View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
SeG Veteran
|
Posted: 18.08.2014 13:29 Post subject: |
|
|
Ja få inn Trond Henriksen, helt enig!!
(spøk ja) _________________ I have as much authority as the Pope. I just don’t have as many people who believe it.
- George Carlin -
Formerly known as STRANDerGUD |
|
Back to top |
|
 |
Ermocolle Junior
|
Posted: 18.08.2014 13:54 Post subject: Treneren: Uriasposten |
|
|
Mange har glemt at selv i NAE's tid, før suksessen kom, var det så som så med resultatene. RBK ble ribbet som en gjeng høner i Europa, og media ville ha hans hode på et fat. KI tenker rett med sitt offensive spill, men han har bare vært i jobben en kort tid. Mirakler kan ikke ventes av noen. Vi trenger en råsterk leder etter dette året, en som vet hva han vil, og er sjefen over alle sjefer. Styret kan ikke feile denne gangen, det ville være helt ødeleggende. Jeg er glad jeg ikke er i deres sko. Sollied er nok drømmen, men blir antagelig dessverre bare en drøm. Han har alt det som jeg håper den nye sjefen skal ha. KI blir forhåpentligvis med i teamet. Nedturen bunner mest i at ledelsen tapte bakkekontakten, og ydmykheten overfor oppgaven. Alt skulle gå av seg selv, og Skutle lekte med tanken på å øke kapasiteten på Lerkendal opp mot 40 000. RBK ble arrogante, og trenerne kom og gikk. KI er nok en bra mann, men jeg frykter at kreftene rundt klubben skal ete opp han som så mange andre. Har sett litt på Fagermo, han virker litt som NAE i sin framtreden, stor i kjeften (på en OK måte), sterk personlighet, og en god CV i sine klubber. Hvem det enn blir, så må han får tid og ro til å jobbe. RBK er ikke et vinnerleg i dag, og blir det kanskje ikke neste år, men jeg har en liten følelse av at det ikke er så mye som skal til for at dette kan bli virkelighet. I mellomtida får vi komme oss ut av IFK Göteborg hølet som vi sitter i. _________________ Tidligere smittet av RBK-basillen. Ennå ikke helt frisk... |
|
Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 18.08.2014 14:04 Post subject: |
|
|
STRANDerGUD wrote: | Ja få inn Trond Henriksen, helt enig!!
|
Da må han i så fall få en sterk assistent. Jeg foreslår Knut Tørum. _________________ Embrace science - resist ignorance |
|
Back to top |
|
 |
knoff2010 Junior
|
Posted: 18.08.2014 14:05 Post subject: |
|
|
mulig det var fylleprat, men han virket oppriktig, og personen sin informasjon og arbeidsrolle ble bekrefet av en av sesonkort innehaverene på arangementet.
ble også nevnt noe rundt at han ønsket med seg 2 spillere derav keeper Hanssen. |
|
Back to top |
|
 |
SeG Veteran
|
Posted: 18.08.2014 14:55 Post subject: |
|
|
haavarl wrote: | STRANDerGUD wrote: | Ja få inn Trond Henriksen, helt enig!!
|
Da må han i så fall få en sterk assistent. Jeg foreslår Knut Tørum. |
Full pott kaller jeg det  _________________ I have as much authority as the Pope. I just don’t have as many people who believe it.
- George Carlin -
|
Back to top |
|
 |
Oppmannen Veteran

|
Posted: 18.08.2014 16:16 Post subject: |
|
|
Haha.. En second spell for Tørum/Henriksen hadde vært noe nå som vi akkurat har kjørt gjenbruk på Perry.
RBK er ikke det beste laget i Norge nå, dessverre, men vi snakker fremdeles om den største klubben og da nytter det ikke med uprøvde og umeritterte lettvektere. Det tror jeg alle ser nå, også de som tar avgjørelsene på Brakka.
Skal vi bevare posisjonen som størst har vi ikke råd til å gamble på enda en runde med kompiser og assistenene deres, for det tærer på grunnlaget vi har opparbeidet oss både i kroner og øre men også i renomè.
Vi risikerer at vi om 2-3 år står igjen raka fant, som det åttende beste laget på tabellen, uten hverken spillerstall, pengebinge eller flyt som er tre viktige faktorer for at klubben skal være interessant nok til at trenere og spillere med respekt for seg selv skal velge RBK foran f.eks Brann eller Vålerenga.
Utrolig spent på hvilket navn som trekkes opp av hatten for 2015. Blir det gjenbruk av en som ikke har vunnet noe, eller innhenting av en umerittert Tippeligatraver gir jeg opp. Da er det bare å pakke sammen! |
|
Back to top |
|
 |
sidney Veteran
|
Posted: 18.08.2014 17:34 Post subject: |
|
|
Jeg kjenner jeg begynner å bli skikkelig redd for at Fagermo blir nestemann i sjefsstolen. Herregud som jeg håper det ikke blir Fagermo. |
|
Back to top |
|
 |
SeG Veteran
|
Posted: 18.08.2014 17:44 Post subject: |
|
|
sidney wrote: | Jeg kjenner jeg begynner å bli skikkelig redd for at Fagermo blir nestemann i sjefsstolen. Herregud som jeg håper det ikke blir Fagermo. |
Frykter det er bare å belage seg på det først som sist. Så får alt annet over det komme som en overraskelse _________________ I have as much authority as the Pope. I just don’t have as many people who believe it.
- George Carlin -
|
Back to top |
|
 |
Hjelde Veteran
|
Posted: 18.08.2014 17:44 Post subject: |
|
|
Det kommer til å bli Fagermo, så du får bare stålsette deg. Med Bruttern som assistent tror jeg til og med det kan bli bra. |
|
Back to top |
|
 |
1972 Miami Dolphins Legende

|
Posted: 18.08.2014 17:47 Post subject: |
|
|
Rosenborgnews @rosenborgnews 4m
Quote: | I kveld samles styret og den sportslige ledelsen til stormøte på Lerkendal! Her starter prosessen som skal unngå flere dårlige Rosenborg-år! |
|
|
Back to top |
|
 |
Messi Veteran
|
Posted: 18.08.2014 18:21 Post subject: |
|
|
Foreslo Erwin Koeman for noen år siden, i dag er han trener/ass.manager under sin bror Ronald Koeman. |
|
Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 18.08.2014 18:23 Post subject: |
|
|
Hjelde wrote: | Det kommer til å bli Fagermo, så du får bare stålsette deg. Med Bruttern som assistent tror jeg til og med det kan bli bra. |
Sikkert et hett tips, men jeg håper rekkefølgen blir sånn
1) Ny sportslig leder
2) Kravspesifikasjon for ny trener
3) ?????
4) profit! _________________ Embrace science - resist ignorance |
|
Back to top |
|
 |
1972 Miami Dolphins Legende

|
Posted: 18.08.2014 18:31 Post subject: |
|
|
Messi wrote: | Foreslo Erwin Koeman for noen år siden, i dag er han trener/ass.manager under sin bror Ronald Koeman. |
Erwin har hatt profilerte jobber siden han la opp som spiller, måtte i så fall fått ansatt han som hovedtrener mens han var juniortrener eller assistent i PSV, men det er 10-15 år siden. Etter dette har han hatt jobber om sannsynligvis har vært mer interessant enn oss, blant annet Feyenoord, Eindhoven og landslagstrener for Ungarn. |
|
Back to top |
|
 |
Øystein Veteran

|
Posted: 18.08.2014 18:34 Post subject: |
|
|
gurgla wrote: | Det er fakta, vi har ikke gode nok spillere, jeg er så lei av utsagn som: vi er gode nok til gull, vi har en god nok tropp osv.
NEI VI HAR IKKE DET. VÃ…KN OPP FOLKENS!
|
Vel, 45 min unna gull i fjor forteller en annen historie. Dessverre for norsk fotball kan man si, fordi jeg er enig i at troppen vår er alt for dårlig. Molde 2014 er nok dårligere enn Godset 2013 med Deila også, så motstanden blir ikke bedre heller. Så troppen er for dårlig, og holder ikke i Europa, men den norske ligaen er dessverre ikke så mye bedre. |
|
Back to top |
|
 |
Robin Rutinert
|
Posted: 19.08.2014 00:40 Post subject: |
|
|
Hjelde wrote: | Det kommer til å bli Fagermo, så du får bare stålsette deg. Med Bruttern som assistent tror jeg til og med det kan bli bra. |
Enig! Tror det er en veldig god løsning. Hadde gjort Fagermo enda mer "populær" i Bergen og antagelig  |
|
Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 19.08.2014 00:52 Post subject: |
|
|
Er det noe som helst som tyder på at det blir Fagermo?
Koteng har i lang tid sagt at dette blir en grundig og sannsynligvis lang prosess hvor hele strukturen i klubben skal gås gjennom før ansettelsesprosessen(e) begynner. Så sent som i dag sa han også at det var svært få alternativer i Norge.
Det er ingen ting som tyder på at vi er i nærheten av å signere ny hovedtrener. Det kan meget hende at vi ansetter sportsdirektør først, som får treneransettelse som sitt første oppdrag. _________________ Influencer™ |
|
Back to top |
|
 |
gurgla Veteran
|
Posted: 19.08.2014 00:57 Post subject: |
|
|
Øystein:
Jeg snakker om inneværende sesong hvor supportere har uttrykk at laget er godt nok for gull men at EH og PJH er problemet.
Nå har de sterke røstene fått fjernet disse to fra postene sine men poengene uteblir. Hvem skal vi skyte på nå? Hvor lenge skal den neste treneren få jobbe i fred? 1.5 sesong og ut med han om alt ikke er rosenrødt spillemessig?
Jeg gleder meg til å se hva styret gjør, hvem blir ansatt og hvordan organisere klubben videre. Innlegget til Roar Stokke/Bent S i dagens VG traff midt i blinken!
Jeg kan gjerne komme med mine kandidater i riktig rekkefølge:
- Jostein Grindhaug.
- Dag E Fagermo.
- Tom Nordlie. |
|
Back to top |
|
 |
danielsk Veteran
|
Posted: 19.08.2014 08:47 Post subject: |
|
|
Grindhaug?! |
|
Back to top |
|
 |
ImNotFreddy Senior
|
Posted: 19.08.2014 09:49 Post subject: |
|
|
gurgla wrote: | Øystein:
Jeg snakker om inneværende sesong hvor supportere har uttrykk at laget er godt nok for gull men at EH og PJH er problemet.
Nå har de sterke røstene fått fjernet disse to fra postene sine men poengene uteblir. Hvem skal vi skyte på nå? Hvor lenge skal den neste treneren få jobbe i fred? 1.5 sesong og ut med han om alt ikke er rosenrødt spillemessig?
Jeg gleder meg til å se hva styret gjør, hvem blir ansatt og hvordan organisere klubben videre. Innlegget til Roar Stokke/Bent S i dagens VG traff midt i blinken!
Jeg kan gjerne komme med mine kandidater i riktig rekkefølge:
- Jostein Grindhaug.
- Dag E Fagermo.
- Tom Nordlie. |
Av flere grunner, så går det ikke an å bruke KIs resultater ett par uker etter at han tar over som ett argument. For det første, er det for kort tid til å utrette noe, og for det andre så er ikke KI en god nok trener. Stallen var sterkere i vår enn den var i fjor høst. (Riski og MGP inn, og ingen nevneverdige ut i vintervinduet).
Det er heller ikke mulig å ta en som vil ha Grindhaug som ny hovedtrener seriøst. _________________ "Trua på at alt går an gjør oss god, å i stand te å vinn." |
|
Back to top |
|
 |
NÃ¥erdetnok Veteran
|
Posted: 19.08.2014 10:09 Post subject: |
|
|
danielsk wrote: | Grindhaug?! | Kjenner jeg fryser litt på ryggen nå. |
|
Back to top |
|
 |
Hvit mann som pusher 50 Veteran
|
Posted: 19.08.2014 11:24 Post subject: |
|
|
gurgla wrote: | Jeg kan gjerne komme med mine kandidater i riktig rekkefølge:
- Jostein Grindhaug. |
Dritings en tirsdag formiddag er ikke sunt... _________________ Du och vi, Alfred - du och vi |
|
Back to top |
|
 |
SeG Veteran
|
Posted: 19.08.2014 11:38 Post subject: |
|
|
Grindhaug er en flink fyr og en arti type, men han er ikke RBK-emne, garantert _________________ I have as much authority as the Pope. I just don’t have as many people who believe it.
- George Carlin -
|
Back to top |
|
 |
nastynick Rutinert
|
Posted: 19.08.2014 12:26 Post subject: |
|
|
Dagen er kommet der våre kandidater er Grindhaug og Fagermo.
FY FAN.
Troels Bech. _________________ Ljuskraft...bang booom! Bli arg! |
|
Back to top |
|
 |
Rexalor Veteran
Joined: 25 May 2009 Posts: 1021 Location: Det lille utlandet
|
Posted: 19.08.2014 12:27 Post subject: |
|
|
Jeg lukter troll på lang vei  |
|
Back to top |
|
 |
SeG Veteran
|
Posted: 19.08.2014 12:46 Post subject: |
|
|
Jepp, tar heller et tussetroll fremfor Grindhaug ;P _________________ I have as much authority as the Pope. I just don’t have as many people who believe it.
- George Carlin -
|
Back to top |
|
 |
|