View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
GeirOve Proff
|
Posted: 21.07.2014 16:10 Post subject: |
|
|
Da er det klart! Fra sikre kilder. Bruttern blir hovedtrener. Det synes jeg er et skikkelig tafatt valg. Jeg vet ikke om Nordlie engang var aktuell, det skulle vært morsomt å visst |
|
Back to top |
|
 |
Eru Veteran
|
Posted: 21.07.2014 16:11 Post subject: |
|
|
Jeg ser ikke dette som et problem. Kåre kommer inn med blanke ark hos spillerne. PJH og Wiggen måtte ut nå og RBK måtte ha en trener på plass. Det er ikke denne ansettelsen som skal snu skuta, men det kan kanskje skape ny giv og entusiasme i gruppa.
Det kan være nok til å berge avansement i Europa og en OK plassering i eliteserien.
Nå kjøper klubben seg tid til å finne en riktig mann for neste år. Så lenge en ikke plutselig gir ham en langtidskontrakt så syns jeg dette er en god ansettelse. |
|
Back to top |
|
 |
SeG Veteran
|
Posted: 21.07.2014 16:11 Post subject: |
|
|
Ja huff, hvordan kunne jeg glemme en slik kjempe?  _________________ I have as much authority as the Pope. I just don’t have as many people who believe it.
- George Carlin -
Formerly known as STRANDerGUD |
|
Back to top |
|
 |
JanneB Veteran
|
Posted: 21.07.2014 16:12 Post subject: |
|
|
Sonata wrote: | JanneB wrote: | Dette passer vår MO perfekt. Minimal erfaring som hovedtrener (Check), tidligere blitt avskjediget grunnet dårlige resultater (Check), har vært "innom" klubben under gullalderen (Check) kommer nord for Dovre (Check) |
3 av 4 stemmer vel på Trond Sollied også? |
Nei. Det stemmer ikke.
Han har seriemesterskap i tre land, cupmester i to og Cl deltakelse i tre. |
|
Back to top |
|
 |
moomoo Veteran

|
Posted: 21.07.2014 16:13 Post subject: |
|
|
kjempe!
Sollied og KÃ¥re som trenere fra neste sesong, endelig smiler livet igjen  _________________
Neeskens wrote: | Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt |
Emilie wrote: | Neeskens, trenger du å låne en tampong? |
|
|
Back to top |
|
 |
SeG Veteran
|
Posted: 21.07.2014 16:14 Post subject: |
|
|
Sollied også? Har du kilder som melder dette?  _________________ I have as much authority as the Pope. I just don’t have as many people who believe it.
- George Carlin -
|
Back to top |
|
 |
RÃ¥nny Legende

|
Posted: 21.07.2014 16:14 Post subject: |
|
|
Vi henter altså assistenten til dette laget:
http://joacimjonsson.blog...fensi.html
" Vikings offensive mønster er fraværende om dagen "
Kjempe bra.
Kampanje for å ansette Perry igjen?
Strandergud: Seriøst, har du fulgt med så lite at du hører på det moomoo sier? Verre enn Messi. _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
Back to top |
|
 |
sveininge Rutinert

|
Posted: 21.07.2014 16:15 Post subject: |
|
|
Så lenge Rosenborg ikke tar en Tørum er det ikke så farlig for meg hvem som tar over nå. |
|
Back to top |
|
 |
hansern Proff
|
Posted: 21.07.2014 16:15 Post subject: |
|
|
Dersom vi skal gå ut fra at de ubekreftede ryktene om Kåre Ingebrigtsen er riktig begynner jeg å lure på et par ting:
1. Hvorfor bytte ut en middelmådighet med en annen middelmådighet. I mine øyne er det ingenting som tilsier at Kåre Ingebrigtsen skal gjøre det bedre enn PJH. Det finne ingen X-factor der, noe f.eks Tom Nordlie har.
2. Hvorfor bruke masse penger på å løse KI, PJH og BW fra kontrakter når den sportslige gevinsten sannsynligvis er null.
3. Er sportslig ledelse redde for sterke trenerskikkelser som tør si ifra og stå opp mot det som besluttes på brakka.
En utrolig svak ansettelse synes jeg, til og med for en midlertidig vikar. Kan ikke se at KI har noe som helst å tilføre. Han har heller ingen meritter som trener som skulle tilsi at han vil ha den nødvendige autoriteten i garderoben.
Konklusjon: ser ut som om ledelsen har gitt opp sesongen 2014 og gjerne vil gi trenerduoen litt ekstra penger med på ferden videre. |
|
Back to top |
|
 |
hello Veteran
|
Posted: 21.07.2014 16:17 Post subject: |
|
|
Perry og Wiggen hadde mista grepet på alt og alle. Spillere nektet å forlenge, vi er antakeligvis helt død i overgangsmarkedet siden ingen spillere vil komme til en klubb hvor det åpenlyst er mistillit til treneren. Trenerteamet hadde havnet på kant med ansatte, media og supportere. De måtte bare bort nå. Hoftun får nok fortsette ut dette overgangsvinduet, så er han ferdig/omplassert også. |
|
Back to top |
|
 |
Sonata Junior
|
Posted: 21.07.2014 16:17 Post subject: |
|
|
JanneB wrote: | Sonata wrote: | JanneB wrote: | Dette passer vår MO perfekt. Minimal erfaring som hovedtrener (Check), tidligere blitt avskjediget grunnet dårlige resultater (Check), har vært "innom" klubben under gullalderen (Check) kommer nord for Dovre (Check) |
3 av 4 stemmer vel på Trond Sollied også? |
Nei. Det stemmer ikke.
Han har seriemesterskap i tre land, cupmester i to og Cl deltakelse i tre. |
Vet ikke helt hva du svarer på her  _________________ supporter i med- og motgang |
|
Back to top |
|
 |
RÃ¥nny Legende

|
Posted: 21.07.2014 16:18 Post subject: |
|
|
hansern:
Det er ikke ubekreftete rykter, det er bekreftet:
http://www.adressa.no/100...448957.snd _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
Back to top |
|
 |
hansern Proff
|
Posted: 21.07.2014 16:20 Post subject: |
|
|
Ronny
Uenig, den artikkelen bekrefter ingenting, men enig i at det tyder på at det blir KI. |
|
Back to top |
|
 |
GeirOve Proff
|
Posted: 21.07.2014 16:21 Post subject: |
|
|
Det er jo bare spørsmål om tid før Kåre presenteres nå...... Så får vi se, om det blir midlertidig eller langtidsløsningen |
|
Back to top |
|
 |
Aristoteles Veteran

|
|
|
Den positive nyheten om at Perry fikk sparken ble dessverre kortvarig da ledelsen skyndte seg å illustrere at den ikke har lært noe som helst. Enig i alle som er uenige i denne midlertidige ansettelsen.
Mangler bare å dra Ola By/Tørum/Mini/Otto Ulseth inn som hovedtrener eller assistent nå så er neste års trenerkabal ferdig lagt. |
|
Back to top |
|
 |
Bananskrue Veteran
|
|
|
Ikke akkurat det jeg hadde håpet på men for å være ærlig kan vi umulig være spesielt kresne for en midlertidig ansettelse slik som dette. Ingen trenere av Rosenborg-kaliber er villig til å komme hit for å trene RBK i 6 måneder for så å stå jobbløs. Det viktigste nå er å få på plass noen slik at prosessen med ny SD og permanent trener kan begynne, mens spillergruppa forhåpentligvis får nytt giv av at det skjer noe på brakka. |
|
Back to top |
|
 |
GeirOve Proff
|
Posted: 21.07.2014 16:25 Post subject: |
|
|
Bananskrue wrote: | . Ingen trenere av Rosenborg-kaliber er villig til å komme hit for å trene RBK i 6 måneder for så å stå jobbløs. . |
Hvordan vet vi dette?
Jobben er ikke engang sirkulert rundt omkring blant agenter. Dette prosessen begynte når de hadde krisemøte med PJH og satte opp tiltaksliste, ifølge Koteng. Også kommer de opp med Kåre Ingebrigtsen. Da lurer jeg på hvor dårlig fantasi det går an å ha.
En trener som feks Ariel Jacobs som fikk sparken i FCK og Valencienne, samt andre trenere på kontinentet som sikkert har noe å bevise kan da vel fort være intresserte. Poenget er at vi ikke vet, og kommer aldri til å vite da det ikke er mulig i noen slags sammenheng å se bort og forbi tidligere RBKere og Trøndelag |
|
Back to top |
|
 |
Danserud Rutinert
|
Posted: 21.07.2014 16:27 Post subject: |
|
|
Hvem som ansettes nå er jeg faktisk glitrende likegyldig til. Hansen måtte ut snarest, noen må forsøke å styre skuta ut året. Denne sesongen blir ingen suksess uansett. |
|
Back to top |
|
 |
Knowrud Veteran
|
|
Back to top |
|
 |
SeG Veteran
|
Posted: 21.07.2014 16:30 Post subject: |
|
|
Ikke nødvendigvis en ulempe. Han skal jo tross alt selge et budskap nå, kan da være elementer å hente fra bilselger-yrket. Men for all del, det er jo ikke det man helst håper en ny trener i RBK har på CVn:P _________________ I have as much authority as the Pope. I just don’t have as many people who believe it.
- George Carlin -
|
Back to top |
|
 |
GeirOve Proff
|
Posted: 21.07.2014 16:30 Post subject: |
|
|
Ja, det er en helt utrolig ansettelse. Hvis man stryker navnet og ser bort ifra at han har spilt for RBK så er det helt fantastisk at en med en slik CV engang skal kunne være assistent i Rosenborg |
|
Back to top |
|
 |
puckno Veteran
|
Posted: 21.07.2014 16:31 Post subject: |
|
|
Hoftun skal være assistenten til Bruttern!
"Ingebrigtsen kommer til Trondheim mandag, og skal etter planen skrive under en prøvekontrakt som gir ham fire måneder til å overbevise som hovedtrener. Med seg som assistent får han sportslig leder Erik Hoftun. Hva som skjer med Hoftuns jobb som sportslig leder er ikke kjent." |
|
Back to top |
|
 |
1972 Miami Dolphins Legende

|
|
Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 21.07.2014 16:33 Post subject: |
|
|
HAHAHA.
Morsomt, gleder meg til å høre mer om dette. |
|
Back to top |
|
 |
SeG Veteran
|
Posted: 21.07.2014 16:34 Post subject: |
|
|
Det der er en vits vel? _________________ I have as much authority as the Pope. I just don’t have as many people who believe it.
- George Carlin -
|
Back to top |
|
 |
|