| View previous topic :: View next topic |
| Hvem var best mot Haugesund? |
| Ørlund |
|
1% |
[ 1 ] |
| Eyjólfsson |
|
0% |
[ 0 ] |
| Strandberg |
|
0% |
[ 0 ] |
| Reginiussen |
|
0% |
[ 0 ] |
| Dorsin |
|
1% |
[ 1 ] |
| Gamst |
|
0% |
[ 0 ] |
| Selnæs |
|
1% |
[ 1 ] |
| Mix |
|
43% |
[ 35 ] |
| Mikkelsen |
|
1% |
[ 1 ] |
| Sørloth |
|
0% |
[ 0 ] |
| Riski |
|
5% |
[ 4 ] |
| Skjelvik |
|
0% |
[ 0 ] |
| Malec |
|
46% |
[ 37 ] |
|
| Total Votes : 80 |
|
| Author |
Message |
vegviks Veteran
|
Posted: 22.09.2014 07:48 Post subject: |
|
|
Strandberg er tydeligvis ikke helt mentalt til stede enda. Makan til slett forsvarsspill (på straffesituasjonen og målene, og i særdeleshet det siste). Over og ut _________________ Lekestue, lekestue - vi e Rosenborg |
|
| Back to top |
|
 |
Megafritz Veteran
|
Posted: 22.09.2014 08:31 Post subject: |
|
|
Ørlund 3 - en god redning. Utspill fra helvete
Holmar 3 - gjør ingen åpenbare feil, ei heller mye positivt
Strandberg 1 - finner ingenting positivt. Sjokkerende svak i alt.
Tore 3 - prøver iallefall, men lykkes ikke. Også slapp defensivt.
Dorsin 3 - mye involvert, men en såpass middelmådig spiller klarer ikke mye på egenhånd når kollektivet svikter. En del klassiske dorsinlangballer med ingen som adressat.
Mix 4 - går foran og prøver å heve laget. Dessverre sliter også han med grunnleggende ting som å dempe ballen og slå en 5 meterspasning.
Selnæs 4 - har mye ball og slår ikke så mange feilpasninger. Småslapp i presset. Blir litt for komfortabel med å ligge dypt mellom stopperne å trille.
Gamst 1 - dempinger, pasninger, løp, innsats, ALT var sjokkerende dårlig.
Riski 3 - prøver i det minste litt, men lykkes ikke.
Sørloth 1 - tror ikke han hadde en eneste god involvering. Bommet på alt. Stasjonær.
Mikkelsen 3 - får pluss for å ikke gjøre mye feil. Ellers få offensive bidrag.
Skjelvik 4 - burde fått assist. Har et par gode bidrag og derfor skinner han ekstra på en katastrofal dag.
Malec 6 - mange gode innvolveringer. Spesielt feilvendt. Har vel bare én klar feilpasning. Målet er en spiss verdig og bør ha sikret seg startplass ut sesongen |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 22.09.2014 08:55 Post subject: |
|
|
| Da er det bare å stemme |
|
| Back to top |
|
 |
Jangusk Veteran
|
Posted: 22.09.2014 08:57 Post subject: |
|
|
Du skulle ikke ha stemt på Riski vel?  _________________ thumb/b2gwNyta.jpeg |
|
| Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 22.09.2014 09:19 Post subject: |
|
|
| Stemte på Mix, men det satt langt inne: Fikk hjerteproblemer da Mix ødela en potensiell gigasjanse etter 11-12 minutter ved å slå en horribel pasning mot Riski, som burde relativt greit blitt spilt alene med keeper. |
|
| Back to top |
|
 |
Attaboy Veteran

|
Posted: 22.09.2014 09:39 Post subject: |
|
|
Klarte faen meg å taste feil slik at stemmen min gikk til Mikkelsen istedenfor Mix!  _________________ Putte-ventrilokvist. |
|
| Back to top |
|
 |
OrionPax Forumsjef

|
Posted: 22.09.2014 09:56 Post subject: |
|
|
Huff, Attaboy... Du får trøste deg med at Mikkelsen ikke var den mest håpløse i går.. og ett eller annet sted i Trøndelag sitter Tobias nå med et bredt smil, mens en enslig tåre renner nedover ansiktet hans...  _________________ Rosenborg for alltid - uansett! | Troillprat.no |
|
| Back to top |
|
 |
Lomaxx Veteran
|
Posted: 22.09.2014 10:21 Post subject: |
|
|
| FetterTor wrote: |
Gamst: 3. Første omgang var dårligere enn andre. Har ikke løpskreft, men har tross alt en del pasninger og gjennomspill i andre omgang.
|
Kanskje det er løpskreft han har og det er derfor han ikke løper.
Sorry, men den var så perfekt jeg måtte bare  _________________ Grilldress er også en dress:)
| Ratatosk wrote: |
Det hjelper lite å legge seg flat, dersom man ikke evner å reise seg. Da får man heller begynne med svømming! |
|
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 22.09.2014 10:29 Post subject: |
|
|
| Jangusk wrote: | Du skulle ikke ha stemt på Riski vel?  |
Fare for det. Malec tapte duell på duell, så jeg ser ikke helt hvorfor han skal bli utpekt her. Målet var av den enkle sorten, men greit nok. Riski passerte i det minste backen sin og fikk lagt inn et utall ganger. |
|
| Back to top |
|
 |
PauloSilas Veteran

|
Posted: 22.09.2014 11:18 Post subject: |
|
|
| OrionPax wrote: | Huff, Attaboy... Du får trøste deg med at Mikkelsen ikke var den mest håpløse i går.. og ett eller annet sted i Trøndelag sitter Tobias nå med et bredt smil, mens en enslig tåre renner nedover ansiktet hans...  |
hehe, aldri så galt at det ikke er godt for noe  _________________
| Peter Storey wrote: | | Det var inte bra för hans trovärdighet att bjuda 5 miljoner för en hästliknande spelare |
|
|
| Back to top |
|
 |
Hakkespett Veteran

|
Posted: 22.09.2014 11:18 Post subject: |
|
|
Min stemme gikk til Malec av flere grunner: Han binder opp forsvarsspillere, god til å holde på ball og er god på posisjonering. Samtidig viser han kald, rask avslutningsteknikk. En god spiss er i mine øyne ikke nødvendigvis en flashy spiller, men en som vet hvor målet står, enkelt og greit. To mål på 40 minutter gir meg inntrykk av at dette er tilfellet. _________________ Selv solen går ned i svarthvitt. |
|
| Back to top |
|
 |
Lomaxx Veteran
|
Posted: 22.09.2014 11:24 Post subject: |
|
|
| Hakkespett wrote: | | posisjonering. Samtidig viser han kald, rask avslutningsteknikk. En god spiss er i mine øyne ikke nødvendigvis en flashy spiller, men en som vet hvor målet står, enkelt og greit. |
God beskrivelse av vår kjære Harald Martin Brattbakk. Kunne være borte i 87 minutter av kampen og allikevel komme ut med en hatrick i kampen _________________ Grilldress er også en dress:)
| Ratatosk wrote: |
Det hjelper lite å legge seg flat, dersom man ikke evner å reise seg. Da får man heller begynne med svømming! |
|
|
| Back to top |
|
 |
Harceïde Veteran
|
Posted: 22.09.2014 12:28 Post subject: |
|
|
Så minimalt av kampen i går, men virker jo som Gamst nok en gang var ubrukelig - si meg, teller ikke prestasjoner for RBK2 i det hele tatt? For i sist kamp hadde vi en midtbanespiller som sto bak alt (Sæter), og en spiller som var banens desidert svakeste (Gamst).
Skremmende at det da er sistnevnte som får spille, "rutine" eller ei. Forøvrig litt moro å lese DB sin sak om Gamsten sin andrelagskamp, og samtidig ha i tankene hvor dårlig han faktisk var.
http://www.vg.no/sport/fo.../23296427/
"Klar nivåforskjell". "Lære bort et par triks".. |
|
| Back to top |
|
 |
Bananskrue Veteran
|
Posted: 22.09.2014 12:34 Post subject: |
|
|
| Enig med Dew, syns sæther ser mye sprekere ut enn de fleste A-lagsspillere på RBK2-kampene, hvorfor han da ikke får prøve seg på A-laget blir for meg en gåte. Er du god nok er du gammel nok osv. |
|
| Back to top |
|
 |
Harceïde Veteran
|
Posted: 22.09.2014 12:40 Post subject: |
|
|
| Sæter var involvert i fem av de seks målene RBK scoret, hvor han da noterte seg for en assist og kampens flotteste mål. Burde hatt minst en assist til. |
|
| Back to top |
|
 |
Attaboy Veteran

|
Posted: 22.09.2014 14:04 Post subject: |
|
|
| PauloSilas wrote: | | OrionPax wrote: | Huff, Attaboy... Du får trøste deg med at Mikkelsen ikke var den mest håpløse i går.. og ett eller annet sted i Trøndelag sitter Tobias nå med et bredt smil, mens en enslig tåre renner nedover ansiktet hans...  |
hehe, aldri så galt at det ikke er godt for noe  |
Haha, om det stemmer, lever jeg godt med feilen jeg gjorde! Får bare håpe at den ene stemmen ikke blir avgjørende til slutt, hehe. Temmelig jevnt mellom Mix og Malec i øyeblikket. _________________ Putte-ventrilokvist. |
|
| Back to top |
|
 |
iconbit Veteran
|
Posted: 22.09.2014 20:27 Post subject: |
|
|
| Fik desværre ikke set kampen, men kun hightlights. Jeg synes, vi ser ukoncentreret ud i forsvaret. Ligner at spillerne er for langt fra deres modstandere, der ikke får offside imod sig, fordi forsvarslinjen står dårligt. Jeg kan selv sagt ikke vurderer, om dette var generelt for kampen eller ej. |
|
| Back to top |
|
 |
JanneB Veteran
|
Posted: 22.09.2014 20:37 Post subject: |
|
|
| Forsvaret, med Stefan Strandberg i spissen, var bedrøvelig. Når Jonas er tilbake bør Stefan henvises til benken og Holmar bør starte. Dette var kanskje det verste jeg har sett av Stefan i svart kvite skjorta. |
|
| Back to top |
|
 |
vingback Veteran
|
Posted: 22.09.2014 20:38 Post subject: |
|
|
| Henning wrote: | | Stemte på Mix, men det satt langt inne: Fikk hjerteproblemer da Mix ødela en potensiell gigasjanse etter 11-12 minutter ved å slå en horribel pasning mot Riski, som burde relativt greit blitt spilt alene med keeper. |
Jeg tenkte litt på den situasjonen der. Etter min mening skulle han heller spilt Mikkelsen, som deretter ville hatt fin innleggsmulighet til to mot én i feltet etterpå. Mindre risiko i det trekket, for pasnings- og dempeferdighetene er ikke imponerende på alle utpå banen. |
|
| Back to top |
|
 |
bommel Veteran
|
Posted: 22.09.2014 21:29 Post subject: |
|
|
| Hehe, tror nok Riski glatt hadde dempet den utover dødlinjen ja. Mannen virker vaksinert mot gode mottak. Alltid et eller annet jævlig touch som ødelegger for ham i slike situasjoner. |
|
| Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 22.09.2014 22:02 Post subject: |
|
|
| Mulig du har rett i det vingback, hengte meg sikkert for mye opp i den elendige utførelsen til Mix. |
|
| Back to top |
|
 |
MariusV Veteran
|
Posted: 23.09.2014 10:44 Post subject: |
|
|
Mulig jeg har selektiv hukommelse, men jeg kan ikke fatte hvorfor Riski skal få kritikk for mottak...
Jeg husker flere ganger han forsøkte å komme seg rundt backen ved å ta ned ballen og spille den forbi motstander i samme touch. Lyktes fra tid til annen også. Utover det så jeg nedtaket han hadde på den crosseren fra Gamst som var altfor lang (spurtet den opp og dempet med vristen i fart for så å sitte igjen med ballen i beina).
Husker også andre crossere derfra hvor ballen satt limt på foten hans og han kunne utfordre med en gang...
Men som sagt: Mulig jeg er selektiv i minnet. |
|
| Back to top |
|
 |
Jangusk Veteran
|
Posted: 23.09.2014 13:07 Post subject: |
|
|
Riski har i de siste 6-7 kampene hatt utrolig vanskelig for å få kontroll på ballen, og det vere seg å dempe, føre med ol. Rett og slett grusomt. Hva dette kommer av vet bare de som er på treningene. Har lagt merke til at dette har ført til at mange av våre angrepsmuligheter har rent ut i ingen ting. Her må han skjerpe seg skikkelig! _________________ thumb/b2gwNyta.jpeg |
|
| Back to top |
|
 |
|