View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Hulsker kan Brenn Senior
|
Posted: 20.04.2006 17:06 Post subject: Alan Shearer |
|
|
Veit dette ikke har noe med RBk eller Norsk fotball å gjøre, men må bare dele med dere.
Det er en sorgens dag for alle Newcastle United FC fans i dag. VÃ¥r store Kaptein (med stor K) og Helt, Alan Shearer har i dag lagt opp som fotball spiller.
Mannen er en levende legende, et åpenbart forbilde og en av de siste "ordentlige" engelske fotballspillere av den gode gamle typen. Kommer sikkert til å bli savnet av langt flere enn bare Toon fans.
Han er en legende som kommer til å bli husket for all evighet i våre hjerter.
Takk for alt du har gjort for oss Alan. Du er og vil altid være, vår Gud.
http://www.nufc.no/nyhete...hearer.htm  _________________ Gi oss Daniel Braaten tilbake. Ã… gi oss en skikkelig spiss, selg steffen! |
|
Back to top |
|
 |
Torbjørn Veteran

|
Posted: 20.04.2006 17:41 Post subject: |
|
|
Jeg er Blackburn Rovers-supporter, og vil dermed takke Shearer for innsatsen han gjorde for Rovers midt på 90-tallet. _________________ Nils Arne Eggen. |
|
Back to top |
|
 |
joakleis Veteran

|
Posted: 24.04.2006 17:00 Post subject: |
|
|
Godt å se at det er flere newcastlesupportere her.
Jeg takker Sir Alan Shearer for alle fantastiske minner. Dessverre er det altfor mange som har hatt en tendens til å glemme denne mannen når man snakker om store goalgettere. Gudene vet hvorfor.
The King is dead, long live the King! _________________ Rosenborg - Ingen over, ingen ved siden |
|
Back to top |
|
 |
fifa06 Senior
|
Posted: 10.06.2006 16:22 Post subject: |
|
|
Stemmer det jeg har hørt om at Alan Sherer aldri har misset på straffe?? |
|
Back to top |
|
 |
blubbin Rutinert
|
Posted: 11.06.2006 02:08 Post subject: |
|
|
fifa06 wrote: | Stemmer det jeg har hørt om at Alan Sherer aldri har misset på straffe?? |
Nei.
http://besonline.rtm.net....=0&thold=0
"Earlier Alan Shearer missed a late penalty as Newcastle's Champions League challenge unravelled as they were held to a 1-1 draw by relegated Wolves.
The 33-year-old was handed a chance to claim a priceless victory eight minutes from time after Paul Ince had pushed Gary Speed in the box, but keeper Paul Jones pulled off a fine save to deny him." |
|
Back to top |
|
 |
dags Veteran
|
Posted: 11.06.2006 02:14 Post subject: |
|
|
Med så mange straffer som Shearer tok opp gjennom karrieren skulle det bare mangle at han ikke bommet på noen. Selvfølgelig bare en dum myte at han aldri bommet. Hvis du går gjennom et langt fotballiv uten å bomme på straffe har du sansynligvis ikke tatt mange straffer. _________________ Mot dumhet kjemper selv gudene forgjeves. |
|
Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 11.06.2006 03:59 Post subject: |
|
|
Gikk ikke Gary Lineker gjennom hele karrieren uten å få verken et gult eller rødt kort også? Det er sykt.
Er usikker på om han fikk et kort like før han la opp, men jeg tror ikke det. Usikker der. Men uansett da. Ingen kort! |
|
Back to top |
|
 |
blubbin Rutinert
|
Posted: 11.06.2006 12:26 Post subject: |
|
|
Det med Lineker stemmer. Jeg har heller aldri fått kort:p Spilt seniorfotball i 8 år. |
|
Back to top |
|
 |
jadda Veteran
|
Posted: 11.06.2006 13:38 Post subject: |
|
|
Reservesaftblander???
Hvis ikke er det vel på tide å tråkke til!  |
|
Back to top |
|
 |
dags Veteran
|
Posted: 11.06.2006 13:45 Post subject: |
|
|
Gary Lineker
Quote: | He was PFA Players' Player of the Year in 1986 and, despite his long career, was never cautioned by a referee for foul play (never once receiving either a yellow let alone a red card), a feat equalled only by Billy Wright, John Charles and Sir Stanley Matthews. He acquired a "Mr Nice Guy" image; some cynics have suggested that this was because he rarely joined in defensive duties. |
_________________ Mot dumhet kjemper selv gudene forgjeves. |
|
Back to top |
|
 |
blubbin Rutinert
|
Posted: 11.06.2006 15:58 Post subject: |
|
|
jadda wrote: | Reservesaftblander???
Hvis ikke er det vel på tide å tråkke til!  |
Aldri vært reserve. Man kan da tråkke til uten at man trenger å gjøre seg skyldig i forseelse som kvalifiserer til gult kort. Ja, hva er vitsen med å få gult kort? |
|
Back to top |
|
 |
|