English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Haugesund - Rosenborg
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 13, 14, 15

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  

Hvem var best mot Haugesund?
Ørlund
1%
 1%  [ 1 ]
Eyjólfsson
0%
 0%  [ 0 ]
Strandberg
0%
 0%  [ 0 ]
Reginiussen
0%
 0%  [ 0 ]
Dorsin
1%
 1%  [ 1 ]
Gamst
0%
 0%  [ 0 ]
Selnæs
1%
 1%  [ 1 ]
Mix
43%
 43%  [ 35 ]
Mikkelsen
1%
 1%  [ 1 ]
Sørloth
0%
 0%  [ 0 ]
Riski
5%
 5%  [ 4 ]
Skjelvik
0%
 0%  [ 0 ]
Malec
46%
 46%  [ 37 ]
Total Votes : 80

Author Message
vegviks
Veteran

PostPosted: 22.09.2014 07:48    Post subject: Reply with quote

Strandberg er tydeligvis ikke helt mentalt til stede enda. Makan til slett forsvarsspill (på straffesituasjonen og målene, og i særdeleshet det siste). Over og ut
Megafritz
Veteran

PostPosted: 22.09.2014 08:31    Post subject: Reply with quote

Ørlund 3 - en god redning. Utspill fra helvete

Holmar 3 - gjør ingen åpenbare feil, ei heller mye positivt
Strandberg 1 - finner ingenting positivt. Sjokkerende svak i alt.
Tore 3 - prøver iallefall, men lykkes ikke. Også slapp defensivt.
Dorsin 3 - mye involvert, men en såpass middelmådig spiller klarer ikke mye på egenhånd når kollektivet svikter. En del klassiske dorsinlangballer med ingen som adressat.

Mix 4 - går foran og prøver å heve laget. Dessverre sliter også han med grunnleggende ting som å dempe ballen og slå en 5 meterspasning.
Selnæs 4 - har mye ball og slår ikke så mange feilpasninger. Småslapp i presset. Blir litt for komfortabel med å ligge dypt mellom stopperne å trille.
Gamst 1 - dempinger, pasninger, løp, innsats, ALT var sjokkerende dårlig.

Riski 3 - prøver i det minste litt, men lykkes ikke.
Sørloth 1 - tror ikke han hadde en eneste god involvering. Bommet på alt. Stasjonær.
Mikkelsen 3 - får pluss for å ikke gjøre mye feil. Ellers få offensive bidrag.

Skjelvik 4 - burde fått assist. Har et par gode bidrag og derfor skinner han ekstra på en katastrofal dag.
Malec 6 - mange gode innvolveringer. Spesielt feilvendt. Har vel bare én klar feilpasning. Målet er en spiss verdig og bør ha sikret seg startplass ut sesongen
Back to top
View user's profile Send private message
attach
Forumsjef

PostPosted: 22.09.2014 08:55    Post subject: Reply with quote

Da er det bare å stemme
Back to top
Jangusk
Veteran

PostPosted: 22.09.2014 08:57    Post subject: Reply with quote

Du skulle ikke ha stemt på Riski vel? Very Happy
Henri
Legende

PostPosted: 22.09.2014 09:19    Post subject: Reply with quote

Stemte på Mix, men det satt langt inne: Fikk hjerteproblemer da Mix ødela en potensiell gigasjanse etter 11-12 minutter ved å slå en horribel pasning mot Riski, som burde relativt greit blitt spilt alene med keeper.
Back to top
Attaboy
Veteran

PostPosted: 22.09.2014 09:39    Post subject: Reply with quote

Klarte faen meg å taste feil slik at stemmen min gikk til Mikkelsen istedenfor Mix! Mad
OrionPax
Forumsjef

PostPosted: 22.09.2014 09:56    Post subject: Reply with quote

Huff, Attaboy... Du får trøste deg med at Mikkelsen ikke var den mest håpløse i går.. og ett eller annet sted i Trøndelag sitter Tobias nå med et bredt smil, mens en enslig tåre renner nedover ansiktet hans... Wink
Lomaxx
Veteran

PostPosted: 22.09.2014 10:21    Post subject: Reply with quote

FetterTor wrote:

Gamst: 3. Første omgang var dårligere enn andre. Har ikke løpskreft, men har tross alt en del pasninger og gjennomspill i andre omgang.

Kanskje det er løpskreft han har og det er derfor han ikke løper.

Sorry, men den var så perfekt jeg måtte bare Embarassed

Ratatosk wrote:

Det hjelper lite å legge seg flat, dersom man ikke evner å reise seg. Da får man heller begynne med svømming!
Back to top
attach
Forumsjef

PostPosted: 22.09.2014 10:29    Post subject: Reply with quote

Jangusk wrote:
Du skulle ikke ha stemt på Riski vel? Very Happy

Fare for det. Smile Malec tapte duell på duell, så jeg ser ikke helt hvorfor han skal bli utpekt her. Målet var av den enkle sorten, men greit nok. Riski passerte i det minste backen sin og fikk lagt inn et utall ganger.
Back to top
PauloSilas
Veteran

PostPosted: 22.09.2014 11:18    Post subject: Reply with quote

OrionPax wrote:
Huff, Attaboy... Du får trøste deg med at Mikkelsen ikke var den mest håpløse i går.. og ett eller annet sted i Trøndelag sitter Tobias nå med et bredt smil, mens en enslig tåre renner nedover ansiktet hans... Wink

hehe, aldri så galt at det ikke er godt for noe Very Happy
Hakkespett
Veteran

PostPosted: 22.09.2014 11:18    Post subject: Reply with quote

Min stemme gikk til Malec av flere grunner: Han binder opp forsvarsspillere, god til å holde på ball og er god på posisjonering. Samtidig viser han kald, rask avslutningsteknikk. En god spiss er i mine øyne ikke nødvendigvis en flashy spiller, men en som vet hvor målet står, enkelt og greit. To mål på 40 minutter gir meg inntrykk av at dette er tilfellet.
Lomaxx
Veteran

PostPosted: 22.09.2014 11:24    Post subject: Reply with quote

Hakkespett wrote:
posisjonering. Samtidig viser han kald, rask avslutningsteknikk. En god spiss er i mine øyne ikke nødvendigvis en flashy spiller, men en som vet hvor målet står, enkelt og greit.

God beskrivelse av vår kjære Harald Martin Brattbakk. Kunne være borte i 87 minutter av kampen og allikevel komme ut med en hatrick i kampen

Ratatosk wrote:

Det hjelper lite å legge seg flat, dersom man ikke evner å reise seg. Da får man heller begynne med svømming!
Back to top
Harceïde
Veteran

PostPosted: 22.09.2014 12:28    Post subject: Reply with quote

Så minimalt av kampen i går, men virker jo som Gamst nok en gang var ubrukelig - si meg, teller ikke prestasjoner for RBK2 i det hele tatt? For i sist kamp hadde vi en midtbanespiller som sto bak alt (Sæter), og en spiller som var banens desidert svakeste (Gamst).

Skremmende at det da er sistnevnte som får spille, "rutine" eller ei. Forøvrig litt moro å lese DB sin sak om Gamsten sin andrelagskamp, og samtidig ha i tankene hvor dårlig han faktisk var.

http://www.vg.no/sport/fo.../23296427/

"Klar nivåforskjell". "Lære bort et par triks"..
Back to top
Bananskrue
Veteran

PostPosted: 22.09.2014 12:34    Post subject: Reply with quote

Enig med Dew, syns sæther ser mye sprekere ut enn de fleste A-lagsspillere på RBK2-kampene, hvorfor han da ikke får prøve seg på A-laget blir for meg en gåte. Er du god nok er du gammel nok osv.
Back to top
Harceïde
Veteran

PostPosted: 22.09.2014 12:40    Post subject: Reply with quote

Sæter var involvert i fem av de seks målene RBK scoret, hvor han da noterte seg for en assist og kampens flotteste mål. Burde hatt minst en assist til.
Back to top
Attaboy
Veteran

PostPosted: 22.09.2014 14:04    Post subject: Reply with quote

PauloSilas wrote:
OrionPax wrote:

hehe, aldri så galt at det ikke er godt for noe Very Happy

Haha, om det stemmer, lever jeg godt med feilen jeg gjorde! Very Happy Får bare håpe at den ene stemmen ikke blir avgjørende til slutt, hehe. Temmelig jevnt mellom Mix og Malec i øyeblikket.
iconbit
Veteran

PostPosted: 22.09.2014 20:27    Post subject: Reply with quote

Fik desværre ikke set kampen, men kun hightlights. Jeg synes, vi ser ukoncentreret ud i forsvaret. Ligner at spillerne er for langt fra deres modstandere, der ikke får offside imod sig, fordi forsvarslinjen står dårligt. Jeg kan selv sagt ikke vurderer, om dette var generelt for kampen eller ej.
Back to top
JanneB
Veteran

PostPosted: 22.09.2014 20:37    Post subject: Reply with quote

Forsvaret, med Stefan Strandberg i spissen, var bedrøvelig. Når Jonas er tilbake bør Stefan henvises til benken og Holmar bør starte. Dette var kanskje det verste jeg har sett av Stefan i svart kvite skjorta.
Back to top
vingback
Veteran

PostPosted: 22.09.2014 20:38    Post subject: Reply with quote

Henning wrote:
Stemte på Mix, men det satt langt inne: Fikk hjerteproblemer da Mix ødela en potensiell gigasjanse etter 11-12 minutter ved å slå en horribel pasning mot Riski, som burde relativt greit blitt spilt alene med keeper.

Jeg tenkte litt på den situasjonen der. Etter min mening skulle han heller spilt Mikkelsen, som deretter ville hatt fin innleggsmulighet til to mot én i feltet etterpå. Mindre risiko i det trekket, for pasnings- og dempeferdighetene er ikke imponerende på alle utpå banen.
Back to top
bommel
Veteran

PostPosted: 22.09.2014 21:29    Post subject: Reply with quote

Hehe, tror nok Riski glatt hadde dempet den utover dødlinjen ja. Mannen virker vaksinert mot gode mottak. Alltid et eller annet jævlig touch som ødelegger for ham i slike situasjoner.
Back to top
Henri
Legende

PostPosted: 22.09.2014 22:02    Post subject: Reply with quote

Mulig du har rett i det vingback, hengte meg sikkert for mye opp i den elendige utførelsen til Mix.
Back to top
MariusV
Veteran

PostPosted: 23.09.2014 10:44    Post subject: Reply with quote

Mulig jeg har selektiv hukommelse, men jeg kan ikke fatte hvorfor Riski skal få kritikk for mottak...

Jeg husker flere ganger han forsøkte å komme seg rundt backen ved å ta ned ballen og spille den forbi motstander i samme touch. Lyktes fra tid til annen også. Utover det så jeg nedtaket han hadde på den crosseren fra Gamst som var altfor lang (spurtet den opp og dempet med vristen i fart for så å sitte igjen med ballen i beina).

Husker også andre crossere derfra hvor ballen satt limt på foten hans og han kunne utfordre med en gang...

Men som sagt: Mulig jeg er selektiv i minnet.
Back to top
Jangusk
Veteran

PostPosted: 23.09.2014 13:07    Post subject: Reply with quote

Riski har i de siste 6-7 kampene hatt utrolig vanskelig for å få kontroll på ballen, og det vere seg å dempe, føre med ol. Rett og slett grusomt. Hva dette kommer av vet bare de som er på treningene. Har lagt merke til at dette har ført til at mange av våre angrepsmuligheter har rent ut i ingen ting. Her må han skjerpe seg skikkelig!
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 13, 14, 15
Page 15 of 15

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb