| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Brødsmula Veteran
|
Posted: 26.11.2014 14:14 Post subject: |
|
|
NÃ¥ er personangrepene i gang ja. Please.
Lykke til videre, Bertsen! |
|
| Back to top |
|
 |
SeG Veteran
|
Posted: 26.11.2014 14:20 Post subject: |
|
|
Personangrep? _________________ I have as much authority as the Pope. I just don’t have as many people who believe it.
- George Carlin -
Formerly known as STRANDerGUD |
|
| Back to top |
|
 |
moomoo Veteran

|
Posted: 26.11.2014 15:06 Post subject: |
|
|
| Brødsmula wrote: | Nå er personangrepene i gang ja. Please.
Lykke til videre, Bertsen! |
???
Lycka til Daniel! _________________
| Neeskens wrote: | | Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt |
| Emilie wrote: | | Neeskens, trenger du å låne en tampong? |
|
|
| Back to top |
|
 |
gollumLAD legend Veteran

|
Posted: 26.11.2014 15:14 Post subject: |
|
|
Endelig ble vi kvitt han. Lykke til videre og velkommen tilbake om du plutselig blir jævla god av miljøskiftet som du så sårt trenger. _________________ "Ikke ta den."
RBKweb Banter Crew
Party Læven Crew(PLC)
Anti Håkon Jørgensen
ULB
#JeSuisMessi
| RÃ¥nny wrote: | JanneB har talt.
Ta dere en bolle og feir sølvet! |
Rabona
http://www.rbkweb.no/foru...74#1002174 |
|
| Back to top |
|
 |
Fotsoppen Proff
|
Posted: 26.11.2014 15:28 Post subject: |
|
|
Bra å selge Berntsen. Virker ikke til å ha mentaliteten for å spille for RBK. Heller ikke ferdighetene. Midtsjø og Hou Sæther står foran i køen og det holder mer en nok for meg  |
|
| Back to top |
|
 |
Pillen Senior
|
Posted: 26.11.2014 15:50 Post subject: |
|
|
| Ønsker Berntsen lykke til videre i Sverige! Ikke noe poeng å rakke ned på ham. Har fremdeles tro på spilleren, men han trenger tydeligvis et miljøskifte for å få ut potensialet sitt. Tror Sverige kan passe bra. Mindre "trøkk" i spillet og får litt mer tid med ballen. For Berntsen er jo dette en fantastisk deal. Stockholm og Djurgården er maks av hva man kan håpe på. |
|
| Back to top |
|
 |
Oppmannen Veteran

|
Posted: 26.11.2014 15:51 Post subject: |
|
|
| En skuffelse, men helt sikkert et godt balltalent når han er i sikre omgivelser og har tro på seg selv. |
|
| Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 26.11.2014 16:24 Post subject: |
|
|
Per nå har vi god dekning på indreløperplass, slik at det er rett for begge parter å selge når han ikke automatisk danker ut noen av de andre. Midtsjø, Mix og Jensen med Svensson i bakhånd, og Gamst, Sæther og kanskje tilogmed Riski om det kniper er godt nok på indreløperplass. Berntsen er nok en spiller som får mest ut av sine evner i en slags 10'er-rolle, på lik linje med for eksempel Riski og Chibuike, en rolle vi ikke har i vår 4-3-3.
Lykke til videre. _________________ Influencerâ„¢ |
|
| Back to top |
|
 |
simvik91 Rutinert

|
Posted: 26.11.2014 17:56 Post subject: |
|
|
| Så aldri vitsen med å handle inn Berntsen når vi allerede har en nærmest identisk spillertype i lik alder i Midtsjø. Enig i at Berntsen nok passer best i en 10-er rolle, men frykter det samme gjelder Midtsjø. |
|
| Back to top |
|
 |
henrifei Veteran
|
Posted: 26.11.2014 17:58 Post subject: |
|
|
god nyhet, kommer ikke til å savne det sørgelige utrykket.
Last edited by henrifei on 26.11.2014 22:47; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
Oppmannen Veteran

|
Posted: 26.11.2014 20:03 Post subject: |
|
|
| Ikke umiddelbart enig i at Berntsen og Midtsjø tilsvarer hverandre. Mener bestemt at sistnevnte er både raskere, bedre fysisk og en farligere avslutter/målgjører. Berntsen scorer muligens bedre på ren teknikk, uten at han har fått briljert særlig med den for oss. |
|
| Back to top |
|
 |
1972 Miami Dolphins Legende

|
Posted: 26.11.2014 20:23 Post subject: |
|
|
Kjøpet av Berntsen var helt riktig når vi gjorde det. Norske 18åringer som dominerer så til de grader i Adecco/TL er noe vi alltid skal være først på.
Det endte ikke med en solskinnshistorie denne gangen, men han kunne like gjerne utviklet seg til å bli like god som Ciljan/tettey for eksempel. Sånne talenter skal vi ta sjansen på og vi skal være først på dem. Mener jeg ihvertfall  |
|
| Back to top |
|
 |
Messi Veteran
|
Posted: 26.11.2014 21:06 Post subject: |
|
|
| simvik91 wrote: | | Så aldri vitsen med å handle inn Berntsen når vi allerede har en nærmest identisk spillertype i lik alder i Midtsjø. Enig i at Berntsen nok passer best i en 10-er rolle, men frykter det samme gjelder Midtsjø. |
Midtsjø har vært Ulf/Sandnes beste uansett om han har spilt indreløper eller ving, så han passer i værtfall i 4-3-3.
Berntsen har i værtfall et godt utgangspunkt for en eventuell 10'er rolle, da han har blitt tildelt trøye nr 10..
Men for min del Midtsjø over Berntsen uansett dag det er i uka. Berntsen ble for min del et minne om Winsnes.. |
|
| Back to top |
|
 |
Jonas Veteran

|
Posted: 26.11.2014 23:28 Post subject: |
|
|
Tror en spillertype som Berntsen kan finne seg mer til rette i Allsvenskan hvor det ikke er like mye tut og kjør, samt mer possession-orientert fotball. Håper vi har skaffet oss videresalgsprosenter (en buy-back-klausul er i alle fall helt utopisk å tro på her i gården). _________________ No al calcio moderno |
|
| Back to top |
|
 |
RÃ¥nny Legende

|
Posted: 28.11.2014 16:29 Post subject: |
|
|
http://www.adressa.no/100...477102.snd
Berntsen: - Føler meg veldig ferdig med RBK
Vi føler oss VELDIG ferdig med deg også.
Forbanna sutre unge! _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
| Back to top |
|
 |
Flabbergast Veteran
|
Posted: 28.11.2014 16:35 Post subject: |
|
|
| Av det du bidro med ble det klart at du ikke var god nok, enkelt og greit. Når vi har spillere som er bedre enn deg så finnes det ikke én grunn til at du skal spille heller enn noen andre. Tøff virkelighet ja |
|
| Back to top |
|
 |
Hentesveis Veteran

Joined: 24 Aug 2004 Posts: 5628 Location: Kroppen i Oslo, men hjertet i Trondheim
|
Posted: 28.11.2014 16:38 Post subject: |
|
|
Jeg kjenner at jeg er veldig ferdig med Daniel Berntsen også...
Jeg håper at en av våre utmerkede moderatorer er enig, og stenger denne tråden, så kan vi heller følge hans fantastiske karriere i Sverige i "Hvor er de nå?" _________________ Store ord og fett flesk sitt itj fast i halsen... |
|
| Back to top |
|
 |
danielsk Veteran
|
Posted: 28.11.2014 16:39 Post subject: |
|
|
Kan skjønne at han mistrivdes i RBK under Perry. Ble brukt som en av to sittende midtbanespillere med ganske tydelig instruksjoner om å ikke slippe seg løs framover på banen. Vondfot.
Nå har vi dog bedre alternativer på indreløper-plass, og trenger ikke spillere som ikke tåler at bedre spillere blir prioritert foran. Sånn sett, good riddance. |
|
| Back to top |
|
 |
Kjetil Rekdal Veteran
|
Posted: 28.11.2014 17:22 Post subject: |
|
|
Stoppet etter den første setningen. "- Jeg er ikke bitter på noen som helst måte."
Djurgården har solgt en midtbanespiller til Groningen i dag så regner med at Berntsen går rett inn for han. Kanskje smålig av meg, men håper han mislykkes. _________________ In Rekdal We Trust! |
|
| Back to top |
|
 |
kevinpieter Veteran

|
Posted: 28.11.2014 18:05 Post subject: |
|
|
| Rånny wrote: | Vi føler oss VELDIG ferdig med deg også.
Forbanna sutre unge! |
Så da, ingen grunn til å hisse seg opp. Synes ikke Berntsen sier noe galt i det intervjuet, heller tvert om. At Adressa blåser opp det ene sitatet får heller så være.
Jeg ønsker Daniel Berntsen lykke til videre i karrieren. Synd han ikke utviklet seg slik vi hadde håpet. _________________ My meaning is bad, but my grammar is good. |
|
| Back to top |
|
 |
Brødsmula Veteran
|
Posted: 28.11.2014 18:29 Post subject: |
|
|
| Dramaqueens. Han må få lov til å ha en smule tro på seg selv, og ikke være en forbanna nikkedukke. |
|
| Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 28.11.2014 18:30 Post subject: |
|
|
| hentesveis wrote: | Jeg kjenner at jeg er veldig ferdig med Daniel Berntsen også...
Jeg håper at en av våre utmerkede moderatorer er enig, og stenger denne tråden, så kan vi heller følge hans fantastiske karriere i Sverige i "Hvor er de nå?" |
Skal bli en sann glede å se denne tråden forsvinne for godt. At det går an å være så gjennomført blottet for sjarm og humør som Daniel Berntsen er ufattelig. Skulle tro han var en bitter gammel gubbe. Har enda ikke sett han smile eller hørt han si noe som har vært litt humoristisk. Sjelden vært så glad for å se et "talent" forlate klubben. Håper han ikke er traumatisert og har fått alvorlige sjelelige sår av å være her. Og håper jeg aldri ser han igjen.
Good riddance! |
|
| Back to top |
|
 |
EspN Veteran
|
Posted: 28.11.2014 18:41 Post subject: |
|
|
Unggutt med typiske norske holdninger..Vi kommer garantert ikke til og høre mye fra han utover..
Hadde han brukt tiden han sutret på og trene seg bedre som svensson og sælnes,Hadde han kanskje blitt god også. |
|
| Back to top |
|
 |
gollumLAD legend Veteran

|
Posted: 28.11.2014 18:51 Post subject: |
|
|
| Hedon wrote: |
Skal bli en sann glede å se denne tråden forsvinne for godt. At det går an å være så gjennomført blottet for sjarm og humør som Daniel Berntsen er ufattelig. Skulle tro han var en bitter gammel gubbe. |
Kjenner deg ikke i det hele tatt, men sitter faktisk med litt av det samme inntrykket om deg hehe.  _________________ "Ikke ta den."
RBKweb Banter Crew
Party Læven Crew(PLC)
Anti Håkon Jørgensen
ULB
#JeSuisMessi
| RÃ¥nny wrote: | JanneB har talt.
Ta dere en bolle og feir sølvet! |
Rabona
http://www.rbkweb.no/foru...74#1002174 |
|
| Back to top |
|
 |
moomoo Veteran

|
Posted: 28.11.2014 20:59 Post subject: |
|
|
Berntsen får gjennomgå ser jeg... tja kanskje selvgjort, men synes vi skal holde oss for gode til å synke alt for lavt.
Synes også han klagde mye, men kanskje ikke rart når Perry brukte ham 3 kamper og så ikke hadde ham på benken engang.
ble gang på gang lovet å satses på, men fikk aldri skikkelig spilt seg varm i trøya, da skal man ikke undervurdere destruktiv tankegang.
Håper for norsk fotball sin del at han får ut fotballtalentet sitt, men jaggu er jeg glad det blir i sverige og ikke i en annen norsk klubb! _________________
| Neeskens wrote: | | Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt |
| Emilie wrote: | | Neeskens, trenger du å låne en tampong? |
|
|
| Back to top |
|
 |
|