| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 28.11.2014 21:53 Post subject: |
|
|
| gollumLAD legend wrote: | Kjenner deg ikke i det hele tatt, men sitter faktisk med litt av det samme inntrykket om deg hehe.  |
PÃ¥ mine 15 000 innlegg vil du, om du leter litt, finne opptil flere smiletegn. Daniel Berntsen har nok aldri brukt et smiletegn i hele sitt liv. |
|
| Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 28.11.2014 21:56 Post subject: |
|
|
| moomoo wrote: | Synes også han klagde mye, men kanskje ikke rart når Perry brukte ham 3 kamper og så ikke hadde ham på benken engang.
ble gang på gang lovet å satses på, men fikk aldri skikkelig spilt seg varm i trøya, da skal man ikke undervurdere destruktiv tankegang. |
Synes i motsetning til deg at han fikk altfor mange sjanser under Perry. Var en av vår dårligste i kamp etter kamp, men fikk masse spilletid likevel. Og så fort han ble benket, så var sutringen i gang igjen. Fikk faktisk 10 kamper fra start under Perry i år, før han ble lånt ut til Glimt. Blant annet åtte kamper fra runde fire til fjorten. 10 kamper uten å imponere en eneste gang, omtrent. Uten å vektlegge det for mye, fikk han bare 3 og 4 + én enslig 5'er på VG-børsen i disse kampene. |
|
| Back to top |
|
 |
moomoo Veteran

|
Posted: 28.11.2014 22:22 Post subject: |
|
|
Joda han fikk mange sjangser, det er jeg enig i, men han fikk jo aldri helt sjangsen over tid. mulig at det hadde stabilisert seg med litt tillitt, MEN det skipet er gått, onwards!
Rart vi ikke brukte ham som del av Badou handel, eller vurderte vi kanskje aldri badou? _________________
| Neeskens wrote: | | Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt |
| Emilie wrote: | | Neeskens, trenger du å låne en tampong? |
Last edited by moomoo on 29.11.2014 11:25; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 28.11.2014 22:51 Post subject: |
|
|
| Eller kanskje han aldri har vurdert oss? |
|
| Back to top |
|
 |
frank Proff
|
Posted: 29.11.2014 13:11 Post subject: |
|
|
Jeg synes mange har veldig sterke meninger om en person de bare kjenner gjennom en håndfull oppslag i media.
Ellers tror jeg dette er en god løsning for alle parter. Lykke til videre. _________________ "At folk drar opp Kåre Ingebrigtsen er helt tullete. Ikke er han god trener og attpåtil en helt for jævlig fyr som fikk vondt i stoltheten og gikk til sak mot klubben. Rettssak som loppet klubben for millioner. Sann historie"
- Flabbergast |
|
| Back to top |
|
 |
Glimtførrevig Senior
|
Posted: 29.11.2014 13:40 Post subject: |
|
|
Badou har uttalt at han ikke forlater Glimt for å spille for en annen norsk klubb, han vil først og fremst til en større liga.
Men han sier også at man ikke kan spå i fotball så på den måten holder han døra litt på gløtt for å bli i Norge. |
|
| Back to top |
|
 |
kevinpieter Veteran

|
Posted: 29.11.2014 15:06 Post subject: |
|
|
Spillere sier så mye rart til media.
Det er klart at hvis målet til Badou er å komme seg til en større liga, så vil han ikke uten videre avslå tilbud fra Molde eller Rosenborg, lag som gjennom Europa-spill (om så bare kvalifisering) er større springbrett enn Bodø/Glimt er. Om Glimt vil slippe ham til en norsk konkurrent, er derimot en annen sak. _________________ My meaning is bad, but my grammar is good. |
|
| Back to top |
|
 |
xMegafonmannen Veteran

|
Posted: 29.11.2014 17:15 Post subject: |
|
|
Jeg må le.
Søskenbarnet mitt som er djurgårdensupporter kan fortelle at de også har fått tak i en sundsvallspiller (som vant idol i fjor forøvrig), så han trodde berntsen var henta inn som backup. _________________ :/ |
|
| Back to top |
|
 |
1972 Miami Dolphins Legende

|
Posted: 09.01.2015 12:55 Post subject: |
|
|
Usikker på om pris noengang er nevnt, men her indikerer ihvertfall Joacim Jonsson:
| Quote: | | For eksempel betalte Djurgården i følge svenske medier rundt 1,5MNOK for Daniel Berntsen. |
http://joacimjonsson.blog...ius_l.html |
|
| Back to top |
|
 |
|