyt i sendingen. _________________ Selv solen går ned i svarthvitt. |
|
Back to top |
|
 |
Lomaxx Veteran
|
Posted: 12.07.2015 18:08 Post subject: |
|
|
Kan noen gjøre meg en tjeneste og ta en øks til grorudpalma til Rossbach. Det gjør vondt å se de STYGGE grorud palmene. Burde vært straffbart _________________ Grilldress er også en dress:)
Ratatosk wrote: |
Det hjelper lite å legge seg flat, dersom man ikke evner å reise seg. Da får man heller begynne med svømming! |
|
|
Back to top |
|
 |
|