English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Fredrik Midtsjø
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 35, 36, 37 ... 69, 70, 71  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Whoppa
Veteran

PostPosted: 01.05.2015 09:52    Post subject: Reply with quote

Midtsjø har virkelig overbevist hittil. Han har tidligere vist at han er god med ball, men at han er så god og aggresiv som førsteforsvarer er hva som har imponert meg mest. Sterk i kroppen har han også blitt. Skal være stig inges neste signering!
Back to top
View user's profile Send private message
Bon Scout jr.
Veteran

PostPosted: 01.05.2015 14:43    Post subject: Reply with quote

Fredrik har vært fantastisk god defensivt. Bra offensivt også jevnt over, men litt for upresis til tider. Jeg er ikke i tvil om at det kommer seg. Fantastisk spiller, mye bedre enn Mix i denne rollen.

Spotify: https://open.spotify.com/...jJxy7oUpdZ
Youtube, SkyrScout:
https://www.youtube.com/@SkyrScout
X: https://x.com/Sotw_BonScout
Back to top
KitWalker
Veteran

PostPosted: 01.05.2015 18:50    Post subject: Reply with quote

Jeg savner IKKE Mix, for å si det sånn.

Midtsjø er rett og slett en bedre spiller.
Back to top
haavarl
Forumsjef

PostPosted: 01.05.2015 19:44    Post subject: Reply with quote

Jeg savner en analyse fra Knerten om hvorfor vi ville vært bedre med Mix.
moomoo
Veteran

PostPosted: 01.05.2015 22:14    Post subject: Reply with quote

Jeg savner Innlegg fra Messi om hvem vi skal erstatte Fredrik med når han går til AC Milan etter sesongen....
Neeskens, trenger du å låne en tampong?
Back to top
2mas
Sjef

PostPosted: 03.05.2015 11:26    Post subject: Reply with quote

Fredrik Midtsjø er ferd med å slå ordentlig gjennom i Rosenborg, men venter fortsatt med å forlenge sin utgående kontrakt.

- Jeg føler jeg må få tillit over tid. Det er det som er ankepunktet i denne saken. Hvis jeg spiller ti kamper, og så er det ut ... Jeg trenger den tryggheten at jeg blir satset på. Nå føler jeg at jeg blir det. Så blir det å se over en lengre periode. Man må vurdere ettersom tida går, kommenterer Midtsjø til rbkweb.no.

- Men det er greit for begge parter med ei avklaring snart?

- Som jeg sier: Det er avhengig av spilletid. Så klart vil jeg være i Rosenborg, men jeg vil ikke være her for enhver pris. Jeg sitter ikke på benken i tre år, for å si det sånn.

Les mer: - Jeg må få tillit over tid

1. Jeg liker han er ærlig. Bedre enn Diskerud, Prica og Demidov som jattet med, men som aldri tenkte å forlenge.

2. Jeg tror det ordner seg og at han forlenger.

3. Grunn til å la Henderson forbli superinnbytter. Uansett kortsiktig å spille Henderson inn i startelleveren om han bare blir her i to måneder til.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
RBKSandvika
Veteran

PostPosted: 03.05.2015 11:46    Post subject: Reply with quote

selv om jeg er enig med deg i dine argumenter 2mas, syntes jeg han er litt for paranoid...

"bare" 10 matcher?
Back to top
Stano_11
Veteran

PostPosted: 03.05.2015 11:55    Post subject: Reply with quote

Han virker å ha særdeles lite tro på seg selv og sine ferdigheter. En fotballspiller skal aldri ha garantier for å spille fast. Synes han er feig. Tørr ikke ta opp kampen hvis det kommer inn en som minst er jevngod eller bedre.

Nei med dette intervjuet så skuffer du Midtsjø og viser seg frem mer som ei sutredukke. Skjerp deg!!
Back to top
1972 Miami Dolphins
Legende

PostPosted: 03.05.2015 12:15    Post subject: Reply with quote

Dette er jo ikke noe nytt, syns det har vært tonen fra mange av våre egenutviklede talenter de siste årene. Har de alle samme rådgiver og/eller agent?
Back to top
Iziba Jaja
Veteran

PostPosted: 03.05.2015 12:25    Post subject: Reply with quote

"Jeg føler jeg må få tillit over tid. Det er det som er ankepunktet i denne saken. Hvis jeg spiller ti kamper, og så er det ut ..."

Merkelig utsagn. Spiller du ti kamper så har du fått tillit. Da er det opp til deg selv å vise at du fortsatt fortjener plassen. Skal du ha klippekort for å skrive under ny kontrakt?
Back to top
Montana
Veteran

PostPosted: 03.05.2015 12:27    Post subject: Reply with quote

Han får gjøre som han vil. God spiller, men ikke uerstattelig. Hou tar nok plassen om han ikke vil.
Back to top
2mas
Sjef

PostPosted: 03.05.2015 12:48    Post subject: Reply with quote

Får vel legge til at jeg ikke blir like tålmodig med Midtsjø om halvannen måned. Han må naturligvis forlenge før 30. juni om ikke RBK for alvor skal vurdere alternativer.

Årsaken til at jeg akkurat nå er litt overbærende, er at jeg tror Bjørnebye først har konsentrert seg som Svensson, og at forhandlingene med Midtsjø først blir intensivert nå.

Dessuten er det ingen tvil om at RBK har vært usikre på Midtsjø gjennom vinteren, med tanke på jakten etter ny midtbanespiller. Sånn sett ikke rart at Midtsjø sjøl har blitt (enda mer) usikker (på seg sjøl). Også RBK-historien hans tilsier at han kan være skeptisk; han har jo ikke fått så mye tillit før nå.

Når alt dette er sagt, så er jeg enig i at Midtsjø uansett ikke kan legge inn særlig mer tillit enn det han får nå i regnestykket sitt.

Last edited by 2mas on 03.05.2015 12:49; edited 1 time in total
Back to top
Hedon
Forumsjef

PostPosted: 03.05.2015 12:49    Post subject: Reply with quote

Er jo greit at han er ærlig, men han avslører jo med det at han har et tankesett jeg ikke liker i det hele tatt. For å si det mildt. Nå er han fast fordi han har prestert - om et halvt år kan det hende han sitter på benken, men det er jo isåfall fordi han ikke har prestert. Ingen klubb kan gi treårsgarantier. Synd at de lokale guttene våre alle ser ut til å tenke på denne måten, fremfor å ta utfordringen på strak arm. Kan nesten mistenke at det pågår aktiv sying av puter under armene på juniornivå.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Henri
Legende

PostPosted: 03.05.2015 12:50    Post subject: Reply with quote

Jeg synes han har fått så mye tillit til nå i år at det burde vært nok til å overbevise han om at han vil bli satset på her dersom han er god nok.
Back to top
KitWalker
Veteran

PostPosted: 03.05.2015 12:52    Post subject: Reply with quote

Liker ikke Midtsjøs innstilling i det heletatt.

Du spiller på RBK fordi du er god nok, uavhengig om du er 14 år eller 50 år gammel.
Back to top
2mas
Sjef

PostPosted: 03.05.2015 12:54    Post subject: Reply with quote

Hovedpoenget mitt er uansett at jeg tror han forlenger.

Tror også han er innstilt på å konkurrere - slik som han gjør med Henderson nå. Årsaken til usikkerheten er nok at han fram til 31. mars langt i fra følte seg trygg på at han ville få muligheten til å få prøve seg.

I løpet av tre-fire uker bør RBK slå fast at han har overbevist dem om at han er et reelt alternativ som indreløper, og si at vi ikke kan garantere mer enn det.
Back to top
KitWalker
Veteran

PostPosted: 03.05.2015 12:57    Post subject: Reply with quote

HÃ¥per du har rett, 2mas Tommel'n opp!
Back to top
hello
Veteran

PostPosted: 03.05.2015 16:19    Post subject: Reply with quote

Blir helt bakventland for meg dette. Det er altså klubben som skal vise Midtsjø tillitt over tid, ikke Midtsjø som skal vise klubben prestasjoner over tid. Hvordan tror disse som tenker sånn at lagene blir tatt ut? Forhåndsbestemt oppsett hvor lagene er tatt ut lang tid i forveien? Prestasjoner er selvsagt styrende i hvem som får tillitt, de beste spiller, enkelt og greit. Midtsjø får vise at han er best så blir ikke dette noe problem.
Back to top
2mas
Sjef

PostPosted: 03.05.2015 17:03    Post subject: Reply with quote

Er vel en kombinasjon: Dersom Midtsjø føler han får tillit når han presterer, er nok begge parter kommet langt.

Føler uansett at denne situasjonen er litt ny. Tidligere har det tross alt vært førstelagsspillere over tid, unge nykommere eller benkesliterne som ikke (umiddelbart) har ønsket å forlenge. Midtsjø har så lang RBK-bakgrunn at han ikke helt hører hjemme i noen av kategoriene.
Back to top
Fosningen
Rutinert

PostPosted: 03.05.2015 17:20    Post subject: Reply with quote

Må si meg helt enig. Når det er sagt, jeg kan på en måte forstå Midtsjøs innstilling. Han er i en alder der utvikling er viktig, og da trenger han spilletid. Enten får han det i RBK, eller så trapper han ned til en mindre klubb. Men å tro at RBK kan garantere spilletid over veldig lang tid er jo en vits. Som hello sier, du spiller fordi du presterer. Det er greit å gi ham tillit over tid for å prestere. Men da snakker vi noen kamper, og ikke langt flere enn ti, som han selv ønsker. Skal RBK liksom utvikle Midtsjø i femten kamper, der han spiller ganske dårlig i fjorten av dem? Da sender vi heller Midtsjø tilbake til Sandnes, og bruker en formspiller og sikrer gullet. For å sette det på spissen.

Konklusjon: Midtsjø spiller hvis han er god nok, men har litt goodwill å gå på, som alle andre. Det er alt en god klubb kan love ham, inkludert Rosenborg. Mentaliteten han viser i dette intervjuet gjør meg skeptisk til om Midtsjø har innstillingen som trengs for å slå gjennom på toppnivå (f.eks. internasjonalt nivå). De beste biter tennene sammen og jobber enda litt hardere, hvis man havner utenfor laget. Jeg føler ikke at Midtsjø er helt der.
Back to top
knøtt
Junior

PostPosted: 03.05.2015 22:31    Post subject: Reply with quote

Få signert godeste Midtsjø no da! Imponere stort i 2. omg
Back to top
View user's profile Send private message AIM Address
moomoo
Veteran

PostPosted: 04.05.2015 00:14    Post subject: Reply with quote

Han har tillitt, han kommer til å signere-

Han er nok litt var på det siden han aldri ble satset på tidligere, og måtte til Sandnes for å spille fotball. Utrolig rart det der at enkelte prioriterer aller helst å få lov til å drive med det de elsker fremfor å råtne på benken med feit lønn O.o
Neeskens, trenger du å låne en tampong?
Back to top
EGA
Veteran

PostPosted: 04.05.2015 04:21    Post subject: Reply with quote

Fantastisk i andre omgang. Det var gutten som tok tak og med litt flaks hadde han på egenhånd avgjort kampen.
Back to top
Zorac
Forumsjef

PostPosted: 04.05.2015 08:25    Post subject: Reply with quote

Synes også han var blant våre beste i deler av første omgang, en av få med intensitet i dueller og vilje i returløp.

Midstjø var stor i går. Disiplinert og oppofrende i det defensive, og lekte jo med hele Skien på egenhånd offensivt. Herlig type. Forleng nå, for fanden!

Midtbanen vår begynner å se skummel ut fra andre banehalvdel.
RBK 2014
Junior

PostPosted: 04.05.2015 08:29    Post subject: Reply with quote

Iniesta! Cool
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 35, 36, 37 ... 69, 70, 71  Next
Page 36 of 71

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb