| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
toreinar Veteran
|
Posted: 16.02.2015 10:52 Post subject: |
|
|
Synes jeg ser en lengsel i blikket hans, etter å spille for RBK,ja, selve livet. _________________ Knallharde treninger utenfor sesong.Full innsats i 90 minutter i ALLE kamper,slakk heller av på noen treninger. |
|
| Back to top |
|
 |
SvennO Rutinert
|
Posted: 16.02.2015 11:29 Post subject: |
|
|
Jeg vil tro at Christian Gamboa vet en del om spilleren og kan rådspørres.
I tillegg ser han vel sevl at Gamboa lyktes med å komme seg ut via RBK... |
|
| Back to top |
|
 |
nastynick Rutinert
|
Posted: 16.02.2015 11:46 Post subject: |
|
|
Gitt at det er hold i ryktene, er han tenkt som førstevalg eller back-up? Litt uklart for meg om han er sentral midt, eller indreløper? Kanskje han kan bekle begge posisjoner, i så fall er jo det positivt. _________________ Ljuskraft...bang booom! Bli arg! |
|
| Back to top |
|
 |
Hedning Legende

|
Posted: 16.02.2015 11:48 Post subject: |
|
|
| Ser for meg at han er aktuell for å kjempe om å være førstevalg på den ene indreløperplassen og eventuelt backup på sentral midt. |
|
| Back to top |
|
 |
doffen Veteran
|
Posted: 16.02.2015 12:03 Post subject: |
|
|
| Ser ikke noe i noen norske medier om ryktet. Er vel lite sannsynlig at det er hold i det da. Ville tro noen medier ville ettergått d? |
|
| Back to top |
|
 |
Vector Senior
|
Posted: 16.02.2015 12:59 Post subject: |
|
|
Mitt første innlegg her!
Skrev et innlegg på Blackpools forum for å høre om denne spilleren. Fikk følgende kommentarer:
Not seen enough of him to give a proper opinion.
He played well in the World Cup. He deserves better than the shambles that is BFC
Blackpool FC lider under katastrofal styring fra eieren Karl Oyston, på grensen til ren sabotasje. Spillere og managerekommer og går og gressmatta er knapt mulig å spille fotball på. Før sesongen ble pre-season avlyst fordi de ikke hadde spillere. Kan hende at Cubero er et kupp og en som lider underå være i en dysfunksjonell klubb. |
|
| Back to top |
|
 |
MariusV Veteran
|
Posted: 16.02.2015 13:03 Post subject: |
|
|
Velkommen og takk for bra førsteinnlegg  |
|
| Back to top |
|
 |
moomoo Veteran

|
Posted: 16.02.2015 19:06 Post subject: |
|
|
@Vector
Blackpool har som du nevner havnet i helt sinnsyke problemer og at det påpekes at han knapt har fått vise seg frem.
I følge det jeg vet så har Oyster utelukkende tenkt på egen lommebok, og det er mulig Cubby har en "play for" kontrakt.
Vet du noe om dette? _________________
| Neeskens wrote: | | Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt |
| Emilie wrote: | | Neeskens, trenger du å låne en tampong? |
Last edited by moomoo on 16.02.2015 19:23; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
SeG Veteran
|
Posted: 16.02.2015 19:19 Post subject: |
|
|
Jeg må spørre, Cabby? Er det et reelt kallenavn?  _________________ I have as much authority as the Pope. I just don’t have as many people who believe it.
- George Carlin -
Formerly known as STRANDerGUD |
|
| Back to top |
|
 |
moomoo Veteran

|
Posted: 16.02.2015 19:23 Post subject: |
|
|
skriveleif, mente Cubby, gikk litt fort :p
Full name José Miguel Cubero Loría
Date of birth February 14, 1987 (age 2
Place of birth Sarchí, Alajuela, Costa Rica
Height 5 ft 10 in (1.78 m)
Playing position Midfielder (holding på wikipedia)
Football VS
http://www.footballvs.org...el-cubero/
Jeg holder ham som en litt samme type spiller som Guy mendel som er tett i duellene, men bedre offensivt og ikke like dødelig defensivt, men har stor innsats og er god i posisjoneringspillet. _________________
| Neeskens wrote: | | Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt |
|
|
| Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 16.02.2015 20:06 Post subject: |
|
|
| Du følger klubbfotball på Costa Rica tett? |
|
| Back to top |
|
 |
moomoo Veteran

|
Posted: 16.02.2015 20:16 Post subject: |
|
|
Njaaa, har fulgt med litt etter at Gamboa kom til RBK, samt heia på dem i VM  _________________
|
|
| Back to top |
|
 |
josinho Veteran
|
Posted: 17.02.2015 10:28 Post subject: |
|
|
| Da kan kanskje du gi oss et tips om det er noe mer gull å hente fra costaricansk fotball? |
|
| Back to top |
|
 |
SvennO Rutinert
|
Posted: 17.02.2015 13:14 Post subject: |
|
|
| Jeg tror det skjer ting når Ulvestad saken avklares. Det ryktes å avklares i løpet av noen få dager. |
|
| Back to top |
|
 |
moomoo Veteran

|
Posted: 17.02.2015 13:30 Post subject: |
|
|
Tja Óscar Granados er en annen spiller som er mere sittende og kunne gjort en jobb som anker (29år). Har rutine og spiller for klubben Cubero spilte i før han gikk til Blackpool, Herediano. Men i henhold til unge spillere har jeg ikke så mye oversikt. De aller fleste som spiler på landslaget er enten godt oppe i årene eller allerede i større klubber.
Sammenligner man forøverig Cubero mot Borges så vil jeg si Borges er mere boks til boks enn Cubero.
Damn shame vi aldri sikra oss Borges :/ Eller Yeltsin Tejeda før han gikk til Evian. _________________
|
|
| Back to top |
|
 |
Jangusk Veteran
|
Posted: 17.02.2015 13:36 Post subject: |
|
|
Det må den jo gjøre. Tiden flyr fort nå ergo stenges vel vinduet. noen med peil på dato for vinduslukking? kjello? _________________ thumb/b2gwNyta.jpeg |
|
| Back to top |
|
 |
Attaboy Veteran

|
Posted: 17.02.2015 13:44 Post subject: |
|
|
Vintervinduet i Norge åpner 8. januar og stenger midnatt 31.3.
Ellers kan man lagre denne linken for fremtidige vinduer: fifatms.com _________________ Putte-ventrilokvist. |
|
| Back to top |
|
 |
Jonas Veteran

|
Posted: 17.02.2015 22:48 Post subject: |
|
|
Han spilte for Blackpool-reservene mot Middlesbrough i kveld. Mulig det bare var et rykte og ikke noe mer enn det? _________________ No al calcio moderno |
|
| Back to top |
|
 |
josinho Veteran
|
Posted: 18.02.2015 10:27 Post subject: |
|
|
RBK må treffe godt med sine kjøp pga økonomien og Kåre & co forhaster seg nok ikke, verken i denne saken eller andre kommende overganger i år.
Ryktes litt rundt Ajer nå, men det tror jeg det ikke blir noe av. |
|
| Back to top |
|
 |
SvennO Rutinert
|
Posted: 18.02.2015 11:31 Post subject: |
|
|
| Hen er et kjempetalent, men er bare 16 år. Tvilsom forsterkning i år. på sikt derimot.. |
|
| Back to top |
|
 |
1972 Miami Dolphins Legende

|
Posted: 24.02.2015 18:16 Post subject: |
|
|
Deportes Monumental @RadioMonumentaltranslation
| Quote: | #120Minutos
José Miguel Cubero: “El equipo no me dejó irme al Rosenborg. Ya me han tomado más en cuenta, a mí me gustaría quedarme aquí” |
Googletranslate:
| Quote: | | José Miguel Cubero : "The team did not let me go to Rosenborg . I have already taken into account , I would like to stay here " |
Så da kan vi kanskje anta at grunnen til at vi leter etter spiss istedenfor er på grunn av at både 1.valget og 2.valget på midtbanen har endt i fiasko og vi ikke har andre gode alternativer?
Videre i dette intervjuet sier han også at det er en klausul i kontrakten om at han blir fristilt (som jeg forstår det) om Blackpool rykker ned. Absolutt alt tilsier at de kommer til å gjøre det, så spørsmålet er om ikke dette kan være en gratis erstatter for Mike Jensen om 4,5 mnd når vi selger Mike Jensen til Tyskland for å redde budsjettet? |
|
| Back to top |
|
 |
iconbit Veteran
|
Posted: 24.02.2015 19:22 Post subject: |
|
|
| Ærgerlig hvis en overgang med Cubero ikke lykkedes. Havde faktisk tro på denne spiller. |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 25.02.2015 00:13 Post subject: |
|
|
Takk for tips, Dolphins!
Brukte overnevnte sitat og noen flere i forsidesak. Han sier altså at Blackpool signaliserer at de vil satse mer på ham, og at han inntil videre er fornøyd.
Det er vel egentlig snakk om opsjoner enn klausuler i ettårskontrakten, der han/klubben har opsjon på forlengelse. |
|
| Back to top |
|
 |
|