| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Flabbergast Veteran
|
Posted: 28.08.2014 12:07 Post subject: |
|
|
Mine tips er Malmø og Helsingborg/Esbjerg- noe i den gata. |
|
| Back to top |
|
 |
1972 Miami Dolphins Legende

|
Posted: 28.08.2014 12:12 Post subject: |
|
|
Strandberg er god, men er han ikke interessert i å være her så håper jeg virkelig det kommer bud som blir godtatt før vinduet stenger på mandag.
Egentlig håper jeg faktisk at det kommer bud på Strandberg, Mix, Ørlund og Mikkelsen. Samt lånetilbud på Sørloth og Sørmo.
Jepp, vet det vil gjøre stallen vår helt latterlig tynn, men vi har 9 kamper igjen med 1 uke mellom hver, det skal gå fint å ta en avslutning som det med en syltynn stall.
Og skulle det oppstå en krise så får Sæter, Strand, Witry, Helmersen og Skille m.f trå til.
4.plass skal holde til EL-kvall så lenge enten Odd eller Molde vinner cupen. Dvs at vi kan ta 1 poeng mindre enn fugla, 2 poeng mindre enn Engen og 3 poeng mindre enn Viking og fortsatt holde 4.plassen.
Få inn penger før de går gratis, spar penger i lønn, kvitt oss med de som ikke vil være her, la ny SD og ny Hovedtrener få bygge stallen til neste år og vis at vi er villige til å satse på juniorene vi bruker en formue på å utvikle. |
|
| Back to top |
|
 |
eporkg Proff
|
Posted: 28.08.2014 12:18 Post subject: |
|
|
| Hvorfor håper du det kommer bud på Mikkelsen? Han er ikke på utgående kontrakt, og vi vil mest sannsynlig få lite penger for ham, siden han ikke har prestert her. I tillegg er han god å ha som backup. Både som ving, og som høyreback. |
|
| Back to top |
|
 |

|
Posted: 28.08.2014 12:22 Post subject: |
|
|
Fordi jeg tipper han er relativt dyr i drift, han var en slags prestisje-signering i fjor vinter.
lønnstopper skal ikke sitte på benken, de skal spille eller selges. Lønnstopper som går på kvote er ihvertfall dumt å ha fast på benken.
Juniorlagets Aslak Fonn Witry kan være backup på høyrebacken ut året. |
|
| Back to top |
|
 |
Cyrilp Veteran
Joined: 03 Aug 2008 Posts: 4117 Location: Elsker Molde by, ikke MFK... Savner alltid Nidaros.
|
Posted: 28.08.2014 12:23 Post subject: |
|
|
"RBK har hentet islendingen Holmar Örn Eyjolfsson i sommer, og derfor er det ingen sportslig krise om Strandberg selges"
Ja for det har ikke vært noen sportlig krise til nå i år når en av våre to kompetente midtstoppere har vært skadet? Nå har vi faktisk for første gang en (forhåpentligvis) god backup på midtstopperplass, men om Strandberg går så er vi på samme sted videre... _________________ Samhandling: Et begrep som benyttes om koordinering og gjennomføring av aktiviteter i en prosess der ingen enkelt person eller institusjon har et totalansvar for prosessen. |
|
| Back to top |
|
 |
nieuwlaat Veteran
|
Posted: 28.08.2014 12:47 Post subject: |
|
|
| Vi kan trygt slå fast at det er sportslig krise i RBK, uavhengig av om en midtstopper blir solgt eller ikke. |
|
| Back to top |
|
 |
Snabeltann Veteran

|
Posted: 28.08.2014 13:08 Post subject: |
|
|
| eporkg wrote: | | Hvorfor håper du det kommer bud på Mikkelsen? Han er ikke på utgående kontrakt, og vi vil mest sannsynlig få lite penger for ham, siden han ikke har prestert her. I tillegg er han god å ha som backup. Både som ving, og som høyreback. |
nåja, mikkelsen er ikke mye til backup på høyreback. |
|
| Back to top |
|
 |
Brego Veteran
|
Posted: 28.08.2014 13:21 Post subject: |
|
|
| Håper vi selger for 6 mill. Grei slump med penger i potten når ny trener skal stake veien videre. |
|
| Back to top |
|
 |
sheva1917 Junior
|
Posted: 28.08.2014 16:56 Post subject: |
|
|
| Brego wrote: | | Håper vi selger for 6 mill. Grei slump med penger i potten når ny trener skal stake veien videre. | men har er jo investoreid?? |
|
| Back to top |
|
 |

|
Posted: 28.08.2014 17:46 Post subject: |
|
|
Jepp, men investorene har sagt at de er positive til å investere mer  |
|
| Back to top |
|
 |
MariusV Veteran
|
Posted: 28.08.2014 18:17 Post subject: |
|
|
| Investorene har sagt at alle pengene som måtte komme ut av investeringene, enten det er avkastning eller ikke, skal rett tilbake til nye spillerkjøp. |
|
| Back to top |
|
 |
vegran Veteran

|
Posted: 29.08.2014 11:25 Post subject: |
|
|
https://www.google.no/?gw...ke+klubber
– Jeg har hatt flere tilbud i sommer fra klubber i langt større ligaer enn den norske. Jeg har også hatt mulighet til å reise og sjekke forholdene i klubber, og RBK hadde nok tillatt det om jeg hadde ønsket. Men det har ikke føltes riktig, sier Strandberg til Adresseavisen. |
|
| Back to top |
|
 |

|
Posted: 29.08.2014 11:37 Post subject: |
|
|
| Quote: | | Verken Hoftun eller Strandberg selv ønsker å si konkret hvor interessen kommer fra. 24-åringen sier han nå «sitter på gjerdet», til RBK eventuelt er blitt enig med en klubb om en overgangssum. |
Det føles veldig som Strandberg blir solgt før vinduet stenger. håper det blir til en god pris! |
|
| Back to top |
|
 |
Cyrilp Veteran
Joined: 03 Aug 2008 Posts: 4117 Location: Elsker Molde by, ikke MFK... Savner alltid Nidaros.
|
Posted: 29.08.2014 17:16 Post subject: |
|
|
| Cyrilp wrote: | "RBK har hentet islendingen Holmar Örn Eyjolfsson i sommer, og derfor er det ingen sportslig krise om Strandberg selges"
Ja for det har ikke vært noen sportlig krise til nå i år når en av våre to kompetente midtstoppere har vært skadet? Nå har vi faktisk for første gang en (forhåpentligvis) god backup på midtstopperplass, men om Strandberg går så er vi på samme sted videre... |
Bank i bordet... Da var Reg ute i et par uker... klart vi kan selge Strandberg...  _________________ Samhandling: Et begrep som benyttes om koordinering og gjennomføring av aktiviteter i en prosess der ingen enkelt person eller institusjon har et totalansvar for prosessen. |
|
| Back to top |
|
 |
EspN Veteran
|
Posted: 29.08.2014 17:28 Post subject: |
|
|
Vi kan ikke selge han...faen..vil ikke ha rønning bak der  |
|
| Back to top |
|
 |
Sputnik Senior

|
Posted: 29.08.2014 17:28 Post subject: |
|
|
Om Strandberg har en plan om å ligge vente på andre sia av gjerde til PL klubbene ringer, ja da blir det liggesår.
Han bør heller forlenge med RBK og konstrere seg om å komme opp på et høyere stabilt nivå, da vil de "rette" klubbene melde interesse. _________________ Meeeeeeeget beeedre ! |
|
| Back to top |
|
 |
ola. Veteran

|
Posted: 29.08.2014 19:26 Post subject: |
|
|
Ser for meg at Strandberg realistisk sett kun kan ha interesse fra ligaer som de skandinaviske, den østerriske og 2. Bundesliga.
Jeg tror godt han kunne finne det interessant med Malmö nå, alene fordi de skal delta i Champions League. |
|
| Back to top |
|
 |
larsarus Legende

|
Posted: 29.08.2014 20:24 Post subject: |
|
|
Sett bort i fra trenersituasjonen i RBK de siste årene, så skjønner jeg ikke at Strandberg har det så travelt med å komme seg ut. Han er bankers i første-elveren når han ikke er skadet, og RBK har ennå av en eller annen merkelig grunn et "stort" navn i Europa.
Men sett i lys av at RBK var under ledelse av Mjanne Mjönsson og PRRROar Hansen de siste årene skjønner jeg jo godt at det var mark i stumpen etter å komme seg videre, inntil det ble gjort grep på trenersiden...
Han burde gå til Hoftun eller hvem midlertidig SD eventuelt skulle være og forlenge med et år, så vet han over nyttår hvem han er i stallen til før han trenger å orientere seg og bestemme kurs videre. |
|
| Back to top |
|
 |
josinho Veteran
|
Posted: 29.08.2014 23:41 Post subject: |
|
|
| ola. wrote: | Ser for meg at Strandberg realistisk sett kun kan ha interesse fra ligaer som de skandinaviske, den østerriske og 2. Bundesliga.
Jeg tror godt han kunne finne det interessant med Malmö nå, alene fordi de skal delta i Champions League. |
Enig. I bedre ligaer enn disse vil Strandberg bli nok en norsk benksliter i utlandet. Men hva gjør ikke middelmådige norske spillere uten utdanning for å tjene penger.... |
|
| Back to top |
|
 |
josinho Veteran
|
Posted: 29.08.2014 23:45 Post subject: |
|
|
Btw: er det noen ok ligaer/fotballland som stenger vinduet etter 1. sep?
Russland? |
|
| Back to top |
|
 |
Jakob Veteran
|
Posted: 30.08.2014 00:07 Post subject: |
|
|
| Strandberg er meget god når han er i form så skal ikke se bort i fra at han ville blomstret i utlandet. |
|
| Back to top |
|
 |
puckno Veteran
|
Posted: 30.08.2014 01:06 Post subject: |
|
|
| PÃ¥ tide at Sjetne IL legger inn et bud. |
|
| Back to top |
|
 |
Messi Veteran
|
Posted: 30.08.2014 12:56 Post subject: |
|
|
| Jakob wrote: | | Strandberg er meget god når han er i form så skal ikke se bort i fra at han ville blomstret i utlandet. |
Han, som mange andre norske midtstoppere, som er aktuelle for landslaget, har for få sterke sider, til å lykkes i en topp 5 liga. Den største minusen til det er FART.
Men jeg må si han er helt usmakelig fyr. Håper han fryser seg forderva på en benk i utlandet. |
|
| Back to top |
|
 |
SvennO Rutinert
|
Posted: 31.08.2014 19:01 Post subject: |
|
|
| Strandberg ikke mentalt klar for kamp igjen ? |
|
| Back to top |