| View previous topic :: View next topic |
| Hvem var beste RBK-spiller? |
| Daniel Örlund |
|
0% |
[ 0 ] |
| Jonas Svensson |
|
0% |
[ 0 ] |
| Stefan Strandberg |
|
2% |
[ 1 ] |
| Tore Reginiussen |
|
2% |
[ 1 ] |
| Mikael Dorsin |
|
0% |
[ 0 ] |
| Mike Jensen |
|
70% |
[ 34 ] |
| Ole Selnæs |
|
2% |
[ 1 ] |
| Mikkel Diskerud |
|
0% |
[ 0 ] |
| Pål André Helland |
|
0% |
[ 0 ] |
| Tobias Mikkelsen |
|
0% |
[ 0 ] |
| Alexander Søderlund |
|
22% |
[ 11 ] |
| Jørgen Skjelvik |
|
0% |
[ 0 ] |
| Riku Riski |
|
0% |
[ 0 ] |
|
| Total Votes : 48 |
|
| Author |
Message |
moomoo Veteran

|
Posted: 24.08.2014 22:31 Post subject: |
|
|
Synes Helland viser at han har ferdigheter i dag, og det er ekstremt gledelig da jeg har håpet og håpet at han skulle bevise at han har det, og det gleder meg mest i dag.
At Søder scorer to og viser at han vet hvor målet står er også gledelig, men uten Mike i dag så hadde vi blitt grusa, han var ENORM!
Var det H_B som sa Brattbakk hadde runda 60 i dagens TL?
makan til uvitende heimbrendsprodusent!
Brattbakk hadde rundet kun 40 for RBK, men sikkert putte 100+ på et lag som Molde (usj ><)
Synes vi til tross for ineffektivitet i dag på siste 3del viser at vi har ting på gang. Om bre KI jobber med indreløperne nå (se Roar på video), så t ror jeg dette blir bra! Angrep er beste forsvar! _________________
| Neeskens wrote: | | Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt |
| Emilie wrote: | | Neeskens, trenger du å låne en tampong? |
|
|
| Back to top |
|
 |
Sjiraff Veteran
|
Posted: 24.08.2014 23:02 Post subject: |
|
|
| Jakob wrote: | Ørlund 5
Svensson 5
Strandberg 6
Reginiussen 7
Dorsin 3+
Mix 3 - Vår dårligste.
Selnæs 3
BB Jensen 8 - Enorm
Skjelvik 4
Søderlund 7+
Helland 5
Lagbørs: 5,09 |
Eneste her som er i nærheten med karakter på Selnæs. At den mannen skal styre midtbanen er sykt. I dag hadde han 3 enorme feilpasninger som mot et bedre lag hadde skapt enorme sjanser imot. Og det var før det hadde gått 30min. Ble ikke bedre utover.
Nå må snart Kåre se dette og bytte han ut. Elendig.
Ellers bra av Søder med 2 mål, men har fortsatt ballbehandlig som en vegg. Lite positivt av Mix, Helland og Skjelvik i dag.
Mike er konge igjen. _________________ Never Wake A Sleeping Ninja Cow |
|
| Back to top |
|
 |
EspN Veteran
|
Posted: 24.08.2014 23:05 Post subject: |
|
|
| Hadde vi spilt mot motstandere i europa hadde vi tapt 10-0..med så mye feil mange gjør. |
|
| Back to top |
|
 |
sidney Veteran
|
Posted: 24.08.2014 23:08 Post subject: |
|
|
Hadde vi spilt mot Real Madrid hadde det blitt stryk ja Det er ei stund til vi skal det igjen, så senk skuldrene... |
|
| Back to top |
|
 |
gisp! Legende
|
Posted: 24.08.2014 23:39 Post subject: |
|
|
Børs:
Pari er 5.
Örlund 5 Billig femmer. Ble ikke satt på prøve. + for å holde utsparkene inne på banen nå.
Svensson 5 + for et flott temposkifte som parkerte Sarpsborgforsvareren i andre omgang.
Strandberg 5 Gjør jobben.
Reginiussen 6 + Hel ved
Dorsin 4 Leverer forutsigbart og greit.
Selnæs 5 + for målgivende. Startet godt med fine taklinger og brudd i starten. God da han var aggressivt og tett opp i motspillere i første. Da S08 kjørte raskt pasningsspill ble han for mye tilskuer. Offensivt var det flere pasninger som var meget nær å kunne bli noe.
Jensen 7 + Jobber nesten nok til å skjule at Diskerud sluntrer unna. Vinner dueller, treffer stort sett på pasningene, vår desidert beste. Et lite aber som ikke blir tellende negativt i poengsammenheng, men med høyere krav (pari) vil det trekkes: Bruker av og til for mange berøringer, eller tar en piruett med ballen, og da mister vi et eventuelt momentum i angrepsspillet. Eventuelt som i "hvis det offensive spillet vårt ikke hadde fremstått som flokkvis prematur ejakulasjon".
Diskerud 3 Det bør reklameres på "Ndurecell"-leketøyet her. Morsom innpakning, men lenge siden det har gjort seg fortjent til prisen.
På tide å inndra privilegier i forhold til å velge arbeidsoppgaver(?) når han ikke leverer.
Helland 4 Skapte lite, men prøvde et par ganger. God til å ta seg forbi med ball i føttene. Dog mindre involvert enn vanlig i kveld.
Søderlund 5 Pluss for målene. Lite minus for å ikke sette de som skulle vært mål og for å bomme på de stikkerne som kunne gitt oss fine sjanser. Blitt mye bedre til å posisjonere seg.
Skjelvik 3 Spennende spiller. Man vet aldri hva som hender når han får ballen. Fart skal dog aldri undervurderes, men gir ikke ekstrapoeng her.
Riski og Mikkelsen fikk vel kun 28 minutter, som ikke holder til offisiell karakter. Uoffisielt får de henholdsvis 4 og 3, men begge kunne ha fått et hakk høyere. Riski var bare en god flikk unna (mulig) målgivende.
Mikkelsen kunne kanskje med fordel ha skutt i stedet for å legge inn til dekkede medspillere i klynge foran mål. Da ville vi hatt to på løp til å putte returen. _________________ "Det er viktig å gå på banen for å være best mulig sjøl. Men det er langt viktigere å gå på banen for å gjøre medspillerne gode." |
|
| Back to top |
|
 |
Mikkelsen Veteran

|
Posted: 24.08.2014 23:54 Post subject: |
|
|
| Alle som gir Selnæs over 3/4 ser jeg på som dårlig børs. Han hadde blitt slaktet på dette forumet om han hadde spilt slik mot et bedre lag som hadde vært effektive og utnyttet missene. Ut med denne spilleren. |
|
| Back to top |
|
 |
gisp! Legende
|
Posted: 25.08.2014 09:04 Post subject: |
|
|
Innrømmer at det ble en billig femmer på Selnæs også, ja. Fikk nok i overkant godt honorert for noen nestenpasninger som kunne skapt fine situasjoner.
Var nok alderen som spilte inn (hans, ikke min), da jeg i helga var i en modus med heftig ros av unge spillere som prøvde å utføre de riktige tingene, selv om ikke alt lyktes.
(Hadde ikke neste hjemmekamp vært flyttet fra søndag til fredag, kunne Selnæs-pjokken jammen ha risikert å profittere på det samme, ser jeg ) _________________ "Det er viktig å gå på banen for å være best mulig sjøl. Men det er langt viktigere å gå på banen for å gjøre medspillerne gode." |
|
| Back to top |
|
 |
RBKSandvika Veteran

|
Posted: 25.08.2014 09:13 Post subject: |
|
|
Registrerte at han fikk masse skryt av kommentator for å ta løpene hjem.
I mine øyne hjelper det lite om han ikke faktisk også enten a) setter press på spilleren, eller b) dekker et rom/en annen spiller.
Så flere ganger at han løp hardt hjemover bare for å stille seg helt håpløst til... |
|
| Back to top |
|
 |
Sjiraff Veteran
|
Posted: 25.08.2014 10:08 Post subject: |
|
|
Han er jo selv grunnen til at han må springe hjem _________________ Never Wake A Sleeping Ninja Cow |
|
| Back to top |
|
 |
Lomaxx Veteran
|
Posted: 25.08.2014 10:26 Post subject: |
|
|
| gisp! wrote: |
Örlund 5 Billig femmer. Ble ikke satt på prøve. + for å holde utsparkene inne på banen nå. . |
Det burde være et varsko når en keeper får plus for å holde ballen på banen ved utspill. Håper egentlig at vi sender både ALH og DØ på hue og rævva ut av laget, henter EN god keeper og satser på en av de kommende juniorene (f.eks. Storvik) på reserveplassen. For min del syns jeg egentlig det var ganske ufint å "hente" Stubhaug på studentkontrakt ovenfor spillere som alt var i laget. Jeg mener, han har jo utover å varme skolebenk egentlig ikke gjort stort annet enn å gjøre veien lenger for evt. juniorer _________________ Grilldress er også en dress:)
| Ratatosk wrote: |
Det hjelper lite å legge seg flat, dersom man ikke evner å reise seg. Da får man heller begynne med svømming! |
|
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 25.08.2014 13:05 Post subject: |
|
|
Har lagt til avstemning.
Husker ikke helt hva som er spilletidskravet: 30 eller 20 minutter? La til Mikkelsen og Riski under tvil. |
|
| Back to top |
|
 |
Megafritz Veteran
|
Posted: 25.08.2014 13:13 Post subject: |
|
|
| Mike spillemessig best, men spissen vår scorer to langt fra ferdigscorete mål og får dermed min stemme. Flotte mål begge to, mer kan vi ikke kreve! Burde hatt assist på slutten også. |
|
| Back to top |
|
 |
|