| View previous topic :: View next topic |
| Hvem var best? |
| Hansen |
|
2% |
[ 2 ] |
| Svensson |
|
7% |
[ 7 ] |
| Eyjolfsson |
|
1% |
[ 1 ] |
| Skjelvik |
|
2% |
[ 2 ] |
| Dorsin |
|
0% |
[ 0 ] |
| Jensen |
|
34% |
[ 30 ] |
| Henderson |
|
2% |
[ 2 ] |
| Midtsjø |
|
3% |
[ 3 ] |
| Riski |
|
6% |
[ 6 ] |
| Malec |
|
14% |
[ 13 ] |
| Nielsen |
|
1% |
[ 1 ] |
| Hou Sæther |
|
4% |
[ 4 ] |
| Solli |
|
19% |
[ 17 ] |
|
| Total Votes : 88 |
|
| Author |
Message |
Oppmannen Veteran

|
Posted: 24.06.2015 19:56 Post subject: |
|
|
| I år skal vi ha cupen ass! Blir sikkert bortekamp i kvartfinalen, men håper på Sandefjord om det først blir et TL-lag. En del av de andre lagene skrelles vel vekk i kveld. Får se hva Brann får til mot Sarpsborg nå da. |
|
| Back to top |
|
 |
Ahakrim Rutinert

|
Posted: 24.06.2015 19:56 Post subject: |
|
|
Sivert Solli var et herlig bekjentskap...håper han blir foretrukket foran Hou Sæter som benkevarmer  |
|
| Back to top |
|
 |
NC Proff
|
Posted: 24.06.2015 19:58 Post subject: |
|
|
| Dew wrote: | Helland..
Som å spille på vanskelighetsgrad "amatør" på FIFA |
 |
|
| Back to top |
|
 |
Hedning Legende

|
Posted: 24.06.2015 19:58 Post subject: |
|
|
| Otto Ullsokk Jr. wrote: | | Banens beste er Helland, uten tvil! |
Enig. Synd det ikke går ann å stemme på han. |
|
| Back to top |
|
 |
Harceïde Veteran
|
Posted: 24.06.2015 19:59 Post subject: |
|
|
Håper ikke skaden på Riski er alvorlig, men jeg gråter ikke om Solli tar over innbytter-rollen hans!
X-faktor så det holder. Solli, Sæter og Helmersen er den nye rekka med unge trøndere som skal bygge på den lokale tilhørigheten. Når disse begynner etablere seg, kommer de gamle traverne nok hjem også (Per og Alex).
Lyse tider. |
|
| Back to top |
|
 |
O-Rex Veteran

Joined: 30 Aug 2005 Posts: 2189 Location: Oslo, 54 mil fra Mekka
|
Posted: 24.06.2015 20:28 Post subject: |
|
|
Jeg ble faktisk litt nervøs på 3-1, og tenkte at det var helt greit å bytte inn Helland for å avgjøre dette. Helland BB på de minuttene han spilte, utover det var Mike J klart best selv om han tok ferie utover i andre omgang.
Vel blåst! _________________ Her burde det stått noe kult. |
|
| Back to top |
|
 |
WT62 Veteran
|
Posted: 24.06.2015 20:43 Post subject: |
|
|
| Ikke noe problem med at denne kampen sitter i beina på lørdag, i 2.omgang bevegde RBK seg akkurat så mye at de ikke frøs. |
|
| Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 24.06.2015 20:51 Post subject: |
|
|
Greit med sånne treningskamper innimellom for å holde hele stallen varm. _________________ Embrace science - resist ignorance |
|
| Back to top |
|
 |
dags Veteran
|
Posted: 24.06.2015 22:24 Post subject: |
|
|
Emil Nielsen var sjokkerende dårlig i dag. Det verste er at han nesten bare står helt stille. Det var helt riktig å ta han ut, og Helland kommer inn og viser Tromsdalen hva backene i Eliteserien må slite med hver uke. Kampens beste spiller selv om han ikke kan stemmes på.
Malec imponerer heller ikke særlig, men han scorer i det minst mål. _________________ Mot dumhet kjemper selv gudene forgjeves. |
|
| Back to top |
|
 |
BBQsaus Rutinert

|
Posted: 24.06.2015 23:10 Post subject: |
|
|
Nielsen fikk vel også karakteren 2 i adressa  |
|
| Back to top |
|
 |
huffameg Rutinert

|
Posted: 25.06.2015 00:35 Post subject: |
|
|
kan noen som har adressaPluss legge ut karakterene?  |
|
| Back to top |
|
 |
BBQsaus Rutinert

|
Posted: 25.06.2015 00:49 Post subject: |
|
|
Hvis du vil lese adressa pluss så bare bruk denne linken:
http://webcache.googleuse...ample.com/
Når du ser saken fra adressa pluss du vil lese, så høyreklikker du på linken og velger "kopier linkeadressen", og setter den inn i linken ovenfor.
Her er for øvrig børsen:
André Hansen 5
Jonas Svensson 5
Hólmar Örn Eyjólfsson 5
Jørgen Skjelvik 5
Micke Dorsin 6
Mike Jensen 7
Liam Henderson 6
(Sivert Solli fra 50. min 5)
Fredrik Midtsjø 4
(John Hou Sæter fra 46. min 5)
Riku Riski 6
Tomas Malec 6
Emil Nielsen 2
(Pål André Helland fra 67. min) |
|
| Back to top |
|
 |
Bon Scout jr. Veteran

|
|
| Back to top |
|
 |
Pokie Veteran

|
Posted: 25.06.2015 03:09 Post subject: |
|
|
Synes egentlig det er litt vel høye karakterer der - da RBK tross alt var såpass variable.
Hansen var god bakerst, 5 er ok.
Svensson var stort sett god, men forsvant litt ut av det, så 5 er ok.
stopperne leverte ok, men jeg synes skjelvik i større grad turte å spille gjennom ledd opp på Hendo. 5 ok for begge.
Dorsin var helt ok, 4 eller 5.
Mike Jensen var god når RBK var god, men hadde også en periode hvor det var mye tull og noe skapt over det. En stund der begynte han å slurve. 6 er greit for min del.
Henderson var god så lenge han spilte, men til tross for at han absolutt er et balltalent, er han langt fra like nyttig som Selnæs - da ham hverken har samme pasningsfot eller samme blikk for spillet. Gjør ting vanskelig litt for ofte. Likevel en god kamp. 6 er ok.
(Solli var meget frisk når han kom inn, slik han alltid er. Veldig lovende, presterte bra i omtrent en hel omgang. 6.
Midtsjø var mye involvert de 45 han spilte, og det var merkbart hvor mye intensiteten i arbeidet vårt gikk ned uten Midtsjø på banen, dessverre. 5 for en ok prestasjon, men som selvfølgelig kunne vært bedre. Likevel svært viktig for laget.
Sætre gjorde ting unødvendig vanskelig til tider, og fikk ikke til så mye. Det gikk litt for tregt, og han lyktes ikke med så mye. Fra Haukeblikk-posisjon på HENT gjorde han noen frustrerende valg. Likevel et kjempetalent, uten tvil. Savnet litt den ungdommelige gløden og viljen til å vise seg fram som Solli hadde. Får 4 fra meg.
Riku Riski var frisk, og i dag satt touchen og nedtakene også! Synd at han skulle bli skadet nå som han definitivt hadde blitt venn med kula. For min del den beste RBKeren i dag (med unntak av Helland såklart). 6.
Malec var god i 20 minutter, hvor han hadde intensitet i presset og hvor han vant dueller. Etterpå så han tung ut, men viste fin ro ved noen anledninger. Tror ikke han hadde fått til å vende spillet osv mot et vanskeligere lag. De siste 70 var jevnt over ganske svake, og for min del ville det Vært utilgivelig om vi skulle finne på å bruke 3.5 mill på Malec. Han henger overhodet ikke med når vi skal spille fort. Dette vil svekke spillet vårt mot bedre lag - og er neppe veien ut i Europa for vår del. 4 for en helt ok kamp, men jeg mener han ikke er verdt 3.5 mill i det hele tatt.
Nielsen var fryktelig svak i dag. Han stresset, han løp feil og han gjorde ikke noe for seg i det hele tatt. Ett fattig nesten-raid. Bestemor kunne scoret i posisjonene Nielsen befant seg i idag. I likhet med hele laget, periodevis slapt defensivt arbeid. Ødela i tillegg det som kunne blitt årets vakreste RBK angrep da Midtsj, Dorsin og co kjørre lekre hæl- og ett-touch-pasninger i 1. Omgang. Hadde han orientert seg ville han sluppet ballen bak seg med hælen og Midtsjø ville klinket ballen i mål etter fantastisk spill. I stedet stoppet han opp, rotet rundt og smelte ballen over mål. Får en 2er under tvil.
Helland ville fått en 8er hvis han hadde spilt lenge nok. _________________ "I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered."
- George Best |
|
| Back to top |
|
 |
zdanek Senior
|
|
| Back to top |
|
 |
|