View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
ballaballaballa Veteran
|
Posted: 27.06.2006 13:48 Post subject: |
|
|
Recon wrote: | fordi strand har en vilje og hjerte som ingen andre løpshester i TL har. Jeg sier ikke at han er best lenger, men den påstanden er mulig å forsvare ihvertfall. |
Mulig han har vilje og hjerte, men han har ikke lenger fysikken til å bruke dette.
En spiller som Johnsen har vert den beste indreløperen på RBK i år, og Dorsin hat vist like mye vilje og hjerte som det Strand har gjort. For all del, Strand er en god spiller, og en viktig brikke i RBK-laget, men om du kan forsvare at han er best i TL i sin posisjon, så bør du også kunne forsvare at Dorsin, PCS, Braaten og Johnsen er best i sine posisjoner da de har vert like gode som det Strand har vert i år. Beklager å måtte si det. |
|
Back to top |
|
 |
batigol Veteran
|
Posted: 29.06.2006 08:46 Post subject: |
|
|
Rosenborg endrer sin spillestil, Høgmo og Tørum har innsett at de ikke har de kvalitetene i laget som de burde hatt!
http://fotball.adressa.no...e59445.ece |
|
Back to top |
|
 |
fubar Veteran

|
Posted: 29.06.2006 08:53 Post subject: |
|
|
Pr i dag er det bedre for meg å la være å lese/vite noe om hva de driver med på brakka... det er ihvertfall ikke betryggende lesing i avisene for tiden. Jeg skal prøve å være så uvitende som mulig, så kan jeg ihvertfall møte opp på kamp med et slags håp om at Rosenborg skal spille en flott kamp... |
|
Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 29.06.2006 08:55 Post subject: |
|
|
Jeg er ikke den skarpeste kniven i skuffa og må innrømme at jeg ikke helt skjønner hva han mener. Mener han at vi skal satse på lange oppspill mot FJ/SI? I så fall, hvorfor er ikke det Drillo-fotball? Han snakker også om å spille mer direkte - har ikke det alltid vært et kjennetegn ved RBKs spill?
Han henviser til 1.omg mot Brann, den kampen så jeg ikke (finnes det mulighet for å se den på nett?) - hvordan spilte RBK da? |
|
Back to top |
|
 |
Balder Proff

|
Posted: 29.06.2006 09:04 Post subject: |
|
|
Det var en meget bra omgang. Spillestilen er nok ensformig og kjedelig over tid, men når vi ikke kan spille den underholdende stilen i år (vi har ikke tid til å teste og feile mer nå), så er det poengene som er viktigest, mener jeg.
Kommer seirene kan vi vel gradvis bygge laget opp igjen til å spille mer Rosenborgsk. _________________ "If you spell Chuck Norris in Scrabble, you win. Forever." |
|
Back to top |
|
 |
trondh Veteran
|
Posted: 29.06.2006 11:02 Post subject: |
|
|
henning wrote: | Mener han at vi skal satse på lange oppspill mot FJ/SI? I så fall, hvorfor er ikke det Drillo-fotball? Han snakker også om å spille mer direkte - har ikke det alltid vært et kjennetegn ved RBKs spill?
|
Enig i dette. Hva slags rosenborgsk spill er det de har lagt opp til?
Jeg synes oppspill mot sentral spiss er mere Sembsk enn Drillosk. Den tradisjonelle Flo-pasningen var jo mere å bruke oppspill mot Jostein Flo som kantspiller. Hverken Fjørtoft eller Sørloth som spilte i den sentrale rollen fikk mange oppspill på hodet. Dette er litt Drillos styrke som landslagstrener. Han hadde et variert angrepsspill. Flo, Fjørtoft/Sørloth og Mini var forskjellige typer. Leo/Strand og Bohinen/Mykland likeså som indreløpere.
Det var Semb som ødela Drillostilen, og forsåvidt Drillo som klubbtrener. |
|
Back to top |
|
 |
LitjEggen Veteran

|
Posted: 29.06.2006 12:44 Post subject: |
|
|
Hva er Drillofotball ?
Om Drillofotball er den spillestilen som Egil Olsen prøvde å få til med landslaget, med høyt press, effektiv organisering og fokus på overganger og direkte spill i lengderetning med spillere på løp, variert med taktisk langpasning mot etablert forsvar så er Drillofotballen absolutt velkommen.
Er det den varianten som vi av og til så under Drillo og mest under Semb der en går seg fast og tyr til langpasningen når bedre alternativer eksisterer så er den ikke velkommen.
Moderne fotball må nødvendigvis bestå av både direkte spill gjennom lagdeler ved pasninger i lengderetning, langpasninger når det er taktisk fordelaktig, og mer taktisk posessionorientert holding av ballen i påvente av gjennombruddsmulighet ( om laget behersker possesionspill i bakre rekker ) |
|
Back to top |
|
 |
trondh Veteran
|
Posted: 29.06.2006 13:11 Post subject: |
|
|
Problemet er vel at vi sent på 90-tallet flyttet tyngdepunktet i gode norske spillere fram på banen. Med Solskjær, Iversen, T.A. Flo og Carew hadde vi plutselig 4 spillere i store internasjonale ligaer som aspirerte til 1-2 plasser. Solskjær har jo fungert bra som høyreving i både United og på landslaget, men han er ingen gigant på hodet. Sembs løsning var jo å bruke bl.a. Iversen mer som indreløper. Altså ble de sterke hodespillerne mere sentralt i banen noe som ikke gjorde stilen effektiv nok.
Men å spille Drillostil vil ikke løse mere for RBK. Ja vi har vinger nok til å fylle en plass, hvis vi tenker Iversen eller F.Johnsen i Flo-rollen. Vi har Kone og Braaten som kan spille spiss. Vi har Strand, Skjelbred og Berg som alle kan fylle indreløperollen, Tettey også snart håper vi.
Men vi mangler fortsatt Rekdal/Skammels-rollen. Og det er vel ingen som har den serven som Bjørnebye hadde på landslaget heller.
Ikke har vi den bautaen i forsvar som Bratseth var heller.
Og ender vi opp med at Riseth skal lempe opp som Henning Berg gjorde den siste tida for Norge så er det et nytt steg tilbake (hvis det går an å komme lenger bak da) |
|
Back to top |
|
 |
Brady Veteran

|
Posted: 29.06.2006 13:13 Post subject: |
|
|
Da har vi kommet dithen at Knut Tørum signaliserer et skifte i spillestil for Rosenborg.
Årsak: Trenerne har kommet til en erkjennelse om at de ikke har godt nok mannskap. Gjelder dette alle lagdelene, og gjelder det noen få spillere? Å si at mannskapet ikke er godt nok for å spille slik de (jeg regner med) har trent på å spille er en merkelig erklæring å komme med. Det kan vel umulig gjelde alle, og da har man alltids muligheter til å gjøre spillerkjøp for å løse problemet.
Har trenerne gitt opp? Sannsynligheten er vel større for at det er trenerne som ikke er gode nok til å innprente en type fotball som ingen av de har noen som helst erfaring med fra tidligere. Hvordan skal Høgmo lære bort offensiv 4-3-3 med spill gjennom midtbanen når han mest sannsynlig ikke kan det og ikke har noen erfaring med det?
Fotball dreier seg også mye om å gi spillerne tro på seg selv, slik at de presterer bedre både i trening og i kampsituasjon. Hvilket signal vil dette skiftet av spillestil gi til spillerne? Det her fungerer ikke, så da er dere for dårlig, derfor må dere spille mer primitivt. Dette vil skape en veldig dårlig grobunn for utvikling av enkeltspillere og laget fremover. Jeg ser for meg at det individuelle nivået på pasningsspill og teknikk vil lide, samt at spillerne mister troen på at de kan spille jevnt med storklubber ute i Europa (noe vi faktisk har gjort over flere år tidligere, uten at jeg tror at de spillerne var så enormt mye bedre enn de vi har nå, generelt sett).
Og hvilken spillestil er det nå vi skal skifte til? Jo, vi skal (fortsatt i følge Tørum) spille mer direkte, og dette synes han også er positivt (mest sannsynlig fordi det er denne spillestilen trenerne kjenner fra før, som de fleste norske trenere). Dette vil tilsi mindre bruk av midtbanen i oppbyggingsfasen, mange lange baller mot en hodesterk midtspiss eller ving og lite possession. Det vil bli spilt konstant i lengderetningen, selv om faren for ballmist er meget stor. Tilfeldigheter vil spille en større rolle i skapingen av målsjanser. Vi vil mest sannsynlig skifte mellom å ligge lavt med kort avstand mellom leddene, og noen ganger (når motstanderen gir oss mulighet til det) presse høyt.
Førsteomgangen vi spilte mot Brann er tydeligvis noe nær ideelt slik de ønsker at RBK skal spille. En omgang der vi kom til målsjanser takket være høyt press og enorm innsats kombinert med et litt slapt Brann-lag med en venstreside som ikke fungerte defensivt. Etter at Mjelde fikk justert det, skapte vi nesten ingenting fremover, og på grunn av den enorme jobbingen uten ball i førsteomgangen mistet vi mer og mer krefter og ble veldig baktunge utover i andreomgangen. At denne omgangen skal lage en mal for hvordan vi skal spille fremover syns jeg er skremmende.
Sannsynlige resultater av den nye spillestilen som blir innført:
- Mindre selvtillit hos spillerne
- DÃ¥rligere treninger, pga mindre selvtillit og inspirasjon
- En spillestil gode fotballspillere ikke liker spesielt godt, noe som kan skape uro i stallen
- Dårligere individuelle kvaliteter med ball over tid, grunnet mangel på utvikling fordi man ikke får nok ballkontakt i kamp og trening
- Vanskeligere å få nye kvalitetsspillere til klubben med en direkte stil
- Det blir et kjedeligere lag å se på
- Mister publikum pga spillestilen
- RBK mister sin identitet (som i stor grad er knyttet til spillestil)
Det her går ikke den rette veien......  |
|
Back to top |
|
 |
POL Senior
|
Posted: 29.06.2006 22:37 Post subject: |
|
|
henning wrote: | Jeg er ikke den skarpeste kniven i skuffa og må innrømme at jeg ikke helt skjønner hva han mener. Mener han at vi skal satse på lange oppspill mot FJ/SI? I så fall, hvorfor er ikke det Drillo-fotball? Han snakker også om å spille mer direkte - har ikke det alltid vært et kjennetegn ved RBKs spill?
Han henviser til 1.omg mot Brann, den kampen så jeg ikke (finnes det mulighet for å se den på nett?) - hvordan spilte RBK da? |
mms://80.202.4.3/2006-06-...rg___Brann!72448,W3H!.wmv
Lim linken inn i URLen i Windows Media Player. |
|
Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 29.06.2006 23:18 Post subject: |
|
|
Takker! |
|
Back to top |
|
 |
ballaballaballa Veteran
|
Posted: 29.06.2006 23:59 Post subject: |
|
|
Personlig mener jeg at vi mangler det viktigster for å kunne spille med langpasninger; Folk som kan slå disse lange pasningene.
Og vi har vel heller ikke overflod av spillere som kan samle opp nedafallsfrukten rundt oppspillspunktet. PCS kan nok fungere bra i en slik jobb, men bak han er det i mine øyne tomt. |
|
Back to top |
|
 |
hall Junior

|
Posted: 30.06.2006 01:00 Post subject: |
|
|
Innrømmelsen om skifte av spillestil grunnet spillerkvalitet er vel en total fallitterklæring ?
Burde egentlig være nok til å avslutte Høgmo/Tørum perioden på trenernivå.
(Høgmo har gjort noen grep som burde kvalifisere for en sportssjefjobb i stedet for Bratseth, som fysisk treningsgrunnlag, lab, forsøk på innføring av seriøst talentspeiderapparat m.m., men som trener: neppe god nok)
Hvorfor oppsigelsesgrunn ?
1. Manglende forståelse av kvalitet på spillermateriell og nødvendige innkjøp
For alle som har fulgt litt med RBK har det har vært rimelig klart siden kort etter at Skammelsrud ble parkert at det seriøst mangler en midtbanesjef og at det ikke har vært arvtagere i stallen. Det er ganske uforståelig at profesjonelle fortballarbeidere ikke har oppfattet dette allerede før de overtar RBK, og bruker en høst, en forsesong, og en vårsesong på å å "eksperimentere" med ubrukelige eller aldrende/"alltid" skadede alternativer i anker-rollen.
FJ inn igjen som midtspiss. Kjøp av Steffen som så langt har levert nada. Ikke bruk av Yssouf. ????
Betydelige feil i forhold til såvel innkjøpsbehov som bruk av eksisterende spillermateriell.
2. Manglende evne til å instruere i RBK-fotball (95-99)
Individuelt er ikke mannskapet, bortsett fra midtbaneanker rollen, dårligere enn det NAE bygde opp til magic. Primært mangler trenerens grunnleggende forståelse av offensive samhandlingmønstre, sekundært evne til å inspirere gjennom daglige utblåsninger på treningsfeltet og ukentlig på kamparenaen. |
|
Back to top |
|
 |
Hvit mann som pusher 50 Veteran
|
Posted: 30.06.2006 08:59 Post subject: |
|
|
hall: Jeg håper du mailer denne til RBK-styret, samt Adressa og de andre store avisene? Samt henviser til punktet i RBKs vedtekter om at det skal spilles underholdende fotball? |
|
Back to top |
|
 |
Raem Senior
|
Posted: 30.06.2006 09:57 Post subject: |
|
|
Tror kanskje denne uttalelsen om bytting av spillestil skyldes at Høgmo kanskje har begynt å høre på spillerene... De har i en lengre tid ytret et ønske om å spille i en 4-4-2 formasjon.... Nå har vel Høgmo prøvd alle andre formasjoner, så da er det kanskje(forhåpentligvis) duket for 4-4-2... _________________ Real people do real things...
Play your position
--Shyeim |
|
Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 30.06.2006 10:02 Post subject: |
|
|
At Høgmo forlot 4-2-1-3 og gikk tilbake til 4-3-3 var jo dels etter tilbakemeldinger fra spillerne. "Vi føler oss mer komfortable med det systemet," sa Roar i Adressa en gang.
Har spillerne i lengre tid ønsket 4-4-2? Hvor mange spillere? "De" er litt lite presis. Står det mer om det noe sted? |
|
Back to top |
|
 |
Brady Veteran

|
Posted: 30.06.2006 10:02 Post subject: |
|
|
Her er det mye som skurrer...
November 2005:
http://pub.tv2.no/nettavi...498583.ece
For Norges fotballokomotiv de siste 20 årene har ingen ambisjoner om å kopiere årets sjuendeplass i eliteserien med det aller første.
- Vi skal være den ledende klubben i Norge og Norden. Det skal det ikke herske noen som helst tvil om, sier Nils Skutle til TV 2 Nettavisen.
Han mener det er naturlig for Rosenborg å sikte seg inn mot det europeiske toppsjiktet – og ser ingen grunn til at klubben ikke skal komme tilbake på nivået fra siste halvdel av 90-tallet, med Champions League-kvartfinalen mot Juventus i 1997 som det største høydepunktet.
Et viktig moment er å bygge neste års – og fremtidens – spillerstall. Enkeltspillere har fått beskjed om at de kan finne seg en ny klubb. Flere kan havne i samme situasjon. Og trener Høgmo har sagt at det kommer nye spillere inn.
- Men Per-Mathias har også hatt opptelling og konkludert med at den spillerstallen Rosenborg har per i dag, er meget bra, poengterer Skutle.
Mai 2006:
http://fotball.aftenblade...e56237.ece
- Jeg mener det ikke er noen krise dersom det skulle gå nok en sesong uten seriegull, sier RBK-direktør Nils Skutle. Høgmo er av samme oppfatning.
RBK-direktør Nils Skutle mener Rosenborg aldri har hatt noen uttalt målsetting om å vinne seriegull. Dette står i kontrast til et av klubbens overordnede mål. Nemlig at RBK skal være best i Norden og spille europacup hver eneste sesong.
Vi skal altså være best i Norden. Da må det snart gjøres noen grep både når det gjelder spill, resultater, spillerinnkjøp og markedsmessig.
Fortsetter vi slik som nå er vi snart akterutseilt for mange år fremover. |
|
Back to top |
|
 |
tobias_1989 Proff
|
Posted: 02.07.2006 06:05 Post subject: |
|
|
Å Nei, å nei, å nei! Jeg vet nesten ikke hvor jeg skal begynne...
Rosenborg er i mine øyne den absolutt største klubben i Norden. Enda større enn IFK Göteborg og enda større enn FC København. De har omtrent like store økonomiske ressurser, omtrent like gode tradisjoner, MEN Rosenborg har et enda større potensiale enn disse to klubbene.
I steden for å konsentrere meg om hva de burde gjort i vinter og enda tidligere også, gjør jeg som Rosenborg nå bør gjøre; gå rett på sak!
Keeperne våre, Espen og Lars, er to spillere som holder et helt greit nivå. Allikvel er ikke "helt greit" godt nok for en klubb som Rosenborg. Rosenborg bør handle inn et keeperpar som begge kan gjøre seg store i Rosenborg. Jeg er personlig veldig sugen på å hente inn Jarstein i Odd. Han er bare 20 år gammel, og holder et svært høyt nivå med tanke på hans unge alder. Denne kunne lett blitt hentet inn som klubbens nye førstekeeper. Som 2.keeper hadde det vært fristende å hente inn Fredrikstads Lasse Staw. Et usannsynlig talent på kun 18 år. Jarstein ville raskt gått til utlandet, og Staw kunne kommet inn. Synd at alderen mellom disse er liten.
Forsvarsrekka vår er svak! Basma, Stensaas, Riseth og Kvarme MÅ ut nå. De er rett og slett for gamle. Koppinen er et sunt backupvalg, men er for dårlig til å spille fast. Russel er for dårlig for klubben. Selg han! Den eneste dugelige per dags dato i RBK's forsvarsrekke er Micke Dorsin. Han er absolutt god nok for en venstreback i Rosenborg. Som erstattere (nesten en helt ny rekke!) ville jeg hvertfall valgt Alexander Gabrielsen i Viking. Et stort talent som helt sikkert vil gå i Hangeland sine fotspor. Han skulle spilt midtstopper med en tidligere Rosenborg-kjenning, nemlig Azar Karadas! Han egner seg bedre som stopper, og vil tilbake til Norge. Når Azar skulle tilbake til utlandet igjen (som han sikkert kommer til å gjøre), skulle hans erstatter vært Tore Reginussen. For en spiller! Har fortsatt utrolig mye potensiale! Som høyreback burde vi hente inn Trond Erik Bertelsen. En svært dyktig spiller som kan spille overalt i forsvaret. En mye yngre og bedre spiller enn Basma. Den siste brikken er en som kan være backup sammen med Koppinen. Og Pål Steffen Andrésen har mistet tillitt i Lillestrøm fordi Anders Rambekk, Norges dårligste fotballspiller noensinne, visstnok har hatt flaks et par måneder. Benytt dere av den gigantiske flausa Lillestrøm gjør i dette øyeblikk!!!
På midtbanen er Rosenborgs situasjon nesten like miserabel som i forsvaret. Roar Strand (som jeg er så utrolig glad i!) må DESSVERRE ut nå Han er for gammel for å satses på. Det samme gjelder Ørjan Berg. Spillere vi bør beholde som jeg begge mener er gode nok for startelleveren er Tettey og Ciljan. Ciljan er en fantastisk fotballspiller, og året 2007 tror jeg han er tilbake for fullt! Jan Gunnar Solli har bevist gjentatte ganger helt siden 2004 at han er en dårlig fotballspiller! Selg denne! På midtbanen sammen med Ciljan og Tettey syns jeg vi bør prøve å hente inn Petter Vaagan Moen. Hans favorittlag er Rosenborg og det er ikke umulig å hente han inn tror jeg. Han er dyr, han spiller for et bedre lag enn Rosenborg akkurat nå, men Vaagan Moen ville gjort mye i Rosenborg! Som backuper bør vi hente inn Fredrik Nilsen, 18 år fra Ull/kisa(han ER fantastisk!!!), og Mabizela fra Vålerenga (en utrolig god fotballspiller, som morsomt nok ikke får spille i Enga).
I angrepet bør vi selge unna Frode Johnsen. Han er ikke minst gammel, men også alt for dårlig for Rosenborg. Braaten, Essediri og Iversen bør spille fast, mens Storflor og Kone bør være backuper. Jamtfall bør leies ut. Men et ønske har jeg allikvel på topp og det er den FANTASTISKE Pawel Brozek. Lynkjapp, driblesterk, avslutningsdyktig utenfor 16-m og teknisk. Ville gått rett inn i laget på en av kantposisjonene. 4-3-3 passer han dessuten utmerket. Braaten og Essediri kunne heller bytta på. Det er jo noe som heter skader.
I støtteapparatet mener jeg fortsatt det ser bra ut. Gamle ringrever i toppen, dyktige Høgmo som sjef og ikke minst Thorbjørnsen som speider. Ikke dårlig! Rosenborg bør kun ansette tre-fire speidere til som kunne spesialisert seg i andre land. F.eks én i et Sør-Amerikansk land (Paraguay?), én i et Asiatisk land (Japan?) og en i Skandinavia.
Hadde vært fint med tilbakemeldinger, mvh Tobias  _________________ Tobias Dahle |
|
Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 02.07.2006 10:59 Post subject: |
|
|
tobias_1989 wrote: |
Rosenborg er i mine øyne den absolutt største klubben i Norden. Enda større enn IFK Göteborg og enda større enn FC København. De har omtrent like store økonomiske ressurser, omtrent like gode tradisjoner, MEN Rosenborg har et enda større potensiale enn disse to klubbene.
|
Strengt tatt kommer du vel skeivt ut i starten, kompis.
Det er vel heller liten tvil om at når det gjelder potensiale, så kan vi se langt etter FC Kødæder.
Spillerne er jeg langt på vei enig om, men forventer vel like lite der som foregående år... _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
Back to top |
|
 |
Bakklandia Legende
|
Posted: 02.07.2006 11:08 Post subject: |
|
|
Du liker visst ikke spillere som har litt mer rutine å fare med du, Tobias? Spillere med fødselsår 80/81, f. eks?
Eller folk som er født på 70-tallet, for den del?
Sier jo ikke at det er noe galt i det, men det er ikke alltid lurt med et "u-21"-lag heller..  _________________ Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten! |
|
Back to top |
|
 |
Harald Forumsjef

|
Posted: 02.07.2006 13:11 Post subject: |
|
|
Quote: | Enda større enn IFK Göteborg og enda større enn FC København. De har omtrent like store økonomiske ressurser, omtrent like gode tradisjoner, MEN Rosenborg har et enda større potensiale enn disse to klubbene. |
Det er jeg nu ikke enig i.
FC København er langt foran os økonomisk og sandsynlivis også sportsligt. Hvis man sammenligner FCK og Rosenborg nu, synes jeg nu FCK har meget større potentiale end vi har, da de har en kvalificeret ledelse og en god spillertrup. _________________ Sliter
Medlem nr. 2477 |
|
Back to top |
|
 |
longns Veteran
|
Posted: 02.07.2006 13:29 Post subject: |
|
|
nja.. setter du opp Rosenborg - København i en kamp så blir den helt åpen, problemet til Rosenborg er å klare å prestere mot mange av søple laga i TL. |
|
Back to top |
|
 |
Brady Veteran

|
Posted: 02.07.2006 13:31 Post subject: |
|
|
Ikke rart når Høgmo er livredd Ham-Kam på Lerkendal. |
|
Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 02.07.2006 13:44 Post subject: |
|
|
joko- wrote: | nja.. setter du opp Rosenborg - København i en kamp så blir den helt åpen, problemet til Rosenborg er å klare å prestere mot mange av søple laga i TL. |
Setter du opp Rosenborg mot Charlton, Dortmund, Feyenoord i èn kamp er den helt åpen. De fleste enkeltkamper mellom lag i det skiktet i europa er det. Det er vel strengt tatt ikke det vi prater om når vi prater potensiale.
Økonomi
Fasiliteter
Supporterbase (da snakker jeg om "kampgåere" ikke e-køppfans fra Spydeberg)
Sponsortiltrekning
Utenomsportslig (København vs Trondheim f.eks)
etc etc _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
Back to top |
|
 |
longns Veteran
|
Posted: 02.07.2006 14:08 Post subject: |
|
|
Er fullt klar over at potensialet til FCK er mye større enn Rosenborg. Var ikke det jeg mente. |
|
Back to top |
|
 |
|