| View previous topic :: View next topic |
| Hvem var banens beste? |
| Hansen |
|
0% |
[ 0 ] |
| Svensson |
|
1% |
[ 1 ] |
| Eyjolfsson |
|
0% |
[ 0 ] |
| Skelvik |
|
0% |
[ 0 ] |
| Dorsin |
|
0% |
[ 0 ] |
| Jensen |
|
1% |
[ 1 ] |
| Selnæs |
|
16% |
[ 12 ] |
| Midtsjø |
|
69% |
[ 50 ] |
| Helland |
|
4% |
[ 3 ] |
| Søderlund |
|
0% |
[ 0 ] |
| Mikkelsen |
|
6% |
[ 5 ] |
|
| Total Votes : 72 |
|
| Author |
Message |
Knowrud Veteran
|
Posted: 12.05.2015 18:58 Post subject: |
|
|
Jaja, andre topplag rundt i Europa taper en gang i blant også, noen ganger mot mye svakere motstand.
Fortsatt TROILLAN PÃ… TOPP! |
|
| Back to top |
|
 |
Tjlicious Senior
|
|
|
| Lillebjørn wrote: | | Tjlicious wrote: | | Huber wrote: | | Tjlicious wrote: | Forventet en drittkamp fra drittlaget Mjøndalen, men dette overgår alle rimelige forventninger.
Antar halve laget skiftes ut til 16. mai-kampen. |
Skal vi stille med 6 juniorer da eller? |
Gjerne for meg. Helt opplagt at flere av spillerne ikke klarer dette kjøret. Mange kamper og et hardere treningsregime har satt sine spor.  |
At du framstiller hardere trening som et problem blir bare tåpelig. |
Nå må du skille mellom din tolkning og det jeg skriver.
Det jeg skriver, er at hardere trening i kombinasjon med et tett kampprogram setter sine spor. Jeg er ingen ekspert på feltet, men jeg har øyne. Helt tydelig at flere spillere begynner å merke kjøret. |
|
| Back to top |
|
 |
Strand Veteran

|
|
|
Dette er ikke 2009, hvor vi rullet gjennom sesongen nesten uten å feile. Vi har ikke den bredden som skal til for å kjøre med så høy intensitet som spillestilen til Kåre krever to ganger på fire dager.
Dette var et lite feilskjær, så retter vi opp inntrykket mot Sandefjord  |
|
| Back to top |
|
 |
EspN Veteran
|
|
|
| Som eggen sier..vi lærer ikke av og tap fotballkampa.Blir vel nok et år med sorg. |
|
| Back to top |
|
 |
Podgy Senior
|
Posted: 12.05.2015 18:59 Post subject: |
|
|
| Selnæs og Midtsjø ok. Ingen andre får godkjent. Traff på resultatet og tidspunkt for 3-2 scoringen, men feil måøscorer. Får håpe dette bidrar til at vi ikke får en like tragisk forestilling 16. Mai |
|
| Back to top |
|
 |
Podgy Senior
|
|
|
| Selnæs og Midtsjø ok. Ingen andre får godkjent. Traff på resultatet og tidspunkt for 3-2 scoringen, men feil måøscorer. Får håpe dette bidrar til at vi ikke får en like tragisk forestilling 16. Mai |
|
| Back to top |
|
 |
nidaros997 Veteran
|
|
|
Noen kjappe tanker og meninger:
- vi gikk inn i sesongen med for få forsvarsspillere. Med de to beste stopperne ute med skader og tredje- og ikke-valg som erstattere blir det for dårlig kvalitet i backrekka.
- vår nye keeper har ikke vist seg som en matchvinner. Siste målet i dag minner litt om Jarstein. Vil være aktiv i feltet med den konsekvensen at han enten kløner det til eller står på halvdistanse og har utmanøvrert seg selv på det som skal være en enkel ball å plukke ned.
- i andre kamp på rad legger spillerne seg på et mye lavere nivå tempomessig når de har en solid ledelse. Er de slitne, slik at de ikke orker å spille med like høyt tempo etter de første 20-30 minuttene?
- mye sutring i dag. Liker ikke at kapteinen virker sur når han burde manet de andre spillerne til innsats og å fokusere på eget spill.
Men men, forhåpentligvis tar Kåre og spillerne lærdom av denne kampen. I tillegg må laget forsterkes i sommer om vi skal ha noen sjanse på gullet og spill i Europa. Søderlund brenner for mye sjanser, Malec er ok men kan vi få noen bedre på topp, Henderson forlater oss kanskje, og vi mangler to stoppere av topp kvalitet om Strandberg forsvinner. I tillegg må vi selge for 12+ millioner for å berge budsjettet, og da ryker sikkert en av våre bedre spillere som også må erstattes.
edit: skriveleif
Last edited by nidaros997 on 12.05.2015 19:13; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
RBKSandvika Veteran

|
|
|
Eier kampen første 25
Sovner HELT
To forsvarsfeil gir 2-2 til pause
Hele 2 omgang er en oppvisning i sløvt pasningsspill, manglende initiativ og frustrasjon.
Flaut!! |
|
| Back to top |
|
 |
BanensVerste Proff

|
Posted: 12.05.2015 19:00 Post subject: |
|
|
Så forbannet som jeg er nå er det sjeldent jeg er. Herregud. Møkkakamp. Håper virkelig det flagrer ører i garderoben nå. Greit nok at vi skal tåle tap igjennom serien, men for pokker han ta ikke mot nyopprykkede Mjøndalen. Stort bitchslap og ørtævfestival til hele laget. Nå må det taes sammen som man aldri har tatt seg sammen før. _________________ Dahls. |
|
| Back to top |
|
 |
NC Proff
|
|
|
Gi Stefan det han krever i lønn NÅ! Han har vært limet defensivt i laget hele sesongen, ser jo faen meg ut som en gjeng giddesløse amatører.
Det er bare å stå skolerett og unnskylde til de som tok turen.
Innsats må ligge i bunn uansett, er det så jævlig vanskelig?
Jævla pisskamp mot et jævla pisslag!
Helvette!
Go natt |
|
| Back to top |
|
 |
Sjiraff Veteran
|
|
|
| senador wrote: | | Cyrilp wrote: | | Sjiraff wrote: | | senador wrote: | | Cyrilp wrote: | | Se der ja. Men Mjøndalen er bedre enn mange tror. Det er et fightelag som ikke gir opp. Vi har vært litt tafatte i dag, ikke hatt heller med oss, men Mjøndalen har stått på. Bedre å tape denne kampen mot Mjøndalen enn å tape mot Molde. |
Mjøndalen er i bedre form enn rbk. Derfor vinner de. |
Hva er det du snakker om??
De ligger jo med krampe etter 75 min |
De er dårligere trent men har bedre guts og innsats. |
Det er jo faktisk en klar sammenheng mellom innsats så sent i kampen og fysisk form. Et godt eksempel er når Dorsin blir løpt opp 20meter og tatt fra ball. Da er de i bedre form . Rbk vant nesten ikke en eneste duelle i slutten av kampen. |
Hvem er det ikke som løper opp Dorsin da, tregeste spilleren i verden. Har jo ikke noe med form. Midtbanespilleren til Mjøndalen vet at han løper opp Dorsin 100 av 100 ganger. _________________ Never Wake A Sleeping Ninja Cow |
|
| Back to top |
|
 |
SteinarG Rutinert
|
|
|
Vil ha lag som mjøndalen ut av serien. Støtter omlegging til 14 eller 12 lag. Nok av slike kamper i cupen, defensive lag som drar ned tempo så sinnsykt, og bruker 5 minutter på hvert innlast og corner. I tillegg blir hver kamp som en cupfinale for dem, så kampene blir så sinnsykt annerledes, og oppstykket.
Gøy i cupen, ødeleggende for serien. |
|
| Back to top |
|
 |
Harceïde Veteran
|
Posted: 12.05.2015 19:01 Post subject: |
|
|
Ok, kanskje trenger laget dette. De kan ikke gi 50% mot et hobbylag på bortebane.
Ellers;
* Dårligste jeg har sett av Mike Jensen. Løper rundt som en hodeløs kylling, er omstendelig med ball. Ubrukelig.
* Hjelper ikke at dommer blåser alt motsatt vei - heller ikke at Mjøndalen svever på en rosa sky av medgang.
* Henderson er ikke i nærheten av å holde mål, det har han vist de siste kampene. Har ingenting å bidra med per dato.
* 3,5 millioner er 3,5 millioner for mye når vi snakker om utkjøpsklausulen på Malec. Han er heller ikke i nærheten av dette nivået.
Den pinlige innstillingen til laget til side - vi MÃ… ha ny stopper (gjerne 2), ny venstreback og helst en ordentlig spiss. |
|
| Back to top |
|
 |
germain Proff
|
|
|
Greit å være litt nøktern og ikke krisemaksimere helt.
Fakta er at Mjøndalen scorer på sin første sjanse og er vanvittig heldige som får 2-2. Dette er den største kampen de har spilt på 30 år og får selvfølgelig en voldsom energi av comebacket. I 2. omgang gir Mjøndalen absolutt alt de har, drøyer tid, og tjener på at dommeren blåser på nesten alt, noe som stykker opp spillet vanvittig.
Det krever veldig mye av laget å mestre en sånn situasjon, men det bør være mulig for et mesterlag. Så er vi tydeligvis ikke helt der enda. Får håpe det læres av dette. |
|
| Back to top |
|
 |
moomoo Veteran

|
|
|
Børs:
Hansen: 3
Har mere presise utspill enn Lunna, men i dag var han jaggu ikke god.
Bærturer i skog og fjell flere ganger.
Jonas: 3
Hansen fikk i det mindste frispark hver gang han utfordret, hvis ikke ble det innlegg. null kontroll bakover, kommer fremover, men det skorter på det også siste halvdel av matchen.
Eyolf: 3
Svak, tam, ubeslutsom... han oppfører seg som en fluevekter mot tungvektere.
Skjelvik: 2
Enda værre. Grei de første 20min av kampen men så vises det at han definetivt ikke er stopper.
Dorsin: 2
Helt borte. er litt med fremover, men defensivt er det helt forferdelig. For treig, for ubeslutsom... svakt av en jeg hadde forventa setter eksempelet for innsats iallefall.
Selnæs: 3
Mest opptatt av å peke mot eget hode, skrike sinnet sitt ut i det store intet og kjefte på alt og alle. Temmelig sikker på at han kjeftet på Mini der ute også for ett eller annet...
Mike: 3
Dårligste kampen jeg har sett fra hans side. Et fint hælspark på 2-0 kontringa, og forventet at motoren hans ville dra med seg laget, men istedet bare ser det ut som om han faller helt igjennom.. sukk
Mitsj: 5BB
Den eneste på midten som får godkjent. løper mye, skaper mye og dekker stort rom.
Helland: 4
Helt grei offensivt, bra mål, men oppfører seg som Cr7 og surner tilsynelatende helt og da er ha nen helt annen og mye dårligere versjon av seg selv.
Tobias: 3
Løper kanskje mye og scorer et ok mål, men det var også det.
Søder: 4
Helt ok kamp, ikke noe spesielt. Brente iallefall ikke mange store sjangser i dag for han hadde heller ikke noen.
Inb:
gidder ikke... _________________
| Neeskens wrote: | | Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt |
| Emilie wrote: | | Neeskens, trenger du å låne en tampong? |
|
|
| Back to top |
|
 |
Macha Veteran

|
|
|
| Gikk under vasken med hodet for å kjøle meg ned, studievenninna ble helt redd så forbanna jeg var. Nå er jeg forbanna spent på å se intervjuer. Faen i helvete så jævla udugelig midtbanen var. |
|
| Back to top |
|
 |
gollumLAD legend Veteran

|
|
|
Har ikke sett Dorsin så dårlig siden tiden med Perry. Gi gutta en til to dager dager fri nå. Så får vi et tent lag på lørdag. _________________ "Ikke ta den."
RBKweb Banter Crew
Party Læven Crew(PLC)
Anti Håkon Jørgensen
ULB
#JeSuisMessi
| RÃ¥nny wrote: | JanneB har talt.
Ta dere en bolle og feir sølvet! |
Rabona
http://www.rbkweb.no/foru...74#1002174 |
|
| Back to top |
|
 |
Beren Rutinert
|
|
|
| senador wrote: | | Cyrilp wrote: | | Sjiraff wrote: | | senador wrote: | | Cyrilp wrote: | | Se der ja. Men Mjøndalen er bedre enn mange tror. Det er et fightelag som ikke gir opp. Vi har vært litt tafatte i dag, ikke hatt heller med oss, men Mjøndalen har stått på. Bedre å tape denne kampen mot Mjøndalen enn å tape mot Molde. |
Mjøndalen er i bedre form enn rbk. Derfor vinner de. |
Hva er det du snakker om??
De ligger jo med krampe etter 75 min |
De er dårligere trent men har bedre guts og innsats. |
Det er jo faktisk en klar sammenheng mellom innsats så sent i kampen og fysisk form. Et godt eksempel er når Dorsin blir løpt opp 20meter og tatt fra ball. Da er de i bedre form . Rbk vant nesten ikke en eneste duelle i slutten av kampen. |
Vilje slår ofte kompetanse. Mjøndalen ville mer punktum _________________ Gull 2015! |
|
| Back to top |
|
 |
kevinpieter Veteran

|
|
|
Rett og slett sjokkerende hvor svak vi er i 2. omgang. Sjøl på 2-2 før pause så tenkte jeg at dette kom til å gå, for vi hadde vært så totalt overlegne i alt frem til 1-2.
Men tross alt bedre å tape mot Mjøndalen enn Molde og Odd, så vi får satse på at dette er wake up-callen som trengs. Sjøl om vi tidvis leker med motstanderne, så skal alle kamper spilles ut 90 minutter.
Jeg gidder ikke å være altfor negativ. Det var en bedriten kamp, men slike kommer alltid i løpet av en sesong. Å på noen som helst måte antyde at dette er i nærheten av bunnivået vi hadde under Perry, blir historieløst. Vi var tross alt gode i 25 minutter. Under Perry var innkastene omtrent det mest underholdende vi hadde å by på.
Børs kommer når jeg får summet meg. Må bare finne en tresidet terning. _________________ My meaning is bad, but my grammar is good. |
|
| Back to top |
|
 |
senador Legende
|
|
|
| Tværrliggern wrote: | Tapet her har absolutt 0 med fysisk form å gjøre.
Vi taper fordi mjøndaln har en helt annen innstilling, nemlig å gå i duellene å gi alt de har i 90 minutter. Vi jobba bra i 30 å scora 2, etter det ble bremsen trykt rett i bånn  |
Du motsier deg selv . Hvis de gav alt de hadde i 90 min og gjorde at rbk taper alle dueller så er de i bedre form enn rbk. De løpet opp spillerne våre på kontringer også sent i kampen. |
|
| Back to top |
|
 |
DonQuiote Rutinert
|
Posted: 12.05.2015 19:02 Post subject: |
|
|
Taktisk mesterverk av Mjøndalen. Taktisk mindreverdig av oss. Noe undervurdering må ha vært inne i bildet her, men vi ser at forsvaret uten Reg og Strandberg er i beste fall middels. Nesten mest skuffende at vi nesten ikke fikk skudd på mål i andre omgang.
På måltipset i dag var det jo en del som fryktet at tapet kunne komme i dag, så kanskje fler som tenkte at noe slikt kunne skje. Bare så deprimerende at det måtte komme i dag etter den strålende starten.
Julekveld i TV2 og Mjøndalen og ellers i anti-RBK-Norge! |
|
| Back to top |
|
 |
danielsk Veteran
|
Posted: 12.05.2015 19:02 Post subject: |
|
|
| All viljen ser ut til å forsvinne etter 2-0. Viljen kommer tilbake etter 2-2, men da er det også nervøst og stresset. Mye feilpasninger, dårlige valg osv. Helt unødvendig å slippe de inn i kampen igjen. |
|
| Back to top |
|
 |
Strominho Veteran
|
Posted: 12.05.2015 19:03 Post subject: |
|
|
| Utrolig skuffende. Håper dette var en kalddusj vi kan lære av.. |
|
| Back to top |
|
 |
germain Proff
|
|
|
| FÃ¥r veldig Follo-vibber av denne kampen. |
|
| Back to top |
|
 |
andrezinho Veteran

|
|
|
Wow. Jeg var nervøs før kampen, men senka vel skuldrene omtrent like mye som Helland & co. på 0-2. Det her var virkelig tragisk, men Mjøndalen skal ha for mentaliteten. En mentalitet jeg tror vi får se igjen i RBK på 16., da skal vi faen meg revansjere det søppelet her.
Vil forresten legge til at innhoppet til Henderson var HELT FORBANNA PATETISK.
...........................................
 |
|
| Back to top |
|
 |
|