| View previous topic :: View next topic |
| Hvem var best mot Stabæk? |
| Daniel Örlund |
|
0% |
[ 0 ] |
| Tobias Mikkelsen |
|
3% |
[ 3 ] |
| Per Verner Rønning |
|
4% |
[ 4 ] |
| Jørgen Skjelvik |
|
5% |
[ 5 ] |
| Micke Dorsin |
|
1% |
[ 1 ] |
| Mike Jensen |
|
7% |
[ 7 ] |
| Ole Selnæs |
|
13% |
[ 12 ] |
| Mikkel Diskerud |
|
6% |
[ 6 ] |
| Daniel Berntsen |
|
11% |
[ 10 ] |
| Riku Riski |
|
45% |
[ 41 ] |
| Morten Gamst Pedersen |
|
1% |
[ 1 ] |
|
| Total Votes : 90 |
|
| Author |
Message |
Mighty Proff

|
Posted: 04.08.2014 11:04 Post subject: |
|
|
| En fotballtrener bør samtidig ha kompetanse nok til å si noe om skadesituasjonen i troppen, mener jeg. |
|
| Back to top |
|
 |
Hedning Legende

|
Posted: 04.08.2014 11:06 Post subject: |
|
|
| Jeg tolket det som om han siktet til at Eggen hadde oversikt over alt selv, mens de nå fordeler oppgavene. Ikke noe "stikk" til Eggen, men samtidig skjønner jeg ikke hvorfor trener ikke skal ha full oversikt over spillernes skadesituasjoner, når den er så prekær som nå. Et produkt av "ikke bruk energi på det du ikke kan gjøre noe med", ser jeg for meg. |
|
| Back to top |
|
 |
Oppmannen Veteran

|
Posted: 04.08.2014 13:27 Post subject: |
|
|
| VG gir 3 til Mikkelsen og Rønning og 4(!) til Gamst. |
|
| Back to top |
|
 |
smogli Proff
|
Posted: 04.08.2014 13:48 Post subject: |
|
|
| Ingen som ennå vet sikkert hvorfor ALH ble benket? Å hvile en keeper i flyt høres helt fjernt og feil ut. |
|
| Back to top |
|
 |
WanAn Proff
|
Posted: 04.08.2014 13:59 Post subject: |
|
|
| Enig der. Uforståelig hvorfor lunna ikke spillte. Når det gjelder stallen vår så er den mildt sagt horribel som andre har vært inne på. Burde da også media begynne å stille spørsmål om. Vært veldig lite fokus på jobben til sportslig ledelse. Nærmest forsvart den såkalte mobbingen av han. Kampen igår var skandale... Nok sagt om den. Vil helst bare glemme den. Nå får en håpe styret ser effekten av 7 års jobbing med spillerlogistikk... |
|
| Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 04.08.2014 14:14 Post subject: |
|
|
| Montana wrote: | | Zorac, når man har en så svak backrekke, sprer det seg en usikkerhet til de andre lagdelene, en usikkerhet som kan føre til feilvalg. Laget som helhet sviktet selvsagt i går, men forsvaret var det punkterte dekket. Kampbildet ville vert et annet om ikke vært eneste lille Stabæk forsøk var livsfarlig, kanskje naturlig når vi stiller tidenes dårligste backfirer som igjen faller på de som styrer spillerlogistikk. |
Kanskje også kampplanen var feil. Med så mye nødløsninger i forsvar burde vi kanskje spilt mer nøkternt, og ikke stått så høyt med forsvaret. Det var dømt til å bli noen løpedueller mellom Rønning og Brustad/Boli slik vi sto med backfireren. _________________ Influencer™ |
|
| Back to top |
|
 |
larsarus Legende

|
Posted: 04.08.2014 14:24 Post subject: |
|
|
| smogli wrote: | | Ingen som ennå vet sikkert hvorfor ALH ble benket? Å hvile en keeper i flyt høres helt fjernt og feil ut. |
Gitt at kamputfallet ville blitt det samme uansett keeper, så var det helt genialt å la Örlund stå i mål denne kampen. Nå har Lunna fortsatt selvtilliten i behold til torsdagens kamp... |
|
| Back to top |
|
 |
1972 Miami Dolphins Legende

|
Posted: 04.08.2014 14:26 Post subject: |
|
|
Merket meg flere ganger at Skjelvik var den av stopperne som førte ball forbi ledd og som sendte pasninger. Syns det var et merkelig valg når resten av forsvaret er totalt blottet for fart og vi møter ligaens raskeste angrepsduo.
Ville vært langt mindre risiko og alltid sørge for at Skjelvik "var ledig" til løpsduellene. Når han mistet ball eller sendte en feilpasning ute av egen sone så ble det livsfarlig med en gang.
Så også noen/flere ganger at Skjelvik støtet mens PVR lå i sikring. Merkelig dumt å la en Skjelvik som knapt kan kalles en forsvarer skulle støte(og bomme) og dermed sette PVR i rene løpsdueller bak seg. |
|
| Back to top |
|
 |
toreinar Veteran
|
Posted: 04.08.2014 14:39 Post subject: |
|
|
Enig Miami.
Dette var nok en taktisk brøler.Kåre er uredd og satser på egne ferdigheter,men med ei forsvarsrekke som hadde passet i RBK2 ble det vel naivt her. _________________ Knallharde treninger utenfor sesong.Full innsats i 90 minutter i ALLE kamper,slakk heller av på noen treninger. |
|
| Back to top |
|
 |
Montana Veteran

|
Posted: 04.08.2014 14:41 Post subject: |
|
|
| Zorac wrote: | | Montana wrote: | | Zorac, når man har en så svak backrekke, sprer det seg en usikkerhet til de andre lagdelene, en usikkerhet som kan føre til feilvalg. Laget som helhet sviktet selvsagt i går, men forsvaret var det punkterte dekket. Kampbildet ville vert et annet om ikke vært eneste lille Stabæk forsøk var livsfarlig, kanskje naturlig når vi stiller tidenes dårligste backfirer som igjen faller på de som styrer spillerlogistikk. |
Kanskje også kampplanen var feil. Med så mye nødløsninger i forsvar burde vi kanskje spilt mer nøkternt, og ikke stått så høyt med forsvaret. Det var dømt til å bli noen løpedueller mellom Rønning og Brustad/Boli slik vi sto med backfireren. |
Ser poenget ditt godt og vet ikke helt hva som er det rette, men vet du hva - i denne mellomsituasjonen vi har kommet til ser jeg heller at vi taper med stygge sifre fordi vi ikke er bedre og tar lærdom enn å ty til kyniske tilnærminger a'la Perry, om vi så må stille rent junior lag.
Eksempler på lærdommer fra i går; det kan være like greit å stille med juniorer som å stille med godt voksne menn. Vi er en middels TL klubb som kan tape mot hvem som helst og må jobbe knallhardt på feltet for å bli bedre. Hoftun må aldri ha noe betydningsfullt ansvar i RBK igjen, etc |
|
| Back to top |
|
 |
hello Veteran
|
Posted: 04.08.2014 15:50 Post subject: |
|
|
| Hedon wrote: | | hello wrote: | | kevinpieter wrote: | | Hva i all verden mente han med det Eggen-stikket? |
Den var ganske åpenbar, synes jeg. Lett å se for seg Eggen mene noe om skada spillere. |
Det er så, men hvorfor svare på den måten? Hva har Eggen med dette å gjøre? Blir for dumt, spør du meg. |
Det er jeg helt enig i. |
|
| Back to top |
|
 |
|