English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2026
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Bodø/Glimt - Rosenborg
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Sputnik
Senior

PostPosted: 13.02.2015 00:23    Post subject: Reply with quote

Fin 1.omgang, iallefall ok+. Fint småspill foran glimts 16-meter gang på gang første 45.

2. Omg derimot var ille, riktig ille. Ekstremt lite bevegelse i laget, akkurat som om en bryter som ble skrudd av i pausen. Synes laget framsto "tunge" i alle ledd.
Spesielt venstreisia ble overspilt og var åpen som ei låvedør etter pause.

Mr. Hansen imponerer mellom stengene synes jeg, og det er betryggende med en etter min mening bedre keeper enn det Ørlund var.

Hos Glimt ser vi nok en gang en stopper i Sane som er meget god med ball, skulle gjerne hatt kloa i han.
Megafritz
Veteran

PostPosted: 13.02.2015 01:57    Post subject: Reply with quote

Pokie, 2015s flotteste lesning så langt! Uansett fora!
Back to top
View user's profile Send private message
Henri
Legende

PostPosted: 13.02.2015 09:40    Post subject: Reply with quote

Pokie Tommel'n opp!

Som andre vil jeg ta med meg det positive fra 1.omg og med tanke på laget vi stiller så er det ingen grunn til særlig bekymring. Man skal heller ikke være så bekymra for at endel spillere presterer dårlig mtp hvor hardt vi har trent. Jeg er imidlertid bekymra for at så mange spillere er skada noe som gjør at vi ikke får terpet offensivt spillemønster. Jeg tror vi trenger at systemet sitter ok fra dag 1 for å henge med Molde.
Back to top
Glimtførrevig
Senior

PostPosted: 14.02.2015 13:10    Post subject: Reply with quote

Pokie, fine ord som også er gjeldende for andre klubber Smile

Forøvrig, da John Harry Myhre betegner Per W Rønning som en bauta er det selvsagt i respekt til en gammel spiller for oss. Han var god da han spilte i Glimt og han scoret faktisk en del mål også.
Back to top
glimt
Senior

PostPosted: 25.02.2015 12:35    Post subject: Reply with quote

gollumLAD legend wrote:
Og en siste ting. Da de var her i høst jaget de tilfeldige folk med RBK-drakt rundt omkring i sentrum og la ut skrytevideo av det på sosiale medier. Møkkagjeng.

Jeg syntes dette hørte svært lite sannsynlig ut, og en deltaker på Glimtforum har nå forklart at dette var et stunt igangsatt av noen Trondheims-studenter som laget en film.

Ellers synes jeg det er rart at RBK-supporterne er blitt så sarte at de ikke tåler litt kjeftbruk under kamp.
Hedning
Legende

PostPosted: 25.02.2015 16:56    Post subject: Reply with quote

Sarte? Vi gir jo faen, men det er ganske patetisk. Er virkelig Rosenborg hatobjekt nummer 1? Typisk veslevoksen lillebror, når skal han bli voksen?
Back to top
JanneB
Veteran

PostPosted: 25.02.2015 17:20    Post subject: Reply with quote

Naturlig at fiskerne fra Bodø har oss som fiende. Det "rivaleriet" med finnmarkingene er latterlig. Da er det større trøkk mellom Nardo og Strindheim.

Kudos til de for at de stilte opp i en treningskamp og i alle fall forsøkte å skape stemning. Men igjen, hva var alternativet? Gjemme seg fra Bodø-eimen i glasshuset?
Back to top
Mynthon
Senior

PostPosted: 25.02.2015 17:49    Post subject: Reply with quote

Som Klevino sier så gir vi litt faen. Men trodde helt ærlig at vi hadde et okei forhold til hverandre? Jeg ser på glimt som mer vennskapsklubb enn det andre gjør om Stabæk. Inntil videre har jeg fortsatt samme syn på den saken.

Pokie: Gode ord dør sist Tommel'n opp! Tommel'n opp!
moomoo
Veteran

PostPosted: 25.02.2015 19:05    Post subject: Reply with quote

Glimt har solgt "Ibba" til en kinesiskt klubb så kan fort bli MYE spilletid for unge Sørloth! Me like Wink
Neeskens, trenger du å låne en tampong?
Back to top
glimt
Senior

PostPosted: 25.02.2015 22:56    Post subject: Reply with quote

Kleviño wrote:
Sarte? Vi gir jo faen, men det er ganske patetisk. Er virkelig Rosenborg hatobjekt nummer 1? Typisk veslevoksen lillebror, når skal han bli voksen?

Nei, TIL er naturlig nr.1. Andre supportere her inne får jo titt og ofte slengt etter seg at vi er patetiske, harry, har mindreverdighetskompleks, ikke er voksne osv. Men når jeg leser Molde-tråden, så synes jeg ikke vi kommer så verst ut av det sammenlignet med RBK-supporterne.
Takker for meg inntil videre. Syntes bare det var greit at det ikke ble noen vandrehistorie av at Glimt-supportere jaget folk. Vi er ganske snille. Og når vi er frekke, så har vi det mest i kjeften. Snakkes når alvoret starter!
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Page 9 of 9

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.
ANNONSE
SITATET
© 1999-2026 RBKweb