English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Erik Hoftun
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 355, 356, 357 ... 405, 406, 407  Next

Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
sidney
Veteran

PostPosted: 21.07.2014 18:28    Post subject: Reply with quote

Vi ropte og skrek om at de ikke måtte hente noen kamerater fra glansdagene, men en med tallent og pondus - vi endte opp med Brutteren og Hoftun. Heldigvis midlertidig.
Back to top
View user's profile Send private message
Vollrik
Veteran

PostPosted: 21.07.2014 18:46    Post subject: Reply with quote

Jævla brakka må serriøst være Norges mest kameraderiprega sted. Faen og fytti Helvette.. Surprised
nidaros997
Veteran

PostPosted: 21.07.2014 18:48    Post subject: Reply with quote

Jeg ser mange her inne tror at Hoftun som assistent-trener betyr at han ikke er sportslig leder lengre, men det er vel ikke tilfellet?

Det eneste jeg har lest om Hoftuns rolle er at det ikke er avklart om han vil fortsette som sportslig leder.

Hoftun var også assistent sammen med Trond Henriksen våren 2008 mens vi ventet på Hamrèn, og det kan godt være at han tar samme dobbeltrolle nå, frem til det foreligger en ny hovedtrener og denne treneren har valgt sin nye assistent.

Last edited by nidaros997 on 21.07.2014 18:52; edited 1 time in total
Back to top
hello
Veteran

PostPosted: 21.07.2014 18:50    Post subject: Reply with quote

Det er jo klart at han blir vingeklippet så det holder fremover. Kan godt være han har en eller annen formell stilling ennå, men jeg er sikker på at arbeidet for å finne hans etterfølger er i gang.
Back to top
GeirOve
Proff

PostPosted: 21.07.2014 18:51    Post subject: Reply with quote

nidaros997 wrote:
Jeg ser mange her inne tror at Hoftun som assistent-trener betyr at han ikke er sportslig leder lengre, men det er vel ikke tilfellet?

Det eneste jeg har lest om Hoftuns rolle er at det ikke er avklart om han vil fortsette som sportslig leder.

Hoftun var også assistent sammen med Trond Henriksen våren 2008 mens vi ventet på Hamrèn, og det kan godt være at han tar solle dobbeltrolle nå, frem til det foreligger en ny hovedtrener og denne treneren har valgt sin nye assistent.

Nettopp!!
Vi er langt ifra kvitt EH som SL, den dagen Koteng kvitter seg med Hoftun. Da skal jeg også gi mannen cred, men jeg venter med å hylle "oppryddingen"
Back to top
Vollrik
Veteran

PostPosted: 21.07.2014 18:55    Post subject: Reply with quote

nidaros997 wrote:

Ikke veit jeg hva dette merkelige opplegget skal bety. At en hovedtrener skal ha sin egen sjef som assistent er så latterlig at det kunne vært en KLM-sketsj.

Og om det skulle være den befrielsen at Hoftun er på vei ut av SD-stillingen så ser det fortsatt ut som at klubben ville finne en lønnet stilling til han i en rolle som assistent eller noe annet.

Det er helt utrolig å se hvordan brakka har blitt nav for avdanka Rosenborgspillere fremfor et sted som jakter og tiltrekker seg god komptetanse.
MiTo
Senior

PostPosted: 21.07.2014 18:56    Post subject: Reply with quote

Regner med Koteng har en plan bak dette.

Han fjerner Hoftun som sportsdirektør, men beholder han fortsatt i klubben. Dermed slipper de å betale sluttpakke, og Hoftun forblir fornøyd. Rollen som assistenttrener i 4 måneder er så og si uten påvirkning, du bestemmer ikke mye da.

Håper virkelig at rollen som sportsdirektør er skrotet for godt nå.
Back to top
attach
Forumsjef

PostPosted: 21.07.2014 18:56    Post subject: Reply with quote

Punktet her i pressemedlinga kan da umulig tolkes på noen annen måte?

Quote:
Styret innser at det sportslige arbeidet ikke har fungert optimalt og vil fremover jobbe med å definere organisering og funksjoner på sportslig avdeling. Vi er innstilt på å bruke tid på dette.

Ikke har vi hørt et ord fra Hoftun i dag heller, eller har vi det?
Back to top
SeG
Veteran

PostPosted: 21.07.2014 18:58    Post subject: Reply with quote

Vært stille fra den kanten ja. Regner med det kommer på pressekonferansen kl 19.30

Formerly known as STRANDerGUD
Back to top
Knowrud
Veteran

PostPosted: 21.07.2014 19:01    Post subject: Reply with quote

Sitter han ved siden av Bruttern mon tro? Hoftun er jo også en "nysignering". Blir vel flere spørsmål rettet mot Hoftun enn mot vår nye hovedtrener.
Back to top
hello
Veteran

PostPosted: 21.07.2014 19:03    Post subject: Reply with quote

Tipper Hoftun har fått mediafri i hele dag. Han vil ta vekk all oppmerksomhet på pressekonferansen hvis han er tilstede. Ingen kommer til å være interessert i Kåre, men alle vil snakke med Hoftun om hva som har skjedd og hva han tenker.
Back to top
Pillen
Senior

PostPosted: 21.07.2014 19:16    Post subject: Reply with quote

Jeg ville vært positiv til dette OM jeg hadde hatt tillit til Koteng. Når man henter inn Ingebrigtsen, med den påskriften at det er en nødløsning, har jeg ingen tillit til at man har kompetanse til å tenke utenfor boksen på Brakka. Jeg ser lett for meg Ingebrigtsen sitte lenger.

Det er bra å bli "kvitt" Hoftun. Det er også bra å bli kvitt Perry. Men det er ikke en gang tendenser til at man vil endre filosofi. Jeg har liten tro på at sportsdirektøren som eventuell bli ansatt står for så mye annerledes enn det som har vært.

Det man leter etter er en totalendring, i alle ledd i klubben. Hamrén stod for noe litt annerledes, men man var raskt tilbake til sitt vante spor. Jeg har ingen idé hvor Rosenborg vil videre nå. Det gjør meg redd.
Back to top
hello
Veteran

PostPosted: 21.07.2014 19:35    Post subject: Reply with quote

Hoftun ferdig som sportslig leder!
Back to top
SeG
Veteran

PostPosted: 21.07.2014 19:36    Post subject: Reply with quote

Hoftun er fortsatt en slags SD... Det er til å grine av. Kåre er en marionettsfigur, hvem tror de at de lurer?

Back to top
O-Rex
Veteran

PostPosted: 21.07.2014 19:37    Post subject: Reply with quote

Men bare fram til neste styremøte?
HarveyS
Junior

PostPosted: 21.07.2014 19:38    Post subject: Reply with quote

Rosenborg er ikke en fotball klubb lenger, det er et organisasjonskart!
machiavelli
Veteran

PostPosted: 21.07.2014 19:39    Post subject: Reply with quote

StranderGUD wrote:
Hoftun er fortsatt en slags SD... Det er til å grine av. Kåre er en marionettsfigur, hvem tror de at de lurer?

Han er en SD som blir "avlastet" og ikke har innflytelse. Det er bare tittelen han beholder til stillingen er avviklet. Han har ingen reell innflytelse.
Back to top
Kamerat Ola
Veteran

PostPosted: 21.07.2014 19:39    Post subject: Reply with quote

Hoftun mister vel litt og litt av stillingen sin i klubben, til han til slutt er helt ferdig. Det meste tyder på det.
Back to top
hello
Veteran

PostPosted: 21.07.2014 19:40    Post subject: Reply with quote

Han sier selv at han ikke skal være i samme rolle fremover og ser fram til omorganiseringen av klubben og alt han er vil er Rosenborgs beste.
Back to top
Jonas
Veteran

PostPosted: 21.07.2014 19:41    Post subject: Reply with quote

Vi står foran et overgangsvindu og spillerlogistikk med kontrakter osv... hvem skal stå for det nå? Virker som alt blir satt på kortsiktig vent for langsiktige løsninger...
stenex
Rutinert

PostPosted: 21.07.2014 19:42    Post subject: Reply with quote

"Æ E ITJ SÅ OPPTATT AV MAKT, Æ"

Yeah. Right. Mad
Back to top
SeG
Veteran

Han skal ha ansvar for spillerlogistikk. Så da skal han fortsatt styre med det. Hvordan i all verden er det å frata ham den makten? Dette synes jeg bare ser helt håpløst ut. Men vi får se, håper dere har rett

Back to top
Kamerat Ola
Veteran

"Æ e itj så veldig opptatt av makt, æ" kom fra kjeften til Hoftun.
Back to top
attach
Forumsjef

PostPosted: 21.07.2014 19:55    Post subject: Reply with quote

Må si reaksjonene her overrasker meg. Det er da klart og tydelig at Hoftun er ferdig som SL. Det er en gledens dag! Dessuten er det fornuftig å lå han ta seg av det formelle i ukene fremover. Samtidig ble det lagt vekt på at Ingebrigtsen rapporterer til styret og ikke Hoftun...

Last edited by attach on 21.07.2014 19:55; edited 1 time in total
Back to top
Eru
Veteran

PostPosted: 21.07.2014 19:55    Post subject: Reply with quote

Det er jo litt tragikomisk at mannen må stå der og forklare at stillingen hans kanskje faller bort og at han allerede nå fratas arbeidsoppgaver.
Back to top
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 355, 356, 357 ... 405, 406, 407  Next
Page 356 of 407

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb