English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Fredrik Midtsjø
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 36, 37, 38 ... 69, 70, 71  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
h b
Veteran

PostPosted: 04.05.2015 10:06    Post subject: Reply with quote

Henning wrote:
Jeg synes han har fått så mye tillit til nå i år at det burde vært nok til å overbevise han om at han vil bli satset på her dersom han er god nok.

Er vel det som er poenget hans, er han ikke god nok vil han heller spille fast på et annet tippeligalag ennå å være på benken i RBK. Altså, motsatt av Ødegaard...
attach
Forumsjef

PostPosted: 04.05.2015 10:55    Post subject: Reply with quote

Midtsjø blir ihvertfall ikke noe sikrere av at publikum gir han slapp applaus etter meget god innsats mot Start samtidig som at Henderson får det brølet når han kommer inn. Flaut at folk ikke tenker lenger.
Back to top
View user's profile Send private message
VBhoy
Junior

PostPosted: 04.05.2015 11:07    Post subject: Reply with quote

Så kampen deres i går. Selvfølgelig litt synd at Hendo ikke fikk spilletid, men Midtsjø var god. Mye energi, gode løp, terrier på midtbanen. Mangler kanskje litt sluttprodukt enda, men det kommer nok. Jensen var ikke på sitt beste så det hadde vært morsomt å se både Midtsjø og Henderson på banen.
Back to top
zaphod81
Forumsjef

PostPosted: 04.05.2015 12:23    Post subject: Reply with quote

Jeg liker ikke helt innstillingen til Midtsjø; i mine øyne er han alt for ung til å kreve å være fast inventar i startoppstillingen til serielederen for å vurdere å skrive under en forlenget kontrakt. Bare det å vurderes som et seriøst alternativ i favorittrollen burde være nok, gutten har jo overhodet ikke vist mer enn det i løpet av karrieren.

Når det er sagt synes selvsagt jeg, som alle andre, at han har tatt veldig godt vare på sjansen han har fått som førstevalg; en sjanse jeg i utgangspunktet ikke nødvendigvis ville gitt ham før sesongen. Dersom jeg var Rosenborg, ville jeg derfor ha sagt noe som dette:

"Dersom du fortsetter å spille på det nivået du gjør nå vil du alltid være meget aktuell for startoppstillingen i RBK, og vi forventer egentlig at du fortsetter å ta steg ferdighetsmessig og rollemessig. Vi har derfor ingen planer om å signere noe nytt førstevalg i din posisjon, og er innstilte på å fortsette å gi deg tillit. Samtidig ønsker vi reell konkurranse om samtlige plasser på laget, gode treninger, og vi må ha god dekning i tilfelle skader, og vi ønsker derfor å ha fire-fem spillere som alle er gode valg på de tre sentrale plassene. For å starte kampene må man prestere både i kamp og på trening, men vi har stor tro på at du vil kunne fortsette å gjøre den venstre indreløperrollen til din de neste årene, og ønsker å hjelpe deg til å nå et høyt nivå som fotballspiller. Her er en penn, signér på den prikkete linjen."
Back to top
Spartacus
Veteran

PostPosted: 04.05.2015 13:29    Post subject: Reply with quote

Vel, det er ikke unormalt at spillere vil vite hvor de står med tanke på spilletid, hva slags tanker treneren har, osv. Det er heller ikke unormalt at spilleren vil ha størst mulig i lønn, og eventuelt andre bonuser. Tror dette er ganske uproblematisk. Det er forresten håpløst å sammenligne med talenter for 20-30 år siden; det var mindre penger i sirkulasjon, færre muligheter, verden var et annet sted, osv.

FM har imponert og man kan se han har et stort potensial, men i likhet med OS vil han helt sikkert variere i prestasjonene. Da får vi prøve å unngå å kappe hodet av gutten.

Zeman
Back to top
1972 Miami Dolphins
Legende

PostPosted: 04.05.2015 13:40    Post subject: Reply with quote

Prøver ikke kappe hodet av noen jeg, men han spiller fast og imponerer, han får ukentlig skryt av RBK og trenerne i media, man valgte å leie inn noen på korttid istedenfor å permanent signere noen fordi man har valgt å satse på gutten, da får han få ut fingeren å signere når det kun gjenstår 8 mnd av kontrakten og han kan skrive under for hvem han vil om 2 mnd.
Back to top
Number10
Veteran

PostPosted: 04.05.2015 13:50    Post subject: Reply with quote

Grunnen til at Henderson kom var jo for å få inn flere på den plassen som kunne spille på ett høyt nivå og slik at det ble konkurranse om plassen.
Sæther er ennå langt unna noen fast plass, har mye å lære. Og ikke minst å ta det neste steget.
Midtsjø har tatt store steg og fortjener den plassen.
Så klart mangler han det siste lille som jeg mener Henderson har. Henderson har stor fotballforståelse og meget bra nærteknikk på internasjonalt nivå.
Trønder vs. leiesoldat, så er det klart de velger Midtsjø når de er på nivå, når vi snakker tippeligaspill.
Zorac
Forumsjef

PostPosted: 04.05.2015 13:59    Post subject: Reply with quote

Dette kan jo ende opp som et paradoks hvor Midtsjø ikke forlenger grunnet manglende tillit, og klubben heller gir tillit til andre da Midtsjø ikke vil forlenge.

Vi får håpe det ikke havner der. Meget høyt potensiale hos unggutten - kanskje den med mest i hele startoppstillinga.
danielsk
Veteran

PostPosted: 04.05.2015 14:06    Post subject: Reply with quote

Midtsjø vil nok vite hva som skjer når Henderson drar. Det er ganske relevant for Midtsjøs framtid hva RBK da ønsker å foreta seg. Er de interessert i å hente et nytt førstevalg, eller å hente en som skal konkurrere med Midtsjø på samme måte som Henderson. Jeg tror ikke Midtsjø har noe som helst mot konkurranse, men han vil være ansett som et førstevalg og ikke en utfordrer som bare får prøve seg når førstevalg er sliten, skadet eller leverer dårlig.
Back to top
1972 Miami Dolphins
Legende

PostPosted: 04.05.2015 14:07    Post subject: Reply with quote

Hehe men om Midtsjø ikke skriver under ny kontrakt innen overgangsvinduet åpner så er RBK nødt til å signere noen nye! Det er det som gjør situasjonen potensielt idiotisk.
Back to top
Montana
Veteran

PostPosted: 04.05.2015 14:23    Post subject: Reply with quote

Om Midtsjø ikke forstår dette er det kanskje like greit å satse på noen andre uansett?
Back to top
Hedning
Legende

PostPosted: 04.05.2015 14:30    Post subject: Reply with quote

Tror nok Midtsjø er fornøyd og at han skriver under innen en måned eller to.
Back to top
EGA
Veteran

PostPosted: 04.05.2015 15:43    Post subject: Reply with quote

Ja, vi lager nok for mye stoy ut av dette. Det er ikke alle uttalelser som uttrykker det man egentlig vil si. Han signerer og det er gull verdt for laget.
Som 2mas var inne paa- det er en aerlig gutt og jeg har sansen. Mye bedre enn Diskerud og andre som bare prater skit..
Back to top
Borden
Veteran

PostPosted: 04.05.2015 17:28    Post subject: Reply with quote

Det er krise hvis Midtsjø ikke blir tatt vare på fremover slik at han skriver under ny kontrakt.

Av alle spillerne som er inne i første-11ern nå, anser jeg ham som den som kan nå lengst. Det han trenger er tillit, tillit, tillit og enda mer tillit. Frykter at Midtsjø har litt av den samme mentaliteten som Storflor har og at det kan ødelegge litt for karrieren hans, og det må RBK forstå, og behandle ham deretter.
Back to top
Thulian
Veteran

PostPosted: 04.05.2015 17:40    Post subject: Reply with quote

Midtsjø er jordnær og ærlig, han kommer til å signere for klubben i sitt hjerte (RBK) og vi får glede av ham i mange år ennå før han omsider selges for en grei sum til en middelhavsfarer i en av ligaene i Europa.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website AIM Address MSN Messenger
vegran
Veteran

PostPosted: 05.05.2015 10:02    Post subject: Reply with quote

Det er en pluss-artikkel i adressa om Midtsjø nå, om at han ikke har hastverk med å signere..
Noen som har pluss-abonnement, eller kan den finurlige luremåten for å lese pluss-artikler?

http://adressa.alda.no/be...922220.ece
Back to top
georgios
Veteran

PostPosted: 05.05.2015 10:04    Post subject: Reply with quote

Han vil være sikker på at han selv er god nok.

Quote:
Indreløperen poengterer at nølingen ikke skyldes misnøye med klubben.

– Det har ikke noe med Rosenborg å gjøre. Jeg trives veldig godt, og vil være her, men jeg må føle at jeg bidrar med noe på banen jeg også
Back to top
Sløvsekken
Veteran

PostPosted: 05.05.2015 12:26    Post subject: Reply with quote

Banens beste når vi vinner det som på papiret er sesongens nest vanskeligste bortekamp bør vel være tilstrekkelig bevis for det ? Razz
Back to top
Snabeltann
Veteran

PostPosted: 05.05.2015 12:40    Post subject: Reply with quote

Kommer selvsagt til å signere ny kontrakt hvis han fortsetter å bli satset på. Får masse spilletid i RBK og muligheten til å vinne ting samtidig, kanskje til og med spille noen kamper i Europa hvis vi er litt heldige. Alt et rosenrødt.

Men kunne fått ut finger i stedet for å holde oss på pinebenken, jo lengre han venter jo vanskeligere blir det å finne en eventuell erstatning.
Back to top
2mas
Sjef

PostPosted: 05.05.2015 20:30    Post subject: Reply with quote

Han forklarte seg hakket bedre i Adresseavisen, som vel var forholdsvis inspirert av RBKweb-saken. Wink

De nye uttalelsene gjorde meg enda mer sikker på at dette løser seg.

vegran wrote:
Noen som har pluss-abonnement, eller kan den finurlige luremåten for å lese pluss-artikler?

Legg til følgende foran adressen:

Code:
 https://www.facebook.com/sharer/sharer.php?u=

Altså slik:

Code:
https://www.facebook.com/sharer/sharer.php?u=http://www.adressa.no/pluss/sport/article10922220.ece

Du får fram ei forhåndsvisning, der du kan trykke deg videre uten å dele linken.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
vegran
Veteran

PostPosted: 05.05.2015 21:57    Post subject: Reply with quote

Konge! Tusen takk!
Back to top
moomoo
Veteran

PostPosted: 05.05.2015 22:12    Post subject: Reply with quote

og vi finner stadig nye smutthull :p
Neeskens, trenger du å låne en tampong?
Back to top
attach
Forumsjef

PostPosted: 05.05.2015 22:28    Post subject: Reply with quote

Eller bare "cache:".
Back to top
Zeno
Veteran

PostPosted: 07.05.2015 16:01    Post subject: Reply with quote

Fredrik Midtsjø har signert ny kontrakt ut 2018!

Link.

Quote:
- Jeg er veldig fornøyd. Det er et sterkt signal at vi satser langsiktig. Spillerne ønsker å være i Rosenborg, sier Bjørnebye til RBK.no.

Last edited by Zeno on 07.05.2015 16:02; edited 1 time in total
Back to top
Noldus!
Senior

PostPosted: 07.05.2015 16:01    Post subject: Reply with quote

Da ble kontrakt ut 2018 signert!

Herlig!
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 36, 37, 38 ... 69, 70, 71  Next
Page 37 of 71

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb