| View previous topic :: View next topic |
| Hvem var best? |
| Hansen |
|
0% |
[ 0 ] |
| Svensson |
|
0% |
[ 2 ] |
| Eyjolfsson |
|
2% |
[ 6 ] |
| Skjelvik |
|
0% |
[ 0 ] |
| Dorsin |
|
0% |
[ 0 ] |
| Jensen |
|
2% |
[ 6 ] |
| Strandberg |
|
4% |
[ 9 ] |
| Midtsjø |
|
34% |
[ 69 ] |
| Helland |
|
0% |
[ 0 ] |
| Søderlund |
|
53% |
[ 109 ] |
| Mikkelsen |
|
0% |
[ 1 ] |
|
| Total Votes : 202 |
|
| Author |
Message |
vegran Veteran

|
Posted: 24.05.2015 23:43 Post subject: |
|
|
| Dew wrote: |
Å sette Strandberg på midtbanen, Skjelvik/Dorsin inn som midtstopper er ikke godfot. Jeg håper vi har kommet så langt med dette tilbake-til-røttene prosjektet at vi ikke spiller to mann ute av posisjon, men heller èn.
Dette er den eneste akseptable forsvarsfireren/midtbanen imorgen:
Svenzone - Holmar - Strandberg - Skjelvik (Dorsin)
Henderson - Jensen - Midtsjø |
Kunne ikke vært mer enig!  |
|
| Back to top |
|
 |
Badge Junior
|
Posted: 25.05.2015 00:06 Post subject: Stabæk-RBK |
|
|
| Er vel ingen som har to (evt. en) billetter til Stabæk-kampen? Jeg befinner meg i Oslo. |
|
| Back to top |
|
 |
Mikkelsen Veteran

|
Posted: 25.05.2015 00:13 Post subject: |
|
|
| Ikke diskutert før, men; Jeg syns RBK burde gjøre det permanent å slå utover innlegg fra cornere. Det gir høyere prosent sjans for å score mål. Vi har ikke vært så farlige der i år, helt til begynte med utover innlegg mot Sandfjord, som også endte med mål etterhvert (Dorsin). |
|
| Back to top |
|
 |
kibsgaard Junior
|
|
| Back to top |
|
 |
BanensVerste Proff

|
Posted: 25.05.2015 04:22 Post subject: |
|
|
God tur til alle dere jævler som stikker nedover. Nyt pilsen! _________________ Dahls. |
|
| Back to top |
|
 |
Green Goblin Rutinert

|
Posted: 25.05.2015 07:03 Post subject: |
|
|
| Dew wrote: |
Å sette Strandberg på midtbanen, Skjelvik/Dorsin inn som midtstopper er ikke godfot. Jeg håper vi har kommet så langt med dette tilbake-til-røttene prosjektet at vi ikke spiller to mann ute av posisjon, men heller èn.
Dette er den eneste akseptable forsvarsfireren/midtbanen imorgen:
Svenzone - Holmar - Strandberg - Skjelvik (Dorsin)
Henderson - Jensen - Midtsjø |
Enig! Om dere rokkerer mer så er det vel et tegn på at dere er usikre på hvordan dere skal løse oppgaven og det er da fordel oss?
Lykke til! |
|
| Back to top |
|
 |
senador Legende
|
Posted: 25.05.2015 07:44 Post subject: |
|
|
| Har vi noengang holdt nullen på bortbane med skjelvik spiller stopper? Føler vi slipper inn minst 3 mål hver gang når han spiller stopper. |
|
| Back to top |
|
 |
hellvikrunner Veteran
|
Posted: 25.05.2015 08:56 Post subject: |
|
|
| Lukter tap. |
|
| Back to top |
|
 |
Bananskrue Veteran
|
Posted: 25.05.2015 09:04 Post subject: |
|
|
Er det bekreftet at Strandberg stiller sentralt?
Ser for meg at Kåre enten blir slaktet eller genierklært for den avgjørelsen, men frykter det første. |
|
| Back to top |
|
 |
media Veteran
|
Posted: 25.05.2015 09:05 Post subject: |
|
|
Strandberg har prikket inn flere gode gjennomspill i vår og er et mye tryggere defensivt valg på midten. Han har imponert offensivt.
Hendersons gode form har vært fraværende de siste kampene, med flere feilvurderinger i pressa situasjoner. Antar Kåre vurderer risikoen med Henders fra start til å være for høy. |
|
| Back to top |
|
 |
1960 Rutinert
|
Posted: 25.05.2015 09:10 Post subject: |
|
|
Strandberg opp på sentral midtbane synes jeg er det best mulige valget.
Plusser:
+ Bare Stranberg utav posisjonen de behersker best
+ Beholder Mike sin styrke fremover
+ Skjelvik har farta til Diomande, og kan også sikkre for Dorsin som nok kan komme til å slite her.
Bra valg KÃ¥re  |
|
| Back to top |
|
 |
senador Legende
|
Posted: 25.05.2015 09:20 Post subject: |
|
|
| - Stor fare for at Diomande slår Skjelvik i lufta på dødballer og scorer hatrick. Da blir det vanskelig å vinne kampen. Vi har vært ufattelig svake på dødball, helt unødvendig. |
|
| Back to top |
|
 |
Ståle Veteran
|
Posted: 25.05.2015 09:26 Post subject: |
|
|
| Er skeptisk til Skjelvik som stopper selv, menå argumentere med dødballer er jo bare tull. Hvem Strandberg dekker på defensiv dødball har da ingenting med om han er stopper eller midtbane-spiller å gjøre? Faktisk er vel spørsmålet her Skjelvik vs. Henderson på defensiv dødball, og da tviler jeg på at Skjelvik stiller noe svakere. |
|
| Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 25.05.2015 09:31 Post subject: |
|
|
| Jeg tror Skjelvik kommer til å bli herja med langs bakken av Diomande, pluss at han vil slite med plasseringen. Tror Strandberg vil gjøre det helt greit på midten, det er ikke det som er problemet. Hadde vi hatt Reginiussen eller en annen solid stopper så hadde jeg ikke vært bekymra for å bruke Strandberg på midten. |
|
| Back to top |
|
 |
henrifei Veteran
|
Posted: 25.05.2015 09:40 Post subject: |
|
|
forventer tap idag faktisk, en følelse jeg har hatt i flere dager.
var på treningen igår, slik jeg fikk inntrykk av så spiller Strandberg sentralt.
Kåre snakket til spillerene om at vi måtte unngå overganger imot og at Stabæk ikke er gode nok til å spille oss ut mot etablert. hvis vi unngikk overganger så vinner vi. |
|
| Back to top |
|
 |
TomasH Proff
|
Posted: 25.05.2015 10:40 Post subject: Stabæk - Rbk |
|
|
Har nylig hevdet at jeg tror forsvaret er Stabæks svakeste lagdel. Kikker akkurat nå på kampen mellom VIF og Stabæk fra runde 7. VIF kjører over Stabæk med agressivt press første 30. De skaper 4-5 store sjanser mot etablert forsvar. Ikke imponert over Stabæk, som gjør mye personlige feil og feilpassninger når de blir presset. Nicolai Næss er skikkelig rask. Mulig en undervurdert stopper. Jalasto har vi aldri hatt problem med tidligere. Vel; i denne kampen har Stabæk kjempeflaks som unngår mål mot. Og så får de en straffe ut av ingenting, som gir 1-0. Det må vi unngå, for Stabæk er livsfarlig på kontringer. Asante kjenner vi, men Dio følger veldig fint på, og dermed har de noen som kan utnytte sjansene Asante skaper.
Men med aggressive press, og ikke for utålmodig, vinner vi denne. Må unngå 1-0 til Stabæk. Det gjør vi ved å være tålmodig, og ikke slippe backene våre frem på alle angrep. tror det er ok med Skjelvik i midten bak, med Strandberg som defensiv midt. Trenger noen til å dekke opp for Dorsin som kommer til å slite |
|
| Back to top |
|
 |
Bakklandia Legende
|
Posted: 25.05.2015 10:51 Post subject: |
|
|
Det er nå man får igjen for at stallen er så idiotisk sammensatt og tynn som den er, særlig på stopperplass...  _________________ Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten!
Last edited by Bakklandia on 25.05.2015 20:36; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
EvileyeS Rutinert

|
Posted: 25.05.2015 10:59 Post subject: |
|
|
Er det bare meg, eller er det flere som synes det er fryktelig forvirrende å høre prat om Dio og Stabæk i sammenheng...?
 _________________ Svikter ALDRI Rosenborg!
www.tt05.no
Ultras Øyivinds |
|
| Back to top |
|
 |
EGA Veteran
|
Posted: 25.05.2015 12:18 Post subject: |
|
|
| Dårligere følelse før Mjøndalen. Vi bør vinne idag og har bedre følelse i dag. |
|
| Back to top |
|
 |
Litjmor15 Junior
|
Posted: 25.05.2015 12:34 Post subject: |
|
|
Før Mjøndalen hadde jeg en så dårlig følelse at jeg vurderte å ikke se kampen (klarte jo selvfølgelig ikke å holde meg unna).
Men i dag er følelsen en helt annen. Så all den pessimismen her skjønner jeg ikke stort av. Må jo være mulig å ha trua til det motsatte er bevist. |
|
| Back to top |
|
 |
Borden Veteran

|
Posted: 25.05.2015 13:10 Post subject: |
|
|
| EvileyeS wrote: | Er det bare meg, eller er det flere som synes det er fryktelig forvirrende å høre prat om Dio og Stabæk i sammenheng...?
|
Alltid godt å høre om Dio i alle sammenhenger. Er hele 5 år siden han gikk bort denne måneden. Dio het forøvrig Padavona som etternavn, men tok rundt 1960 (mens han enda sang i Paul Anka-stil) artistnavnet Dio etter Johnny Dio, som var en kjent mafiaboss i USA. Dio er italiensk for Gud, og vokalen til Ronnie James var ikke annet enn guddommelig. |
|
| Back to top |
|
 |
eksil Veteran

|
Posted: 25.05.2015 13:11 Post subject: |
|
|
Steike jeg er nervøs. Var på Nadderud i uværet (sportslig og værmessig) forrige gang. Sikkert det som sitter i enda.
Skjelvik som stopper og Strandberg på midten virker ikke beroligende. _________________ Du och jag Alfred? …..mmmmmjaannjoo... |
|
| Back to top |
|
 |
hellvikrunner Veteran
|
Posted: 25.05.2015 13:30 Post subject: |
|
|
| Borden wrote: | | EvileyeS wrote: | Er det bare meg, eller er det flere som synes det er fryktelig forvirrende å høre prat om Dio og Stabæk i sammenheng...?
|
Alltid godt å høre om Dio i alle sammenhenger. Er hele 5 år siden han gikk bort denne måneden. Dio het forøvrig Padavona som etternavn, men tok rundt 1960 (mens han enda sang i Paul Anka-stil) artistnavnet Dio etter Johnny Dio, som var en kjent mafiaboss i USA. Dio er italiensk for Gud, og vokalen til Ronnie James var ikke annet enn guddommelig. |
Tiltredes Liten mann med en stor stemme.Hadde gleden av å treffe ham. Usedvanlig hyggelig og sympatisk. |
|
| Back to top |
|
 |
andrezinho Veteran

|
Posted: 25.05.2015 13:31 Post subject: |
|
|
| Bortsett fra seieren i 2012 har det bare vært skuffelser for meg på Nadderud... Vært der endel ganger nå. Tør ikke forvente for mye i kveld nei... |
|
| Back to top |
|
 |
vegran Veteran

|
Posted: 25.05.2015 13:51 Post subject: |
|
|
| media wrote: | | Strandberg har prikket inn flere gode gjennomspill i vår og er et mye tryggere defensivt valg på midten. Han har imponert offensivt. |
Problemet er at Skjelvik kommer til å gjøre mere skade i midtforsvaret enn Jensen ville gjort på defansiv midtbane.
Tror det hadde vært bedre å ha farten til Skjelvik på backen og duellstyrken og plasseringsevnen til Strandberg i midtforsvaret. |
|
| Back to top |
|
 |
|