| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Numsk Rutinert

|
Posted: 11.08.2014 20:57 Post subject: |
|
|
Alt i alt kan man si at klubben har fått til et par spennende signeringer i dag vel? _________________ Instagram, YT, FB og Twitter: skauniversal |
|
| Back to top |
|
 |
Knowrud Veteran
|
Posted: 11.08.2014 21:01 Post subject: |
|
|
| Venter vi på en Kenny Cooper kanskje? |
|
| Back to top |
|
 |
xMegafonmannen Veteran

|
Posted: 11.08.2014 21:09 Post subject: |
|
|
Hvor er Messi? _________________ :/ |
|
| Back to top |
|
 |
moomoo Veteran

|
Posted: 11.08.2014 21:14 Post subject: |
|
|
Kåre Ingebrigtsen sier til Nettavisen at Malec blir den siste signeringen for trønderne under dette overgangsvinduet.
http://www.nettavisen.no/...73807.html _________________
| Neeskens wrote: | | Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt |
| Emilie wrote: | | Neeskens, trenger du å låne en tampong? |
|
|
| Back to top |
|
 |
Noah FC Rutinert
|
Posted: 11.08.2014 21:16 Post subject: |
|
|
| shadwell wrote: | | Hvor er Messi? |
Han sitter å kikker på å venter til vinduet nå er stengt for så å komme å si at alle overganger var kjente for han!  _________________ Ja. D va d da. Sei d. |
|
| Back to top |
|
 |
mirar Veteran
|
Posted: 11.08.2014 21:17 Post subject: |
|
|
| Og han nevnte som at noen signeringene var så gode at Hoftun kunne sitte tiår til eller noe. |
|
| Back to top |
|
 |
Harceïde Veteran
|
Posted: 11.08.2014 21:20 Post subject: |
|
|
| Hedon wrote: | | Näsberg? Tror han (heldigvis) er på vei til Sogndal. |
Har hørt veldig mye bra om han.
Men på en annen side, så har jo ikke fått særlig til sjanser i VIF enda. Og de har gitt en del unggutter spilletid. |
|
| Back to top |
|
 |
xMegafonmannen Veteran

|
Posted: 11.08.2014 21:21 Post subject: |
|
|
Men, disse to inn. Når ble jakten på disse påbegynt? Hadde det ikke vært en idè å fiske de frem FØR vi røyk for tyrkerne? _________________ :/ |
|
| Back to top |
|
 |
Brattigol Junior
|
Posted: 11.08.2014 21:22 Post subject: |
|
|
Islendingen ble kontaktet forrige uke ifølge han selv. _________________ Det ska dæm ha, dæm prøvd! |
|
| Back to top |
|
 |
EspN Veteran
|
Posted: 11.08.2014 21:25 Post subject: |
|
|
| Kåre Ingebrigtsen sier til Nettavisen at Malec blir den siste signeringen for trønderne under dette overgangsvinduet. |
|
| Back to top |
|
 |
Knowrud Veteran
|
Posted: 11.08.2014 21:27 Post subject: |
|
|
| Moomoo skrev dette bare noen par poster over her. |
|
| Back to top |
|
 |
larsarus Legende

|
Posted: 11.08.2014 21:45 Post subject: |
|
|
| mirar wrote: | | Og han nevnte som at noen signeringene var så gode at Hoftun kunne sitte tiår til eller noe. |
At det kom en gammel kjenning fikk han i alle fall rett i. Nei, vent... |
|
| Back to top |
|
 |
OrionPax Forumsjef

|
Posted: 11.08.2014 21:49 Post subject: |
|
|
Den gamle kjenningen er til neste sommer igjen.
(Har lagret infoen her) _________________ Rosenborg for alltid - uansett! | Troillprat.no |
|
| Back to top |
|
 |
Iziba Jaja Veteran
|
Posted: 11.08.2014 21:59 Post subject: |
|
|
| shadwell wrote: | | Når ble jakten på disse påbegynt? Hadde det ikke vært en idè å fiske de frem FØR vi røyk for tyrkerne? |
Tenkte det samme selv. Islendingen ble kontaktet forrige uke ifølge han selv. Høres jo helt merkelig ut. Når vi henter spillere siste dagen av vinduet er det gjort en for dårlig jobb. Det i tillegg til at det ikke blir hentet klare forsterkninger tidlig i vinduet før de viktige kampene mot Molde og Karabükspor er for svakt. Chibuike, Gamboa, Nielsen og Berntsen ut. Malec og Eyjólfsson inn. Ser ikke at troppen er styrket etter dette. |
|
| Back to top |
|
 |
Jakob Veteran
|
Posted: 11.08.2014 22:01 Post subject: |
|
|
| OrionPax wrote: | Den gamle kjenningen er til neste sommer igjen.
(Har lagret infoen her) |
Han sa enda tidligere at det skulle skje til denne sommeren. |
|
| Back to top |
|
 |
Jakob Veteran
|
Posted: 11.08.2014 22:03 Post subject: |
|
|
| Iziba Jaja wrote: | | shadwell wrote: | | Når ble jakten på disse påbegynt? Hadde det ikke vært en idè å fiske de frem FØR vi røyk for tyrkerne? |
Tenkte det samme selv. Islendingen ble kontaktet forrige uke ifølge han selv. Høres jo helt merkelig ut. Når vi henter spillere siste dagen av vinduet er det gjort en for dårlig jobb. Det i tillegg til at det ikke blir hentet klare forsterkninger tidlig i vinduet før de viktige kampene mot Molde og Karabükspor er for svakt. Chibuike, Gamboa, Nielsen og Berntsen ut. Malec og Eyjólfsson inn. Ser ikke at troppen er styrket etter dette. |
Ble vel sent pga utskiftning av trener og at Kåre, Stig og Erik hadde møte sammen, angående overganger, tidligst første runde mot Karabukspör. |
|
| Back to top |
|
 |
Sjiraff Veteran
|
Posted: 11.08.2014 22:03 Post subject: |
|
|
Var det ikke snakk om at vi skulle hente midtbane spiller(e) også? Mener å ha lest det. Mulig det bare er ønsketenkning _________________ Never Wake A Sleeping Ninja Cow |
|
| Back to top |
|
 |
kek Proff

|
Posted: 11.08.2014 22:05 Post subject: |
|
|
| Det ble antagelig ikke nødvendig når det ikke ble noe av overgang til Mix. |
|
| Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 11.08.2014 22:09 Post subject: |
|
|
Salgene er en sak, men jeg føler sterkt at kjøpene i dette vinduet ble gjort for å fylle de verste hullene i stallen og samtidig ha mest mulig penger og muligheter for ny SD/manager (hva nå enn modellen blir).
Vi har nå hentet to på papiret spennende spillere som får et halvt til et år på å vise seg frem, og en ny leder får sjansen til å velge om han vil ha de med videre. Vi har også flere spillere på utgående kontrakt. Stallen ser helt ok ut nå med tanke på situasjonen i mine øyne. Det er fornuftig og gi nye sjefer mest mulig frie tøyler og økonomisk handlerom. _________________ Influencer™ |
|
| Back to top |
|
 |
EspN Veteran
|
Posted: 11.08.2014 22:33 Post subject: |
|
|
| Hvor er messi idag da? |
|
| Back to top |
|
 |
Kaize Proff
|
Posted: 11.08.2014 22:44 Post subject: |
|
|
Jeg vil faktisk rette en takk til Messi.
Han har sørget for "rykter" som har skapt høy temperatur og lange diskusjoner, med mange interessante innspill, innimellom at alle var sinna. Dette i et overgangsvindu som for oss stort sett gått med på å si "hadet" til spillere, fremfor å ønske nye velkommen.
Det har virkelig vært festlig og se all den innsats som har blitt lagt ned, og de påfunn som har kommet, for å avsløre Messi som troll eller ikke.
Ellers håper jeg at de signeringene som er gjort gjør at vi kanskje kan klore til oss en medalje i tippeligaen. _________________ Helland som sentral blir for meg å forsøke å fylle et rundt hull med en oval kloss laget av sagspon med syltetøystrikk rundt. Zorac 19.02.21 |
|
| Back to top |
|
 |
Messi Veteran
|
Posted: 11.08.2014 23:29 Post subject: |
|
|
| shadwell wrote: | | Hvor er Messi? | har vært opptatt med jobb og familieselskap. Jeg synes disse to er spennende valg, fine kontraktsløsninger. Men jeg var skeptisk da trenerbyttet kom, om RBK villle forandre plan/kurs i forhold til kjøpsplanene som jeg hadde hørt. Håper disse får tid til å komme i god form, før de må spille. Jeg røper aldri kilden, men jeg er dypt imponert over enkelte menneske sin oversikt over tilgjengelige spillere, da ikke alle har overkåte agenter. |
|
| Back to top |
|
 |
Sputnik Senior

|
Posted: 11.08.2014 23:41 Post subject: |
|
|
Er vel på tide å legge alle kortene på bordet nå Messi ?
Det var morro en liten stund der du bløffet på deg å vite nærmest alle aktuelle overganger, nærmest som om du var elskerinna til EH.
Men som sagt nå når det viser seg at det var 0 hold i alt du påsto er det vel best å se seg i speilet å innrømme: Ja det er en scam, en simpel bløff rett og slett ! _________________ Meeeeeeeget beeedre ! |
|
| Back to top |
|
 |
Attaboy Veteran

|
Posted: 11.08.2014 23:47 Post subject: |
|
|
| Messi wrote: | | shadwell wrote: | | Hvor er Messi? | har vært opptatt med jobb og familieselskap. Jeg synes disse to er spennende valg, fine kontraktsløsninger. Men jeg var skeptisk da trenerbyttet kom, om RBK villle forandre plan/kurs i forhold til kjøpsplanene som jeg hadde hørt. Håper disse får tid til å komme i god form, før de må spille. Jeg røper aldri kilden, men jeg er dypt imponert over enkelte menneske sin oversikt over tilgjengelige spillere, da ikke alle har overkåte agenter. |
| (01.06) Messi wrote: | | Sier bare en ting : Positive rykter fra pålitelige kilder. Kan bare si at det blir et veldig interessant overgangsvindu. Hvis Hoftun lykkes med dette, så kan han sitte så lenge han lever. |
Ord blir dessverre fattige ... _________________ Putte-ventrilokvist. |
|
| Back to top |
|
 |
Messi Veteran
|
Posted: 11.08.2014 23:52 Post subject: |
|
|
| Hvorfor ? Jeg har bare delt informasjon med dere. Ser ingenting galt i det. Synes det er bra at RBK har lyktes der de ønsket. Alle skjønner at jeg ikke kan si navn rett ut, med f.eks Brann i sumpa , så har de nok sprengt banken, hvis de hadde luktet lunta. De rappet Marcus P. rett foran Molde i dag, og de kunne ha gjort det med Malec. |
|
| Back to top |
|
 |
|