View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
xMegafonmannen Veteran

|
Posted: 05.11.2014 00:29 Post subject: |
|
|
Attaboy wrote: |
Takk for svarene, shadwell!
Svarer du på eventuelle andre (bonus for meg)spørsmål jeg lurer på?
Hva skjer de gangene du er forhindret fra å gå på kamp? Finnes det en stedfortreder? |
Har ikke opplevde det i nyere tid når det gjelder hjemmekampene da man lett kan kjøpe seg vekk fra konfirmasjoner litt tidligere på dagen med en drakt fra en Rosenborgspiller eller noe sånt.
Men tribunelivet fungerer nok godt uten meg på plass også. Det så (hørte) man sist under bortekampen på Åråsen.
Quote: | Hvilken sang gir deg mest frysninger?
|
Det må være Nidarosdomens guttekor med Pie Jesu. Eller vent, mente du på tribunen? Da er det ''Sje opp, her kjæm vi..'' på slutten av kampene når vi har putta et avgjørende mål.
Quote: | Foruten kampen Gamst og Reg sto blant dere, hvilken kamp vil du personlig dra fram som det største høydepunktet? Du har jo et vell av kamper å ta av her. Kanskje vi kan få en topp fem-liste? |
Du antar allerede i spørsmålet at det var et høydepunkt å stå mellom to finnmarkinger? Neida. Det var kult.
Topp 5 er jo umulig å ta på sparket, men kan komme med noen kamper som står høyt.
1. Panathinaikos hjemme i 1996 (alle på lerkendal gikk apemongo)
2. Fck hjemme i 2010 (beste trykket noensinne på øvre øst)
3, Rapid og Legia-kampene var kule da. (Endelig litt motstand på tribunen)
Kommer ikke på flere i forbifarten
Mange flotte seriekamper som kommer i skyggen av CL-kampene da. Trauste trøndere kommer ut av skallet sitt på CL.
Quote: | Kan ØØ bli bedre enn det er i dag? Hva må i så fall til? |
Fulle tribuner hjelper jo selvfølgelig. Første året på Øvre Øst var jo en evig fest sånn sett.
Og så må folk tørre å drite seg ut. Tørre å kauke selv om sidemannen ''prater'' sangene. _________________ :/ |
|
Back to top |
|
 |
Attaboy Veteran

|
Posted: 05.11.2014 00:39 Post subject: |
|
|
@1r9b1k7: Tror faktisk det er ganske mange fra Namsos som er på kamp. I hvert fall om man skal sammenligne antall innbyggere opp mot deltagelse fra andre byer. Bare kampen mot Godset på søndag, vet jeg om at minst 20-30 stk. skal på kamp. Og jeg kjenner ikke all verdens av folk i denne byen på snaut 13-14 000. Aner meg dessuten at det er en god del supportere fra byen som tar turen på hver «hjemmekamp».
Kjenner ikke så mange som deltar på ØØ her i byen, men vet i hvert fall om et par stk. Sjøl har jeg personlige grunner til at jeg ikke hopper og synger på ØØ. Men skulle gjerne gjort det. _________________ Putte-ventrilokvist. |
|
Back to top |
|
 |
Attaboy Veteran

|
Posted: 05.11.2014 00:53 Post subject: |
|
|
Nok en gang skal du ha takk, shadwell!
Setter enormt pris på at du deler litt av erfaringene du har tilegnet deg og hvem du er som person. Som en markant person i miljøet, viser du - for oss (meg) utenfor kjernen - en inkluderende side av deg selv.  _________________ Putte-ventrilokvist. |
|
Back to top |
|
 |
xMegafonmannen Veteran

|
Posted: 05.11.2014 18:29 Post subject: |
|
|
Ingen problem. Bare spør du så skal jeg svare så godt det lar seg gjøre _________________ :/ |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 06.11.2014 22:12 Post subject: |
|
|
Pass deg før du blir like myk som Recon.  |
|
Back to top |
|
 |
OrionPax Forumsjef

|
Posted: 13.11.2014 14:12 Post subject: |
|
|
For ev. interesserte så rundet vi nettopp 500 som har hørt på/lastet ned episode 3. Brukbart fornøyd med det etter i underkant av 2 uker, mtp. relativt spinkel markedsføring utenfor der hvor "hardcore"-supporterne henger på nett.  _________________ Rosenborg for alltid - uansett! | Troillprat.no |
|
Back to top |
|
 |
|