English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2026
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Rosenborg - Sogndal
Goto page Previous  1, 2, 3 ... , 14, 15, 16  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  

Hvem var best mot Sogndal?
Alexander Lund Hansen
62%
 62%  [ 10 ]
Tobias Mikkelsen
0%
 0%  [ 0 ]
Stefan Strandberg
6%
 6%  [ 1 ]
Tore Reginiussen
6%
 6%  [ 1 ]
Jørgen Skjelvik
0%
 0%  [ 0 ]
Micke Dorsin
0%
 0%  [ 0 ]
Mike Jensen
12%
 12%  [ 2 ]
Ole Selnæs
6%
 6%  [ 1 ]
Mikkel Diskerud
0%
 0%  [ 0 ]
Riku Riski
0%
 0%  [ 0 ]
Morten Gamst Pedersen
0%
 0%  [ 0 ]
Alexander Søderlund
0%
 0%  [ 0 ]
Alexander Sørloth
6%
 6%  [ 1 ]
Total Votes : 16

Author Message
robinla
Veteran

PostPosted: 21.07.2014 00:10    Post subject: Reply with quote

Må si meg enig, foruten Lunna var det egentlig bare Helland jeg la merke til under kampen i dag. Trykket til og prøvde å skape noe, men han er vel også benket til bortekampen mot Sligo. Med den formen laget viste i dag er jeg egentlig ikke redd for hvordan det vil gå i de to neste kampene... de vil gå rett til helvette.
Back to top
View user's profile Send private message
hello
Veteran

PostPosted: 21.07.2014 00:12    Post subject: Reply with quote

Funker hos meg.

Prøv denne linken: http://www.adressa.no/tv/...=1&ull
Back to top
robinla
Veteran

PostPosted: 21.07.2014 00:12    Post subject: Reply with quote

gisp! wrote:
Gauder wrote:
knerten_10 wrote:
Hvor er Video av Ulseth??

Denne?

http://www.adressa.no/100...448813.snd

Er det virkelig bare jeg som får frem "finner ikke video" når man prøver klippet som ligger på den artikkelen?

Videoen fungerer fint her. Prøv annen nettleser?
Back to top
Frankiefourfingers
Veteran

PostPosted: 21.07.2014 00:16    Post subject: Reply with quote

http://www.vg.no/sport/va.../23257773/

VG har nå laget sak av hatmeldingen Rekdal fikk, og er veldig nøye på å bemerke at det var en trønder som sendte meldingen.
Back to top
quentez
Veteran

PostPosted: 21.07.2014 00:25    Post subject: Reply with quote

Ser Adresseavisen i morgendagens avis setter et stort fokus mot hvordan spillet var mot Sogndal. Verken kaptein, trener, sportslig leder eller styreleder er fornøyd med hvordan laget fremsto.
Back to top
Goran
Proff

PostPosted: 21.07.2014 00:26    Post subject: Reply with quote

quentez wrote:
Ser Adresseavisen i morgendagens avis setter et stort fokus mot hvordan spillet var mot Sogndal. Verken kaptein, trener, sportslig leder eller styreleder er fornøyd med hvordan laget fremsto.

Da er det imponerende at alle mener at veien ut av uføret er 'mer av det samme'.
gisp!
Legende

PostPosted: 21.07.2014 00:39    Post subject: Reply with quote

hello wrote:
Funker hos meg.

Prøv denne linken: http://www.adressa.no/tv/...=1&ull

Takker, denne virket.
Per Joar Hansen er virkelig tragisk. RBK kan da ikke være bekjent av at en leder i den rause og folkelige klubben boikotter journalister i Adressa og kun uttaler seg til en kompis?

Omdømmealarm.
NÃ¥ fikses vel dette i en fei, mot Hansens vilje.
EspN
Veteran

PostPosted: 21.07.2014 00:46    Post subject: Reply with quote

Perry er forbanna kjerring..håper du drar deg langt vekk fra klubben vår. Nils arne hadde vært flau over prestasjon som ble vist..vi er flaue..FLAU over det som ble vist idag.

Hvem er det han prøver og lure..Hverken offensivt eller defansivt fungerer det under han..

Må bare ha meg ei ukes pause bort fra og tenke på RBK nå..ellers blir man jo gaaaaaaaal.

Faen at fotball kan bety så mye i ett liv.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
hello
Veteran

PostPosted: 21.07.2014 01:08    Post subject: Reply with quote

Det er ikke ofte man sitter igjen med en trist og frustrert følelse etter at Rosenborg tross alt vinner. Men etter dagen i dag gjør jeg faktisk det.

TV2 som kjører hatkampanje mot Rosenborg i over tjue minutter i beste sendetid. En TRENER for et annet lag får sitte å kaste ut påstander helt ubesvart og gjør alt han kan for sverte klubbens omdømme samtidig som han forherliger seg selv. Hvordan går dette an?

Perry som opptrer på en så pinlig måte jeg knapt har sett maken til. Den kosepraten med Ulseth er jo ikke til å tro. Hva tenker Jørgen Stenseth? Fyren virker dyktig i jobben sin, men det kan ikke være lett når han må holde på med slike.

Selve kampen kommer omtrent i bakleksa, selv om vi vinner mot Sogndal på en høyst middelmådig dag. Jensen filmer og legger seg lett, jeg liker det ikke, men tar meg selv i å gå i forsvarsposisjon siden den moralske fordømmingen blir som vanlig helt ut av proposjoner.

Takke seg til at Kjernen og Kjelsnes står godt på. Det er fortsatt bare å presse på og ikke la seg påvirke av alle de bedreviterne som mener at man skal holde kjeft og aldri være kritisk.

Vi er ikke langt unna et bunnivå som er virkelig illevarslende.
Back to top
SeG
Veteran

PostPosted: 21.07.2014 01:33    Post subject: Reply with quote

Spillemessig er vi på et historisk bunn-nivå. Men som du sier det interjuvet med ulseth er ikke til å tro.. Vet ikke om jeg le eller grine

Formerly known as STRANDerGUD
Back to top
MariusV
Veteran

PostPosted: 21.07.2014 01:34    Post subject: Reply with quote

Nettavisen wrote:
Kampen ble tøff for trønderne, og en straffescoring fra Alexander Søderlund var den eneste scoringen publikum ble servert. Rosenborg levde farlig ved flere anledninger, men Sogndal fikk aldri hull på byllen.

Sogndal fikk en scoring annullert i andre omgang, som sannsynligvis skulle vært godkjent. Samtidig var straffesparket som ble tildelt Mike Jensen av det billige slaget.

Fornøyd Perry
Rosenborg trener Per Joar Hansen var fornøyd med tre poeng etter slitekampen mot Sogndal, på en glovarm kveld i Trondheim.

RBK
Back to top
sveininge
Rutinert

PostPosted: 21.07.2014 01:40    Post subject: Reply with quote

MagT wrote:
Elendig kamp til tross, synes kjernen skal ha ros for sin innsats! Hørtes godt på andre siden av stadion, og skapte et markant trykk og økning i stemningen.

Litt merkelig, egentlig. Jeg synes også det var ganske bra stemning i dag (etter rådende forhold, som PJH ville sagt). Fikk det samme inntrykket når jeg så deler av kampen i opptak på Csports.

Men her ser man (tatt rett før avspark) at det knapt var folk på ØØ:

Må være veldig mange gratispassasjerer som fyller plassene der til vanlig, dessverre. Bra innsats av de som var der, i alle fall.
Back to top
Mustrum Ridcully
Legende

PostPosted: 21.07.2014 05:03    Post subject: Reply with quote

Etter tretti sekunder komipsprat med ullsokken har Per Hansen prestert å nevne "under rådende forhold" ikke mindre enn tre ganger. Er dette den nye opp på hesten?

Vilke forhold er det han sikter til da mon tro?

Fellesferie? Trykk fra supporterne? Været? Ølprisene på mormors?
SeG
Veteran

PostPosted: 21.07.2014 05:26    Post subject: Reply with quote

Mener vel været og kritikken fra omgivelsene. Når det er sagt så har kritikken vært der lenge og noen luringer med sprayboksen burde ikke være noen vekker i så måte. Været er vel gjeldende for begge lag så til syvende og sist er det svada og bambus fra ende til annen som vanlig.

Tydelig at mannen føler trykket for alvor nå. Ikke at det ser ut til å endre hans idiotiske fremferd

Formerly known as STRANDerGUD
Back to top
Lomaxx
Veteran

PostPosted: 21.07.2014 06:48    Post subject: Reply with quote

Hvorfor oppfører egentlig Hansen seg som en 5åring ovenfor han adressa karen egentlig. Har han sagt eller gjort noe mot Hansen som har gjort at hansen føler at det er bedre å bli intervjua av en kar som ikke har hatt en original tanke i hue på snart 60 år?

Ratatosk wrote:

Det hjelper lite å legge seg flat, dersom man ikke evner å reise seg. Da får man heller begynne med svømming!
Back to top
OrionPax
Forumsjef

PostPosted: 21.07.2014 07:34    Post subject: Reply with quote

Det er blitt nevnt at dette kan ha sammenheng med at Adressa annonserte at Perry var ferdig i RBK ifm. krisemøtet tidligere. Jeg vet ikke om det stemmer, men noe var det jo åpenbart.
WT62
Veteran

PostPosted: 21.07.2014 09:10    Post subject: Reply with quote

Vedr hatmelding Rekdal fikk, selvsagt blir det journalistisk vinklet på den måten at det er en trønder (RBK supporter)som sendte denne,men uansett er dette hinsides all folkeskikk og direkte usmakelig. Håper forumet kan være enige i det.
Back to top
machiavelli
Veteran

PostPosted: 21.07.2014 09:14    Post subject: Reply with quote

Hvor er Rekdal når vi snakker klubbkultur og Vålerenga sine casuals som får lov til å komme på kamp.
Back to top
nieuwlaat
Veteran

PostPosted: 21.07.2014 09:16    Post subject: Reply with quote

Hvorfor i all verden sitter dere og ser på disse sendingene på TV2?
Back to top
OrionPax
Forumsjef

PostPosted: 21.07.2014 09:18    Post subject: Reply with quote

Jeg lover, det var siste gang!
JanneB
Veteran

PostPosted: 21.07.2014 09:18    Post subject: Reply with quote

Hva noen skriver til Rekdal på sms har ingenting med verken oss eller klubben å gjøre. Det er så lite interessant at jeg ikke tar stilling til det. Det får være mellom Rekdal og han/hun som sendte tekstmeldingene.

Hvordan i all verden ble det et sympati innslag for Rekdal som nettopp hadde brukt 10 min. på å "åpne et nytt høl på oss"? Da skjønner en fort hvorfor han bare snakker dritt om oss.
Back to top
Escudos
Veteran

PostPosted: 21.07.2014 09:24    Post subject: Reply with quote

WT62 wrote:
Vedr hatmelding Rekdal fikk, selvsagt blir det journalistisk vinklet på den måten at det er en trønder (RBK supporter)som sendte denne,men uansett er dette hinsides all folkeskikk og direkte usmakelig. Håper forumet kan være enige i det.

Tror få om noen er uenig i at meldingen var forkastelig. Håper rette personer tar tak idet. Det jeg reagerer på er at dette blir tatt til inntekt for en spesiell kultur blant Rbk fans og trøndere. Det er en helt meningsløs generalisering som Rekdal og tv2 burde ha skjønt.
Back to top
WT62
Veteran

PostPosted: 21.07.2014 09:28    Post subject: Reply with quote

Rekdal sier som vanlig mye rart om RBK og bør få fortjent pepper for det,men poenget mitt var at det finnes grenser og hvis vedkommende som sender slike meldinger leser forumet så bør han (tviler på at det er hun) få et klart inntrykk av at dette er å gå over streken.

Somlet meg forøvrig til å se Adressa intervjuet med PJH, dette må da være på topp 3 over tidenes merkeligste etter kampen intervjuer på Lerkendal..?
Trodde knapt mine egne ører når Ulseth begynte å stille spørsmål eller hva man kan kalle det..
Back to top
O-Rex
Veteran

PostPosted: 21.07.2014 09:30    Post subject: Reply with quote

Rekdal får hatmeldinger, det gjør veldig mange offentlige personer. Jeg tipper dessverre at også PJH har fått en solid dose. Kjipt. Det er trist at det er slik, men i dagens kommunikasjonsverden er de fleste kjente personer bare et tastetrykk eller åtte unna. I tidligere tider fikk de hatbrev, men det var vel litt mer tiltak å skrive den gang. Slike meldinger bør anmeldes tvert, ikke noe spørsmål om det. Folk bør seriøst skjerpe seg og ikke lire av seg alt hat til andre mennesker via sms.

Det er koblinga her som er ille. Rekdal venter med å gå ut med dette til han først skal omtale RBK som en jukseklubb, for deretter å koble en åpenbart koko supporter sammen med klubbens jukseimage for ytterlig stemple klubben. Jeg mener at ledelsen i RBK fortjener mye av den kritikken de får, men dette hører ingesteds hjemme fra en mediekritisk synspunkt. Føleri og pute-tv. Likevel rettes lite av Rekdals kritikk mot ledelsen. Det er supporterne(som sender hatmeldinger og mener noe) og spillerne (som jukser) som er problemet. Ikke ledelsen med PJH, Hoftun og styret? Han nevner såvidt at styringa spriker litt, men ikke at det er hovedproblemet. PJH og Hoftun gjør ifølge Rekdal og TV2 en god jobb. Mini hiver seg på. Jeg fatter ikke at TV2 kan sende dette. Av mediefaglige grunner. Det er ufattelig svake analyser som ligger til grunn for det de mener i studio. At Davy sitter i studio og mener det han gjør er helt greit, selv med sin Brann-slagside. Jeg har ikke noen problemer med det. Jeg har imidlertid problemer med at de slipper til en annen tippeligatrener som får sitte uimotsagt i studio og lire av seg dritt. Ikke et kritisk spørsmål til Rekdal. Svakt, svakt og atter svakt.
machiavelli
Veteran

PostPosted: 21.07.2014 09:41    Post subject: Reply with quote

WT62 wrote:

Somlet meg forøvrig til å se Adressa intervjuet med PJH, dette må da være på topp 3 over tidenes merkeligste etter kampen intervjuer på Lerkendal..?
Trodde knapt mine egne ører når Ulseth begynte å stille spørsmål eller hva man kan kalle det..

"Hehe, ja du kompis, du vet det har vært litt kritikk for spillestilen"

*største gliset*

"Hehe, ja, ikke sant, alltid noen kritikere der ute"

"Men du dro dette i land og gjør det bra til tross for alt"

"Ja, vanskelige omstendigheter vettu"

"yess, godt jobba"

SÃ¥nn fremstod intervjuet for meg.
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... , 14, 15, 16  Next
Page 15 of 16

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.
ANNONSE
SITATET
© 1999-2026 RBKweb