View previous topic :: View next topic |
Hvem var best mot Vålerenga? |
Daniel Örlund |
|
0% |
[ 0 ] |
Jonas Svensson |
|
29% |
[ 17 ] |
Holmar Örn Eyjolfsson |
|
0% |
[ 0 ] |
Jørgen Skjelvik |
|
0% |
[ 0 ] |
Micke Dorsin |
|
0% |
[ 0 ] |
Mikkel Diskerud |
|
0% |
[ 0 ] |
Ole Selnæs |
|
1% |
[ 1 ] |
Mike Jensen |
|
17% |
[ 10 ] |
Pål André Helland |
|
43% |
[ 25 ] |
Tomas Malec |
|
5% |
[ 3 ] |
Riku Riski |
|
0% |
[ 0 ] |
Morten Gamst Pedersen |
|
1% |
[ 1 ] |
|
Total Votes : 57 |
|
Author |
Message |
BBQsaus Rutinert

|
Posted: 19.10.2014 21:56 Post subject: |
|
|
Bare jeg som syns Svensson spilte fantastisk idag? Løp og løp som en duracellkanin hele kampen, og gjorde veldig mange gode defensive involveringer, samt en assist (?)! |
|
Back to top |
|
 |
Rånny Legende

|
Posted: 19.10.2014 22:00 Post subject: |
|
|
Nei, Svensson var veldig god i dag.
Syns han har vært en helt fantastisk back, og jeg håper vi fortsetter med han der neste sesong. _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
Back to top |
|
 |
Henning Legende

|
Posted: 19.10.2014 22:01 Post subject: |
|
|
Tja. Han jobbet som vanlig knallhardt og bidro bra offensivt, men han slet veldig med Zahid. |
|
Back to top |
|
 |
ElMar Proff
|
Posted: 19.10.2014 22:07 Post subject: |
|
|
Enig. Defensivt så var det flere ganger farlig på VIF's venstre side. Synes Svensson ikke var nok oppi motstanderen. Det gjaldt egentlig flere. Så skal det å legges til at han flere ganger var alene mot to VIF'ere. _________________ Fotball e følelsa, gode følelsa  |
|
Back to top |
|
 |
bongo Veteran
|
Posted: 19.10.2014 22:22 Post subject: |
|
|
For første gang i år begynner jeg å få trua på at Bruttern kanskje kan ha noe med seg. I dag har vi et forsvar som suger balle og vi får altså 2-0 i sekken i kamp vi allerde burde scoret både et og to mål, og så snur vi det til seier. Utrolig imponerende!
Lagmoral av aller ypperste klasse. _________________ Horneland-b�rs 1-10: 1 |
|
Back to top |
|
 |
Harceïde Veteran
|
Posted: 19.10.2014 22:29 Post subject: |
|
|
Hjelde wrote: | Noen som vet hvem det var som trasket rundt hele banen fra Rosenborg- benken, ga Gamsten noen corner- råd da han kom til cornerflagget på andre siden for benken, rett før Gamsten la inn til corneren som til slutt ble Malecs vinnermål? Da det ble mål foretrakk denne unge karen nesten ikke en mine der han gikk rett ved der Malec avsluttet, men trasket bare tilbake rundt resten av banen og satte seg henslengt på Rosenborg- benken. Tenker han var ca 18-20 år, mørkt kort hår... merkelig henslengt oppførsel tatt i betraktning det som skjedde rundt han. |
Så reprisen på TV2, og det er Storevik. Han feirer med en liten knyttneve med ryggen mot publikum, sikkert derfor du ikke så det! |
|
Back to top |
|
 |
moomoo Veteran

|
Posted: 19.10.2014 23:04 Post subject: |
|
|
Pirlo wrote: | Gamst BB i 2. omgang. Involvert i målet, fine pasninger, gode flikker. Kanskje han kan bidra i 2015 likevel.
Herlig kamp!!! |
Må si meg uenig i det utsagnet.
joda han får en assist, Spiller Mikkelsen fint igjennom og hadde en dobbel(?)sjangse til å putte selv, men det var også absolut alt vi så av han iløpet av 55min.
Jeg lette febrilsk etter Gamst på banen og registrerte mindst en kontringsjangse ble spolert fordi han ikke hadde fart til å være med på kontringen og ble løpt opp asap for så å velge støtte. Hadde også flere dårlige pasninger. Jeg syners Gamst er alt for dårlig til å spille indreløper for oss, og han mangler fart til å ha en kantrolle. Eneste rollen jeg kan se at han skal ha i dette laget er som backup for Selnæs, eventuelt i en trenerolle for den yngere garde.
Jeg synes det var mye bra initiativt generelt sett offensivt i dag, og vi burde scoret flere mål. Bare synd vi ikke henger ihop defensivt, men mye skyldes nok at vi rullerer forsvaret så mye og har en back/wing som midtstopper.
I dag synes jeg Mike, Helland og Dorsin var de 3 beste, med Malec rett bak.
Lurer fremdeles fælt på vha som har skjedd med tuchen til Riski.. han hadde tilløp til flere farligheter i dag som ble regelrett avverget av en forferdelig tuch.
Får vi inn Andre Hansen og satt et forsvar neste år tror jeg neste år blir veldig bra. _________________
Lomaxx wrote: | Merker at jeg ikke er redd i det hele tatt når Tavares har ballen. Mannen er jo så treg at han får Besart Berisha til å se ut som bippe stankelbein |
|
|
Back to top |
|
 |
gisp! Legende
|
Posted: 19.10.2014 23:13 Post subject: |
|
|
Oppmannen wrote: | Ulseth undergraver jo hele sitt virke som "ekspert" når han sier at fotball først og fremst er tilfeldigheter ...
Hvis fotball er som bingo eller ludo, trengs det eksperter da, Otto? |
Terningkastekspert hadde kanskje passet Ulseths ekspert-kompetanse? Husker Dagbladet hadde Lotto-eksperter for noen år siden. Meget underholdende spalte. "Tallet 5 er i form og må med denne gangen også". _________________ - Det er viktig å gå på banen for å være best mulig sjøl, men det er langt viktigere å gå på banen for å gjøre medspillerne gode. |
|
Back to top |
|
 |
Rånny Legende

|
Posted: 19.10.2014 23:22 Post subject: |
|
|
- Han har ikke gjort så mye. Han rykket ned med Bodø/Glimt for et par år siden og et kanskje litt kjepphøy etter å ha trent Rosenborg i ti kamper. Jeg har ikke problem med Kåre, og respekterer både han og klubben, men jeg er ikke den typen som ringer ham. Det gjør jeg for så vidt ikke med andre trenere heller, sier Rekdal.
 _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
Back to top |
|
 |
stenex Rutinert
|
Posted: 19.10.2014 23:23 Post subject: |
|
|
Nå begynner Reka å bli litt vel usammenhengende her ... |
|
Back to top |
|
 |
gisp! Legende
|
Posted: 19.10.2014 23:25 Post subject: |
|
|
Børs:
Örlund 3
Svensson 5
Eyjólfsson 4
Skjelvik 3
Dorsin 5
Jensen 6
Selnæs 4
Diskerud 4
Helland 7 BB
Malec 6
Riski 2
Gamst 4 _________________ - Det er viktig å gå på banen for å være best mulig sjøl, men det er langt viktigere å gå på banen for å gjøre medspillerne gode. |
|
Back to top |
|
 |
kevinpieter Veteran

|
Posted: 19.10.2014 23:32 Post subject: |
|
|
Rånny wrote: | - Han har ikke gjort så mye. Han rykket ned med Bodø/Glimt for et par år siden (...) sier Rekdal. |
Dette er jo som å høre deg, Rånny. _________________ My meaning is bad, but my grammar is good. |
|
Back to top |
|
 |
larsarus Legende

|
Posted: 19.10.2014 23:39 Post subject: |
|
|
Örlund 3
Svensson 6
Eyjólfsson 4
Skjelvik 4
Dorsin 5
Jensen 5
Selnæs 4
Diskerud 5
Helland 6
Malec 6
Riski 2
Gamst 3
Ga min RBKBB til Svensson i dag, men den kunne forsåvidt like gjerne gått til Helland. |
|
Back to top |
|
 |
Stubbelur Veteran

|
Posted: 19.10.2014 23:41 Post subject: |
|
|
Poll?
Kjartansson sa forresten til tv2 at han var skuffet siden han følte at de var klart best i både første og andre omgang.  |
|
Back to top |
|
 |
Macha Veteran

|
Posted: 20.10.2014 03:08 Post subject: |
|
|
Noe av det mest pinlige jeg har sett av trenere noensinne, Reka! http://www.tv2.no/v/852478/
Men:
Vi trenger mer drittslenging! Mellom Rekdal og Kåre, og spillerne på hvert lag. Vi trenger Bille Nielsen-typer (drittsekk-faktoren) som motstanderne elsker å hate og vi elsker å elske (noe nyansert men ja). Det skaper engasjement, flere tilskuere og mer popularitet, kort og godt. Er så lei av den trauste fremtoningen til enkelte spillere og trenere. Det må skapes et produkt, og etter kampen idag tipper jeg neste enga-kamp blir godt besøkt.  |
|
Back to top |
|
 |
Thulian Veteran

|
Posted: 20.10.2014 04:45 Post subject: |
|
|
Örlund 4
Svensson 7
Eyjólfsson 6
Skjelvik 4
Dorsin 5
Jensen 7 (BB)
Selnæs 5
Diskerud 6
Helland 6
Malec 7
Riski 2
Gamst 4
Jensen er nok en gang alfa-omega for hvordan vi leverer, og får BB prisen av meg.
DOG så puster Svensson og Malec han i nakken i denne kampen. |
|
Back to top |
|
 |
Hasselbank Junior
|
Posted: 20.10.2014 10:59 Post subject: |
|
|
Utrolig deilig og vinne akkurat denne kampen mot Rekdal og co.
Men vi må heve oss i press, forflyttelse og pasnings kvalitet.
Så også med en gang at Strandberg er sjef der bake, mye mer selvsikker og driv med ball en Sjelvik hvertfall. Litt rart uttak sånn sett men. Mye bra skjer på vår høyre side. Stort pluss til de spillerne der:) |
|
Back to top |
|
 |
|