| View previous topic :: View next topic |
| Hvem var best mot Sogndal? |
| Alexander Lund Hansen |
|
62% |
[ 10 ] |
| Tobias Mikkelsen |
|
0% |
[ 0 ] |
| Stefan Strandberg |
|
6% |
[ 1 ] |
| Tore Reginiussen |
|
6% |
[ 1 ] |
| Jørgen Skjelvik |
|
0% |
[ 0 ] |
| Micke Dorsin |
|
0% |
[ 0 ] |
| Mike Jensen |
|
12% |
[ 2 ] |
| Ole Selnæs |
|
6% |
[ 1 ] |
| Mikkel Diskerud |
|
0% |
[ 0 ] |
| Riku Riski |
|
0% |
[ 0 ] |
| Morten Gamst Pedersen |
|
0% |
[ 0 ] |
| Alexander Søderlund |
|
0% |
[ 0 ] |
| Alexander Sørloth |
|
6% |
[ 1 ] |
|
| Total Votes : 16 |
|
| Author |
Message |
SeG Veteran
|
Posted: 20.07.2014 21:38 Post subject: |
|
|
| moomoo wrote: | Tilbøyelig for å være enig med Reka her nå. Faktisk deilig å høre noen renske seg om hva de synes om RBK på tv. . selv om det var en kjip situasjon og ikke ang Per Erik Hofsen.
Som forventa, bare kjipt vi klarte å vinne, for vi er nå nummer 2!!! på tabellen og det er jo dritbra er det ikke? |
At vi er nr 2 sier ALT om hvor slapt nivået er i norsk fotball for tiden _________________ I have as much authority as the Pope. I just don’t have as many people who believe it.
- George Carlin -
Formerly known as STRANDerGUD |
|
| Back to top |
|
 |
Rallepus Veteran

|
Posted: 20.07.2014 21:41 Post subject: |
|
|
Helsvart oppvisning fra oss. Endringer MÅ skje. At vi har blitt en klubb som må jukse oss til 1-0 hjemme mot Sogndal sier vel det meste om det uføret ledelsen har bragt oss ut i.  |
|
| Back to top |
|
 |
MiTo Senior
|
Posted: 20.07.2014 21:50 Post subject: |
|
|
Elendig kamp til tross, synes kjernen skal ha ros for sin innsats! Hørtes godt på andre siden av stadion, og skapte et markant trykk og økning i stemningen.
Kan garantere at dere motiverer spillerne ekstra. |
|
| Back to top |
|
 |
Iziba Jaja Veteran
|
Posted: 20.07.2014 22:28 Post subject: |
|
|
Nektet å prate med Adresseavisens reporter.
http://www.adressa.no/tv/...style=null
Er det noen i Rosenborg som har lyst til å svare for denne merkelige seansen? |
|
| Back to top |
|
 |
quentez Veteran
|
Posted: 20.07.2014 22:31 Post subject: |
|
|
| Hva er en hverdagskamp? |
|
| Back to top |
|
 |
Hakkespett Veteran

|
Posted: 20.07.2014 22:32 Post subject: |
|
|
Kamper spilt utenom helga? _________________ Selv solen går ned i svarthvitt. |
|
| Back to top |
|
 |
SeG Veteran
|
Posted: 20.07.2014 22:32 Post subject: |
|
|
Ufattelig kleint det der.. Kompisen får stille spørsmål istede _________________ I have as much authority as the Pope. I just don’t have as many people who believe it.
- George Carlin -
Formerly known as STRANDerGUD |
|
| Back to top |
|
 |
Stubbelur Veteran

|
Posted: 20.07.2014 22:34 Post subject: |
|
|
Er det virkelig mulig å høres ut så blottet for intelligens som Otto Ulseth?
At Perry bevisst velger å bli intervjuet av Ulseth, og ingen andre, sier en hel del.
Ser forresten at Tv2 har startet sin svertekampanje av Rosenborg igjen, denne gang med Rekdal i spissen. |
|
| Back to top |
|
 |
hello Veteran
|
Posted: 20.07.2014 22:34 Post subject: |
|
|
| Sjukt at han skal drive å diktere hvem fra adressa som skal få lov til å stille spørsmål. Hele seansen blir jo helt merkelig, med Ulseth som bedriver spørsmål som hadde pesset bedre i et kaffeslabberas. |
|
| Back to top |
|
 |
O-Rex Veteran

Joined: 30 Aug 2005 Posts: 2154 Location: Oslo, 54 mil fra Mekka
|
Posted: 20.07.2014 22:47 Post subject: |
|
|
Hva er det egentlig som skjer i det intervjuet? Kupper Ulseth (og Per Hansen) intervjuet fra Sagbakken? _________________ Her burde det stått noe kult. |
|
| Back to top |
|
 |
MariusV Veteran
|
Posted: 20.07.2014 22:48 Post subject: |
|
|
Jeg satt og tenkte at dette var helt håpløst, all den tid de intervjuer ham i over to minutter.
Men SÅ! bare snur han seg og går når det ikke er Ulseth, hans venn og tidligere kollega, som stille spørsmålene. Det er rett og slett forrykende dårlig og tåpelig oppførsel.
Husker når spillere ikke ville snakke med pressen under Eggen. Da ble det haraballj!
Må si jeg satte ekstrem pris på cmore sitt panel i dag. De stilte han skikkelig til veggs og tvang ham til å svare på spørsmål. I tillegg tok de et oppgjør med "fortiden" og påpekte at dette rett og slett ikke var godt nok, ikke på 90-tallet, og ikke i 2014. Var rett og slett strålende og se en slik nedsabling.
Og som en PS, må jeg si at jeg virkelig elsker Iversen i studio. Like stor der, som på banen etter min mening. |
|
| Back to top |
|
 |
gisp! Legende
|
Posted: 20.07.2014 22:48 Post subject: |
|
|
| 1972 Miami Dolphins wrote: | | Vi står igjen med 3 mann defensivt på offensiv dødball og 0 mann offensivt på defensiv dødball. Det oppsummerer egentlig feigheten til Perry greit. |
Har lagt merke til det samme. Og den feigheten er en bestilling på problemer. I kveld hadde for eksempel Sogndal alle sine spillere godt inne på vår halvdel (omtrent siste 30 meter) når de hadde dødball. Ved brudd gikk allikevel kun "en side" hos oss fremover, og for få til å skape noe farlig.
I tillegg til at vi sto igjen med tre på offensiv dødball, hadde vi mannsmarkering på de nærmeste Sogndalspillerne.
På en corner på slutten hadde vi kun en mann, Dorsin, i motstanders 16-meter. Den svake, men sikkert bastant forsvarte teorien bak, er sikkert en oppfatning av at dette er å ikke ta sjanser. I praksis blir det dog lett det motsatte av den eventuelle intensjonen som skjer.
I stedet for at vi forsøkte å skape noe offensivt, endte den situasjonen i at Sogndal kontret og kunne ha fått utligningen.
Så noe lignende i Sligokampen. Alle lå dyptp å defensiv dødball, blottla returrommet for Sligos spillere og vi hadde ingen å spille klareringer til for å skape noe selv, men det hindret ikke spillerne fra å tilsynelatende spille etter en kampplan der klareringer skulle rett ut til fiendtlig kontrollert sone. Tror det vil gi oss en smell (at Sligo scorer på en slik situasjon) på torsdag når Sligos trenerteam har fått sett mer av svakhetene i vår feige og dårlige kampplan. _________________ "Det er viktig å gå på banen for å være best mulig sjøl. Men det er langt viktigere å gå på banen for å gjøre medspillerne gode." |
|
| Back to top |
|
 |
Escudos Veteran
|
Posted: 20.07.2014 22:58 Post subject: |
|
|
| Gud bedre så hellig Rekdal er. |
|
| Back to top |
|
 |
O-Rex Veteran

|
Posted: 20.07.2014 22:58 Post subject: |
|
|
Jeg blir jævlig kvalm av han. _________________ Her burde det stått noe kult. |
|
| Back to top |
|
 |
Frankiefourfingers Veteran

|
Posted: 20.07.2014 23:00 Post subject: |
|
|
| Fy faen Tv 2, dette er skandale av dere. Her skal det svartmales noe inni granskauen av RBK. Synes dette er forkastelig. |
|
| Back to top |
|
 |
simvik91 Rutinert

|
Posted: 20.07.2014 23:03 Post subject: |
|
|
Den eneste Tv2 ikke slakter i dag er vel Per Joar Hansen og Erik Hoftun. De blir skrytt opp i skyene, faktisk. Kjernen er bad-guys.
Jeg blir provosert. |
|
| Back to top |
|
 |
1972 Miami Dolphins Legende

|
Posted: 20.07.2014 23:05 Post subject: |
|
|
| Ser ikke på den drittkanalen, hva er det egentlig som foregår der? |
|
| Back to top |
|
 |

|
Posted: 20.07.2014 23:07 Post subject: |
|
|
| Blir ekstra kvalm når Reka skal ramse opp den negative filme-trenden i RBK og klarer nevne 3-4 hendelser de siste 6-7 årene. |
|
| Back to top |
|
 |

|
Posted: 20.07.2014 23:09 Post subject: |
|
|
I tillegg skal TV2 gjøre et ekstra nummer av at en en lillestrømspiller ikke gikk i bakken, som en motvekt til slemme Rosenborg.
Helt ufattelig at de får holde på slik som dette. Systematisk svartmaling av RBK. |
|
| Back to top |
|
 |
nilsen09 Junior
|
Posted: 20.07.2014 23:09 Post subject: |
|
|
| NÃ¥ tar det helt av i fotballekstra. Lager et nummer av at Erling Knutson ikke faller.... og diskusjonen fortsetter |
|
| Back to top |
|
 |
O-Rex Veteran

|
Posted: 20.07.2014 23:10 Post subject: |
|
|
Jeg pleier vanligvis ikke å se på de fotballsendingene, men ser i kveld. Rekdal er fantastisk patetisk og påstår mer eller mindre at vi har en juksekultur i klubben og at ledelsen bør ta tak i Jensen. I tillegg driver han å leser opp tekstmeldinger han har fått fra forskrudde mennesker i Trondheim, og tilbyr seg å gi nummeret til avsenderen til Rosenborg så de kan rydde opp. Som om RBK har ansvaret for hva folk i Tronheim sender av sms til Rekdal. Sendinga er helt utrolig, jeg tror ikke mine egne øyne. Sykt sykt sykt. Shame on you TV2. _________________ Her burde det stått noe kult. |
|
| Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 20.07.2014 23:12 Post subject: |
|
|
Meget spesielt at Rekdal leser opp trusselmeldinger fra mobilen på direkten. Sier han har fått fra samme person flere ganger. Denne personen er åpenbart forstyrret og å bruke det som sympatikort er veldig uklokt.
En VIF-supporter her på forumet sa at Rekdal har blitt voksen etter han kom tilbake til VIF, for meg fremstår han som samme bitre, forutinntatte kødden med mindreverdhetskomplekser han alltid har vært.
Edit: måtte bare skru over nå. Rekdal bruker selvfølgelig sjansen på riksdekkende tv til å dra frem episoder fra kampen mellom RBK og VIF, selvfølgelig i ensidig og unyansert propaganda-lys. Jeg forstår hvorfor jeg ser på disse sendingene en gang i skuddåret. _________________ Influencer™
Last edited by Zorac on 20.07.2014 23:18; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |

|
|
|
Dette er helt ufattelig. Verste jeg har sett noen gang av TV2. Et utrolig bunnivå.
Blir rett å slett fysisk kvalm. Nå har de holdt på i 20 minutter med dette! |
|
| Back to top |
|
 |
Hedning Legende

|
|
|
| Frankiefourfingers wrote: |
Helt ufattelig at de får holde på slik som dette. Systematisk svartmaling av RBK. |
Samme som her mao  |
|
| Back to top |
|
 |

|
Posted: 20.07.2014 23:14 Post subject: |
|
|
| Zorac wrote: | Meget spesielt at Rekdal leser opp trusselmeldinger fra mobilen på direkten. Sier han har fått fra samme person flere ganger. Denne personen er åpenbart forstyrret og å bruke det som sympatikort er veldig uklokt.
En VIF-supporter her på forumet sa at Rekdal har blitt voksen etter han kom tilbake til VIF, for meg fremstår han som samme bitre, forutinntatte kødden med mindreverdhetskomplekser han alltid har vært. |
Er helt sykt av TV2 og Rekdal å trekke fram dette som en ekstra negativ ting mot Rosenborg.
Det er så jævlig billig og tabloid "journalistikk". |
|
| Back to top |
|
 |
|