English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2026
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Muhammed Demirci
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 11, 12, 13

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Sløvsekken
Veteran

PostPosted: 23.06.2015 18:30    Post subject: Reply with quote

Å trene seg opp til akseptabel fysisk form er jo omtrent det enkleste som er, hvis man har litt vilje. Det er stort sett snakk om å tåle å bli litt svett. At vi sender han hjem uten kontrakt sier meg at trenerne er skeptisk til at han vil være veldig giret på akkurat det.
Back to top
View user's profile Send private message
moomoo
Veteran

PostPosted: 23.06.2015 18:36    Post subject: Reply with quote

Tipper han er circa 2-3 mnd under akseptabel matchform. Om han klarer å komme seg i form forstår jeg det sånn at han fort kan bli invitert tilbake for sjangse 2. Ifølge Søskenbarnet mitt som var å så på en av treningene minte han om en individuelt meget god bedriftsfotballspiller :p

Stoler på Kåre 100% her. Blir det signering senere av ham så blir det spennende å se hva han kan prestere i form.

vi har jo all glemt at vi har MGP i stallen for han har jo ikke vært diskutert på 1 mnd. Kan fort bli erstatter for ham på sikt.
Neeskens, trenger du å låne en tampong?
Back to top
hello
Veteran

PostPosted: 23.06.2015 18:48    Post subject: Reply with quote

Jeg forstår det som at han aldri vil være aktuell for Rosenborg igjen. Sier alt om hvordan type han er når han dukker opp utrent, jeg har dessuten sagt mitt når det kommer til hva vi egentlig skal med slike spillertyper. Takk og farvel, artig med litt temperatur rundt prøvespillere også.
Back to top
2mas
Sjef

PostPosted: 23.06.2015 21:18    Post subject: Reply with quote

Jeg tror heller ikke han blir invitert tilbake. Men RBK er politisk korrekte.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
EGA
Veteran

PostPosted: 23.06.2015 23:01    Post subject: Reply with quote

Men Muhammed mot Gamsten syns jeg hadde vaert et bra bytte.
Back to top
haavarl
Forumsjef

PostPosted: 23.06.2015 23:04    Post subject: Reply with quote

Ikke pokker. En skadefri Gamst er mer enn dugandes som backup.
EGA
Veteran

PostPosted: 24.06.2015 02:46    Post subject: Reply with quote

Gamsten tror jeg vi kan avskrive. Når skal han prioriteres før feks Hou. Tyrkeren har i allefall alderen på sin side, 20 år, noe må det jo være med gutten. Jeg mener og tror at Gamst aldri blir god nok for oss igjen.
Back to top
Torbjørn Bratt
Proff

PostPosted: 24.06.2015 09:02    Post subject: Reply with quote

MD ser vi aldri igjen, Gamsten kommer opp på nivå igjen.
Back to top
zaphod81
Forumsjef

PostPosted: 24.06.2015 11:09    Post subject: Reply with quote

Mulig Gamsten kommer opp på et akseptabelt nivå igjen, men det blir neppe som noe troverdig alternativ for Rosenborg. Han er alt for treig og statisk, selv i toppform, til å spille indreløper, han er ikke den bakromstrusselen vi ønsker på venstre kant, og han er for upresis og for dårlig til å skjerme ball til å fungere som sentral midtbane.

Jeg klarer ikke å se at han kan være noe som helst annet enn en spesialinnbytter i kamper der vi ønsker å få veldig mange innlegg inn i boksen mot et lag som parkerer bussen, og det er vel egentlig ikke slik vi ønsker å få hull på sånne lag heller. Men han hadde helt sikkert styrket de aller fleste andre lagene i Tippeligaen.

Demirci er det vel svært lite trolig at vi ser igjen på noe nivå vi har kontroll over. Hvis han plutselig blir blodseriøs og topptrent kan han jo like gjerne havne i en av de tyrkiske storklubbene som en slags Lille-Asias Helland, men det er usannsynlig. Vår sjanse til å gjøre et kupp måtte vært hvis vi vurderte på prøvespillet at han virkelig var supermotivert til å bli superfit - dette var åpenbart ikke tilfelle, og da er det vel ciao (eller rettere sagt, güle güle) for Demircis karriere på toppnivå.
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 11, 12, 13
Page 13 of 13

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.
ANNONSE
SITATET
© 1999-2026 RBKweb