View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
CAguerro Junior
|
Posted: 02.03.2015 22:47 Post subject: |
|
|
danielsk wrote: | Vanskelig å vite om det er troll eller ikke, men Kevin Keegan var vel her i fjor høst også og holdt foredrag samt deltok på treningsfeltet? |
Troll? |
|
Back to top |
|
 |
oddarild Proff
|
Posted: 02.03.2015 22:48 Post subject: |
|
|
Han høres DYR ut i drift... Eller kanskje han har nok penger, og vil ha seg et eventyr i flotte Norge.. |
|
Back to top |
|
 |
£irik Proff

|
|
Back to top |
|
 |
Noah FC Rutinert
|
Posted: 02.03.2015 22:56 Post subject: |
|
|
Men for f.... da CAguerro! Sånne rykter legger du ikke ut!!! Vi får jo hjerteinfarkt av mindre her inne!!!  _________________ Ja. D va d da. Sei d. |
|
Back to top |
|
 |
ace Veteran

|
|
Back to top |
|
 |
CAguerro Junior
|
Posted: 02.03.2015 23:05 Post subject: |
|
|
Noah FC wrote: | Men for f.... da CAguerro! Sånne rykter legger du ikke ut!!! Vi får jo hjerteinfarkt av mindre her inne!!!  |
Hva tror du jeg holdt på å få når jeg kom gående i mine egne tanker ned gata da? Jeg ble så paff at innen jeg klarte å tenke klart nok til å få tlf opp av lomma for å få tatt et bilde, så rakk de å gå inn på hotellet igjen..  |
|
Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 02.03.2015 23:27 Post subject: |
|
|
 _________________ Embrace science - resist ignorance |
|
Back to top |
|
 |
Ballahl Veteran

|
Posted: 03.03.2015 00:13 Post subject: |
|
|
Henning wrote: | Ballahl wrote: |
Drøm = En utlending, Belgier/Nederlender |
"Åhh, hvis vi ansetter en utlending, da er drømmen min oppfylt!" |
Godt du fikk unna dagen dose også, Henning.
Men seriøst, jeg ser Svært få om noen med norsk pass som kan utfylle den sportslige leder stilling på en tilfredsstillende måte.
Men dæven døtte hvor fantastisk interessant tid vi hadde fått om vi hadde gått for en som kjenner det nederlandske/belgiske fotballen ut og inn. Og kunne tatt med seg nye impulser og ideer utenfra og opp hit. _________________ - Rune Hauge er ingen kjeltring, men tvert i mot en grepa kar. Han er den ærligste mannen jeg kjenner. Jeg har aldri vært i tvil om at han var uskyldig, jublet Stig Inge Bjørnebye og fulgte opp:
- Rune var forut for sin tid. |
|
Back to top |
|
 |
Øystein Veteran

|
Posted: 03.03.2015 00:49 Post subject: |
|
|
1972 Miami Dolphins wrote: | Olympiatoppen, Avantas og det vanlige teamet av NAE, Hansen, Bratseth, etc.
Det er min gjetting av hvem eksterne medhjelpere som er snakket med.
Det lukter ekstremt skinnprosess om det er slik at 21 personer har søkt på stillingen men favoritten og nestfavoritten(?) til jobben er de 2 kandidatene RBK selv valgte før de lyste ut stillingen...
Begynner å bli klarer og klarere hvorfor TKK og JJ ikke søkte, tipper de tidlig plukket opp at det var en skinnprosess. |
Nå skal nok ting tas med en klype salt, da kilden er Ivar Koteng, men i forhold til det han har sagt tar du feil på to områder.
1) Det er ikke aktuelt å ta inn noen med kun toppidrettskompetanse a la Kvålsvoll. Det var det tidligere i prosessen, men så "dukket det opp" kandidater med både toppidrett- og fotballkompetanse, så da gikk de bort fra det.
2) Det er ikke snakk om at klubben har valgt to navn og så utlyst stillingen. Klubben har kartlagt og kommet frem til kandidater på egen hånd/med hjelp først. Så har de utlyst i tillegg for å være sikre på at de ikke har glemt noen, eller for å se om det dukket opp noen i en annen retning enn de hadde sett. Dette for å få et bredere grunnlag.
Vil for øvrig anbefale deg og andre her inne som er like ivrige å melde seg inn i klubben og dra på medlemsmøter(der overstående er blitt sagt f.eks.), da hender det kommer noen sånne opplysninger. Strengt tatt skal det ikke tas her inne en gang, men jeg føler det blir så mye repetisjon av Avantas etc i debatten at det var greit å komme med en setning. (Nå har jeg vært kritisk til mye av prosessene opp gjennom, og er langt fra sikker på om ikke styret plutselig gjør en helomvending, men det er nå i alle fall sagt slik. Dermed er det ikke så merkelig at kandidatene ikke er blant søkerne heller. Mange her inn har jo kritisert dem for i det hele tatt å utlyse den) |
|
Back to top |
|
 |
h b Veteran
|
|
Back to top |
|
 |
1972 Miami Dolphins Legende

|
Posted: 03.03.2015 09:07 Post subject: |
|
|
@Øystein
1: Jeg skriver at jeg tror Avantas, Olympiatoppen og "det vanlige RBK-teamet" er medhjelperne i prosessen, ikke at det er der det kan komme kandidater fra. Adressa mener å vite at RBK har brukt "eksterne medhjelpere" i jakten på ny SD.
2: Her sier du stort sett det samme som meg. Man har funnet kandidater selv, deretter lyst ut stillingen. En av disse kandidatene er Dorsin, favoritten er den andre. I tillegg er det 21 som har søkt som tydelig ikke rekker opp til kandidatene RBK hadde plukket ut før de lyste ut stillingen.
Jeg er medlem av klubben, men jeg flyr sjeldent til Trondheim for medlemsmøter, jeg forbeholder de pengene til så mange hjemmekamper som mulig.
Med tanke på historikken klubben har med Avantas så er det ikke det minste merkelig at man mistenker at de igjen kommer til å være involvert. |
|
Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 03.03.2015 10:00 Post subject: |
|
|
Noah FC wrote: | http://www.adressa.no/100Sport/fotball/eliteserien/article496855.snd
Noen ide om hvem dette kan være? |
Jostein Flo?
Ved nærmere ettertanke har han nok for lite toppidrettskompetanse til å være deres favoritt. |
|
Back to top |
|
 |

|
Posted: 03.03.2015 23:08 Post subject: |
|
|
http://www.verdalingen.no...KI.twitter
Gjengen noen frykter skal havne i SD/SL-rollen har nå startet et tett samarbeid med vår hovedsponsor. Avantas - Sparebank1 - Rosenborg |
|
Back to top |
|
 |
toreinar Veteran
|
Posted: 03.03.2015 23:16 Post subject: |
|
|
Er redd det blir sykling til Lerkendal snart ja...huff _________________ Knallharde treninger utenfor sesong.Full innsats i 90 minutter i ALLE kamper,slakk heller av på noen treninger. |
|
Back to top |
|
 |
Jonas Veteran

|
Posted: 06.03.2015 01:08 Post subject: |
|
|
 _________________ No al calcio moderno
Last edited by Jonas on 06.03.2015 01:11; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
Hedning Legende

|
Posted: 06.03.2015 01:10 Post subject: |
|
|
Hvem er det portrettbilde av? Dorsin? |
|
Back to top |
|
 |
Jonas Veteran

|
Posted: 06.03.2015 01:11 Post subject: |
|
|
Det er vel Dorsin? _________________ No al calcio moderno |
|
Back to top |
|
 |
Pokie Veteran

|
Posted: 06.03.2015 01:14 Post subject: |
|
|
Er nok bilde av Dorsin, antar bare at navnet han nevnes og at han derfor har fått et bilde. (ser ikke på Dorsin som noen favoritt til å "vinne") _________________ "I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered."
- George Best |
|
Back to top |
|
 |
Brego Veteran
|
Posted: 06.03.2015 11:00 Post subject: |
|
|
Om de har en så klar kandidat som de legger det frem i dagens Adressa så er det rart om ikke noen vet noe om hvem dette skulle være? |
|
Back to top |
|
 |
Hedning Legende

|
Posted: 06.03.2015 11:02 Post subject: |
|
|
Det er vel ikke så rart. I slike ansettelsesprosesser må man ha lokket tett på, noe annet ville blitt oppfattet som svært uprofesjonelt av "søkerene". |
|
Back to top |
|
 |
Brego Veteran
|
Posted: 06.03.2015 11:05 Post subject: |
|
|
Skremmer meg litt at det står at vedkommende er "headhuntet" av RBK-Styret. |
|
Back to top |
|
 |

|
Posted: 06.03.2015 11:26 Post subject: |
|
|
Gruer meg så intenst til denne annonseringen, har en stor stein i magen. Sannsynligvis den viktigste signeringen på mange, mange år, en ansettelse som meget vel avgjør om vi er ferdig som toppklubb for godt eller tar tilbake tronen.
Er så spent og redd at jeg nesten kaster opp. |
|
Back to top |
|
 |
nastynick Rutinert
|
Posted: 06.03.2015 11:30 Post subject: |
|
|
Det blir jo unektelig spennende å se hvem det blir; etter først å ha tenkt mitt om Dorsin, så velger jeg å være forsiktig optimistisk på hans vegne hvis han skulle velges.
Hvis det blir den andre kandidaten som ble headhuntet, så er jo det et klart signal fra styre både med tanke på ambisjon, gjennomslagskraft i markedet, oversikt og ikke minst strategisk retning.
Jeg har av en eller annen bisarr grunn tillit til at styret gjør en god jobb her, og er faktisk litt positiv forventningsfull. _________________ Ljuskraft...bang booom! Bli arg! |
|
Back to top |
|
 |
OrionPax Forumsjef

|
Posted: 06.03.2015 11:40 Post subject: |
|
|
Hvis de har headhuntet en kandidat som medlemmer/supportere instinktivt reagerer negativt på (eksempelvis Ullsokk), så vil de sannsynligvis også få en del pes for at de tilsynelatende med vilje la dette til like etter årsmøtet (om det er sant eller ikke).
Styret ønsker nok inderlig det beste for klubben, blir spennende å se i hvilken grad de klarer å lande noen som gir folk trua. _________________ Rosenborg for alltid - uansett! | Troillprat.no |
|
Back to top |
|
 |
trondhb Veteran
|
Posted: 06.03.2015 11:54 Post subject: |
|
|
De skriver at det opprinnelig var planlagt styremøte i går, men at det har "vært en utvikling i saken" og dermed er møtet utsatt til tidlig i neste uke. Hva nå dette måtte bety... |
|
Back to top |
|
 |
|