| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Demolith Rutinert

|
Posted: 10.06.2015 14:00 Post subject: |
|
|
| Kleviño wrote: | | Hemmelig rådgiver = Solbakken. |
Det var min første tanke også! _________________ "Could the world fall?" - Karl Pilkington |
|
| Back to top |
|
 |
Lomaxx Veteran
|
Posted: 10.06.2015 14:56 Post subject: |
|
|
| Henning wrote: | | For 70 mill hadde jeg signert for FC Raqqa. |
For 70 Mill hadde jeg signert for Molde _________________ Grilldress er også en dress:)
| Ratatosk wrote: |
Det hjelper lite å legge seg flat, dersom man ikke evner å reise seg. Da får man heller begynne med svømming! |
|
|
| Back to top |
|
 |
moomoo Veteran

|
Posted: 10.06.2015 16:24 Post subject: |
|
|
"Billige Tøs"  _________________
| Neeskens wrote: | | Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt |
| Emilie wrote: | | Neeskens, trenger du å låne en tampong? |
|
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 10.06.2015 21:19 Post subject: |
|
|
Hvor mye er Strandberg og/eller Krasnodar villige til å betale RBK for ikke å bruke ham i de fem første kvalikkampene i juli?
Tenker på:
| UEFA i § 41.07 i turneringsreglementet wrote: | | As a rule, a player may not play in a UEFA club competition (i.e. UEFA Champions League and UEFA Europa League, but not UEFA Super Cup) for more than one club in the course of the same season. Exceptionally, however, a player who has been fielded in the first, second, third qualifying round or the play-offs of the UEFA Champions League or UEFA Europa League is entitled to play in the UEFA Champions League or UEFA Europa League for another club as from the group stage. |
Greit nok at Strandberg altså kan spille gruppespill for Krasnodar, men vil tro russerne har lyst til å bruke ham i 4. kvalifiseringsrunde.
Han kan altså uansett ikke spille returkampen i 3. kvalifiseringsrunde.
Forresten ganske stor sjanse for at Krasnodar blir seedet i siste runde, og dermed kan bli RBK-motstander. |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 10.06.2015 23:01 Post subject: |
|
|
| Det vil vel bryte med FFP? |
|
| Back to top |
|
 |
Messi Veteran
|
Posted: 11.06.2015 00:38 Post subject: |
|
|
| Strandberg kommer garantert til til å være indisponibel til kval. til EL, da han mentalt ikke er til stede. Bare vent å se, den sirkushesten Strandberg har nok ikke glemt gamle kunster. |
|
| Back to top |
|
 |
Hedley Veteran
|
Posted: 11.06.2015 17:02 Post subject: |
|
|
| Dessuten kom forfallet til landskampen like før han var klar for Krasnodar. Kanskje han inngikk avtale om å ikke spille fotball for andre klubber eller lag. Da har han isåfall spilt sin siste kamp for oss. Det er jo såpass lang tid og mange kamper igjen at det kanskje er usannsynlig, men jeg blir overhodet ikke overrasket. Kynisk type. |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 11.06.2015 18:45 Post subject: |
|
|
Bjørnebye hevder at RBK ikke vil unnlate å bruke Strandberg i kvalifiseringa. Men han kan jo sjøl forsøke å overbevise klubben om at han ikke trenger å spille åpningskampene i 1. og 2. runde i håp om at RBK leder bra før returkampene, og at han dermed slipper også disse.
Til 3. runde bør ny stopper være på plass. |
|
| Back to top |
|
 |
Huber Veteran
|
Posted: 11.06.2015 19:30 Post subject: |
|
|
| Noen som vet hvor mye RBK og VIF har krav på? |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 11.06.2015 20:56 Post subject: |
|
|
| Gjelder ikke utdanningskompensasjon bare for overganger til og med kalenderåret når spilleren fyller 23 år, da? |
|
| Back to top |
|
 |
Hedning Legende

|
Posted: 12.06.2015 16:42 Post subject: |
|
|
| 2mas wrote: | Men han kan jo sjøl forsøke å overbevise klubben om at han ikke trenger å spille åpningskampene i 1. og 2. runde i håp om at RBK leder bra før returkampene, og at han dermed slipper også disse.
|
I så fall får han overføre lønna for et par måneder til rbk. |
|
| Back to top |
|
 |
Sistnevnte Junior
|
|
| Back to top |
|
 |
Number10 Veteran
|
Posted: 19.06.2015 16:42 Post subject: |
|
|
Signert for ny klubb, så han har nok desverre spilt sin siste kamp for RBK.
Han setter ikke videre karriere på spill ved å må spille, da satser han heller på å blir frisk til han skal reise. Garantert! _________________ «Koteng: Jo dårligere og dårligere det gikk, jo tryggere var vi på at Horneland var rett mann.» |
|
| Back to top |
|
 |
kris0stby Veteran

|
Posted: 19.06.2015 17:12 Post subject: |
|
|
| Det er kjedelig, men fullt forståelig. Er takknemmelig for at han har vært villig til å fortsette å spille så mye som han har om han faktisk har hatt en belastningsskade. |
|
| Back to top |
|
 |
henrifei Veteran
|
Posted: 19.06.2015 17:16 Post subject: |
|
|
| vi må ha han med mot Molde, men hadde fryktet det skulle bli slik som dette på slutten. at han plutselig sliter med skade så han er uaktuell. |
|
| Back to top |
|
 |
Sletto Proff
|
Posted: 19.06.2015 18:11 Post subject: |
|
|
| Har trua på at til og med strandberg har lyst til å være med å grisebanke fergeleiet før han drar. Må jo være den ultimate avslutningen på en helhet brokete karriere i verdens beste klubb. |
|
| Back to top |
|
 |
NC Proff
|
Posted: 19.06.2015 19:11 Post subject: |
|
|
| Skullerud wrote: | | Har trua på at til og med strandberg har lyst til å være med å grisebanke fergeleiet før han drar. Må jo være den ultimate avslutningen på en helhet brokete karriere i verdens beste klubb. |
Avslutning?
Han har kontrakt ut juli og har å stille opp for klubben så lenge han får lønn. Har han spilt kamper tidligere med samme skade/smerte klarer han å spille nå også (tar forbehold om at det ikke har blitt voldsomt mye verre).
Jeg håpet at vi slapp slike ting siste par mnd men trodde faktisk desverre at det kom til å bli slik. Satser på at jeg tar feil men Stefan spiller maks 3 kamper til er mitt tips. |
|
| Back to top |
|
 |
1972 Miami Dolphins Legende

|
Posted: 19.06.2015 19:34 Post subject: |
|
|
Han har skadetrøbbel, det er medisinsk apparat og ikke Strandberg som tar de avgjørelsene så lenge han er under kontrakt. Med mindre Krasnodar betaler han ut så har han ikke spilt sin siste kamp for oss.
Om det er usikkerhet rundt belastningsskaden så håper jeg virkelig han starter på benken mot Sarp og ikke risikerer noe. Skjelvik skal være nok mot Sarp, viktig at han er 100% mot Molde.
Også viktig at forsvaret er oppmerksomme på at Dorsin, Skjelvik og Svensson tar risikoen kortmessig for å skjerme Holmar så langt det er mulig, han kan ikke få gult nå. |
|
| Back to top |
|
 |
Vegard2711 Legende

|
Posted: 19.06.2015 20:03 Post subject: |
|
|
Jeg tror Strandberg er bra motivert til å bidra for RBK til han drar, han kan jo tross alt få ett gull eller to i posten utover høsten.
Tviler på at det har noe med overgangen å gjøre at han er usikker foran Sarpsborg kampen. |
|
| Back to top |
|
 |
NC Proff
|
Posted: 19.06.2015 20:31 Post subject: |
|
|
| 1972 Miami Dolphins wrote: | Han har skadetrøbbel, det er medisinsk apparat og ikke Strandberg som tar de avgjørelsene så lenge han er under kontrakt. Med mindre Krasnodar betaler han ut så har han ikke spilt sin siste kamp for oss.
Om det er usikkerhet rundt belastningsskaden så håper jeg virkelig han starter på benken mot Sarp og ikke risikerer noe. Skjelvik skal være nok mot Sarp, viktig at han er 100% mot Molde.
Også viktig at forsvaret er oppmerksomme på at Dorsin, Skjelvik og Svensson tar risikoen kortmessig for å skjerme Holmar så langt det er mulig, han kan ikke få gult nå. |
Jeg tror Strandberg hadde spilt om situasjonen var i april. Tipper han kjenner litt ekstra forsiktig nå som overgangen er i boks.
For all del er dette helt greit i helga, vil gjerne ha en uthvilt og skarp Strandberg når vi skal banke dritten ut av Molde neste helg.
Ellers enig med deg ifht Holmar, livsviktig at han holder seg unna et gult nå. Mareritt hvis han får gult og Stefan fortsatt ikke er klar mot Molde. |
|
| Back to top |
|
 |
machiavelli Veteran
|
Posted: 19.06.2015 21:17 Post subject: |
|
|
| Svensson - Dorsin - Skjelvik - Mikkelsen holder jo bra nivå det. Prater du om. |
|
| Back to top |
|
 |
hello Veteran
|
Posted: 19.06.2015 21:32 Post subject: |
|
|
| Minner om den backrekka vi mønstra mot Stabæk borte i fjor. |
|
| Back to top |
|
 |
senador Legende
|
Posted: 19.06.2015 22:33 Post subject: |
|
|
| Spiller Skjelvik midtstopper så slipper vi inn minst 2 mål. |
|
| Back to top |
|
 |
Litjmor15 Junior
|
Posted: 20.06.2015 13:04 Post subject: |
|
|
| Strandberg ikke med i troppen mot S08 |
|
| Back to top |
|
 |
Harceïde Veteran
|
Posted: 20.06.2015 13:07 Post subject: |
|
|
Synd med skade.
Og synd han drar - men jeg ser fram til å få inn et nytt førstevalg på stopperplass som ikke er usikker til hver eneste kamp. |
|
| Back to top |
|
 |
|