View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Sløvsekken Veteran

|
Posted: 26.05.2015 22:01 Post subject: |
|
|
Så nå er det å være kritisk når klubben underpresterer kraftig "å hate RBK fordi Molde var bedre" da eller ? Snakker om skivebom. |
|
Back to top |
|
 |
Ståle Veteran
|
Posted: 26.05.2015 22:23 Post subject: |
|
|
Det kanskje morsomste i dette innlegget var at han kritiserte RBK-supporterne for at publikumssnittet bare var 14 000 på Lerkendal Ifjor, mens han hyller brann-supporterne for å stille opp med 12 000 pr kamp. spesielt tatt i betraktning at Bergen vel er omtrent dobbelt så stor by som trondheim. |
|
Back to top |
|
 |
konrad4ever Veteran

|
Posted: 26.05.2015 22:29 Post subject: |
|
|
Var ikke noe i det innlegget som var provoserende. Bare full av logiske brister. |
|
Back to top |
|
 |
OrionPax Forumsjef

|
Posted: 26.05.2015 22:46 Post subject: |
|
|
Knowrud: Hehe, det frister selvfølgelig å skrive noe tilbake, men... Jeg vet ikke om det vil hjelpe å forsøke å forklare noe til en som tilsynelatende ikke forstår forskjell på supportere og publikum engang... _________________ Rosenborg for alltid - uansett! | Troillprat.no |
|
Back to top |
|
 |
Sløvsekken Veteran

|
Posted: 26.05.2015 23:18 Post subject: |
|
|
Kan jo svare med å spørre om de snart har en ny Berg å sende sørover. Begynner å bli en stund siden sist nå. De må skjerpe seg om de skal opprettholde statusen som farmerlag. |
|
Back to top |
|
 |
Tivutan Junior
|
Posted: 26.05.2015 23:41 Post subject: |
|
|
Jeg har alltid hatt sansen for B/G. En tullete supporter endrer selvfølgelig ikke det. Men det der var virkelig tynn suppe. Det møtte jo opp nesten 20 000 i 2007. Et år som for RBK var resultatmessig dårlig med 5. plass.
Det handler jo mer om måten vi spiller fotball på enn resultatene. |
|
Back to top |
|
 |
SeG Veteran
|
Posted: 27.05.2015 04:47 Post subject: |
|
|
HAhahaha så han konkluderer med at fordi det kommer mer folk, er trøndere medgangssupportere.
Altså, fotball, dets utfall og mennesker vil gi forskjellige reaksjoner ved ulike utfall. Så hvis RBK vinner mye, ja da kommer den gjengse medgangspublikummer på kamp. Jeg vil vite om byen hvor dette ikke skjer?
Videre hyller han de som står bak i tykt og tynt, det er vel og bra.
Men hva er det han tror? De i svart og hvit på ØØ, som reiser land og strand rundt slutta det året vi ble nr 7? At de var den største delen av de som ikke møtte på kamp lenger? Jeg merker jeg ikke klarer å bli skikkelig provosert av det innlegget til han fyren jeg. For jeg skjønner han vil få frem at det er mange som står bak klubben sin igjennom (unnskyld uttrykket) nord-norsk sprutshuttu år etter år- og honør skal de ha. Men han bommer med dette innlegget.
Det er heller ikke slik at årsaken til publikumssvikt var at "molde var bedre". Det er bare en konsekvens av den virkelige grunnen. Det elendige spillet på banen og mangelen på plan - og forbannelse over den kontringsfotballplanen vi kjørte på hjemmebane. Det innlegget der er det kun lavpanna Moldesupportere som tar for god fisk. Og det kan vi gjøre lite med uansett.
Edit: Det blir nesten som å skulle klage på at RBK fikk mange medgangssupportere når veldig mange nordmenn annenhver tirsdag eller onsdag sto bak Rosenborg iog håpa på dem når de skulle møte kontinentets stjerner _________________ I have as much authority as the Pope. I just don’t have as many people who believe it.
- George Carlin -
Formerly known as STRANDerGUD |
|
Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 27.05.2015 09:03 Post subject: |
|
|
Det er jo enkelt; veldig mange drar på kamp kun for å bli underholdt. Når de ikke blir underholdt prioriterer de andre ting. Det er kanskje her grensa mellom fan og supporter går.
Det har jo vært ekstremt lite underholdning på Lerkendal de siste årene før Brutter'n kom inn, og det er forståelig at man ikke har fulle tribuner da. Når Perry leverer dørgende kjedelig og planløs fotball i klubbens fjernde sesong på rad uten pokaler, blir det slik i Trondheim. Å allikevel snitte på 14.000 synes jeg er rimelig sterkt.
Nå blir det uansett feil å trekke frem Rosenborg her. Lerkendal har "alltid" trukket mest folk i Norge, uavhengig av spillestil, trenere og tabellposisjon. At vi er litt mer suverene når det går bra og fotballen er artig er naturens gang.
Jeg forstår altså ikke helt greia med å bruke RBK her. Men det er vel bare et forsøk på å provosere. Det er ikke så lett når det er så vanskelig å skjønne hva han faktisk prøver å si. _________________ Influencer™ |
|
Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 27.05.2015 09:10 Post subject: |
|
|
Noe må man jo skrive om i disse supporterspaltene. _________________ Embrace science - resist ignorance |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 27.05.2015 22:18 Post subject: |
|
|
Var mer samhold da du var ung. |
|
Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 28.05.2015 00:26 Post subject: |
|
|
Artig gjensyn! Merker meg at det har vært vesentlig mer utvikling på stadion-fronten enn i angrepsspill de siste 20 årene. Er ikke uten videre med på at nivået i eliteserien har utviklet seg så utrolig mye siden 90-tallet. _________________ Influencer™ |
|
Back to top |
|
 |
hello Veteran
|
Posted: 28.05.2015 00:30 Post subject: |
|
|
Litt av et lag Bodø/Glimt hadde. Sollied, Berg, Brattbak, Johnsen, Staurvik og co.
Er det forresten Semb som er ekspertkommentator? Allerede i 93? |
|
Back to top |
|
 |
glimt Senior
|
Posted: 28.05.2015 11:03 Post subject: |
|
|
haavarl wrote: | Noe må man jo skrive om i disse supporterspaltene. |
Dette.
Ser ut til at supporterbloggerne må levere ganske ofte, og det er ikke alltid det er like velskrevet eller to the point. Å irritere seg over de som faller fra når laget sliter i motgang er helt greit, selv om eksemplene i artikkelen var dårlige. _________________ Attaboy: "taktikken fungerer, altså. PINLIG Glimt!" |
|
Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 28.05.2015 11:45 Post subject: |
|
|
Ã…h herre ... _________________ Embrace science - resist ignorance |
|
Back to top |
|
 |
Øystein Veteran

|
Posted: 28.05.2015 14:00 Post subject: |
|
|
glimt wrote: | haavarl wrote: | Noe må man jo skrive om i disse supporterspaltene. |
Dette.
Ser ut til at supporterbloggerne må levere ganske ofte, og det er ikke alltid det er like velskrevet eller to the point. |
Avkreftes. Vi leverer akkurat når vi føler for det, men har lagt merke til at blant annet et par fra Glimt skriver fryktelig ofte ja. Det får stå for deres egen regning.
For min egen del synes jeg det er en grei regel at hvis man ikke har noe å si, la være å si noe. Ellers enig med deg i at det er eksemplene som ødelegger denne artikkelen, temaet er i utgangspunktet ok. |
|
Back to top |
|
 |
gisp! Legende
|
Posted: 04.07.2015 11:09 Post subject: |
|
|
Quote: | Ulrik Saltnes ble innlagt på sykehus med magesmerter sist helg. Det er fortsatt uklart når han er tilbake i spill for de helgule.
– Jeg fikk akutte smerter i magen siste helg. Vi har tatt massevis av prøver, uten å finne ut årsaken til smertene, forteller Saltnes.
fredag ble han endelig utskrevet fra sykehuset.
– Jeg har slitt med å få i meg mat, så jeg har vel tatt av fire-fem kilo i løpet av oppholdet, sier han. |
AN:"Glimtspiller innlagt på sykehus hele uka" _________________ "Det er viktig å gå på banen for å være best mulig sjøl. Men det er langt viktigere å gå på banen for å gjøre medspillerne gode." |
|
Back to top |
|
 |
Hedning Legende

|
Posted: 04.07.2015 12:40 Post subject: |
|
|
Ulrik Saltnes høres ut som det mest nordnorske navnet i verden. |
|
Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 04.07.2015 16:23 Post subject: |
|
|
Har ikke alle -sen-navn i Nord-Norge? Jon Hansen er typisk Nord-Norge, eller forresten, Jon Helge Hansen, alltid to fornavn. |
|
Back to top |
|
 |
Makkverk Veteran

|
Posted: 04.07.2015 17:15 Post subject: |
|
|
Nei.
Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 04.07.2015 17:20 Post subject: |
|
|
Hehe, sorry  |
|
Back to top |
|
 |
Vollrik Veteran

|
Posted: 26.07.2015 17:22 Post subject: |
|
|
Bodø/Glimt har slått Aalesund 1-0 og har 5 strake seire i Tippeligaen. _________________
TomH wrote: | Du kan ikke bare skrive en påstand her, uten å begrunne. Da gidder ingen å lese innleggene dine, og da kan du også like gjerne slutte å skrive her |
|
|
Back to top |
|
 |
Connect Senior

|
Posted: 26.07.2015 17:27 Post subject: |
|
|
Utrolig snuoperasjon, selv om det selvsagt er noe flaks inne i bildet også. De har tross alt slått oss, VIF og Molde. _________________ RBK og Packers <3 |
|
Back to top |
|
 |
kevinpieter Veteran

|
Posted: 02.08.2015 23:49 Post subject: |
|
|
Badou klar for tyrkiske Osmanlispor i følge det seriøse nyhetsbyrået Twitter. _________________ My meaning is bad, but my grammar is good. |
|
Back to top |
|
 |
hello Veteran
|
Posted: 02.08.2015 23:52 Post subject: |
|
|
Tyrkisk 1.divisjon der altså. Litt av en vei å gå når man er en av Tippeligaens beste spillere. Da må det være bedre å gå til Rosenborg, Molde eller andre skandinaviske topplag?
Edit: Ser de rykka opp og skal spille i øverste liga igjen, uansett. Skuffende klubbvalg. |
|
Back to top |
|
 |
vegran Veteran

|
Posted: 03.08.2015 08:24 Post subject: |
|
|
Merkelig klubbvalg...men han går vel for penger og ikke utvikling... |
|
Back to top |