| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Sløvsekken Veteran

|
Posted: 11.06.2014 22:33 Post subject: |
|
|
| Det er da ingen som krever full sykdomsutredning. Men når han først sendte pressemelding til Adressa i dag, så hadde det jo ikke vært så veldig vanskelig å forklare at han ikke ønsket å spille pga det, og at kommunikasjonen sviktet, som gjorde at Perry fikk sen beskjed. Eller at han har blitt lovet salg, og klubben har sagt nei til et tilbud, om det er det som står på. I stedet kommer han med en masse tåkeprat som nærmest oppmuntrer til ytterligere spekulasjon. |
|
| Back to top |
|
 |
AVR Junior
|
Posted: 12.06.2014 00:04 Post subject: |
|
|
Det jeg reagere på i saken er uprofesjonaliteten til Rosenborg.
At Perry og Koteng ikke klarer å holde kjeft til de får avklart litt mer hva som egentlig foregår.
Spesielt Koteng mener jeg er helt umulig, Virker rett og slett ikke som han tenker før han prater...
Hvis jeg ringer om morgenen på jobb og sier at jeg ikke kommer idag, så regner jeg med at sjefen min ikke springer rett ut på pauserommet og forteller de andre hvor stor idiot jeg er og hvor mye jeg har sviktet de, og hinter til at dette skal bli min siste uke i firmaet...
Hvis det er slik RBK sin personal politikk er så skjønner jeg godt at det stormer i gangen..
Jaja så har kanskje strandberg gjort noe dumt, men ta opp det innen for brakkas fire vegger og ikke begynn med å ta opp det igjennom alle de store avisene i Norge.
Tipper Rosenborg sitter ganske dårlig i det hvis strandberg vil dra inn noen advokater i dette... |
|
| Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 12.06.2014 00:44 Post subject: |
|
|
| Kent wrote: | | Kroken tar parti med ledelsen i klubben på bekostning av "uroelementene" i spillergruppa. |
Dette tyder på totalt feil fokus og manglende evne/vilje til å se det store bildet.
Det er sikkert enkelt å skylde på enkeltspillere og finne eksempler på hvorfor hver enkelt kan avfeies som bortskjemte, kravstore, innbilske, og desilusjonerte, men det begynner å bli et mønster. Når "alle" i gruppa er problematiske uromomenter, må det vurderes om dette er elementer i et langt større problem. En såpass stor misnøye er hverken normal eller sunn i en spillergruppe, og problemet må tas ved rota.
Kroken har gjentatte ganger pekt på spillergruppa og fans, men har i alt for liten grad fokusert på fellesnevneren for problemene; sportlig ledelse. Når 20 spillere og 10.000 fans (for å sette det på spissen) roper varsku, er det som regel en grunn til det. Kroken får gjerne fortsette å være lojal mot ledelsen i klubben, men da ender han opp uten spillere å skrive om, og fans å skrive for. _________________ Influencer™ |
|
| Back to top |
|
 |
Kalle_Løken Junior
Joined: 27 Nov 2013 Posts: 34 Location: Åh, det er nære, Olav!
|
Posted: 12.06.2014 00:51 Post subject: |
|
|
| AVR wrote: | Det jeg reagere på i saken er uprofesjonaliteten til Rosenborg...
|
Helt enig i dette innlegget. Folk gjør ofte dumme ting og det tror jeg alle som jobber eller har jobbet som leder er klar over. Det som skiller gode ledere fra dårlige ledere er imidlertid hvordan de takler slike saker som dette. Jeg forventer også mer modenhet og lederskap fra en person med en som faktisk er denne spillerens overordnede og som har langt mer livserfaring enn en 23-årig fotballspiller. Hvis man forventer at så unge folk hele tiden skal oppføre seg eksemplarisk uten at man setter grenser for dem, vil man nok bli svært skuffet i livet. De færreste er vel særlig modne på den alderen og heller ikke Strandberg. Det må også tas med at grunnen til at dette i det hele tatt blir en sak er jo at ledelsen i klubben faktisk legger ut om det i media.
Når det gjelder hvem som kommer verst ut av det om det kobles inn advokater er jeg derimot ikke sikker. Ser at noen har hevdet at Strandberg har ødelagt ryktet sitt, men det vil han nok først gjøre om han fører denne saken videre. Begge parter er nok mest tjent med at man går hver sin vei og å legge denne saken bak seg.
Det er synd, da jeg liker Strandberg og hans unorske væremåte. Det å tro at man er god og å stille krav til andre er dessverre ikke noe man liker i Norge og særlig ikke i Rosenborg for øyeblikket. Takhøyden er vel omtrent på 1 meter, så Rosenborgs hus kvalifiserer vel ikke en gang som oppholdsrom. Om man skal noen vei i denne klubben bør man nok følge Bjørneboes råd:
Tenk nøye ut hva du bør mene.
Det kan bli dyrt å stå alene.
Følg ingen altfor høye krav.
Men si, hva du har fordel av.
Si alle hva de gjerne hører.
Gå stille gjennom alle dører.
Husk: Ingen mann kan roses nok.
Slik bygger man en venneflokk.
Det at Strandberg ikke går ut med opplysninger om personlige forhold, taler etter min mening sterkt til hans fordel og absolutt ikke i mot ham. Det viser at det tross alt er en person med ryggrad. Det er tross alt viktigere ting enn fotball, og hvis man ikke innser det, kommer man aldri til å bli særlig god i fotball heller. |
|
| Back to top |
|
 |
Oddis Senior
|
Posted: 12.06.2014 07:17 Post subject: |
|
|
Zorac |
|
| Back to top |
|
 |
danielsk Veteran
|
Posted: 12.06.2014 17:42 Post subject: |
|
|
Skjelvik i intervju på CMore sier at han mente det hørtes ut som grunnene til Strandberg var gode nok til å ikke spille kamp, uten at han sier noe om hva de var.
Hoftun sier at de fikk ny informasjon i etterkant slik at bildet ble litt annerledes, og at de gikk for hardt ut med en gang. Hoftun tar selvkritikk på at han har vært for dårlig på å gi informasjon til Strandberg og mener at situasjonen kanskje kunne vært unngått dersom han hadde gjort det bedre selv.
Iversen sier at Rosenborg håndterte saken helt feil. De skyter først og spør etterpå. Perry orker ikke å kommentere dette utsagnet. |
|
| Back to top |
|
 |
Number10 Veteran
|
Posted: 12.06.2014 17:48 Post subject: |
|
|
RBK har tydligvis IGJEN bæsja på leggen!!!
Den gjengen på brakka må gå å se seg selv i speilet og spør seg selv hva det er se driver med.
Det er bare rot rot og rot!
Elendige spillerkjøp, elendig trener, kommunikasjonen er helt på trynet!
Det har i tillegg vært sinnsykt mye mediastyr spesielt i år. Hva mer?
I Molde går det såppass bra at de sender ut riders til motstanderlagene på bortekampene!!!! |
|
| Back to top |
|
 |
quentez Veteran
|
Posted: 12.06.2014 18:03 Post subject: |
|
|
Som ventet utvikler dette seg i en retning hvor syndebukkene som står igjen er Koteng, Perry og Hoftun. Fy faen, så lei jeg er denne møkkagjengen nå.
At Perry ikke orker å kommentere Iversens (helt korrekte) mening illustrerer bare hvilken selvgod, arrogant og provoserende figur han er. Og atpåtil er han med all sannsynlighet en av de minst kompetente trenerne på toppnivå i Norge. |
|
| Back to top |
|
 |
Krokodil Dundee Veteran
|
Posted: 12.06.2014 18:23 Post subject: |
|
|
| Sa Skjelvik det? PÃ¥ tribunen med mystisk skade etter VM pausen han da... |
|
| Back to top |
|
 |
ode Veteran
Joined: 07 Sep 2002 Posts: 2285 Location: Bæste byen i lainne
|
Posted: 12.06.2014 18:26 Post subject: |
|
|
Her står det ord mot ord.
Sikre kilder i klubben hevder i dag hardnakket at de ikke hadde fått noen antydning på fredag av Stefan om at han ikke var mentalt klar for å spille kamp på mandag. Videre hevder de at de ikke hørte om forfallet før 2 timer før kampstart og da var ikke sykdom i familien nevnt med et ord av Strandberg, kun uenigheten med Hoftun vedr klubbskifte, som han sa var årsaken til at han nektet å spille. Det med sykdom i familien kom etterpå, hevder kilden.
Så noen lyver åpenbart her. _________________ Visjon: "Begeistrer Europa med artig og angrepsvillig fotball" |
|
| Back to top |
|
 |
Messi Veteran
|
Posted: 12.06.2014 20:16 Post subject: |
|
|
Jupp. Har hørt det samme Ode.
Det var Streik. Har også hørt klubb. Men hvem vil ha en slik sutrekop. Strandberg er en manipulerende kjerring. Trondheim er ikke stor nok, og Rosenborg holder for lav nivå for Strandberg, da han var på All-star i U21-EM i fjor. Men mye har skjedd på det lille året... |
|
| Back to top |
|
 |
konrad4ever Veteran

|
Posted: 12.06.2014 20:18 Post subject: |
|
|
| Iversen hadde skarp kritikk til Rbk i studio før kampen, med Perry ved sin side. Gikk på det flere har skrevet her inne før, at man skyver spillerene forran seg i vanskelige saker |
|
| Back to top |
|
 |
angvik Rutinert

|
|
| Back to top |
|
 |
konrad4ever Veteran

|
Posted: 13.06.2014 20:15 Post subject: |
|
|
Forhandler med klubb nå?
@IssaAlmusawi: Stefan Strandberg var innom butikken... Resten av RBK laget reist hjem så har han blitt igjen... Hmmm lurer på hvorfor, neppe bare shopping |
|
| Back to top |
|
 |
Forumsjef Veteran
|
Posted: 13.06.2014 20:18 Post subject: |
|
|
| Han er jo fra området, så det er ikke så merkelig (antar de har en liten ferie). |
|
| Back to top |
|
 |
konrad4ever Veteran

|
Posted: 13.06.2014 20:25 Post subject: |
|
|
| Det forklarer jo den tweeten👍 |
|
| Back to top |
|
 |
möllenbergs Senior

|
Posted: 24.06.2014 12:37 Post subject: |
|
|
Strandberg tilbake i varmen?
http://www.tv2.no/a/5739864
Hva behager? _________________ It's hope in a hanging snore |
|
| Back to top |
|
 |
RoSolum Proff
|
|
| Back to top |
|
 |
danielsk Veteran
|
Posted: 24.06.2014 12:48 Post subject: |
|
|
| Da klarte faktisk sportslig ledelse å framstille seg selv som enda større klovner i denne saken. Gratulerer. |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 24.06.2014 12:48 Post subject: |
|
|
| Dette tyder vel på at klubben har noe å ta selvkritikk på her. |
|
| Back to top |
|
 |
BBQsaus Rutinert

|
Posted: 24.06.2014 12:50 Post subject: |
|
|
| Ingenting i denne klubben overrasker meg lenger |
|
| Back to top |
|
 |
Konesseur Veteran
|
Posted: 24.06.2014 12:51 Post subject: |
|
|
| Aktverdig å rydde opp og komme til riktig konklusjon. Nå tar det kun en knapp måned å komme dit. Tidligere kom man aldri helt dit. |
|
| Back to top |
|
 |
simvik91 Rutinert

|
Posted: 24.06.2014 12:54 Post subject: |
|
|
| attach wrote: | | Dette tyder vel på at klubben har noe å ta selvkritikk på her. |
Kan også skyldes:
- sportslige hensyn (god stopper, noe vi ikke har flust av)
- økonomiske hensyn (forsøk på å øke markedsverdien hans) |
|
| Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 24.06.2014 13:06 Post subject: |
|
|
 |
|