English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2026
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Bodø/Glimt - Rosenborg
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 16, 17, 18

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  

Hvem var minst rævva mot Glimt?
Hansen
37%
 37%  [ 41 ]
Svensson
21%
 21%  [ 23 ]
Skjelvik
1%
 1%  [ 2 ]
Eyjolfsson
1%
 1%  [ 2 ]
Dorsin
0%
 0%  [ 0 ]
Jensen
0%
 0%  [ 0 ]
Selnæs
27%
 27%  [ 30 ]
Midtsjø
6%
 6%  [ 7 ]
Mikkelsen
0%
 0%  [ 0 ]
Søderlund
0%
 0%  [ 1 ]
Riski
1%
 1%  [ 2 ]
Total Votes : 108

Author Message
Hodor
Veteran

PostPosted: 06.07.2015 11:42    Post subject: Reply with quote

Vg klarer å gi Dorsin 5 på børsen.
Lurer på hva den som setter karakter har sett på.
Ikke kampen i går hvertfall.

Forhåpentligvis så blir denne kampen sett på som mot Mjøndalen, ett spark i ræva på samtlige på banen.
For dette vi så i går, det duger ikke til gull.
Back to top
View user's profile Send private message
nidaros997
Veteran

PostPosted: 06.07.2015 12:04    Post subject: Reply with quote

BjarneS wrote:
nastynick wrote:

Jeg mener allikevel at vi fortjente poeng i går og er ikke helt med på krisemaksimering, selv om vi begynner å vise tegn til slitenhet

For all del: Det er overhodet ingen krise i Rosenborg. Jeg tror fremdeles vi har funnet tilbake til suksessformelen som gir oss sportslig suksess og det vil før eller siden gi oss et klart forsprang i norsk fotball.

Vi ligger selvsagt i en ypperlig posisjon til å vinne ligaen og seriegullet er ikke tapt. Vi har bare gjort det mye vanskeligere for oss selv enn det hadde trengt å være.

Tja, jeg tror ikke klubben er friskmeldt enda. Vi styrer fremdeles med store økonomiske underskudd, stallen er tynn, og vi mangler økonomiske muskler til å forsterke. Krisen har vart i mange år, og den er der enda så lenge vi må tynne ut stallen heller enn å forsterke, og klubben driftes mot nye store underskudd.

I en svak liga har vi hatt en god sesongstart, og vi ser at laget igjen har begynt å spille i samme formasjon og med samme roller som på 90-tallet, takket være en ny trener, og vi trener mer enn tidligere.

Vi har en ny sportslig leder, uten økonomisk handlekraft, som vi ikke helt vet enda hvordan han vil prege utviklingen av laget i årene fremover. Han har resignert en del unge trøndere, som er bra, og fremover håper jeg at han avverger flere Bosmanavganger. For eksempel er Strandberg en spiller vi burde fått penger for.

Slik jeg ser det har vi anno 2015 vært så heldige å finne en trener som får laget til å spille god og publikumsvennlig fotball, og vi har noen gode trøndere på laget som også gir laget den identiteten mange ønsker at laget skal ha.

Men, vi har en lang vei å gå, og vi trenger sportslig suksess før vi etter hvert får de nødvendige økonomiske musklene for å unngå at spillerstallen tynnes ut ytterligere for å dekke budsjettunderskuddene. Der tror jeg ikke vi er før om 2-3 år, selv om Kåre skulle ta laget til seriegull i år. CL er drømmen, men vi må være realistiske. Per i dag og kanskje heller ikke neste år har vi økonomi til å ha et lag som både kjemper om seriegull og henger med hele veien i Europa. Dagens stall tåler hverken skader, suspensjoner eller formsvikt blant de 12-13 som spiller fast.

Vi har fått maks uttelling i første halvdel av sesongen, men når vi skal spille to kamper i uka, så seiler Kåre inn i nytt og ukjent farvann. Som trener har han vel aldri ledet et lag som skal spille så mye kamper, og hvor det forventes at laget skal prestere hele veien. Her kan den gode seriestarten og festfotballen slå tilbake på trenerteamet, da forventningene er skrudd opp, samtidig som stallen er alt for tynn. Jeg håper ikke Kåre kommer under samme press som Perry når motgangen melder seg, som resulterer i feige bytter og mer spill på resultat.

Her har også fansen sin del av ansvaret, som å slutte å rope krise eller slakte laget etter et bortetap i serien. Hva er det dere ønsker dere med sutringa? At Kroken skal skrive kritiske artikler om at ikke alt er topp på baksiden av fasaden? Skal det kritiseres, så må kritikken være tuftet på realitetene slik de er i dag, og Kåre gjør enn så lenge en strålende jobb med en stall som er langt under den kvaliteten og bredden vi hadde for få sesonger siden.

Jeg tror fansen enn så lenge får glede seg over at vi spiller fin fotball til tider, og innse at vi har såvidt startet reisen på noe nytt som kan bli bra. Rosenborg anno 2015 er kanskje sammenlignbart med der klubben var på tidlig 90-tall, 3-4 år før første CL-deltakelsen? Rett heller skytset mot styret og administrasjonen, og sørg for at den delen av klubben evner å drifte seg selv uten å være avhengig av spillersalg som svekker laget og klubbens sportslige ambisjoner.

Last edited by nidaros997 on 06.07.2015 12:11; edited 1 time in total
Back to top
Eru
Veteran

PostPosted: 06.07.2015 12:10    Post subject: Reply with quote

nidaros997 wrote:

Her har også fansen sin del av ansvaret, som å slutte å rope krise eller slakte laget etter et bortetap i serien. Hva er det dere ønsker dere med sutringa? At Kroken skal skrive kritiske artikler om at ikke alt er topp på baksiden av fasaden? Skal det kritiseres, så må kritikken være tuftet på realitetene slik de er i dag, og Kåre gjør enn så lenge en strålende jobb med en stall som er langt under den kvaliteten og bredden vi hadde for få sesonger siden.

Jeg tror fansen enn så lenge får glede seg over at vi spiller fin fotball til tider, og innse at vi har såvidt startet reisen på noe nytt som kan bli bra. Rosenborg anno 2015 er kanskje sammenlignbart med der klubben var på tidlig 90-tall, 3-4 år før første CL-deltakelsen? Rett heller skytset mot styret og administrasjonen, og sørg for at den delen av klubben evner å drifte seg selv uten å være avhengig av spillersalg som svekker laget og klubbens sportslige ambisjoner.

Så er det da heller på ingen måte noen krisestemning blant fansen. Verken på rbkweb eller ute i den virkelige verden. Det er ingenting unaturlig ved at man blåser ut frustrasjon i en kamptråd og at det krisemaksimeres litt i øyeblikket.
Back to top
josinho
Veteran

PostPosted: 06.07.2015 12:46    Post subject: Reply with quote

RBK var best og dominerte kampen spille- og sjansemessig mot Glimt, men klarer ikke å sette sjansene. Gutta virker slitne og det gikk utover pasningskvaliteten og bevegelsene. Kåre bør slippe litt opp på treningene så gutta kommer på vinnersporet igjen. De siste kampene har vært for svake. Håper Tønne og Stamnestrø blir signert ASAP da vi trenger større stall så fort som svint. Ny stopper må også til.

Stutte Svensson imponerte meg mest mot Glimt. Nå vinner han også mange hodedueller!
Back to top
senador
Legende

PostPosted: 06.07.2015 13:03    Post subject: Reply with quote

Det snakkes om 2 nysigneringer som ikke er i nærheten av å være god nok. Herregud hvor svak skal stallen bli? Det vi stilte med i går holdt ikke 1div nivå.
Back to top
Barney
Veteran

PostPosted: 06.07.2015 13:13    Post subject: Reply with quote

nidaros997 wrote:

Tja, jeg tror ikke klubben er friskmeldt enda. Vi styrer fremdeles med store økonomiske underskudd, stallen er tynn, og vi mangler økonomiske muskler til å forsterke. Krisen har vart i mange år, og den er der enda så lenge vi må tynne ut stallen heller enn å forsterke, og klubben driftes mot nye store underskudd.

For å omformulere: Vi har passert bunnen. Vi har flinke folk i styret ikke minst en styreleder som har gjort det meste riktig. Han hadde helt sikkert flaks med Kåre, men det er lov Smile Jeg er helt enig i at vi har store mangler i stallen og jeg er usikker på den økonomiske situasjonen. Et stort spørsmålstegn for meg er hvor pengene faktisk tar veien - vi har inntekter på ~200 mNOK og spillerlønninger på ~40 mNOK (røft anslag). Hvor kommer de resterende utgiftene på 160 mNOK fra?

nidaros997 wrote:

I en svak liga har vi hatt en god sesongstart, og vi ser at laget igjen har begynt å spille i samme formasjon og med samme roller som på 90-tallet, takket være en ny trener, og vi trener mer enn tidligere.

Vi har en ny sportslig leder, uten økonomisk handlekraft, som vi ikke helt vet enda hvordan han vil prege utviklingen av laget i årene fremover. Han har resignert en del unge trøndere, som er bra, og fremover håper jeg at han avverger flere Bosmanavganger. For eksempel er Strandberg en spiller vi burde fått penger for.

Jeg synes det er litt overdrevet å snakke om "svak liga". Den norske ligaen har aldri vært spesielt sterk og frem til Hareide tok over var den først og fremst sterk på grunn av RBK. Forhåpentligvis blir vi flinkere enn vi har vært fremover når det kommer spillerlogistikk.

nidaros997 wrote:

Men, vi har en lang vei å gå, og vi trenger sportslig suksess før vi etter hvert får de nødvendige økonomiske musklene for å unngå at spillerstallen tynnes ut ytterligere for å dekke budsjettunderskuddene. Der tror jeg ikke vi er før om 2-3 år, selv om Kåre skulle ta laget til seriegull i år.

Jeg tror mye ordner seg dersom vi begynner å vinne ligaen og, viktigere, dersom spillerne ser at man blir en bedre spiller av å spille for RBK (noe som gjør veien ut enklere).

nidaros997 wrote:

Med unntak av et par kasus så har jeg inntrykk av at folk generelt er meget godt fornøyd med nye-gamle RBK RBK
Back to top
danielsk
Veteran

PostPosted: 06.07.2015 13:17    Post subject: Reply with quote

Fatter ikke hvorfor det blir krisestemning av at vi taper kamp nr 2 i år. Vi leder fortsatt ligaen, og har samlet sett vært mange nivåer over tidligere år. Dette til tross for at vi har den tynneste stallen vi har sett på lenge. Det er tydelig at spillerene begynner å bli slitne nå, og det manglet skikkelig tenning før denne kampen. Vi må få inn større bredde i stallen og kanskje roe ned litt på treningsmengde så lenge kampbelastningen er såppas høy. Ellers ser jeg ingen grunn til å dele ut gull til Stabæk, som gikk på en kjempesmell denne runden, eller Molde, som vi har vært soleklart bedre enn hele sesongen.
Back to top
Zzyzx
Veteran

PostPosted: 06.07.2015 13:41    Post subject: Reply with quote

Vi er best i kampen i går men er innefektive og litt uheldige. Vi spiller ikke vår beste kamp i år, men vi er bedre enn Bodø/Glimt fra minutt 2 til det 90. minutt.

Jeg er ikke fornøyd, men jeg syns heller ikke vi skal slakte alt og alle slik noen virker å gjøre. RBK Surprised
Back to top
Zorac
Forumsjef

PostPosted: 06.07.2015 13:49    Post subject: Reply with quote

Som jeg så vidt har vær inne på skal vi ikke glemme at gull i år i utgangspunktet ikke er noen selvfølge. Brutter'n har nå snart levert en full sesong som har vært meget bra, faktisk bedre enn noen annen i ligaen, og det til tross for at han tok over en tynn, undertrent, ubalansert og ustrukturert stall, og har gjort underverker med denne. At det fortsatt vil ta litt tid før vi er et solid og stabilt topplag er egentlig bare naturlig.

Jeg ser ingen grunn til å grave seg ned nå. Vi leder fortsatt ganske solid i ligaen etter halvspilt serie, og leverer i all hovedsak fotball vi ikke har sett på mange år. Noe forsterkninger må inn i stallen, men jeg tror og håper at vi nå er ferdig med vingling i spillestil og formasjon samt solokjør fra enkeltpersoner, slik at vi igjen kan begynne å bygge en langsiktig stall.
1960
Rutinert

PostPosted: 06.07.2015 14:13    Post subject: Reply with quote

Sørgelig forestilling, blir en kamp mot M***e utover.
Børs:
Hansen 6 Trgisk at keeper skal være av våre beste I en slik kamp.
Svensson 5 Best I backrekka.
Eyolf 4 Ruver ikke
Skelvik 4 Ikke hans posisjon. Ballbehandlinga er ikke bra nok.
Dorsin 2 Fullstendig fritt fram på siden hans, mangler TEMPO.
Jensen 5 Ikke så dårlig som mange vil ha han til.
Selnæs 6 Første omgang var til 7-8.
Midtsjø 5 Godt driv, svake avsluttninger.
Mikkelsen 3 Går det an å slå så dårlige legg når en er ving da?
Søder 4 Skal ha for innsatsen.
Riski 4 Er ingen ving, så spille sentralt eller benken.
Back to top
vemundo
Veteran

PostPosted: 06.07.2015 14:28    Post subject: Reply with quote

Opplevde kampen i går som annerledes enn de poengtapene vi har hatt tidligere i sesongen. I Mjøndalen falt vi for undervurdering/hubris, og hjemme mot Godset, Tromsø og Molde var det gode/ok prestasjoner men marginer og tilfeldigheter førte til uavjort. I Bodø leverte de aller fleste spillerne veldig svake prestasjoner, uten at jeg ser noen andre forklaringer enn slitasje.

Slitasje er vanskelig å unngå slik stallen er, men det må til. De beste kampene har vært preget av overskudd i det offensive spillet, en mann eller to ekstra som orker å ta kontringene. Jeg tolker gårsdagens kollaps som at vi indivudelt (og kollektivt) ikke er bedre enda enn at vi er avhengig av overskudd, entusiasme og løpskraft også mot ligaens aller svakeste motstandere for å fungere godt offensivt. Glimt framsto som akkurat så svake som tabellposisjonen tilsier.

Nye spillere inn eller ikke, Kåre må ta i bruk en større del av stallen uansett. I etterpåklokskap kunne Dorsin, en av Midtsjø/Jensen, en av Mikkelsen/Riski f.eks. blitt hvilt i går uten at prestasjonen hadde blitt dårligere. I etterpåklokskap, jeg forventet ikke en slik kollaps mot Glimt iallefall. Det blir vel noen utskiftninger hjemme mot VIkingur. Personlig vil jeg heller se ungguttene få komme inn i elleveren og prøve seg (og evt. falle igjennom) enn å slite ut den tynne stammen i laget.

Mulig laget er veldig godt trent, men det er bare Svennson som ser ut som han kan spille stort sett alle kamper gjennom sesongen uten å falle en del i prestasjon.
Back to top
Hentesveis
Veteran

PostPosted: 06.07.2015 14:52    Post subject: Reply with quote

Jeg har ikke skrevet noe her inne etter kampen i går, men må innrømme at for meg er det TOTAL KRISESTEMNING! Sad Tommel'n ned Evil

Jeg så ikke kampen, og skal ikke uttale meg så mye om den, men jeg syns det er helt vanvittig dårlig at de to kampene vi har tapt hittil i år er mot Mjøndalen og Bodø/Glimt. For meg er dette et bevis på at man mot enkelte motstandere tar for lett på oppgaven. Problemet sitter trolig i hodet på spillere og/eller trenere, og ikke i beina.

Fy f@#$, så dårlig RBK er under og etter en slik kamp! Æ SPYR! Mad Evil

SÃ¥nn - ferdig!
Zorac
Forumsjef

PostPosted: 06.07.2015 14:59    Post subject: Reply with quote

Men slik var det vel også selv under storhetstida? Jeg mener å huske vi hadde flere "pinlige" tap også den gang, og at vi nesten hadde høyere odds mot bunnlag enn de beste motstanderne.

EDIT:Leif

Last edited by Zorac on 06.07.2015 15:03; edited 2 times in total
Back to top
Hentesveis
Veteran

PostPosted: 06.07.2015 15:03    Post subject: Reply with quote

Ja, du har selvsagt rett, og jeg mener da å huske at det fra tid til annen var krisestemning i RBK den gangen også Wink

Gode lag har vel like mye krisestemning som dårlige lag, men den går fortere over Very Happy
senador
Legende

PostPosted: 06.07.2015 15:45    Post subject: Reply with quote

Det er måten tapet skjer på som er alarmerende. Vi skaper veldig lite mot et av de dårligste forsvarerne i Europa. Vi har ingen verdens ting å komme med, bare gråstein fra benken.

Vi så egentlig tilsvarende kamp på Færøyene, forskjellen er bare at bg var litt bedre enn publaget Vikingur.

MÃ¥ det virkelig et pinlig tap av seriegull og en pinlig e-cup exit mot islandsk lag for at folk skal se alvoret?????

Det er ikke tilfeldigheter og uflaks at man tapte mot bg. Det er at vi har ikke bedre spillere rett og slett. I tillegg skal vi hente enda mer elendigheter for å fylle opp stallen. Nei, dette går ikke man må ha et visst nivå av penger for å satse i toppen, da kan man ikke tillate millionlønninher til diffuse stillinger i administrasjonen .
Back to top
Zorac
Forumsjef

PostPosted: 06.07.2015 15:57    Post subject: Reply with quote

Zzyzx
Veteran

PostPosted: 06.07.2015 16:00    Post subject: Reply with quote

Vi skaper nest flest sjanser av alle lagene i alle kampene som ble spilt på Fredag/Lørdag/Søndag. (merk iflg. VGs statistikk) Vi skaper 8 sjanser mot B/Gs 6 i den aktuelle kampen.

Det eneste laget som skapte fler er Strømsgodset som vant 4-1.

Vi spiller IKKE en topp kamp. Men det er så unyanserte beskrivelser av kampen og situasjonen her at det er tildels pinlig.

Vi manglet en matchvinner i går, og det merkes at stallen er tynn. Men det er ikke katastrofe.
Back to top
larsarus
Legende

PostPosted: 06.07.2015 16:13    Post subject: Reply with quote

Syns formduppen er bekymringsverdig, men krisen er ennå ikke et faktum. Laget kan å spille bra fotball, og de kampene de får inn i sitt spor vil fortsatt bli overkjøring mot andre TL-lag, selv uten Strandberg. Ikke at vi ikke må ha inn en stopper - det må vi definitivt. Men en Helland i slag virker å være viktigere for laget og kampforløpene siden Mikkelsen for tiden skuffer oftere enn han overrasker positivt.

For min del er det i alle fall alfa-omega med seriegull. Om man hadde visst at det var kampprogrammet mot tidlig EL-kvallik-motstand som satte gullet på spill, ja da er det bare å legge seg ned mot Vikingur nå på torsdag og rette fokusen tilbake til hjemlig liga. Et RBK som sliter med spillet i hjemlig liga har absolutt ingen ting i et EL-gruppespill å gjøre...
Back to top
Pokie
Veteran

PostPosted: 06.07.2015 16:29    Post subject: Reply with quote

EL gir penger i kassa. Da kan man forsterke stallen. Derfor skal vi selvfølgelig gi full guffe i EL-kvaliken framover. I Juli er det vel uansett kun 3 tippeligakamper. Vikingur på torsdag, Odd på Søndag, så fothåpenligvis ny EL-kamp på torsdag neste uke (?). Uansett er det to uker fri i tippeligaen mellom Odd-kampen og Sandefjord-kampen, sånn at vi får summet oss litt.

Allerede 26. Juli mot Sandefjord kan vi ha på plass en ny stopper, nye stallspillere og ikke minst spillere tilbake fra skade. Da vil det først bli ordentlig slitsomt i august.

EL-gruppespill vil kun være positivt. Jeg tviler på at stallen vil pådra seg for mye slitasje om vi skulle komme dit. Kvaliken er nok langt mer intens, med 8 kamper ekstra på 8 uker.

Jeg synes dog ikke spillerne virker for slitne rent fysisk. De løp jo som tullinger i 90 minutter i går også. Det var ikke innsats det sto på, det var presisjon. Hvis de er slitne er det nok heller rent mentalt, og det kan godt ha å gjøre med at de nettopp har spilt toppkamp og at de nettopp har vært på reise. Denne uka får de være i Trondheim og det kulminerer forhåpentligvis i gode resultater.

- George Best
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Jangusk
Veteran

PostPosted: 06.07.2015 16:35    Post subject: Reply with quote

Zzyzx wrote:
Vi skaper nest flest sjanser av alle lagene i alle kampene som ble spilt på Fredag/Lørdag/Søndag. (merk iflg. VGs statistikk) Vi skaper 8 sjanser mot B/Gs 6 i den aktuelle kampen.

Det eneste laget som skapte fler er Strømsgodset som vant 4-1.

Vi spiller IKKE en topp kamp. Men det er så unyanserte beskrivelser av kampen og situasjonen her at det er tildels pinlig.

Vi manglet en matchvinner i går, og det merkes at stallen er tynn. Men det er ikke katastrofe.

Klart at et lag som har 16000-17000 i tilskuersnitt ikke greier å ha en bedre og bredere tropp enn vår, er rart. Alle så jo at vi tapte pga. slitne ben. Hadde vi hatt fem prosent mer futt i beina hadde vi lett vunnet denne.

Og dette er et lederansvar, og nesten en katastrofe. Uthvilt hadde vi slått dette Glimtlaget 10 av 10 ganger.

Og jeg synes jo at det fortsatt er rart at vi ikke greier å gjøre noe mer ut av kjempebudsjettet vi rår over målt mot alle de andre tippeligalagene
Hvit mann som pusher 50
Veteran

PostPosted: 06.07.2015 16:43    Post subject: Reply with quote

Sånn med tanke på stallen, og den økonomiske situasjonen, hadde det EGENTLIG vært så ille (for andre enn senador) dersom RBK skulle havne på 2. plass i år, 3-4 poeng bak Stabæk?
larsarus
Legende

PostPosted: 06.07.2015 16:48    Post subject: Reply with quote

Et par vesensforskjeller er det nok. Drømmen om europa ser ganske forskjellig ut fra de to posisjonene, og det samme gjør attraktiviteten for spillere for overgangsvinduene.
Back to top
1972 Miami Dolphins
Legende

PostPosted: 06.07.2015 16:57    Post subject: Reply with quote

tr0ndern wrote:
Sånn med tanke på stallen, og den økonomiske situasjonen, hadde det EGENTLIG vært så ille (for andre enn senador) dersom RBK skulle havne på 2. plass i år, 3-4 poeng bak Stabæk?

Hehe ja, det hadde vært Senador-krise om vi hadde havnet 4 poeng bak et gullvinnende Stabæk, særlig om knapphet av ressurser er et argument(for oss?).

Stabæk vil punktere og synke nedover tabellen, taper vi gullet til et lag som bytter hele laget hver sesong og knapt har mer penger enn jeg har i lommeboka akkurat nå, da er det skikkelig ille stilt!

Om vi derimot hadde havnet på 2.plass 3-4 poeng bak plastikklubben molde så hadde det egentlig ikke vært annet enn forståelig. Selvsagt langt, langt vondere, men forståelig med tanke på ressursene de disponerer fritt.
Back to top
Bananskrue
Veteran

PostPosted: 06.07.2015 17:16    Post subject: Reply with quote

Skal absurd mye mindre til å kvalifisere seg til europa-liga hvis man starter i andre runde CL-kvalik, ja. Og nå som EL er 40-50 millioner er jo dette verdt absurd mye.
Back to top
Vollrik
Veteran

PostPosted: 06.07.2015 17:18    Post subject: Reply with quote

Pokie wrote:
Jeg synes dog ikke spillerne virker for slitne rent fysisk. De løp jo som tullinger i 90 minutter i går også. Det var ikke innsats det sto på, det var presisjon. Hvis de er slitne er det nok heller rent mentalt, og det kan godt ha å gjøre med at de nettopp har spilt toppkamp og at de nettopp har vært på reise. Denne uka får de være i Trondheim og det kulminerer forhåpentligvis i gode resultater.

Om det er fysisk eller mentalt laget er slitent spiller liten rolle, det skyldes uansett at stallen er for tynn. Det må for eksempel kunne gå ann å slå ut Vikingur fra EL-kvalikken uten at vi er avhengig av vår beste spiss.
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 16, 17, 18
Page 18 of 18

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.
ANNONSE
SITATET
© 1999-2026 RBKweb