English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2026
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Sarpsborg - Rosenborg
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 18, 19, 20

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  

Hvem var best?
Hansen
0%
 0%  [ 0 ]
Svensson
28%
 28%  [ 30 ]
Eyjolfsson
0%
 0%  [ 0 ]
Skjelvik
0%
 0%  [ 0 ]
Dorsin
0%
 0%  [ 0 ]
Jensen
2%
 2%  [ 3 ]
Selnæs
12%
 12%  [ 13 ]
Midtsjø
51%
 51%  [ 54 ]
Helland
4%
 4%  [ 5 ]
Søderlund
0%
 0%  [ 0 ]
Mikkelsen
0%
 0%  [ 0 ]
Total Votes : 105

Author Message
Attaboy
Veteran

PostPosted: 22.06.2015 01:42    Post subject: Reply with quote

IGJEN, hvor blir det av BB-avstemningen? Trådstartere spesielt! og dere andre som har mulighet til å gjøre noe med det, må da vel forstå at dette er uakseptabelt? Siste gang jeg gidder å bry meg i hvert fall.
hello
Veteran

PostPosted: 22.06.2015 02:11    Post subject: Reply with quote

Haha, voldsomt til snurt du ble da.
Back to top
View user's profile Send private message
Attaboy
Veteran

PostPosted: 22.06.2015 02:22    Post subject: Reply with quote

Klapp igjen, hello! Ka faen, forresten?
thomas_katt
Rutinert

PostPosted: 22.06.2015 05:01    Post subject: Reply with quote

Oppmannen wrote:
Kunne vært gøy å se et lag med Selnæs på midtbanen, Riseth og Strandberg som stoppere og Prica på topp flankert av Nicki Bille og Karadas. Jarstein vokter buret såklart.

Kan ha Kalle Løken på den ene backen for å balansere.

Fyll på med en Iversen og en Sapara også da, så skal du se at det fortsatt bare var Selnes som fikk gult for kjefting Smile

Det er alt for mange i norsk fotball som tenker langsiktig. Prøv å bli god nå (Nils Arne Eggen)

@thomas_katt på bluesky
Back to top
zaphod81
Forumsjef

PostPosted: 22.06.2015 09:14    Post subject: Reply with quote

Deilig med seier, og det så vel egentlig aldri ut til å gå noen annen vei, selv om det gikk litt trått og fryktelig upresist i starten på noe som virket som en uvant matte.

Av Rosenborg-spillerne synes jeg som vanlig høyresida pluss Selnæs er den store beholdningen, det er farlig hver eneste gang høyregjengen begynner å doble og triple løpene, og de er så ballsikre alle tre at de nesten aldri mister ballen selv om de utfordrer hver gang. Selnæs gjør, tross et veldig unødvendig kort, en meget bra kamp sentralt, låser godt av defensivt og har noen stikkere som hadde fortjent en bedre skjebne. Dorsin og Søderlund var skuffende, og begge bør snart få kjenne litt på konkurranse om plassen sin. P.S. De offensive dødballene må vi kunne forbedre litt, i alle fall. Bli enige om hvor ballen slås, i alle fall, det ser helt idiotisk ut når ingen hvite engang er i nærheten av duellen når vi bestemmer hvor ballen skal.

Sarpsborg har jo strengt tatt ingenting. Bortsett fra en ny midtstopper som etter alle solemerker rett og slett er jævlig god. Noe å tenke på at en spiller med hans karrierepil fortsatt kan gå inn og være dominerende i Tippeligaen. Artig at Tokstad får så mye skryt, når han framstår som den norskeste vingen jeg noen gang har sett; bare fysikk, ingen teknikk, og en totalt manglende forståelse for offsideregelen. Hvis Chibuike var født i offside, da vet jeg ikke engang hvordan man skal beskrive Tokstad.

Børs:

Hansen 6 - Viser god plasseringsevne i flere situasjoner, som gjør at skuddene han redder ser veldig, veldig enkle ut. Plukker det han skal i feltet. Ivrig på raske igangsettinger.

Svensson 7 - Bunnsolid begge veier, og har fin kontroll på offsidelinja. Gode relasjoner offensivt.

Eyjolfsson 5 - Savner litt intensitet i spillet, blir litt sånn gampete og passiv i stedet for å stå opp og bryte.

Skjelvik 6 - Mangler litt pondus som midtstopper, men klarer seg greit hele veien, og stenger rommet bak seg (og Dorsin) fint hele kampen. Stort pluss for involveringen i forkant av 2-0.

Dorsin 4 - Blir rundet for enkelt bakover, ligger konstant litt feilplassert, og ser rett og slett litt planløs ut offensivt.

Jensen 6 - Som vanlig den offensive drivkraften i laget. Pluss for at han viser fram det unike rappe vristskuddet igjen - den er bortimot utagbar. Minus for overspilling i straffefeltet på 2-0 og med gult kort og Edvartsen som dommer, den hadde vært rekordidiotisk.

Selnæs BB 7 - Ligger bare og strør pasninger bakfra, og treffer på det aller meste. God en mot en. Nok et gulkort for kjefting på dommeren, så enten må han få kapteinsbindet eller så må han få elektrosjokkhalsbånd. Rompa bar og straffeskyting på trening?

Midtsjø 6 - Vanskelig å få tak på med nærteknikk og lavt tyngdepunkt, og en glimrende assist til 1-0. Fryktelig upresis på enkle pasninger i første omgang, det kunne fått konsekvenser mot bedre motstand.

Helland 7 - Ikke alt han gjør er smart eller bra, men han har kvalitetene som gjør at han blir avgjørende. Igjen. Samvittighetsfull jobbing bakover. Kunne fort hatt flere mål med litt mer cool i avslutningsøyeblikket.

Søderlund 5 - Han skal ha for hard jobbing og god innsats som oppspillspunkt, den delen av jobben gjør han bra, men foran mål er det litt tilbake til 2014, litt sen i avtrekkeren over hele linja. Skal score.

Mikkelsen 5 - Starter friskt, og er nær en ordentlig drømmescoring tidlig. Blir litt mer passiv etter hvert, og litt redd for å miste ball. Blir også litt isolert uten Dorsin og Midtsjø ordentlig i nærheten.

Henderson - Fint innhopp, gode involveringer.

Sæter - Vil nok angre på at han ikke klinket til med et skudd fra 20 på sin eneste involvering, i stedet for å drible bort ballen.

Kåre med håret 5 - Gjorde lite ut av seg. Litt merkelig å ikke benytte seg av flere og lengre bytter på 2-0 når vi har et såpass tøft kampprogram, sånt vil kunne straffe seg.

Dommer Edvartsen 2 - Gjør ingenting for å endre ryktet sitt som arrogant og inkonsekvent, og er mer opptatt av å bevare autoritet enn å legge lista i banespillet.
Back to top
attach
Forumsjef

PostPosted: 22.06.2015 09:27    Post subject: Reply with quote

Attaboy wrote:
IGJEN, hvor blir det av BB-avstemningen? Trådstartere spesielt! og dere andre som har mulighet til å gjøre noe med det, må da vel forstå at dette er uakseptabelt? Siste gang jeg gidder å bry meg i hvert fall.

Selv har jeg ikke vært på nett før nå. For øvrig enig i kamptrådstartere bør kunne ordne det også.
Back to top
Hedon
Forumsjef

PostPosted: 22.06.2015 09:29    Post subject: Reply with quote

Attaboy wrote:

Må nok en gang bare få beklage til deg Attaboy, at jeg ikke la inn poll etter kampen i går. Har rett og slett glemt å legge det inn i kalenderen min.

Når sant skal sies forstår jeg lite av hvorfor du er så fordømt hissig på at dette skal skje så jævla fort, men...
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
nastynick
Rutinert

PostPosted: 22.06.2015 09:40    Post subject: Reply with quote

HVORFOR ER DET IKKE POLL ETTER DENNE KAMPEN??!"?!?!?!?!?

Jeg stemmer for Midtsjø.
RÃ¥nny
Legende

PostPosted: 22.06.2015 09:58    Post subject: Reply with quote

Enig med deg, vanskelig å komme utenom Midtsjø når han har 2 av 2 målgivende!

- Torgeir Børven
Back to top
Henri
Legende

PostPosted: 22.06.2015 10:18    Post subject: Reply with quote

Flott tur til Sarpsborg med forumistas, og hjem med tre poeng. Perfekt. Vi kan ikke rote bort dette nå!? Dette var vel Skjelviks beste kamp for oss som stopper, vi trenger minst det samme mot Molde.
Back to top
Sjiraff
Veteran

PostPosted: 22.06.2015 11:16    Post subject: Reply with quote

Ser bare 1 gult til Sarpsborg jeg. Trodde det var for armbruk da?
haavarl
Forumsjef

PostPosted: 22.06.2015 11:40    Post subject: Reply with quote

Attaboy wrote:

Næsj, klokka blir over ti på en søndags kveld, vi er jo ikke ansatt, noen av oss. Jeg selv skulle runde av med noe husarbeid og få guttungen i seng.

Beklager hvis du finner det uakseptabelt, men jeg må dessverre si at det får være opp til deg.
konrad4ever
Veteran

PostPosted: 22.06.2015 12:32    Post subject: Reply with quote

Morsomt med 3 trøndere på topp i pollen!
Back to top
SeG
Veteran

PostPosted: 22.06.2015 12:59    Post subject: Reply with quote

Hedon wrote:
Attaboy wrote:

Må nok en gang bare få beklage til deg Attaboy, at jeg ikke la inn poll etter kampen i går. Har rett og slett glemt å legge det inn i kalenderen min.

Når sant skal sies forstår jeg lite av hvorfor du er så fordømt hissig på at dette skal skje så jævla fort, men...

Gud forby at det tar 24 timer før den kommer så folk får litt tid til å fordøye hele kampen før de gir sin stemme. HVem vet, kanskje det gir et mer riktig bilde av hvem som faktisk var best? Wink

Formerly known as STRANDerGUD
Back to top
nastynick
Rutinert

PostPosted: 22.06.2015 13:08    Post subject: Reply with quote

konrad4ever wrote:
Morsomt med 3 trøndere på topp i pollen!

I Count 4. Midtsjø, Svensson, Selnes, Helland. Og Mike som er halvt trønder.
konrad4ever
Veteran

PostPosted: 22.06.2015 15:06    Post subject: Reply with quote

At mora og faren, samt søsken til Helland, har stemt, regnes ikke. Trekker alltid fra 4 stemmer når jeg vurderer topp 4!
Back to top
Attaboy
Veteran

PostPosted: 24.06.2015 02:26    Post subject: Reply with quote

Hedon wrote:

MÃ¥ bare beklage, Hedon og dere i moderatorteamet, det var dette med impulskontroll ... Embarassed

Men man legger jo merke til at det stor forskjell på deltakelse når poll kommer opp til riktig tid og ikke, og det er jo det jeg i den seneste tiden «tenner» på. Skal skjerpe meg.
Hedning
Legende

PostPosted: 24.06.2015 09:08    Post subject: Reply with quote

Hehe, synes bare det er gøy hvor alvorlig du tar det jeg.
Back to top
Hedon
Forumsjef

PostPosted: 24.06.2015 09:36    Post subject: Reply with quote

Synes det er litt gøy jeg også (selv om jeg ble litt irritert der og da). Engasjementet for alt mulig her inne et meget fascinerende, og Attaboy representerer dette over hele følelsesspekteret. Helt topp, det. Smile
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
haavarl
Forumsjef

PostPosted: 24.06.2015 10:14    Post subject: Reply with quote

Helt ok atta. Du jobber jo bra.
OrionPax
Forumsjef

PostPosted: 24.06.2015 10:22    Post subject: Reply with quote

Hvem har vaktansvaret for å fikse poll etter kveldens cupkamp? Wink
Bananskrue
Veteran

PostPosted: 24.06.2015 11:17    Post subject: Reply with quote

Dette blir din nye jobb OrionPax. Vi trenger et script her som gjør at man kan lage Poll før kampen, men at man ikke får lov til å stemme før kampslutt!
Back to top
OrionPax
Forumsjef

PostPosted: 24.06.2015 12:08    Post subject: Reply with quote

Hehe, det er er skikkelig vepsebol jeg er skeptisk til å hoppe med huet først inn i - php + gammel forumversjon stinker bråk lang vei. Men takk for tilliten. Wink
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 18, 19, 20
Page 20 of 20

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.
ANNONSE
SITATET
© 1999-2026 RBKweb