English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2026
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Demonstrasjon 18. juli
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
digre
Proff

PostPosted: 19.07.2014 20:30    Post subject: Reply with quote

Jeg må si at det er skammelig å se hvordan enkelte supportere opptrer i forhold til klubben i vårt hjerte.

Det hører ingen steder hjemme å tagge ned banen eller andre steder i hjemmet vårt. Og det å nærmest rose det og bortforklare det med at "joda, det er kanskje i overkant, men når de ikke hører på oss ellers..." er like ille. Det er heller ikke greit å bruke en slik tone som enkelte bruker overfor andre mennesker som er like opptatt av klubben vår som vi er.

Når energien til store deler av de synlige supporterne blir brukt på negativ messing om spillere, trenere og ledere framfor å dyrke de positive opplevelsene, er det ikke rart at det gjennomgående temaet for klubben vår de seneste årene har vært negativ oppmerksomhet fra alle kanaler - og da gjør vi det vanskeligere å få laget vårt til å prestere slik vi ønsker.
Back to top
View user's profile Send private message
Messi
Veteran

PostPosted: 19.07.2014 20:32    Post subject: Reply with quote

OrionPax wrote:
All respekt til Messi for å stå for egne meninger mot overtallet her inne. Tror ingen er interessert i å få ham til å holde kjeft - det ville vært helt meningsløst.

Men greit, la oss si at styret er hovedproblemet, Messi.

Hvilke kvaliteter har Hoftun som gjør at vi burde kvitte oss med dem (og ev. PJH) og beholde ham?

Hva er det han har som vi ikke kan få hos andre som ikke har den samme fantastisk negative historikken som mange til stadighet har ramset opp?

Jeg vil at ting skjer i følgende rekkefølge : 1. Ny trener . 2. ny klubbledelse . 3. ny sportslig leder.

Så det er ikke det at jeg freder Hoftun, det er viktigere å få fjernet PJH,og etterpå Koteng og Nordhammer. Helst inn med Bratseth som styreleder, med By Rise og Heggem i styret. Se på Bayern Munchen og Barcelona

Så kan man bytte ut Hoftun etterpå, og man kan leve en stund på Dyrhaug/Bratseth.
Back to top
NÃ¥erdetnok
Veteran

PostPosted: 19.07.2014 20:57    Post subject: Reply with quote

Du kan ikke bytte klubbleder og forvente at han skal endre noe m han ikke får innvirke på valget av ny trener.
Back to top
Messi
Veteran

PostPosted: 19.07.2014 21:10    Post subject: Reply with quote

Klubbstyre kan byttes ved årsmøte og ekstra ordinært. Det er lov med benkeforslag fra medlemmer. Men det er 4 tidligere spillere som passer godt, Bratseth,By Rise,Heggem og Roar Strand. Styre er det enkleste å bytte ut, det er bare å få nok mandat bak forslagene.
Back to top
OrionPax
Forumsjef

PostPosted: 19.07.2014 21:34    Post subject: Reply with quote

Messi wrote:
Jeg vil at ting skjer i følgende rekkefølge : 1. Ny trener . 2. ny klubbledelse . 3. ny sportslig leder.

Så det er ikke det at jeg freder Hoftun, det er viktigere å få fjernet PJH,og etterpå Koteng og Nordhammer. Helst inn med Bratseth som styreleder, med By Rise og Heggem i styret. Se på Bayern Munchen og Barcelona

Så kan man bytte ut Hoftun etterpå, og man kan leve en stund på Dyrhaug/Bratseth.

Jeg er forsåvidt ikke helt uenig, selv om jeg er en av de som mener at hvert sekund med Hoftun sender oss nærmere graven. Og det er ikke alle som ønsker seg presten tilbake, selv om han fikk til en del ting så skal man jo huske at det var i de dager hvor NAE var enerådig diktator og fikk det som han ville. Penger + Eggen var nesten alltid lik gjennomføringskraft.

Men la oss slå sammen din og min plan litt og se om vi kan få til noe.

1. Per Joar Hansen får lønn ut året for å gå på dagen og garanti om at ikke organisasjonen snakker dritt om hans evner (neida, jeg skjønner de ikke ville gjort dette uansett, prøver bare å gjøre fantasiscenariet mitt spiselig for klubben økonomisk).

2. Trond Sollied hentes inn til det som kan kalles en slags manager-rolle ut 2014. Dette gjør Sportslig leder-stillingen overflødig, og Hoftun overflyttes til den nylig opprettede avdelingen som har ansvar for renhold på dassen til TS.

3. Nok supportere melder seg inn i klubben til at styret svetter litt og skjønner at de bør prestere for å holde prestisjejobbene sine. Ved neste valg blir Ola By Rise styreleder, noe som endelig knekker viljen til stabeis Hoftun som melder overgang til TotalConsult eller hva de heter nå.

4. (Mindre gjennomtenkt punkt) Bratseth, Sollied, Eggen, Bjørn Hansen, Strand, Skammelsrud, Sørloth, flere helter med udiskutabelt hjerte for klubben får i oppdrag fra et styre med sammenfallende interesser som supporterne å stake ut kursen for klubben videre. Fortsette med TS, eller be investor-gruppa kaste masse penger på Tor Kristian Karlsen (sp?) i en SD/konsulent-rolle osv.

Ja, helt sikkert en urealstisk fleshlight av en fantasi, noe må man drive de mørke tankene vekk med.
OrionPax
Forumsjef

PostPosted: 19.07.2014 21:40    Post subject: Reply with quote

digre wrote:
Jeg må si at det er skammelig å se hvordan enkelte supportere opptrer i forhold til klubben i vårt hjerte.

Det hører ingen steder hjemme å tagge ned banen eller andre steder i hjemmet vårt. Og det å nærmest rose det og bortforklare det med at "joda, det er kanskje i overkant, men når de ikke hører på oss ellers..." er like ille. Det er heller ikke greit å bruke en slik tone som enkelte bruker overfor andre mennesker som er like opptatt av klubben vår som vi er.

Når energien til store deler av de synlige supporterne blir brukt på negativ messing om spillere, trenere og ledere framfor å dyrke de positive opplevelsene, er det ikke rart at det gjennomgående temaet for klubben vår de seneste årene har vært negativ oppmerksomhet fra alle kanaler - og da gjør vi det vanskeligere å få laget vårt til å prestere slik vi ønsker.

Jeg er enig i at tagging og andre former for hærverk på klubbens eiendom og utstyr ikke er bra. For meg er det som å ikke tråkke på klubblogoen i garderoben (merk: usikker på om det er klubblogo mulig å tråkke på i garderoben), og det er ikke klubben som sådan som skal være målet for protestene.

Men kan du med hånda på hjertet se et intervju med Hoftun eller Perry etter en av de MANGE skandale-kampene i år og mene at dette er folk som evner å ta til seg kritikk? Det er veldig lite proporsjonalitet mellom "skjønner at folk er bitre" og "vi har gjort en dårlig jobb"-svarene. De fremstår rett og slett som evneveike i forhold til å forstå hva kritikken går ut på! Selvfølgelig er alle skuffet fordi vi taper fortjent for et irsk hobbylag, men når de gang på gang på gang tror at det er resultatene alene vi er misfornøyd med, da har jeg FULL forståelse for at folk tar desperate virkemidler i bruk for å banke inn i skallen deres at det er DE som er problemet vi vil kvitte oss med!
Danserud
Rutinert

PostPosted: 19.07.2014 21:43    Post subject: Reply with quote

digre wrote:

Når energien til store deler av de synlige supporterne blir brukt på negativ messing om spillere, trenere og ledere framfor å dyrke de positive opplevelsene

Hvilke positive opplevelser?
Back to top
ImNotFreddy
Senior

PostPosted: 19.07.2014 22:13    Post subject: Reply with quote

Messi wrote:

Det å ansette ny trener før en ansetter ny SL, og eventuelt bytter ut hele styret er en forferdelig dårlig ide. SL er den som skal stake ut og holde en stø kurs for sportslig avdeling, dette betyr at han skal ansette trenere og signere spillere.
Back to top
Messi
Veteran

PostPosted: 19.07.2014 23:01    Post subject: Reply with quote

Kursen og systemet som er ønsket ligger i et styre vedtak. Hvorfor bytte den som er vanskeligst å fjerne først?

SÃ¥ til noe som har irritert meg :

Hvis dere kritikerne her på RBKweb + Kjernen har litt tak i dere, så betaler dere medlemskontigenten i RBK, å møter opp på årsmøte, kommer med vetthuge benkeforslag, som er gjennomtenkt på forhånd.

Synes ingenting om det jeg kaller mobbing, når dere tagger navn på personer om at de bør slutte i jobben, eller roper at folk må gå fra jobben sin foran 20 000, så er dette offentlig mobbing, på høyt nivå. Tenker dere aldri på at dere er forbilder for barna, når dere er på kamp?

Hvorfor ikke bruke normale kanaler som et årsmøte er? Redd for å vise ansikt?
Back to top
JanneB
Veteran

PostPosted: 19.07.2014 23:22    Post subject: Reply with quote

Hei Hoftun RBK
Back to top
zaphod81
Forumsjef

PostPosted: 19.07.2014 23:37    Post subject: Reply with quote

Sorry, Messi, men det Hoftun-forsvaret ditt er lett patetisk.

Det er helt åpenbart at du ikke tar til deg motargumentene i det hele tatt - ignorerer direkte spørsmål, blant annet, og bare durer på med dine påstander - og nå trekker du jammen det oppbrukte mobbekortet samtidig som du stråmannsargumenterer. Har jeg tagget ned noe treningsfelt? Nei. Har noen av de du argumenterer mot her inne det? Neppe. Derimot finner du flere RBK-medlemmer blant dem. Jeg for min del føler ingen grunn til å betvile (som mange gjør) at du henger en del på Brakka, som du ofte flotter deg med, for det du skriver høres kvalitativt ut som det samme folk derfra målbærer: klubben alene vet best, og sånne plagsomme "supportere" bør bare oppføre seg som forventet. At den eneste godtatte protestformen mot ledere som så til de grader tar seg til rette i organisasjonen de støtter og/eller er medlem av, er årsmøtet - det er akkurat som forventet fra den kanten.

Til spørsmålet du stiller: det er mest hensiktsmessig å fjerne Hoftun først fordi han 1) utøver mest skade på kort sikt med panisk, planløs og kortsiktig bruk av penger, 2) har utøvd mest skade på lang sikt med kontinuerlig forsømmelse av sine viktigste arbeidsoppgaver, og 3) står som samlingspunktet for den nekrotiske delen av RBK som kun dyrker egeninteresse, posisjon og nettverk.

Med Hoftun ute av den nøkkelrollen han av uforståelige grunner har fått som enehersker på sportslig avdeling vil klubben være helt tvunget til å hente inn annen sportslig kompetanse for å gjennomføre et trenerskifte som nå er 99% uunngåelig. Får han tillit inn i neste runde starter hele bøtteballetten om igjen, med intriger, kommunikasjonssvikt og rolleuklarheter, samtidig som klubben fortsetter å sige som ei dau brunsnegle mot stupet på grunn av Hoftuns elendige håndtering av strategien. Uten Hoftun er Perry dau uansett, og snart vil vi nok også se det uunngåelige Brutus-grepet, der planen er at Perry må gå for at Hoftun skal bli. Det må foregripes, altså må Erik den Inkompetente gå før, eller samtidig som, Komiske Per.

Kan jo gjenta et spørsmål som ble stilt tidligere: hvorfor skal Erik Hoftun være sportslig leder i RBK? Hvilke kvaliteter og meritter har han som tilsier at han, tross alt, er riktig mann når alt annet skal endres? Hvorfor skal man effektivt bygge organisasjonen på nytt rundt Erik Hoftun? Kan dette besvares på en positiv måte, altså uten bruk av doble negativer ("derfor er det ikke sikkert at han ikke er god nok")?
Messi
Veteran

PostPosted: 19.07.2014 23:56    Post subject: Reply with quote

Jeg forsvarer ingen, men å fjerne trener og styre er mye enklere, enn å fjerne en i fast jobb. Treneren har en tidsbegrenset kontrakt, festet med lønn, og styret lever fra årsmøte til årsmøte. Å fjerne Hoftun koster garantert minst 3 årslønner i sluttvederlag.
Back to top
gollumLAD legend
Veteran

PostPosted: 19.07.2014 23:58    Post subject: Reply with quote

100/0 Du har nødt til å være Erik Hoftun eller noen av hans nærmeste. Haha Very Happy
Anti Håkon Jørgensen
ULB
#JeSuisMessi
RÃ¥nny wrote:
JanneB har talt.
Ta dere en bolle og feir sølvet!

Rabona
http://www.rbkweb.no/foru...74#1002174
Back to top
Kamerat Ola
Veteran

PostPosted: 20.07.2014 00:01    Post subject: Reply with quote

Bare husk å gi meg credit for det når det blir offisielt Smile
Back to top
sveininge
Rutinert

PostPosted: 20.07.2014 00:04    Post subject: Reply with quote

Messi wrote:

Hvis dere kritikerne her på RBKweb + Kjernen har litt tak i dere, så betaler dere medlemskontigenten i RBK, å møter opp på årsmøte, kommer med vetthuge benkeforslag, som er gjennomtenkt på forhånd.

Er Sportslig Leder nå funnet så inkompetent at han ikke bare må læres jobben av sine venner og diverse konsulenter, men også av supporterne? Det finnes grenser hvor mye tid man kan bruke på klubben. Vi supportere har ikke ressurser (tid og penger) nok til å gjøre et grundig nok forarbeid til at det er blir mening i det du skriver her. Men det har lederne i Rosenborg. Det er jobben de får betalt for å gjøre - lønn supporterne delvis finansierer.

Quote:
Tenker dere aldri på at dere er forbilder for barna, når dere er på kamp?

Spar deg.

Quote:

Spar d- ... nei, det har jeg allerede sagt.

Hva er for øvrig unormalt med å levere kritikk gjennom saklige tekster på supporterklubbens hjemmeside? Eller i en supporterfanzine? Tror du ikke politikere og andre utsatte stillinger får høre det på kommentatorplass i diverse aviser (til eksempel) når de gjør en bedriten jobb? Når ble det det unormalt at fotballsupportere uttrykker sin klare mening fra tribunen? Humbug.

Jeg ser tøvet ditt, og høyner med "tiltakslisten", "terningkast 6" og "fremgang? æ veit itj".
Back to top
OrionPax
Forumsjef

PostPosted: 20.07.2014 00:14    Post subject: Reply with quote

Dette er vel forøvrig en god anledning til å oppfordre alle som brenner for klubben om å melde seg inn. Forhåpentlig har de fleste økonomi som tillater dette, og selv om man ikke ender opp med å bruke stemmeretten (man kan jo håpe ting løser seg innen den tid), så gir det et annet eierskap - bokstavelig talt - til klubben.

Egentlig håper jeg at klubben får så mange nye medlemmer i sommer/sensommer-sesongen nå at de skjønner at supporterne begynner å få nok, sånn at styret ser at her kan det lønne seg å justere retningen om de ønsker å beholde jobben.

Eller... kan man fra NOE SOM HELST ståsted påstå at det finnes mennesker i verden som vil klubben vel noe mer enn supporterne? Det er jo det vi per definisjon eksisterer for. Klubbens vel er sannsynligvis en av de få tingene vi alle har felles - helt uten ekstern motivasjon, sånn som f.eks. lønna de vi vil til livs hever.
mirar
Veteran

PostPosted: 20.07.2014 00:16    Post subject: Reply with quote

fotball er en underholdningsbransje, så fanatisk er jeg ikke at jeg melder meg inn.
Back to top
gollumLAD legend
Veteran

PostPosted: 20.07.2014 00:24    Post subject: Reply with quote

SwagOla wrote:
Bare husk å gi meg credit for det når det blir offisielt Smile

Mener vi kan dele credseb 70/30 favør meg. Razz Razz
Anti Håkon Jørgensen
ULB
#JeSuisMessi
RÃ¥nny wrote:
JanneB har talt.
Ta dere en bolle og feir sølvet!

Rabona
http://www.rbkweb.no/foru...74#1002174
Back to top
gisp!
Legende

PostPosted: 20.07.2014 00:37    Post subject: Reply with quote

Føler meg ikke truffet av innlegget, men tillater meg å kommentere for å unngå at flere faller ned i det samme hullet av uvitenhet og kunnskapsløs fordømmelse som Messi har falt ned i.
Samtidig vil jeg prøve å vise at det kan gå an å forstå de uthengte supporterne, selv om jeg ikke ville valgt samme fremgangsmåte som de med sprayboks.
Messi wrote:
SÃ¥ til noe som har irritert meg :

Dødfødt. Bedre å sende inn forslagene på forhånd innen forslagsfristen.

Messi wrote:
Kursen og systemet som er ønsket ligger i et styre vedtak.
Neppe. Det er naturlig med årsmøtevedtak for de prinsipielle overordnete linjene samt saker som kan ha stor økonomisk betydning for klubben. Styret styrer med driften på årlig basis innenfor rammene årsmøtets vedtak og klubbens vedtekter mv setter. Dog er det tenkelig at et styre kan få utarbeidet/utredet forslag som går utover egen styreperiode, men det blir eventuelt opp til årsmøtet å vedta, endre eller forkaste slike forslag.

Messi wrote:
Synes ingenting om det jeg kaller mobbing, når dere tagger navn på personer om at de bør slutte i jobben, eller roper at folk må gå fra jobben sin foran 20 000, så er dette offentlig mobbing, på høyt nivå.

Her kommer en vanskelig øvelse: To tanker i samme hodet samtidig.
1. De som fremførte ytringene sine muntlig på tribunene, sa hva de mente om en leder på en arena de hadde betalt for å komme inn på og bli underholdt. Antagelig hadde mange av disse besøkt stadion over tid også, og på den måten opparbeidet seg en slags kvalifisert rett til å ytre seg ikke bare positivt, men også negativt, hvis de vurderte det nødvendig. Tenker vi sier at dette er godt innenfor hva som dekkes av ytringsfriheten og kontakten med supporterne som en raus og folkelig klubb som Rosenborg må akseptere.

2. De som trengte spray for å få frem budskapet sitt vil heller neppe, i et relativt fritt land, kunne dømmes for ytringene som sådan om Hoftun. Tilgrising av andres eiendom er dog en annen sak, men her kan man se på graden av "skade". Man trenger ikke forsvare fremgangsmåten, selv om det kan forsøkes å forstås og forklares hvorfor noen går lenger enn det de fleste føler er innenfor hva man selv eventuelt ville ha gjort.
Her har imidlertid på en måte Rosenborg inngått en avtale med supporterne om å underholde dem. At noen svært få av mange titusener over en periode på 18 måneder kommer tilbake og klager på en slik måte, er kanskje noe man må regne med når kvaliteten på det man leverer er så langt under hva man har lovt bort før supporterne kjøpte billetter/ drakter/ øvrig supporterutstyr og ellers brukte penger og tid rundt det å besøke stadion (reise, mat/drikke, forberedelser) og investerte følelser i prosjektet?

Messi wrote:
Tenker dere aldri på at dere er forbilder for barna, når dere er på kamp?

Svarer for meg selv, og følte meg som nevnt ikke truffet av innlegget fra Messi. Jeg opptrer slik jeg kan godta at mine barn og andre barn som er med meg oppfører seg på en kamp. At de viser følelser er helt greit. Å kaste popcorn (og russekort) på linjedommeren og inn på banen er for eksempel ikke greit. (Ikke det at barna har gjort det, men noen russ gjorde det 16. mai, og da tok vi tak i caset.)
Å bruke normale kanaler er jeg bekvem med. Går på møter så fremt det ikke kolliderer med viktigere gjøremål.

Anbefaler for øvrig alle misfornøyde som er på nippet til å kjøpe spray etc til å betale medlemskontingent i RBK og bli med på å ordne opp i vår kjære klubb. Dog føler jeg at jeg har evne til å forstå at ikke alle synes A4-protest passer for dem. Synes klubben skal ha plass til slike supportere også.
PerO
Veteran

PostPosted: 20.07.2014 10:14    Post subject: Reply with quote

1972 Miami Dolphins wrote:
Bare tullball, Hoftun prøvde, han ble bare utkonkurrert på målstreken. Og det er ikke noe vagt som du "ser ikke bort ifra at han var innblandet i", han har stått å innrømmet involveringen sin, at det ikke var lovlig, at han prøvde på det og at det burde ha ringt en bjelle. eneste grunnen til at han ikke satt tiltalt i denne saken er at selv om han gjorde sitt beste for å være kriminell i klubbens navn så var han for dårlig til å klare det. ble utkonkurrert der også altså.

Synd å innlede et innlegg med bare tullprat, for så å komme med et innlegg fullt av faktafeil.

Skutle vitnet og sa at han besluttet å legge inn budet. Men han visste at det ikke kunne regnskapsføres slik, og regnet med å få Stabæk med på en endring etter at budkampen var over.
Back to top
1972 Miami Dolphins
Legende

PostPosted: 20.07.2014 11:32    Post subject: Reply with quote

Og du står selvsagt fritt til å tro på det hendelsesforløpet, men det gjør ikke jeg. At Skutle tar den smellen tar jeg for gitt er avtalt etter at man har gått gjennom ulike scenarioer når man ble tatt med buksa nede.

At en Skutle på vei ut dørene plutselig skulle tatt seg store ulovlige friheter innenfor et område han aldri jobbet med eller involverte seg i er for meg totalt usannsynlig.

Erik Hoftun:
Quote:
Rosenborg bød etter hvert 5,25 millioner kroner for Andersson og Gunnarsson, og Rosenborg fordelte summene til 1 million kroner for Gunnarsson og 4,25 for Andersson etter forslag fra Stabæk og sportslig leder Inge André Olsen.

Men det angret Hoftun på.

– Fordelingen var ikke riktig med den kontraktssituasjonen Andersson var i, sa Hoftun.

Johan Andersson var på utløpende kontrakt og sto fritt til å signere for andre klubber. Da kunne en gratis overgang ha vært gjennomført 1.1.2012.

– Hvis du kunne fordelt det fritt nå, hva hadde budet vært? spurte aktor Morten Stene.

– Det synes jeg er vanskelig å vurdere. Men vi bydde 2,5 millioner kroner, og vi var villige til å by mer. Det sier vel sitt, sa Hoftun.

Hoftun har beklaget budet og innrømmet «at det burde ha ringt en bjelle» da Stabæk foreslo fordelingen.

At Skutle påtar seg ansvar eller straff som en utgående leder er ikke spesielt overraskende. At en mann som aldri involverte seg i spillerlogistikk før det havnet på styrebordet plutselig skulle løpe rundt i gangene på Lerkendal å plukke spillere, utforme bud og forhandle, det er derimot veldig usannsynlig PerO.
Back to top
NÃ¥erdetnok
Veteran

PostPosted: 20.07.2014 12:40    Post subject: Reply with quote

Messi wrote:
Jeg forsvarer ingen, men å fjerne trener og styre er mye enklere, enn å fjerne en i fast jobb. Treneren har en tidsbegrenset kontrakt, festet med lønn, og styret lever fra årsmøte til årsmøte. Å fjerne Hoftun koster garantert minst 3 årslønner i sluttvederlag.
Og hva har de kostet å ha ham, og å hva vil det koste å la ham fortsette?
Back to top
1960
Rutinert

PostPosted: 20.07.2014 13:18    Post subject: Reply with quote

Her inne på forumet mener jeg bestemt at vi skal slutte å bekymre oss for kostnaden med å fjerne Hoftun.
Han har kostet Rosenborg formiddable beløp igjennom sine feilvalg, vil uansett lønne seg å sparke han umiddelbart- han må for all del ikke få ødelegge framtidig økonomi ved nye feilkjøp.
Back to top
1972 Miami Dolphins
Legende

PostPosted: 20.07.2014 13:23    Post subject: Reply with quote

Helt enig i det 1960 og jeg tror heller ikke det er økonomiske grunner til at Hoftun, Perry og Wiggen fortsatt sitter. Selv om økonomien er anstrengt i klubben så er den ikke elendig, det er ingen problem for klubben å kvitte seg med folk økonomisk sett.

Grunnen til at styret ikke har kvittet seg med Hoftun enda tror jeg er så enkelt at de frem til i år har vært fornøyd med jobben han har gjort. Jeg er selvsagt ikke enig, men jeg tror de har vært fornøyd.

Grunnen til at Perry&Wiggen ikke er borte tror jeg er todelt: For det første så har nok ikke styret peiling på hvem som eventuelt skal erstatte han og har derfor vegring og handlingslammelse. For det andre så forsvarer nok Hoftun og hans "gjeng" i organisasjonen Perry(ihvertfall frem til for få mnd siden, nå er det umulig å forsvare det som skjer på banen).

Men det økonomiske aspektet? Nei det er nok ikke noe problem i det hele tatt. I det store bildet så er det småpenger det er snakk om.
Back to top
Messi
Veteran

PostPosted: 20.07.2014 13:47    Post subject: Reply with quote

Du sier at styret sannsynligvis har vært fornøyd med Hoftun fram til i år, hva er det han har gjort i år, som styret evt. ikke er fornøyd med nå? Kontrakter ? Bille ? Strandberg? nye spillere?
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next
Page 6 of 7

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.
ANNONSE
SITATET
© 1999-2026 RBKweb