| View previous topic :: View next topic |
| Hvem var hjemmelagets beste? |
| Alexander Lund Hansen |
|
15% |
[ 5 ] |
| Tobias Mikkelsen |
|
6% |
[ 2 ] |
| Tore Reginiussen |
|
0% |
[ 0 ] |
| Jørgen Skjelvik |
|
0% |
[ 0 ] |
| Mikael Dorsin |
|
0% |
[ 0 ] |
| Mike Jensen |
|
3% |
[ 1 ] |
| Daniel Berntsen |
|
0% |
[ 0 ] |
| Ole Selnæs |
|
0% |
[ 0 ] |
| Pål André Helland |
|
72% |
[ 24 ] |
| Riku Riski |
|
3% |
[ 1 ] |
| Morten Gamst Pedersen |
|
0% |
[ 0 ] |
| Alexander Søderlund |
|
0% |
[ 0 ] |
|
| Total Votes : 33 |
|
| Author |
Message |
moomoo Veteran

|
Posted: 17.07.2014 22:23 Post subject: |
|
|
Ok. hvor mange er interessert i å møte foran brakka når de har trening i morgen? eller har de fri? _________________
| Neeskens wrote: | | Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt |
| Emilie wrote: | | Neeskens, trenger du å låne en tampong? |
|
|
| Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 17.07.2014 22:28 Post subject: |
|
|
| Attaboy wrote: | | Er ikke du sportslig leder for faen! Spark deg selv og resten av apekattene! Du har tjent nok penger på bekostning av klubben vår! |
Om man skal tenke logisk er den eneste grunnen til at han uttaler seg på den måten, at han selv vet at han er først i køen om noen må gå.
Skal vi tenke realistisk så er det bare en måte å unngå problemstillingen på. Skyve ballen over til noen andre. Stikke hodet i sanden. Det vanlige... |
|
| Back to top |
|
 |
Bakke Junior
|
Posted: 17.07.2014 22:34 Post subject: |
|
|
| moomoo wrote: | | Ok. hvor mange er interessert i å møte foran brakka når de har trening i morgen? eller har de fri? |
18. juli: Fellestrening 11:30
Jeg gidder ikke sitte å se på dette lengre. Jeg er med. |
|
| Back to top |
|
 |
SuperTimCahill Veteran
|
Posted: 17.07.2014 22:35 Post subject: |
|
|
| moomoo wrote: | | Ok. hvor mange er interessert i å møte foran brakka når de har trening i morgen? eller har de fri? |
Er på jobb selv da. Hvis ikke skulle jeg faen meg ha kjørt innover selv. |
|
| Back to top |
|
 |
OrionPax Forumsjef

|
Posted: 17.07.2014 22:35 Post subject: |
|
|
Disse er ikke akkurat nye, men passer vel bra her nå.
https://www.youtube.com/w...PEtVsM9f_U _________________ Rosenborg for alltid - uansett! | Troillprat.no |
|
| Back to top |
|
 |
quentez Veteran
|
Posted: 17.07.2014 22:41 Post subject: |
|
|
| Bakke wrote: | | moomoo wrote: | | Ok. hvor mange er interessert i å møte foran brakka når de har trening i morgen? eller har de fri? |
18. juli: Fellestrening 11:30
Jeg gidder ikke sitte å se på dette lengre. Jeg er med. |
Antar de har restitusjon. Så ser jeg at det er meldt varmt vær til helgen, så det blir nok alternativ trening fram mot kampen mot Sogndal så gutta ikke blir utslitte. |
|
| Back to top |
|
 |
Aristoteles Veteran

|
Posted: 17.07.2014 22:51 Post subject: |
|
|
Jeg har ikke ord for å beskrive min frustrasjon over elendigheten som presteres og ikke minst de patetisk bortforklaringene. Det er jo direkte løgner. Flaut.  |
|
| Back to top |
|
 |
Hakkespett Veteran

|
Posted: 17.07.2014 22:52 Post subject: |
|
|
"Det bliver en god dag, når Perry fucker af" ? _________________ Selv solen går ned i svarthvitt. |
|
| Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 17.07.2014 23:00 Post subject: |
|
|
Jeg har ikke sett kampen eller intervjuer, men utifra det som postes her registrerer jeg at det på erketypisk Perry-vis igjen skyldes på ting vi ikke får gjort noe mer. Som vanlig ser jeg lite til selvkritikk eller ansvar rundt det han faktisk kan påvirke, som kampplan, strategi, banespill, eller taktikk.
For øvrig skal man ikke lenger tilbake enn VIF-kampen for å finne en match hvor vi scoret på vår første sjanse og hadde en kepper som reddet mye og godt og hindret baklengs i første omgang. Dette ble ikke trukket frem som hell eller flaks av vår eminente hovedtrener, og det hindret heller ikke VIF i å gire om og kjøre over oss i andre omgang etter en prat i pausen - med sin hovedtrener.
Perry skal ha for en ting; når presset på ham omsider får ridd av den verste negative stormen fra media og supportere, klarer han å hente frem nok et nivå i elendighet som gir folk sjansen til å finne frem høygafler og fakler igjen. _________________ Influencer™ |
|
| Back to top |
|
 |
Attaboy Veteran

|
Posted: 17.07.2014 23:02 Post subject: |
|
|
RBKweb: - Det ble litt panikk
HAT! Hat er faktisk det jeg kjenner på nå! _________________ Putte-ventrilokvist. |
|
| Back to top |
|
 |
Kamerat Ola Veteran
Joined: 13 Jan 2014 Posts: 7405 Location: South-west coast exile
|
Posted: 17.07.2014 23:05 Post subject: |
|
|
| Du kan si mye om PJH, men at han stadig klarer å overgå seg selv når det kommer til elendighet, der er han overlegen. Helt enig med deg, Zorac. |
|
| Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 17.07.2014 23:06 Post subject: |
|
|
| Det intervjuet er helt absurd, får Komiske Ali-vibber. Komiske Hansen tar kaka med denne skarpe analysen av 0-1: "- Det er en kombinasjon av uflaks for oss og flaks fra deres side." |
|
| Back to top |
|
 |
stenex Rutinert
|
Posted: 17.07.2014 23:10 Post subject: |
|
|
| Han kan jo ikke ha fullverdig kontakt med virkeligheten. |
|
| Back to top |
|
 |
SunsetSalami Legende
|
Posted: 17.07.2014 23:12 Post subject: |
|
|
ALARM!
Savner Konesseur. Kan ikke du komme med noen analyser nå? Dette er så skandale at jeg får vondt. Det intervjuet gjør at jeg blir helt satt ut. Som noen nevnte: mot VIF goalla vi på vår første (og andre?) sjanse etter at de hadde kjørt i starten. Helt utrolig at vi kan tape mot et publag på hjemmebane - som nettopp tapte mot et studentlag? Noe må skje. Skal folk på trening i morra?
ALARM! |
|
| Back to top |
|
 |
Zeno Veteran

|
Posted: 17.07.2014 23:13 Post subject: |
|
|
Gira. |
|
| Back to top |
|
 |
OrionPax Forumsjef

|
|
|
Vurderer å ditche familien for å møte opp på trening. _________________ Rosenborg for alltid - uansett! | Troillprat.no |
|
| Back to top |
|
 |
£irik Proff

|
|
|
Haha, priceless! Kombinasjon av flaks og uflaks, der altså.
"Vi får være rolige, så skal vi klare det."
Ha flaks og vær rolig, så går det veien, skulle vi tro Per Joar Hestnes. |
|
| Back to top |
|
 |
SunsetSalami Legende
|
Posted: 17.07.2014 23:14 Post subject: |
|
|
| Har vært på dette forumet i 12 år nå, og aldri opplevd at folk er mer mentalt på bristepunktet. Folk her inne nærmer seg å klikke fullstendig, og da kan vi se for oss hvordan spillerne har det? Det må jo smelle snart? Hvordan klarer de å holde seg? Har de virkelig ikke opplevd gode trenere i sitt liv? Noen har da hatt NAE? |
|
| Back to top |
|
 |
Bananskrue Veteran
|
Posted: 17.07.2014 23:14 Post subject: |
|
|
| Hadde blitt med på trening om jeg ikke skulle på jobb i morgen. |
|
| Back to top |
|
 |
OrionPax Forumsjef

|
Posted: 17.07.2014 23:16 Post subject: |
|
|
Spillerne kjører kanskje på en slags misforstått lojalitetslinje, etter å ha fått mediekurs der man aldri rettet kritikk mot arbeidsgiver...
Det har ulmet lenge, og det kan da umulig bli noe bedre nå! _________________ Rosenborg for alltid - uansett! | Troillprat.no |
|
| Back to top |
|
 |
Hakkespett Veteran

|
Posted: 17.07.2014 23:38 Post subject: |
|
|
| Zeno wrote: | | moomoo wrote: | | Ok. hvor mange er interessert i å møte foran brakka når de har trening i morgen? eller har de fri? |
Gira. |
Tell meg med. _________________ Selv solen går ned i svarthvitt. |
|
| Back to top |
|
 |
Attaboy Veteran

|
Posted: 17.07.2014 23:44 Post subject: |
|
|
| knerten_10 wrote: | | Har vært på dette forumet i 12 år nå, og aldri opplevd at folk er mer mentalt på bristepunktet. Folk her inne nærmer seg å klikke fullstendig, og da kan vi se for oss hvordan spillerne har det? Det må jo smelle snart? Hvordan klarer de å holde seg? Har de virkelig ikke opplevd gode trenere i sitt liv? Noen har da hatt NAE? |
Synes disse ordene bør vektlegges sterkt! Adressa (!), Nettavisen, VG eller andre: Noen av dere bør kjenne deres bekjennelsestid og gjøre en sak av hva «mannen i gata» og hva spillerne tenker og føler. Nok er nok! _________________ Putte-ventrilokvist. |
|
| Back to top |
|
 |
OrionPax Forumsjef

|
Posted: 17.07.2014 23:52 Post subject: |
|
|
Ok, flere har tenkt til å møte opp til trening 11:30 i morgen.
Hva skal vi gjøre?
Skule? _________________ Rosenborg for alltid - uansett! | Troillprat.no |
|
| Back to top |
|
 |
Harceïde Veteran
|
Posted: 17.07.2014 23:54 Post subject: |
|
|
Angående knerten sin post,
Dorsin må jo virkelig være en av de som sitter inne med mye sinne. Han var med å slå Valencia med både David Villa og David Silva på Mestalla i 2007. Blant annet.
Han har vært i klubben og byen så lenge at han må ha et veldig sterkt forhold til klubben. På tide at han er med å setter ned foten.
Jeg holder ihvertfall ikke ut mer. Boikottet Lerkendal har jeg gjort for lenge siden. Medlemskapet i RBK er historie - for flere måneder siden. |
|
| Back to top |
|
 |
Hakkespett Veteran

|
Posted: 17.07.2014 23:57 Post subject: |
|
|
| OrionPax wrote: | Ok, flere har tenkt til å møte opp til trening 11:30 i morgen.
Hva skal vi gjøre?
Skule? |
Ser dette intiativet semidiskuteres i flere tråder. Skulle man laget egen tråd? _________________ Selv solen går ned i svarthvitt. |
|
| Back to top |
|
 |
|