English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2026
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
SK Brann
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 194, 195, 196 ... 277, 278, 279  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Fotball generelt
View previous topic :: View next topic  
Author Message
SeG
Veteran

PostPosted: 27.01.2015 16:16    Post subject: Reply with quote

Det sto nevnt et eller annet sted at Barmen også tidligere har vært i utenomsportslige saker. Må innrømme at det har gått meg hus forbi, noen med bedre minne som kan si noe om hva disse sakene har handlet om?

Formerly known as STRANDerGUD
Back to top
View user's profile Send private message
danielsk
Veteran

PostPosted: 27.01.2015 16:26    Post subject: Reply with quote

Husker at han forsov seg til en kamp og ble utelatt fra troppen under Skarsfjord.
Back to top
2mas
Sjef

PostPosted: 28.01.2015 19:47    Post subject: Reply with quote

Onsdag formiddag sprakk nyheten i Sunnmørsposten om at Kjell Tennfjord gir seg som styreformann i Aalesund FK. BT er kjent med at Tennfjord har vært i møter med Branns valgkomite, og at komiteen innstiller Tennfjord som Branns nye styreformann til årsmøtet i begynnelsen av mars.

- Jeg vil naturlig nok ikke kommentere noe rundt Brann, før etter klubbens årsmøte 4. mars. Men jeg kan bekrefte at jeg har frasagt meg gjenvalg som styreleder i AaFK, etter fire år. Min andre periode som leder går ut nå, og jeg gir meg med god samvittighet, sier Tennfjord til smp.no.

Les mer: Tennfjord innstilles som Branns styreformann

No går det på rævva! RBK
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Knowrud
Veteran

PostPosted: 03.02.2015 17:11    Post subject: Reply with quote

http://www.bt.no/100Sport...9269_1.snd

Quote:
- Denne taklingen gjør at Pedersen kan miste seriestarten

Hvis legens mistanker viser seg å være riktige, er det et hardt slag både for Pedersen og Brann. Spissen har i lengre tid ønsket seg bort fra Brann, men de færreste klubber vil kjøpe en spiller med ødelagt korsbånd. Det vil med stor sannsynlighet bety at Pedersen blir værende i Brann minst frem til sommeren. I tillegg vil det bety en lengre periode på sidelinjen. Hellet i uhellet, om man kan uttrykke seg slik, er at avrivning i det bakre korsbåndet i de fleste tilfeller ikke medfører at Pedersen må under kniven.

Markus Pedersen kan ha røket korsbåndet og det rett før overgangsvinduet stenger, noe som betyr at han mest sannsynlig blir i OBOS-ligaen minst til i sommer Cool Må si det godter meg noe sinnsykt. Han røk ut av tippeligaen, han mistet tippeliga-bonusen og nå når han heller vil vekk fra Brann så må han finne seg i å spille mot Jerv og Nest-Sotra.

Laughing
Back to top
SeG
Veteran

PostPosted: 03.02.2015 17:13    Post subject: Reply with quote

Hahaha! Arti å tenke på at han er i denne situasjonen fordi han så mørkt på å bo i Molde xD

Back to top
Montana
Veteran

PostPosted: 03.02.2015 17:17    Post subject: Reply with quote

Kan ikke klandre han der akkurat. Hadde mye heller vert en skadet OBOS-spiller enn å bo i Molde.
Back to top
SeG
Veteran

PostPosted: 03.02.2015 17:22    Post subject: Reply with quote

Joda, men vi er litt farget i synet vårt da. Men likevell.. haha

Back to top
Bukowski
Proff

PostPosted: 03.02.2015 17:28    Post subject: Reply with quote

Nesten sjukt hvordan de fleste piler har pekt nedover for Brann siden de gikk imot Gudfar Mohns vilje vedr. Skarsfjords arbeidsforhold. Hadde det ikke vært for at Mohn må ha et av Norges største hjerter, kunne man tro han hadde fått en av sine venner i nord til å gande dem. Bare venter på at oddsselskapene skal åpne for spill på at Brann ikke rykker opp etter denne sesongen.
Back to top
Frankiefourfingers
Veteran

PostPosted: 03.02.2015 18:09    Post subject: Reply with quote

Jeg har en sterk følelse av at Brann ikke rykker opp i år.
Back to top
SeG
Veteran

PostPosted: 03.02.2015 18:22    Post subject: Reply with quote

Tror jeg du har 100% rett i.. Det burde vært en følelse av at; "jajaja de kommer da opp igjen i år" men det er så langt unna det at jeg har mer tro på at Levanger er med i toppen enn at Brann skal være det.

Back to top
Hentesveis
Veteran

PostPosted: 03.02.2015 21:52    Post subject: Reply with quote

Jeg har ikke sansen for Brann eller for Brann-supportere. Jeg har iallfall ikke sansen for Markus Pedersen. Jeg godter meg over at han muligens blir i KOKOS-ligaen lenger enn han ønsker. Jeg har likevel vanskelig for å godte meg over at en spiller skades. Grensen for min skadefryd nås tidligere enn det.
Escudos
Veteran

PostPosted: 03.02.2015 23:23    Post subject: Reply with quote

Var en typisk Pedersen takling. Bra at det var han og ikke motstander som ble skadet..
Back to top
RÃ¥nny
Legende

PostPosted: 04.02.2015 18:45    Post subject: Reply with quote

Branns spillerlønninger er i 1.divisjonsmålestokk skyhøye, med blant andre Marcus Pedersen, Vadim Demidov og Erik Huseklepp på lønninger fra 2,5 millioner kroner og oppover.

Haha Cool

http://www.aftenposten.no...9508_1.snd

- Torgeir Børven
Back to top
1972 Miami Dolphins
Legende

PostPosted: 04.02.2015 19:53    Post subject: Reply with quote

Det er kynisk av Brann å tvilholde på spillerne gjennom overgangsvinduet og så tvinge gjennom lønnskutt etterpå. Hadde lønnskuttet kommet i jula/tidlig januar så tipper jeg langt flere hadde dratt fra Brann.

Men siden noen spillere har tatt 25% kutt allerede, noen er lavlønnede og noen sannsynligvis er nærmest tvunget til å bli i OBOS-ligaen mot sin vilje så tipper jeg de ikke møter særlig vilje til lønnskutt.

Det sagt så er det rimelig syke lønninger de fortsatt har gående i Bergen, 3 spillere på 2,5 mill og høyere. Det er selvsagt ikke bærekraftig i OBOS-ligaen. Herregud for en hestekur de må ta om de ikke rykker opp i 2015.
Back to top
SeG
Veteran

PostPosted: 06.02.2015 12:51    Post subject: Reply with quote

http://www.tv2.no/2015/02...rt/6538610

Skal jeg ta sjansen å legge saken om lagspiller i bergen doptatt her eller? Razz

Back to top
OrionPax
Forumsjef

PostPosted: 06.02.2015 13:29    Post subject: Reply with quote

Nei, det står "på høyt nivå". Razz
SeG
Veteran

PostPosted: 06.02.2015 15:11    Post subject: Reply with quote

Haha fair point!

Back to top
gisp!
Legende

PostPosted: 06.02.2015 16:54    Post subject: Reply with quote

Brann-bloggeren går veldig hardt ut, men lenger ned i brødteksten er det ikke en smule igjen av lønnskritikken.

BT: Doddo om Branns nedrykklag: Det er ikke lønn de skulle hatt, men straff.
Quote:
Tenk bare på hvilket uføre Piotr Leciejewski og de andre på Brann-laget har satt klubben i, både økonomisk og sportslig. Burde de ikke det minste hatt anstendighet til å gå frivillig ned i lønn?

Brann-lønningene står rett og slett ikke i stil med resultatene. De to begrepene, lønn og resultater, lever på to ulike planeter i Brann, de har ingenting med hverandre å gjøre.

[ ... ] Det er imidlertid ikke følelsene våre som kan styre lønnspolitikken i Brann. Å kutte i lønningene er verken enkelt eller moralsk riktig. En avtale er en avtale, og en lønnsavtale er nærmest for hellig å regne. Ledelsen i Brann kan strengt tatt ikke komme løpende etterkant av en svak sesong og endre på noe som helst, så sant det ikke er nedfelt i kontrakten.

Brann trenger toppmotiverte menn
I en sesong da Brann bør rykke opp, bør heller ikke ledelsen fremtvinge uro og usikkerhet hos spillerne. Brann trenger toppmotiverte menn og da vet jeg ikke om lønnsreduksjon er den rette medisinen.

Det er mye som tyder på at Brann er i pengeknipe, og at Barmens forslag om å budsjettere med et underskudd på 10 millioner kroner for 2015 ikke har slått særlig godt an hos Branns medlemmer.

Men så ille kan den økonomiske situasjonen ikke være. Det virker unektelig litt råflott å handle inn en ny midtstopper når stallen allerede består av seks midtstoppere. Da tenker jeg: Er virkelig alle andre budsjettposter enn lønn sjekket ut?

SeG
Veteran

PostPosted: 06.02.2015 17:07    Post subject: Reply with quote

Doddo der er vel en liten raring? er vel ganske delte meninger i Bergen også om han er et bra talerør eller ikke.

Back to top
Vegard2711
Legende

PostPosted: 06.02.2015 19:55    Post subject: Reply with quote

Brann avslo bud fra Twente på Emil Hansson: www.nettavisen.no/sport/f...39421.html

Regner nesten med at de skal satse på han da. De avslår ikke bud på flere mill om de ikke har planer om å bruke han nå. Tror de er fullt klar over at om utviklingen hans går bra så vil de få mange flere millioner for han.

Hansson og Lorentzen bør få godt med spilletid den kommende sesongen. Skal i så fall bli spennende å se hvordan de gjør det, selv om det er i 1 div.
Back to top
RÃ¥nny
Legende

PostPosted: 06.02.2015 20:22    Post subject: Reply with quote

Uansett er det galskap å takke nei til 10 millioner på en 16åring, hvert fall med den økonomien de har.

Er faktisk usikker på hva jeg ville gjort om vi fikk et bud på 10 millioner på Sæter.

- Torgeir Børven
Back to top
Harceïde
Veteran

PostPosted: 06.02.2015 21:46    Post subject: Reply with quote

Var det 10 mill, da?

Hansson kan være verdt mye mer enn det om noen år. Om han får sjansen, og utvikler seg videre selvsagt. Men talentet er stort.
Back to top
Mighty
Proff

PostPosted: 06.02.2015 23:10    Post subject: Reply with quote

STRANDerGUD wrote:
http://www.tv2.no/2015/02...rt/6538610

Skal jeg ta sjansen å legge saken om lagspiller i bergen doptatt her eller? Razz

Kan noen forklare meg hvorfor personen ikke er identifisert? Pleier ikke dopingtatte utøvere å bli det? Begrunnelsen må i så fall være at han ikke er profesjonell.
Back to top
d@len
Rutinert

PostPosted: 19.02.2015 14:19    Post subject: Reply with quote

Lars Tjærnås ansatt som speider

http://www.aftenposten.no...3187_1.snd
Back to top
kevinpieter
Veteran

PostPosted: 19.02.2015 15:53    Post subject: Reply with quote

Ta vare.
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Fotball generelt All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 194, 195, 196 ... 277, 278, 279  Next
Page 195 of 279

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.
ANNONSE
SITATET
© 1999-2026 RBKweb