| View previous topic :: View next topic |
| Hvem var banens beste? |
| Hansen |
|
0% |
[ 0 ] |
| Svensson |
|
1% |
[ 1 ] |
| Eyjolfsson |
|
0% |
[ 0 ] |
| Skelvik |
|
0% |
[ 0 ] |
| Dorsin |
|
0% |
[ 0 ] |
| Jensen |
|
1% |
[ 1 ] |
| Selnæs |
|
16% |
[ 12 ] |
| Midtsjø |
|
69% |
[ 50 ] |
| Helland |
|
4% |
[ 3 ] |
| Søderlund |
|
0% |
[ 0 ] |
| Mikkelsen |
|
6% |
[ 5 ] |
|
| Total Votes : 72 |
|
| Author |
Message |
Whoppa Veteran
|
Posted: 12.05.2015 22:46 Post subject: |
|
|
Pokie  |
|
| Back to top |
|
 |
Lomaxx Veteran
|
Posted: 12.05.2015 22:46 Post subject: |
|
|
Håper laget stiller med kritthvit bakoversveis til neste kamp for å rote bort 2-0 på 20 min burde sørge for at Kåre skriker til dem til de pisser på seg og han ikke har stemme igjen for så at Eggen kommer inn og fortsetter å skrike til dem enda litt til. Dette var en vits.
Det sagt er det godt å få årets første tap ut av veien. Gullet er ikke tapt enda, men dette er forhåpentligvis siste gang de taper fordi de slutter å spille etter under en halv time _________________ Grilldress er også en dress:)
| Ratatosk wrote: |
Det hjelper lite å legge seg flat, dersom man ikke evner å reise seg. Da får man heller begynne med svømming! |
|
|
| Back to top |
|
 |
Dala Junior
|
Posted: 12.05.2015 22:47 Post subject: |
|
|
Du kan få en hvilken som helst nøytral til å se kampen og de vil vurdere dommeren til å favorisere rbk i flertallet av avgjørelsene. Det er vi riktignok vant med. Sånn har det vært i fotball de siste 25 åra. Registrerer også du ikke nevner de 10 forsøkene på skuespill dere prøver på. Og ikke ett gult kort.
Uansett, jeg er ingen trener, men for meg var det opplagt at når VH skjønte at dobling på Helland stoppet hele angrepsflyten dere, så begynte dere å mangle kreativitet.
Dere er jo uten tvil gode, men dere bør få en angrepsplan som kan fungere uten Helland. |
|
| Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 12.05.2015 22:49 Post subject: |
|
|
Jeg skylder ikke på dommeren her, men han blåste i hvertfall på fryktelig mye rart etterhvert, noe som stykket opp spillet veldig, ga mange pauser og avbrekk, og hindret flyt. Dette var neppe noen fordel RBK.
Men, det er som sagt ikke her kampen ble tapt.
EDIT: Det skal også nevnes at vår (og ligaens) største seier for året, attpåtil borte, kom uten Helland. _________________ Influencer™ |
|
| Back to top |
|
 |
Per Proff
|
Posted: 12.05.2015 22:51 Post subject: |
|
|
Flaks at den gikk på tv. Hadde ikke fått tatt den opp hvis den måtte streames. Nettopp ferdig med å se den. Koste meg.
Børs:
Hansen 5 - Greit nok, har en bra redning. Minus for siste målet
Svensson 4 - Kommer på mange helhjerta løp, dårlige innlegg
Ørn 3 - usikker.
Skjelvik 3.5 - stor fart, ikke midtstopper.
Midtsjø 5 - sikker på midtbanen, usikker når han nærmer seg målet.
Selnæs 6 BB - styrer midtbanen som vanlig
Jensen 4 - Byttet ut etter pause. Eller?
Mikkelsen 5 - Bedre enn i fjor
Søderlund 5 - Sterk og sliten
Helland 5 - Styrte alt av angrepet til Rosenborg før han kjørte hjem i pausen
Innbyttere
Riski 2 - Spilte 5 minutter, dro hjem.
Malec 2 - Var stort sett bare i kiosken og spiste pølser. Stakk innom banen iblant.
Henderson 2 - Eneste innbytteren som holder seg på banen til kampen er ferdig. Gjør så godt han kan. |
|
| Back to top |
|
 |
Spartacus Veteran
|
Posted: 12.05.2015 23:04 Post subject: |
|
|
Spilte strålende i 25 min. Mjøndalen fikk ikke tid med ballen og fremstod som et tredjedivisjons lag. Derettet fant gutta fram hårgele`n - Mjøndalen skåret på sin første mulighet og plutselig var det kamp igjen. Resten av kampen var preget av at Mjøndalen ville dette mer enn oss. _________________ “A 0-0 is boring, It’s better to lose 5-4, at least it gives you some excitement.”
Zeman |
|
| Back to top |
|
 |
puckno Veteran
|
Posted: 12.05.2015 23:05 Post subject: |
|
|
| Konstaterer at Dorsin ikke fikk karakter. Kanskje like greit. |
|
| Back to top |
|
 |
Per Proff
|
Posted: 12.05.2015 23:09 Post subject: |
|
|
| Spilte dorsin? Var det ikke han materialforvalteren på 84 år som spilte venstreback i dag? |
|
| Back to top |
|
 |
Jakob Veteran
|
Posted: 12.05.2015 23:10 Post subject: |
|
|
Desidert årets dårligste kamp - verre enn treningskampen mot Viking. Selnæs var klar BB.
Hansen 4
Svensson 4
Holmar 3
Skjelvik 3
Dorsin 3
Mike 3
Selnæs 6
Midtsjø 5
Helland 5
Søderlund 5
Mikkelsen 3 |
|
| Back to top |
|
 |
Largactyl Veteran

|
Posted: 12.05.2015 23:12 Post subject: |
|
|
| Dala wrote: | | Du kan få en hvilken som helst nøytral til å se kampen og de vil vurdere dommeren til å favorisere rbk i flertallet av avgjørelsene. Det er vi riktignok vant med. Sånn har det vært i fotball de siste 25 åra. |
 |
|
| Back to top |
|
 |
hello Veteran
|
Posted: 12.05.2015 23:21 Post subject: |
|
|
| Dala wrote: | | Du kan få en hvilken som helst nøytral til å se kampen og de vil vurdere dommeren til å favorisere rbk i flertallet av avgjørelsene. Det er vi riktignok vant med. Sånn har det vært i fotball de siste 25 åra. Registrerer også du ikke nevner de 10 forsøkene på skuespill dere prøver på. Og ikke ett gult kort. |
Takk for i kveld. |
|
| Back to top |
|
 |
media Veteran
|
Posted: 12.05.2015 23:22 Post subject: |
|
|
Hva skjedde med Mike? To dårlige på rad. Og savnet av typer som Tore og Stefan var stort ...
Vi tapte slaget, gjenstår å se om vi vinner krigen. Bør føre til litt færre urealistiske forventninger på lørdag.
Dagens Ivers: kjernen!! |
|
| Back to top |
|
 |
Per Proff
|
Posted: 12.05.2015 23:22 Post subject: |
|
|
| Kan vel ikke klage på dommeren i denne kampen akkurat... |
|
| Back to top |
|
 |
xMegafonmannen Veteran

|
Posted: 12.05.2015 23:39 Post subject: |
|
|
kommer langt med innsats. Og når rbk fikk perryaids på 0-2 ble det sånn.
bedre å tape mot hardarbeidene bruntrøyer som ikke ga opp før 1945 enn mot plastlaget til røkke.
Det BØR dog være andre takter på lørdag _________________ :/ |
|
| Back to top |
|
 |
martibs Veteran

|
Posted: 12.05.2015 23:55 Post subject: |
|
|
| Kampen i dag minnet meg på hvor befriende lenge det er siden jeg har sett lange-innkast-taktikken, og hvor utrolig irriterende den er. Det er så sykt destruktivt og anti-fotball. Det burde vært samme regel for innkast som for når keeperen tar ballen i hendene, begrenset tid for å få ballen i spill igjen. |
|
| Back to top |
|
 |
Zarm93 Veteran
|
Posted: 12.05.2015 23:56 Post subject: |
|
|
Vi var nødt til å gå på en smell etter hvert. Alle lag taper. For min del så er det vel greit at det skjedde her. Har kjæreste fra Mjøndalen.
Hansen 3
Synes han er svak på samtlige mål i mot.
Svensson 4
Holmar 3
Skjelvik 3
Dorsin 3
Jensen 4
Selnæs 3
Midtsjø 5
Helland 5
Søderlund 3
Mikkelsen 4 |
|
| Back to top |
|
 |
toki Veteran

|
Posted: 13.05.2015 00:09 Post subject: |
|
|
Jaja. Da er årets landbruksoppgjør unnagjort, og tre poeng er gitt til Nedre Eiker Landbrukslag. Gratulerer.
(De skal ha cred for det som ser ut som et innøvd trekk på andremålet. Mye flaks på det målet, men litt dyktighet var det da også) _________________ 04.12.96 |
|
| Back to top |
|
 |
eksil Veteran

|
Posted: 13.05.2015 00:17 Post subject: |
|
|
Hansen 2 (+1 for en redning) Fryktelig svak. Velkommen tilbake Lunna.
Svensson 3 Svak defensivt, noe positivt fremover.
Holmar 2 Fryktelig svak, klønete, elendig samhandling med Skjelvik
Skjelvik 2 Svak defensivt. Får ikke til noe offensivt.
Dorsin 4 Svak kamp. Skrudde også av hodet etter 20 min.
Jensen 3 Jobber mye, men får lite til.
Selnæs 3 Det tenkes mye, og sliter offensivt. Blir dyp. Bør frem.
Midtsjø 4 Periodevis mindre svak. Blir også helt usynlig etterhvert.
Mikkelsen 4 BB Uromoment. Skaper mye med mange iniativ. Forsvinner også.
Helland 4 Bra Mål. Ubesluttsom i en rekke situasjoner.
Søderlund 1 Så han kun når han fikk papir i nesa. Han er virkelig avhengig av at laget legger ballen på sølvfat for å kunne bidra.
Malec 1 Ubrukelig
Henderson 2 Pubertet
Riski 2 Avslørt på tempo. Minner om Trond Olsen. Svak teknikk
Kåre - 1 - ingen impact på laget etter elendig avslutning første omgang. Burde byttet tidligere. Ikke sikker på Riski for Mikkelsen.
Kommentatorene - Legendarisk elendige _________________ Du och jag Alfred? …..mmmmmjaannjoo... |
|
| Back to top |
|
 |
larsarus Legende

|
Posted: 13.05.2015 00:26 Post subject: |
|
|
| OrionPax wrote: | | Jaja, fikk hilst på Zorac og larsarus. Det var dagens høydepunkt. Og ikke noe imot noen av dem, men det skulle ikke ha vært sånn. |
Takk, det samme Det, og at jeg ikke hadde noen P-bot ventende på ruta der jeg stod parkert...
Mye sirup på E18 gjorde at jeg kom først 15+ minutter ut i kampen. Meldte deretter at nå kunne målfesten starte, og det så ut til å virkelig gå veien i 5-6 minutter. Men derfra og ut var det mye frustrasjon, gitt, og 3-2-målet ble bare så utrolig typisk. Var ikke overrasket i det hele tatt.
Bånn i bøtta! |
|
| Back to top |
|
 |
gollumLAD legend Veteran

|
Posted: 13.05.2015 00:53 Post subject: |
|
|
| Dala wrote: | Du kan få en hvilken som helst nøytral til å se kampen og de vil vurdere dommeren til å favorisere rbk i flertallet av avgjørelsene. Det er vi riktignok vant med. Sånn har det vært i fotball de siste 25 åra. Registrerer også du ikke nevner de 10 forsøkene på skuespill dere prøver på. Og ikke ett gult kort.
Uansett, jeg er ingen trener, men for meg var det opplagt at når VH skjønte at dobling på Helland stoppet hele angrepsflyten dere, så begynte dere å mangle kreativitet.
Dere er jo uten tvil gode, men dere bør få en angrepsplan som kan fungere uten Helland. |
Er du her også nå? Får du reis te faen. Troll. _________________ "Ikke ta den."
RBKweb Banter Crew
Party Læven Crew(PLC)
Anti Håkon Jørgensen
ULB
#JeSuisMessi
| Rånny wrote: | JanneB har talt.
Ta dere en bolle og feir sølvet! |
Rabona
http://www.rbkweb.no/foru...74#1002174 |
|
| Back to top |
|
 |
Svovel Proff
|
Posted: 13.05.2015 00:59 Post subject: |
|
|
Du vet det har vært rævva når Senador har et tosifret antall poster i kamptråden
Dritkamp. Børst det av så får det stå som en vekker.
Jeg gidder ikke være PK og hylle Mjøndalens "tæl, innsats og moral" heller. De profitterte utelukkende på et svakt RBK som lot de ustraffet få dra ned tempoet og stykke opp kampen.
For en nøytral tilskuer måtte jo dette være en pine. Ett godt lag som spilte rævva. Og ett middelmådig lag som gjorde sitt beste for å forhindre at fotball skulle utøves. |
|
| Back to top |
|
 |
vegardj Rutinert
|
Posted: 13.05.2015 02:39 Post subject: |
|
|
| Dala wrote: | | Du kan få en hvilken som helst nøytral til å se kampen og de vil vurdere dommeren til å favorisere rbk i flertallet av avgjørelsene. Det er vi riktignok vant med. Sånn har det vært i fotball de siste 25 åra. Registrerer også du ikke nevner de 10 forsøkene på skuespill dere prøver på. Og ikke ett gult kort. |
Ja, skandale at ikke Dorsin får gult kort når han faker neseblod og kutt i panna etter at Diop utfører en helt reglementert og fin klarering inne i egen 16-meter.
Sånn, nå er kampen ute av systemet. |
|
| Back to top |
|
 |
Hodor Veteran

Joined: 23 Aug 2013 Posts: 3661 Location: Sunnmøre's hovedstad
|
Posted: 13.05.2015 07:33 Post subject: |
|
|
VG børsen :
Hansen 3
Svensson 6!!!
Ørn 5
Skjelvik 4
Dorsin 5
Jensen 5
Selnæs 5
Midtsjø 6
Helland 5
Søder 3
Mikkelsen 5 |
|
| Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 13.05.2015 07:34 Post subject: |
|
|
| Dommeren var ikke bra, tok alle muligheter han fikk til å gi Mjøndalen frispark. Men dessverre var det ikke derfor vi tapte. Like skuffa i dag som i går over at vi fortsatt ikke er bedre enn at innsats og innkast er nok til å slå oss. Da kan vi tape mot Sligo Rovers i år også. |
|
| Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 13.05.2015 07:35 Post subject: |
|
|
| Tubbytubb wrote: | VG børsen :
Hansen 3
Svensson 3