English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2026
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Chuks Agbakwue Onyediakachi
Goto page Previous  1, 2

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Zorac
Forumsjef

PostPosted: 07.10.2014 01:26    Post subject: Reply with quote

bigfoot
Rutinert

PostPosted: 07.10.2014 09:48    Post subject: Reply with quote

Dette er jo nærmest Spesielle Hendelser-verdig. Torbjørnsen som mener han ser glimt av gull?
Back to top
View user's profile Send private message
Hedon
Forumsjef

PostPosted: 07.10.2014 10:49    Post subject: Reply with quote

Hele denne saken er bare rør og oppspinn. RBK har aldri sendt noe brev om at de vil se spilleren, og de har heller ingen planer om å se han. Dere kan trygt få tilbake hvilepulsen igjen.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
thomas_katt
Rutinert

PostPosted: 07.10.2014 10:51    Post subject: Reply with quote

nidaros997 wrote:
Litt synsing.

Hvis han kom til Norge som asylsøker, så er det vel slik at det må gå en viss tid og papirer godkjennes før han kan spille fotball i seriesystemet? I tillegg er det vel også naturlig at han spiller for et lag der hvor han må oppholde seg mens søknaden behandles. Hadde han kommet til Trondheim mens søknaden ble behandlet så hadde han kanskje spilt på et høyere nivå allerede.

Så, hvis han kom hit som asylsøker så kan det forklare en hel del. Vi vet vel heller ikke hvilken karriere han har hatt før han kom til Norge?

La oss nå håpe at det er DU som har rett, og ikke de som heller mot sovne på tastaturet-teorien. Flere habile spillere oppgjennom årene som har vært innom Skjervøy Smile

Det er alt for mange i norsk fotball som tenker langsiktig. Prøv å bli god nå (Nils Arne Eggen)

@thomas_katt på bluesky
Back to top
Eru
Veteran

PostPosted: 07.10.2014 11:05    Post subject: Reply with quote

Hedon wrote:
Hele denne saken er bare rør og oppspinn. RBK har aldri sendt noe brev om at de vil se spilleren, og de har heller ingen planer om å se han. Dere kan trygt få tilbake hvilepulsen igjen.

/tråd
Back to top
2mas
Sjef

PostPosted: 07.10.2014 18:20    Post subject: Reply with quote

Avisa ble dermed lurt av spilleren sjøl?
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Hedon
Forumsjef

PostPosted: 07.10.2014 23:06    Post subject: Reply with quote

Tipper en kreativ "agent" står bak.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
2mas
Sjef

PostPosted: 08.10.2014 20:04    Post subject: Reply with quote

Framtid i nord spinner videre, sjøl om Hoftun avviser. Det er altså agenten eller manageren til Chibuike som farer med løgn.

- Ingen representanter fra RBK har planer om å dra til Tromsø kommende helg. Vi har ikke pratet med Chibuike etter at han i sommer dro til tyrkisk fotball, forteller Hoftun.

Leder Charles Henriksen i SIKs fotballgruppe bekrefter at han har vært i kontakt med en som presenterte seg som Chibuikes manager.

- Manageren sa at han vil hjelpe Chuks med overgang til Rosenborg. Han fortalte at han skal være til stede mot Ishavsbyen, og vil prøve å få med en representant fra RBK, sier Charles Henriksen.

Chuks kom i september 2011 til Norge. Nigerianeren debuterte et snaut år senere for Skjervøy. Han bor for tida i Tromsø.

- Jeg vil jobbe hardt og være fokusert dersom jeg blir fulgt av Rosenborg. Jeg tror jeg er god nok for det nivået. Dette kan bli min mulighet til å få sjansen.

- Hvordan ble kontakten opprettet?

- Jeg er kompis med min landsmann John Chibuike. Han ønsker at jeg får vist meg fram for Rosenborg.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
EspN
Veteran

PostPosted: 09.10.2014 22:20    Post subject: Reply with quote

Fin komedie:)
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2
Page 2 of 2

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.
ANNONSE
SITATET
© 1999-2026 RBKweb