| View previous topic :: View next topic |
| Hvem var beste bortespiller? |
| Alexander Lund Hansen |
|
55% |
[ 22 ] |
| Tobias Mikkelsen |
|
2% |
[ 1 ] |
| Stefan Strandberg |
|
2% |
[ 1 ] |
| Tore Reginiussen |
|
7% |
[ 3 ] |
| Mikael Dorsin |
|
0% |
[ 0 ] |
| Mike Jensen |
|
2% |
[ 1 ] |
| Ole Selnæs |
|
2% |
[ 1 ] |
| Riku Riski |
|
20% |
[ 8 ] |
| Mikkel Diskerud |
|
0% |
[ 0 ] |
| Morten Gamst Pedersen |
|
0% |
[ 0 ] |
| Alexander Søderlund |
|
7% |
[ 3 ] |
|
| Total Votes : 40 |
|
| Author |
Message |
huffameg Rutinert

|
Posted: 13.07.2014 18:53 Post subject: |
|
|
| hvorfor i all verden tar vi av Riku.. Blir helt oppgitt av at vi gir bort en tomålsledelse...to seriekamper på rad! |
|
| Back to top |
|
 |
JanneB Veteran
|
Posted: 13.07.2014 18:54 Post subject: |
|
|
@Jangusk
NFF bør gå igjennom kampen til linjedommer å vurdere innsatsen. |
|
| Back to top |
|
 |
Iziba Jaja Veteran
|
Posted: 13.07.2014 18:55 Post subject: |
|
|
| Perry slaktet av studio etter kampen. |
|
| Back to top |
|
 |
Frankiefourfingers Veteran

|
|
|
| målsetningen er jo topp 3. Den ser vi ut til å oppnå. Ergo, ingen sparking av Perry. |
|
| Back to top |
|
 |
henrifei Veteran
|
|
|
| Perry fucka til det eneste vi var gode på med mester hjernen sin. |
|
| Back to top |
|
 |
Clasiker Rutinert
|
|
|
2-2 borte mot Enga på denne måten, er noe av det verste som kunne skje:
- Perry er ubeseiret siden 'oppvaskmøtet'
- Vi fortsetter å score mål, men ha dårlig kampledelse og strategi
- Dette i sum gjør at det ikke er snakk om at Perry skal ut 'med disse resultatene'.
- Vi har mista muligheten for gull
- Vi har mista RBK-fotballen og spiller antifotball.
BLÆÆÆÆÆÆ.... Drittsur etter enda en møkkakamp!
Lillestrøm, Start, Haugesund & Vålerenga har gitt oss 10 poeng, men 0 tro på prosjekt Perry. ANTIFOTBALL!
UT! UT! UT! _________________ Norsk fotballs lokomotiv! |
|
| Back to top |
|
 |
quentez Veteran
|
Posted: 13.07.2014 18:56 Post subject: |
|
|
| Liker ikke å si det, men Rekdal sier de riktige tingene. |
|
| Back to top |
|
 |
bigfoot Rutinert

|
Posted: 13.07.2014 18:56 Post subject: |
|
|
| For en trist, trist affære. Vi skaper vel så godt som ingenting hele andreomgangen, og vi kan ikke bare skylde på en gjennomført ræva linjedommer for det. Var i alle fall bra å høre Reginiussen være like oppgitt over nok en bortspilt ledelse som meg. |
|
| Back to top |
|
 |
Vegard2711 Legende

|
Posted: 13.07.2014 18:57 Post subject: |
|
|
| Nå er gullet mest sannsynlig tapt så da er det egentlig bare å tenke neste sesong som bør bety forandringer i trenerapparatet og helst i ledelsen også. 9 p bak Molde med 45 p igjen å spille for, tviler på at det går ann å ta igjen så lenge ikke Molde kollapser på til høsten. Får bare håpe Godset kan ta fra de gullet men ser ikke akkurat sånn ut. |
|
| Back to top |
|
 |
JanneB Veteran
|
Posted: 13.07.2014 18:57 Post subject: |
|
|
| Er vel ikke en kjeft som er fornøyd med 2.omgangen her inne. |
|
| Back to top |
|
 |
Kent Veteran
|
Posted: 13.07.2014 18:58 Post subject: |
|
|
| Slik jeg ser det, er dette nok en elendig spillemessig kamp, hvor vi faktisk igjen er heldige med resultatet sjanser og spill tatt i betraktning. |
|
| Back to top |
|
 |
Sjiraff Veteran
|
Posted: 13.07.2014 19:00 Post subject: |
|
|
linjedommeren var latterlig, 3 feilaktige offside.
Men like latterlig er vi, legger oss bak mot Vif og slipper de til. Dette gjør vi kamp etter kamp. Tore sier alt rett, men hvorfor gjør han ikke noe med det. Savner at noen kjefter litt. _________________ Never Wake A Sleeping Ninja Cow |
|
| Back to top |
|
 |
JanneB Veteran
|
Posted: 13.07.2014 19:03 Post subject: |
|
|
Man blir ikke akkurat glad av å se de situasjonene der i etterkant. Feilaktig mål i mot og snytt for en stor sjanse i mot - det er uansett kjipt da det er avgjørende for seriegullet.
Er uansett nå bare å hente Trond hjem. På en måte lettere å sparke Perry nå, han kan slå seg i brystet med mange skåringer og en god rekke uten tap når han søker ny jobb. |
|
| Back to top |
|
 |
Knowrud Veteran
|
Posted: 13.07.2014 19:05 Post subject: |
|
|
| Blir ikke tredjeplass engang om dette fortsetter. Odd og VIF spiller mye bedre fotball enn oss. Vi har blitt en skygge av det vi var. |
|
| Back to top |
|
 |
Jangusk Veteran
|
Posted: 13.07.2014 19:06 Post subject: |
|
|
Da tar jeg ikke feil med at vi legger oss igjen. Når vår kaptein sier det samme som meg. Dette poengtapet må trenerteamet ta på sin kappe. Han bytter formasjon i stedet for å bytte spiller, og fortsette i den formasjon som hadde lyktes så godt i første omg. At Per Joar skylder på beinflytting i forsvar, i stedet for å jage hele laget opp for å skåre flere mål.
Og tydelig at Ole S ikke er god nok i spille i sammfulle 90 min. Han greier ikke å flytte beina kjapt nok og det bør også legges merke til av de med ansvar. Kjenne det koker inni meg nå, fordi gullet garantert ble mistet i dag. Så aldri Molde lot seg stresse så sykt som vi ble til tider i dag og at Mix kommer inn og driver med disse helsparkene som ikke fører til en dritt gjør dette enda kjipere. Nei og nei for noe elendig møkk. Tenk at det går an å miste kampen så til de grader. Og dette skyldes dette formasjonsbyttetullet. Forbanna nå! |
|
| Back to top |
|
 |
Number10 Veteran
|
Posted: 13.07.2014 19:08 Post subject: |
|
|
ELENDIG coaching!!!
I tillegg til dårlige (linje)dommer avgjørelser. |
|
| Back to top |
|
 |
OrionPax Forumsjef

|
Posted: 13.07.2014 19:08 Post subject: |
|
|
Er på vei dit mange andre er... Å se en RBK-kamp er ikke lenger ukas høydepunkt, det er en litt slitsom plikt. Jubler selvfølgelig når vi scorer, men kjenner igjen den sedvanlige ufortjente ledelsen, og vet at 2-0 er avventende 2-2.
Lurer på hva som går gjennom hodet til Perry for at han skal gidde å fortsette med dette. "Jeg gjorde mitt beste, ballen spratt uheldig og vi fortjente egentlig 3 poeng, så ingenting kunne vært gjort bedre eller annerledes. Tenk positivt, opp på hesten, heia Perry!" etter hver kamp? _________________ Rosenborg for alltid - uansett! | Troillprat.no |
|
| Back to top |
|
 |
JanneB Veteran
|
Posted: 13.07.2014 19:09 Post subject: |
|
|
Alle med ett øye ser at vi legger oss. Men hverken trener eller spillere sier at det var planen. Interessante her er jo hvorfor ingen av dem får til å gjøre det de ønsker.
Perry er ikke god nok, det er greit og intet nytt under solen, det sa jeg i 2012. Men spillerne får ikke slippe fri heller! De klarer hvertfall ikke å følge kamp planen |
|
| Back to top |
|
 |
Hentesveis Veteran

Joined: 24 Aug 2004 Posts: 5628 Location: Kroppen i Oslo, men hjertet i Trondheim
|
Posted: 13.07.2014 19:11 Post subject: |
|
|
Jeg håper vi faller som en sekk med poteter på tabellen. Alvorlig talt, jeg ser på dette som å "ta en for laget". Jeg greier ikke å engasjere meg lenger, og vil bare ha endringer. Merker jeg blir mer sur av det ene poenget enn de to vi tapte.
Kan noen vekke meg når sportslig ledelse og styret er byttet ut?
BLÆH!!!  _________________ Store ord og fett flesk sitt itj fast i halsen... |
|
| Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 13.07.2014 19:16 Post subject: |
|
|
| quentez wrote: | | Liker ikke å si det, men Rekdal sier de riktige tingene. |
Driter seg ut, spør du meg. VIF spiller en helt middels kamp mot et Rosenborg som ikke turte å gjøre en dritt. De fikk grov hjelp fra dommertrioen, og klarte likevel bare uavgjort på hjemmebane. Selv står han og skryter laget opp i skyene og sier at det er den beste kampen deres på lang tid. Hadde Perry sagt noe sånt etter uavgjort på hjemmebane mot et middelmådig lag, hadde jeg blitt fly forbannet. |
|
| Back to top |
|
 |
josinho Veteran
|
Posted: 13.07.2014 19:18 Post subject: |
|
|
For en håpløs gjeng vi har i dagens RBK; ute på banen, på sidelinjen, i adm, i styret.
Vi er avhengig av å bli nr tre i serien for å få E-cup neste år. Det klarer vi ikke. Molde vinner, Godset tar sølv og et annet lag (Odd eller Viking) tar bronsen. Vi får håpe at noen foran oss tar cupen slik at vi som nr 4 kommer med i E-cupen.
Utilgivelig å rote bort seier etter seier på denne vaneaktige måten. FY!!! |
|
| Back to top |
|
 |
SeG Veteran
|
Posted: 13.07.2014 19:20 Post subject: |
|
|
Det er utrolig som andre er inne på her, at man sitter nærmest å venter på at det blir 2-2 når vi leder. Langt ifra det jeg mener RBK har vært og bør være _________________ I have as much authority as the Pope. I just don’t have as many people who believe it.
- George Carlin -
Formerly known as STRANDerGUD |
|
| Back to top |
|
 |
lightning Junior
|
Posted: 13.07.2014 19:35 Post subject: |
|
|
Potensiell gullgruve for de som driver med livebetting:
Når RBK tar ledelsen 2-0 så er det bare å laste inn gård og grunn på at det andre laget scorer det neste målet. Så bankers som det kan få blitt. |
|
| Back to top |
|
 |
henrifei Veteran
|
Posted: 13.07.2014 19:50 Post subject: |
|
|
| idag viste Per Joar til det fulle hvor dårlig trener han er, det eneste som fungerte var Søder-Riski. han evner heller ikke å forklare hvorfor han gjør det han gjør underveis i en kamp. UDUGELIG |
|
| Back to top |
|
 |
hello Veteran
|
Posted: 13.07.2014 20:02 Post subject: |
|
|
| Diskerud rett fra Ullevål til kontraskjæret og intervjuet av utegående reportere på NRK... |
|
| Back to top |
|
 |
|