View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Troilonge Veteran
|
Posted: 17.06.2015 23:33 Post subject: |
|
|
Glimrende!
Litt nakent å invitere Audun uten å utfordre ham på å uttale "Ølstøren" (http://www.levangerfk.no/Skvallerpojkar/Toersten). Er du her inne, Audun? Vært artig å hørt Erik snakke enda mer om den nye generasjonen med supportere også.
Ellers for lang monolog syns jeg og, samtidig som jeg liker best når dere diskuterer temaer. Odd-kampen osv er vi vel litt ferdig med.
Alt i alt 92,5 % fornøyd  |
|
Back to top |
|
 |
4tle Junior
|
Posted: 18.06.2015 00:03 Post subject: |
|
|
Fin episode, syns lengden er passe lang også!
Oppsummering av kampene er forsåvidt greit, greit å høre om situasjoner fra ett dommerstandpunkt også. Men regner med Audun ikke skal være med i hver episode så kanskje bare snakk om kampene som hatt noe ved seg og ikke de som er "glemt".
Nydelig innslag med quiz på slutten, skal innrømme jeg ikke hadde svaret på de fleste der! |
|
Back to top |
|
 |
Troilonge Veteran
|
Posted: 18.06.2015 07:09 Post subject: |
|
|
4tle wrote: | Fin episode, syns lengden er passe lang også!
Oppsummering av kampene er forsåvidt greit, greit å høre om situasjoner fra ett dommerstandpunkt også. Men regner med Audun ikke skal være med i hver episode så kanskje bare snakk om kampene som hatt noe ved seg og ikke de som er "glemt".
Nydelig innslag med quiz på slutten, skal innrømme jeg ikke hadde svaret på de fleste der! |
Men kan mellomspillet kalles gruppespill? Hilsen frustrert mann som gikk i fella med Audun. |
|
Back to top |
|
 |
OrionPax Forumsjef

|
Posted: 18.06.2015 07:49 Post subject: |
|
|
Gruppespill, mellomspill, det blir hipp som happ det.
Men ser ut til at vi skal bestille flere quiz fremover!
Audun leser vist litt her inne, men er så vidt jeg forstår ikke aktiv med egen bruker. _________________ Rosenborg for alltid - uansett! | Troillprat.no |
|
Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 18.06.2015 13:45 Post subject: |
|
|
Audun er mest kjent som Storhamar-supporteren "dragons100" på VGD. |
|
Back to top |
|
 |
OrionPax Forumsjef

|
Posted: 18.06.2015 23:14 Post subject: |
|
|
Men et spørsmål til dere som har hørt episoden til slutten:
Quiz - funka det? Burde det ta en annen form? Det gikk jo ikke klart frem av hva dere hørte, men hadde et system for å få svarene fra brukerne via chat før de svarte verbalt, sånn at de ikke kunne velge å stjele svaret fra en som snakket før dem. Funker dette i en podcast som kommer ut med ~1 måneds mellomrom?
For min egen del synes jeg det funka, men det ble tatt litt ad hoc denne gangen. Skal vi gjøre det igjen lurer jeg på om det finnes noen sterke meninger om hvordan vi kan gjøre det bedre. _________________ Rosenborg for alltid - uansett! | Troillprat.no |
|
Back to top |
|
 |
Bagh Proff

|
Posted: 18.06.2015 23:18 Post subject: |
|
|
Bra episode!
Monologen skulle gjerne vært hardere og sintere. Det ble litt pusete.
Lengden var jeg ikke plaget med, men det kan hende at det ble litt langdrygt og derfor ikke sint nok.
Ellers synes at du bør sette temaene litt fortere og stille åpnere spørsmål. Du har en tendens til å gå deg fast og mer eller mindre svare på eget spørsmål før de andre får sagt noe. Om spørsmålet/temaet blir litt mer åpent så kan vi kanskje få en enda bedre vinkling/flere gode diskusjoner da deltagerene må delta bittelitt mer selv.
Troilonge wrote: | 4tle wrote: | Fin episode, syns lengden er passe lang også!
Men kan mellomspillet kalles gruppespill? Hilsen frustrert mann som gikk i fella med Audun. |
Mellomspillet er et gruppespill. |
|
Back to top |
|
 |
OrionPax Forumsjef

|
Posted: 19.06.2015 00:07 Post subject: |
|
|
Takk for bra feedback (gjelder forsåvidt flere)!
Skal det bli noen monolog i fremtiden skal jeg isåfall tenke lenge og hardt på hvilken form den skal ta. Ikke gitt at den dukker opp igjen med det første, men kan jo være nyttig hvis det rette emnet dukker opp.
Er pinlig klar over de førende spørsmålene. Eneste måte å få det bedre er vel bedre forberedelser. Å svare på sitt eget spørsmål gir som du sier lite rom for deltagerne. Spørs om ikke proffe radiofolk lærer noe på kursene sine..  _________________ Rosenborg for alltid - uansett! | Troillprat.no |
|
Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 19.06.2015 00:23 Post subject: |
|
|
OrionPax wrote: | Quiz - funka det? |
Fungerte meget bra etter min mening! _________________ Embrace science - resist ignorance |
|
Back to top |
|
 |
Guinness Rutinert

|
Posted: 19.06.2015 08:14 Post subject: |
|
|
Quiz fungerte bra, om ikke annet enn for å få frem til glemt fakta for min del.
Ellers er jeg enig i de tilbakemeldingene du har fått angående ledende spørsmål, men det er ikke noen "big deal".
Formatet begynner sitte bedre og bedre.
Flott at du fikk med reklamen for TT05.  _________________ TT05.no | Mer tifo! Kontonummer: 0539 49 70486 |
|
Back to top |
|
 |
Attaboy Veteran

|
Posted: 19.06.2015 23:49 Post subject: |
|
|
Ny herlig episode, OP! Herlige deltakere, også! Pratsomme, informerte og veldig dedikerte supportere - ikke at jeg hadde forventet noe annet av en RBKer.
Monologen var ikke i det lengste laget synes jeg, kanskje for de som har fulgt med i timen her inne på rbkweb, men troillprat strekker seg nok over et større felt enn oss lidenskapelige, dermed var det nødvendig med så mange ord.
Det med ledende spørsmål er i noen tilfeller riktig, men som det seg hør og bør er vi som er glade i klubben nok enige i det meste. Vanskelig å sette pikante spørsmål til medlemmer, skulle en tro. Får heller mer en følelse av at vi lufter aktuelle problemstillinger på familiens vegne. Og tenker man sånn, er dette programmet blitt helt fantastisk, en nyttig tilvekst og nødvendighet. _________________ Putte-ventrilokvist. |
|
Back to top |
|
 |
OrionPax Forumsjef

|
Posted: 20.06.2015 10:23 Post subject: |
|
|
Takk igjen for gode tilbakemeldinger. Når det gjelder TT05-reklamen så lagde jeg jo den åpenbart selv, med mine begrensede evner innen lydverdenen. Hvis noen andre supportergrupperinger skulle ønske seg en gratis "reklamespot" på ca. 30 sek. for å belyse sine ting, kom gjerne med det. Skal ikke dynge ned episodene med det, men har så langt ikke fått noen negative tilbakemeldinger på å ha med denslags.
Ledende spørsmål kommer nok også litt av min egen skravlesjuke har jeg innsett - de spørsmålene som jeg (og andre) har kommet med synes jeg ofte selv er så interessante at jeg bare begynner å bable og lalle ivei. Skal prøve hardt å justere på dette.
Ingen som synes kvitt eller dobbelt-musikken mellom spørsmålene ble irriterende? 7 spørsmål og 10 sekunder av den hver gang kunne jo ha blitt litt teit for enkelte. Den var selvfølgelig ikke der i det vi spilte inn. Er bare ute etter alle mulige justeringer for å få dette "tightere".
Målet er å få ut neste uten at det går 10 kamper imellom - når EL-kjøret begynner betyr vel det at vi må være litt på bittet. Planleggingen av #9 er i gang.  _________________ Rosenborg for alltid - uansett! | Troillprat.no |
|
Back to top |
|
 |
|