English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Troillprat episode 2
Goto page Previous  1, 2

Post new topic   Reply to topic    Forum -> PÃ¥ sidelinja
View previous topic :: View next topic  
Author Message
kristobal
Legende

PostPosted: 27.09.2014 22:02    Post subject: Reply with quote

Jeg tenkte i utgangspunktet ikke på dette som noe fast innslag da programleder spurte meg om et ord.

Så lenge det var en del debatt rundt manglende trøndersleng i åpningsepisoden vil jeg si det var god selvironi å kjøre et lite innslag på dette.

Det er godt mulig man kan stanse mens leken er god. Det er imidlertid helt klart en slags tj-lyd i ordet Wink

(Ellers blir det nesten som toillåt eller toillat).

Kanskje kan man variere det ikke-sportslige innslaget fra gang til gang, og det trenger ikke være så langt. Og det trenger ikke være med hver gang, hvis det ikke har vært noen spesielle reaksjoner siden sist.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
konrad4ever
Veteran

PostPosted: 27.09.2014 22:20    Post subject: Reply with quote

Veldig bra konsept, har hørt begge episodene. Perfekt som underholdning på øret på vei til jobb..

Hvis det er lov å være litt kritisk, så kan det bli litt mye Davy Wathne preik, bare å høre navnet hans gjør me småkvalm. Kan godt heller fokusere på laget, trener, spillestil, organisering av klubben osv, og la temaet om andre medier sitt syn på Rbk ligge
Back to top
View user's profile Send private message
Diabolic
Rutinert

PostPosted: 28.09.2014 09:30    Post subject: Reply with quote

Man kan ha en fast spalte der Eru kommer og grinebiter om noe. Men det ville ikke vært særlig originalt.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
OrionPax
Forumsjef

PostPosted: 28.09.2014 14:03    Post subject: Reply with quote

konrad4ever: Enig i at det er nok Davy for en stund nå - meningen med episode 2 var å bli "ferdig" med det emnet til det ev tvinger seg frem igjen. Fremover vil fokus være på RBK og supporterlivet.

Diabolic: Eru er hjertelig velkommen som gjest på podcasten, har stor respekt for bidragene han har gjort og fortsatt gjør, og jeg kjenner sikkert kun til en brøkdel. Vil han være grinebiter så skal han få lov til det, men tipper hans syn på ting kunne blitt en glimrende episode uten også. Smile

Den nåværende Troillprat-redaksjonen hilser forøvrig fra rett nedi gata fra Empire State Building. Må sjekke litt podcast-utstyr på bhphotovideo. Wink
Eru
Veteran

PostPosted: 28.09.2014 14:50    Post subject: Reply with quote

OrionPax wrote:

Diabolic: Eru er hjertelig velkommen som gjest på podcasten, har stor respekt for bidragene han har gjort og fortsatt gjør, og jeg kjenner sikkert kun til en brøkdel. Vil han være grinebiter så skal han få lov til det, men tipper hans syn på ting kunne blitt en glimrende episode uten også. Smile

Jeg kommer nok ikke til bidra som gjest. Verken som konstruktiv eller grinebiter.
Back to top
OrionPax
Forumsjef

PostPosted: 28.09.2014 21:49    Post subject: Reply with quote

Helt greit, det er frivillig. Kanskje vi en dag klarer å lage et såpass levedyktig produkt at du vil skifte mening. Ambisjoner må vi ha. Smile
Eru
Veteran

PostPosted: 28.09.2014 22:36    Post subject: Reply with quote

Nå var det ikke meningen å hijacke tråden, men får vel understreke at det ikke handler om produktet og kvaliteten på det.

En podcast (eller et radio/tv-program for den saks skyld) er ikke noe for meg.
Back to top
OrionPax
Forumsjef

PostPosted: 28.09.2014 22:41    Post subject: Reply with quote

Den er jeg med på. Jeg lever fortsatt i håpet om at jeg en dag skal slutte å hate tanken om å bli hørt av relativt mange. Tekst er en mye mer behagelig uttrykksform.
Strand
Veteran

PostPosted: 28.09.2014 22:45    Post subject: Reply with quote

Etter å ha hørt episode 2 må jeg si at du klarer deg bra! Bare å fortsette Tommel'n opp!
Back to top
OrionPax
Forumsjef

PostPosted: 29.09.2014 04:44    Post subject: Reply with quote

Takk for det! Ser selv et massivt forbedringspotensiale på en del ting, så håper det skal bli en bratt kurve når det gjelder kvalitet fremover. Smile
Post new topic   Reply to topic    Forum -> PÃ¥ sidelinja All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2
Page 2 of 2

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb