View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
2mas Sjef

|
Posted: 10.07.2013 15:55 Post subject: |
|
|
Mer riktig at Storevik som hospitant er der, enn Togstad.
Men opplegget er vel rett og slett at alle som har vært på benken i løpet av sesongen, for tida havner på lista til rbk.no? |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 18.01.2014 23:54 Post subject: |
|
|
Som antatt, men Storevik blir i alle fall med på treningsleir for første gang:
- Både Storevik og Sørmo trener 2-3 ganger med A-laget i uka. Det er samme ordning som Sørloth hadde i fjor vår, forteller Hoftun.
Les mer: Storevik med på sydenturene
Skal vel godt gjøres at han får spilletid i vinter. Men forhåpentligvis får han spille en del 2. divisjon også i år. Perry virker i alle fall veldig bestemt på å ha alle A-stallsspillerne på trening i tøffe kampperioder, noe som betyr at RBK2 med greie seg med juniorspillere. |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 18.02.2014 20:54 Post subject: |
|
|
Reddet meg gjennom ikke å bruke "første treningsleir" i den nevnte artikkelen på forsida:
Hukommelsen sviktet og jeg leste heller ikke denne tråden godt nok, fordi Storevik vitterlig var med til Copa del Sol allerede i 2012. |
|
Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 22.06.2014 12:41 Post subject: |
|
|
Hvordan er utviklingen til Storevik? |
|
Back to top |
|
 |
Messi Veteran
|
Posted: 22.06.2014 13:35 Post subject: |
|
|
Han er fortsatt på sitt aldersmessige U-landslag. Han er fortiden nr 4, etter Lund hansen, Ørlund,Storhaug.
Han er vel i en slik alder at han bør spille høyere fotball en 2.div, selv om treningene til Rosenborg er på et høyere nivå en 2.div. Ideelt sett burde han leies ut til 1.div klubb. |
|
Back to top |
|
 |
ode Veteran
Joined: 07 Sep 2002 Posts: 2285 Location: Bæste byen i lainne
|
Posted: 22.06.2014 13:39 Post subject: |
|
|
Han hadde noen fantastiske reaksjonsredninger i kampen mot Brumunddal og for meg så han 'god nok' ut for å være andrevalg på A-laget hvis Ørlund drar i sommer. Men det er jo litt lite å bedømme han fra kun en kamp. Har ikke sett han så mye i aksjon. _________________ Visjon: "Begeistrer Europa med artig og angrepsvillig fotball" |
|
Back to top |
|
 |
TomH Veteran
|
Posted: 22.06.2014 14:02 Post subject: |
|
|
Ønsker Storevik å fortsette i RBK? _________________ Takk. |
|
Back to top |
|
 |
Vegard2711 Legende

|
Posted: 22.06.2014 14:22 Post subject: |
|
|
Synes Storevik har sett bra ut de gangene jeg har sett han, bør kunne bli en god keeper. Men nå trenger jo keepere vanligvis litt lenger tid før de slår gjennom enn det utespillere gjør så spørsmålet er hvor lenge han vil vente og om RBK fortsatt har tro på han. Må nok gjøre noe ala det Viking gjorde med Østbø, låne han ut ut et par sesonger til 1 div lag før han muligens blir god nok til å stå i mål for RBK.
Hoftun & co hentet jo Stubhaug fordi de mente Storevik var for urutinert, så da får de kanskje gjøre noe med det da og låne han ut til en 1 div klubb som trenger en keeper (hvis det er noen). Han er jo ett av de største keepertalentene i Norge sammen med den jevngamle keeperen til Haugsund som har fått stått noen kamper i TL så vil tro noen kan ha nytte av han i 1 div.
Likte ikke helt at de hentet Stubhaug, Storevik har ikke noe rutine fra TL nivå men han er jo i sin 3 sesong i 2 div og har ikke blitt 18 år enda, før det så stod han litt i mål for Florø som 15 åring i 3 div og også vært med i Nextgen Series fra han var 15 år gammel og på aldersbestemte landslag. Men kan jo være Perry som styrer det, han virker ikke akkurat så ivrig på å bruke unggutter. |
|
Back to top |
|
 |
1972 Miami Dolphins Legende

|
Posted: 22.06.2014 14:40 Post subject: |
|
|
Quote: | Hoftun & co hentet jo Stubhaug fordi de mente Storevik var for urutinert |
OffTopic, men dette er noe av det som irriterer meg mest med Hoftun. Fra sommeren 2013 visste man at Høiland skulle dra og at Gamboa var eneste høyreback. Fra 11.09.2013 så visste vi at Costa Rica skulle til VM og at RBK dermed ville være høyreback-løse i opptil 30% av sesongen.
Over 6,5 mnd senere så går vi inn i første serierunde uten filla peling på hvem som skal være høyreback i 1/3 av sesongen, og nå er vinduet stengt.
Allikevel så anses det som viktig å anskaffe en keeper-backup som skal være tilkallingsvakt til å sitte på benken gjennom sesongen, istedenfor å la et av de største keepertalentene klubben har hatt på lang tid sitte på benken. Det er det altså viktig å bruke ressurser på!
Og hvilket signal sender det egentlig til Storevik? Du er ikke god nok til å sitte på benken og ikke spille?
Spillerlogistikk på et nivå som hadde passet inn i en fotballversjon av The Office. Faen! |
|
Back to top |
|
 |
Messi Veteran
|
Posted: 22.06.2014 15:15 Post subject: |
|
|
De hentet vel Storhaug fordi Storevik's u-landslag kolliderte for mye med A-kamper. Sånn sett er det legitimt å hente Storhaug.
Forsåvidt er jeg ikke tvil om det er mindre utviklende å sitte på benk, enn å å spille U-landslagskamper.
Føler meg rimelig trygg på at Storevik holder nivået til Barli, da han satt på benk.
På den andre side spilte Ola By Rise fra han var 16 år...
Blir ikke overasket om det skjer logistikkforandringer blant keepere i sommervinduet. |
|
Back to top |
|
 |
Vegard2711 Legende

|
Posted: 22.06.2014 17:01 Post subject: |
|
|
Stubahug ble hentet litt pga landskamper ja men nå har de hentet inn Stubhaug ved et par anledninger når Storevik ikke har vært på landslagssamling, var vel bare nå for noen uker siden at det var tilfelle foran cupkampen mot Ranheim.
Jeg tror det ikke skjer noe på keeperfronten i sommer, da er det i så fall Örlund ut mtp at han bare har kontrakt ut året. Storevik er jo Jr neste år også og forsvinner neppe, det gjør nok ikke Lunna heller mens Stubhaug avtale med RBK varer hele sesongen. |
|
Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
|
Back to top |
|
 |
Vegard2711 Legende

|
Posted: 22.06.2014 18:28 Post subject: |
|
|
Ja, som jeg sa så var Storevik uaktuell da. Men de har hatt Stubhaug med før når Storevik har vært tilgjengelig også.
Kanskje han kan gå på lån til Florø neste år om de rykker opp til 1 div Ser de leder 2 div avdelingen sin nå, men det skal sies at det er veldig jevnt der. |
|
Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 22.06.2014 19:05 Post subject: |
|
|
Vegard2711 wrote: | Ja, som jeg sa så var Storevik uaktuell da. |
OK, litt vanskelig å se at det er det du mener her, men greit nok.
Vegard2711 wrote: | nå har de hentet inn Stubhaug ved et par anledninger når Storevik ikke har vært på landslagssamling, var vel bare nå for noen uker siden at det var tilfelle foran cupkampen mot Ranheim. |
|
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 22.06.2014 19:06 Post subject: |
|
|
Det skjer nok ikke noe med Örlund i sommer, nei. Men blir spennende å se om RBK velger å satse på Storevik som ny andrekeeper i 2015. |
|
Back to top |
|
 |
Willoch Veteran
|
Posted: 24.06.2014 08:31 Post subject: |
|
|
Ola Opheim som var ønsket av rbk før man hentet Storevik er utlånt til Nardo. _________________ Willoch |
|
Back to top |
|
 |
Sméagol Junior

|
Posted: 15.09.2014 19:23 Post subject: |
|
|
Meget god kamp for RBK2 i dag. Håper han fortsetter utviklingen. I mine øyne er han muligens det største keepertalentet i Europa. |
|
Back to top |
|
 |
oddarild Proff
|
Posted: 15.09.2014 22:18 Post subject: |
|
|
Meget interessant, men har du kvalifiserte øyne til å komme med en sånn påstand? Det hadde jo vært fantastisk om han er førstekeeper- materiale i klubben etterhvert.. Jeg regner jo med at det er håp i klubben om at han har et sånt potensiale, ellers hadde de vel ikke brukt ressurser på å utvikle ham, men det er store ord du kommer med. Er det noe hold i det? Jeg elsker når vi har spennende unggutter som ikke kun er midtbanespillere.. |
|
Back to top |
|
 |
Hentesveis Veteran

Joined: 24 Aug 2004 Posts: 5628 Location: Kroppen i Oslo, men hjertet i Trondheim
|
Posted: 15.09.2014 22:20 Post subject: |
|
|
Søk opp de 10 innleggene som Sméagol har skrevet her inne. Gjør en vurdering. _________________ Store ord og fett flesk sitt itj fast i halsen... |
|
Back to top |
|
 |
oddarild Proff
|
Posted: 15.09.2014 22:27 Post subject: |
|
|
Hehe, Jeg leste faktisk nettopp innleggene hans om Sørloth Jr. og ble vel litt mindre entusiastisk ganske kjapt... |
|
Back to top |
|
 |
gollumLAD legend Veteran

|
Posted: 30.11.2014 05:25 Post subject: |
|
|
Storevik har blitt terminert kontrakten med beskjed om at han ikke ville blitt satset på og at han dermed ikke er ønsket videre. Florøværingen som i løpet av de siste årene har blitt trønder med både holdning og dialekt er selvfølgelig ekstremt skuffet over dette, men sier samtidig også at hans største mål og drøm er å ende opp som førstekeeper for RBK. _________________ "Ikke ta den."
RBKweb Banter Crew
Party Læven Crew(PLC)
Anti Håkon Jørgensen
ULB
#JeSuisMessi
RÃ¥nny wrote: | JanneB har talt.
Ta dere en bolle og feir sølvet! |
Rabona
http://www.rbkweb.no/foru...74#1002174 |
|
Back to top |
|
 |
gollumLAD legend Veteran

|
Posted: 30.11.2014 05:28 Post subject: |
|
|
Skrev veldig artikkelbasert nå, men alt som står der er sant. Imo ekstremt synd at vi lar stortalenter som dette gå. Når Andre Hansen enten blir for dårlig eller for god er jeg overbevist om at Storevik ville vært den rette. Gråtkvalt forsvinner en unggutt og vi står igjen med svake Daniel Hagen som tredjekeeper. _________________ "Ikke ta den."
RBKweb Banter Crew
Party Læven Crew(PLC)
Anti Håkon Jørgensen
ULB
#JeSuisMessi
RÃ¥nny wrote: | JanneB har talt.
Ta dere en bolle og feir sølvet! |
Rabona
http://www.rbkweb.no/foru...74#1002174 |
|
Back to top |
|
 |
thomas_katt Rutinert
|
Posted: 30.11.2014 06:02 Post subject: |
|
|
Tror nok dessverre at dette er den beste løsningen for å sikre Storeviks utvikling. Han er for god for å spille 3.-divisjon. Det er bedre at han får spille på et høyere nivå, så får vi heller hente han hjem når tiden er riktig _________________ ÅTTIÅTTE FÆMTIFÆM PÅ TAVLAAA!!! ÅTTIÅTTE FÆMTI FÆM PÅ TAVLA! FRODE JOHNSEN HAR SKÅRA 3!!!
Det er alt for mange i norsk fotball som tenker langsiktig. Prøv å bli god nå (Nils Arne Eggen)
@thomas_katt på twitter |
|
Back to top |
|
 |
25 Proff
|
Posted: 30.11.2014 10:09 Post subject: |
|
|
For Storeviks del kan det vel neppe være noen tvil om at et opphold i en annen klubb er den beste løsningen nå som kamparenaen i 2. divisjon har forsvunnet. Litt overraskende dersom Rosenborg velger å terminere kontrakten og la han gå til en annen klubb permanent, men det kan jo kanskje tyde på at noen på Brakka ikke har så voldsomt med tiltro til gutten. |
|
Back to top |
|
 |
Brego Veteran
|
Posted: 30.11.2014 12:36 Post subject: |
|
|
gollumLAD legend wrote: | Storevik har blitt terminert kontrakten med beskjed om at han ikke ville blitt satset på og at han dermed ikke er ønsket videre. |
Hvor står det? Hvor er det bekreftet? |
|
Back to top |
|
 |
|