| View previous topic :: View next topic |
| Hvem var banens beste mot Godset? |
| Ørlund |
|
2% |
[ 4 ] |
| Dorsin |
|
1% |
[ 2 ] |
| Reginiussen |
|
0% |
[ 1 ] |
| Ejolf |
|
6% |
[ 10 ] |
| Svensson |
|
0% |
[ 0 ] |
| Pålssønn Diskerud |
|
0% |
[ 1 ] |
| Selnæs |
|
1% |
[ 2 ] |
| Mike |
|
81% |
[ 132 ] |
| Skjelvik |
|
0% |
[ 0 ] |
| Søderlund |
|
0% |
[ 1 ] |
| Helland |
|
5% |
[ 9 ] |
|
| Total Votes : 162 |
|
| Author |
Message |
Hedning Legende

|
Posted: 10.11.2014 19:52 Post subject: |
|
|
Takk!
edit: Quote pga. ny side. |
|
| Back to top |
|
 |
Mynthon Senior

|
Posted: 10.11.2014 23:28 Post subject: |
|
|
| ajax1 wrote: | | Neste år ser det ut til at jeg kan innta ØØ igjen til Shadwells store fornøyelse |
Til min store fornøyelse også. Herlig, herlig  _________________ Gama tous tin mana, Rosenborg. |
|
| Back to top |
|
 |
gisp! Legende
|
Posted: 11.11.2014 01:32 Post subject: |
|
|
| knerten_10 wrote: | | Vi bør alle glede oss over og nyte MØ. |
Ku > hest. _________________ "Det er viktig å gå på banen for å være best mulig sjøl. Men det er langt viktigere å gå på banen for å gjøre medspillerne gode." |
|
| Back to top |
|
 |
gisp! Legende
|
Posted: 11.11.2014 02:09 Post subject: |
|
|
| ajax1 wrote: | God stemning i går, beste på lenge.
Kjernen leverte (Ã¥rsbeste?) og vanlige folk lot seg til og med rive med (tidvis). [ ... ]
Men kommer meg ikke utenom ett par irritasjonsmomenter.
[ ... ] 6. At folk jubler over M***e scoring når seier for oss og uavgjort for dem var godt nok. [ ... ]
Kanskje jeg er i ferd med å bli en grinebiter, men likte det ikke.
Ellers var det jo mye moro i går.  |
Kan ikke huske å ha hørt mange folk synge bak meg tidligere i år, men nå hørte jeg godt at mange bakfra sang med både på "Bilde tå'n Ivers" og flere runder med Rosenborgsangen. Har absolutt en følelse av at noen ble dratt med av "trøkket".
Irritasjonsmoment: Jeg holdt meg i alle fall kjølig og stille når de kunngjorde Moldes scoringer. Sånt gjør vel ikke hverken meg eller deg til grinebitere, men "antagelig er vi mye mer reflekterte enn alle andre", for å låne arrogansen til en annen debattant og dele den på flere, da det var rikelig.
Artig å se at jenta på skuldrene til Diskerud jublet og var helt med også. Rønnings var definitivt mer passive når det gjaldt å vise glede, men folk er jo forskjellige. _________________ "Det er viktig å gå på banen for å være best mulig sjøl. Men det er langt viktigere å gå på banen for å gjøre medspillerne gode." |
|
| Back to top |
|
 |
Guffen Rutinert

|
Posted: 11.11.2014 10:47 Post subject: |
|
|
| Largactyl wrote: | | Voldsomt som det florerer med alkisditt og alkisdatt. Mannen har vel bodd i Belgia i nesten 15 år, så er det ikke rart norsken blir dårlig. |
Latterlig hvor mange 12 og 13 år gamle sladderkjærringer det er her inne som tror de er tøffe i trynet når de slenger ut rykter og dritt om folk. I utlandet hyller fansen legendene sine, også etter at de har forlatt klubben. Her inne pisser tastaturtøffingene på de. Satan så ynkelig å snakke drit om folk via nettlinja si.
Trond Sollied >> svart og kvit legende. |
|
| Back to top |
|
 |
OrionPax Forumsjef

|
Posted: 11.11.2014 10:54 Post subject: |
|
|
Guffen: Som 40-åring som så Sollied i RBK-magasinet så vil jeg påstå at dette handler lite om å være 12-13, sladderkjærring eller å være tøff i trynet. Trond Sollied ER en RBK-legende, og han har hele tiden vært mitt personlige klare førstevalg som hovedtrener fom. 1/1-2015.
Det forandrer dessverre ikke hvordan han fremsto der. Jeg skal ikke påstå noe som helst, men ingen kan se den opptredenen der uten å stille spørsmål med hva i alle dager som skjedde. _________________ Rosenborg for alltid - uansett! | Troillprat.no |
|
| Back to top |
|
 |
Guffen Rutinert

|
Posted: 11.11.2014 15:46 Post subject: |
|
|
| Skjedde det noe der, Orion, som gjør han til en dårlig fotballtrener? Sår det tvil om seriegullet i Hellas? Seriegullene og cuptriumfene i Belgia? The double i Norge? |
|
| Back to top |
|
 |
OrionPax Forumsjef

|
Posted: 11.11.2014 15:52 Post subject: |
|
|
Guffen: På ingen måte. Jeg har gjentatte ganger påpekt at jeg skulle ønske han ble vår nye hovedtrener, gjerne med KI som assistent, og at jeg ikke ser noen realistiske alternativer som ville være bedre - eller i nærheten - av det kvalitetsnivået.
Det jeg påpeker er bare det at han hadde en oppførsel som gjør at jeg forstår at folk stiller spørsmål, gitt ryktene som har gått rundt ham stadig vekk.
Hvis RBK nå velger å la være å tilby ham jobben, så ser jeg ikke bort fra at de har kjennskap til utenomsportslige ting som "diskvalifiserer" ham, og som er av en natur som gjør at det ikke skrives om.
Forøvrig vil jeg bare presisere at for meg må folk drikke og ha i seg så mye de vil bare de er i stand til å gjøre det de får betalt for + Kardemommeloven.
Ikke noe av dette tar fra TS sine meritter. Men han har også hatt arbeidsforhold som har vart relativt kort. Det kan være en årsak, og det kan være at RBK er obs på den.
Jeg vet ikke, jeg tror bare ikke det er tilfeldig at så mange reagerte på hans opptreden i RBK-magasinet. _________________ Rosenborg for alltid - uansett! | Troillprat.no |
|
| Back to top |
|
 |
konrad4ever Veteran

|
Posted: 11.11.2014 16:10 Post subject: |
|
|
Helt enig med OrionPax. Soleklart mitt førstvalg også og det har han vært helt siden NAE la opp/ tok pause. Har også vært skeptisk til alle ryktene om han og tenkt at de kunne være overdrevet.
Men det jeg så på søndag, var ikke bare en mann som tok seg en fest. Det virket som den festen hadde vart en stund også. Jeg kommer ikke til å rope mer etter TS etter den opptreden. Det er mulig å se og høre forskjellen på en festemt brisen mann og en som er dreven i gamet. |
|
| Back to top |
|
 |
Largactyl Veteran

|
Posted: 11.11.2014 19:44 Post subject: |
|
|
| Guffen wrote: | | Largactyl wrote: | | Voldsomt som det florerer med alkisditt og alkisdatt. Mannen har vel bodd i Belgia i nesten 15 år, så er det ikke rart norsken blir dårlig. |
Latterlig hvor mange 12 og 13 år gamle sladderkjærringer det er her inne som tror de er tøffe i trynet når de slenger ut rykter og dritt om folk. I utlandet hyller fansen legendene sine, også etter at de har forlatt klubben. Her inne pisser tastaturtøffingene på de. Satan så ynkelig å snakke drit om folk via nettlinja si.
Trond Sollied >> svart og kvit legende. |
Ofte er det at man gjerne ser det man VIL se. |
|
| Back to top |
|
 |
Hentesveis Veteran

Joined: 24 Aug 2004 Posts: 5628 Location: Kroppen i Oslo, men hjertet i Trondheim
|
Posted: 11.11.2014 19:50 Post subject: |
|
|
| Guffen wrote: | | Latterlig hvor mange 12 og 13 år gamle sladderkjærringer det er her inne som tror de er tøffe i trynet når de slenger ut rykter og dritt om folk. I utlandet hyller fansen legendene sine, også etter at de har forlatt klubben. Her inne pisser tastaturtøffingene på de. Satan så ynkelig å snakke drit om folk via nettlinja si... |
 _________________ Store ord og fett flesk sitt itj fast i halsen... |
|
| Back to top |
|
 |
Knowrud Veteran
|
Posted: 11.11.2014 19:55 Post subject: |
|
|
| Hehe, ja snakk om å møte seg selv i døra. |
|
| Back to top |
|
 |
JanneB Veteran
|
Posted: 11.11.2014 19:58 Post subject: |
|
|
Skjønner ikke at folk blir sjokkert?
Han har alltid vært glad i en fest eller fem. Det var han som spiller, som trener i RBK, i Brügge, i Olympiakos og i Heereveen.
Folk er så puslete i dag.  |
|
| Back to top |
|
 |
Macha Veteran

|
Posted: 11.11.2014 21:22 Post subject: |
|
|
Syns noen det overhode er rart at man stiller spørsmål om arbeidsprestasjoner når man tilsynelatende er veldig full?
Per nå vet ingen om det har noe å si i tilfellet TS, så enkelt er det. Men man skal kunne stille spørsmålet uten å bli sendt i giljotinen Guffen. |
|
| Back to top |
|
 |
|