| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Clasiker Rutinert
|
Posted: 10.06.2014 00:04 Post subject: |
|
|
...synes Strandberg bør komme seg ned fra sin høye hest... _________________ Norsk fotballs lokomotiv! |
|
| Back to top |
|
 |
nidaros997 Veteran
|
Posted: 10.06.2014 00:05 Post subject: |
|
|
For de som etterlyste artikkelen med Hoftuns uttalelse i kveld:
http://www.adressa.no/100...440563.snd
"Hoftun: - En alvorlig situasjon
Sportslig leder Erik Hoftun var svært oppgitt over situasjonen som har oppstått.
- Det er en veldig spesiell situasjon som vi aldri har vært ut for, derfor trenger vi litt tid til å behandle den også. Det er selvfølgelig alvorlig at han ikke vil spille kamp for oss når han er frisk. Grunnen er at han føler at vi ikke gjør nok for å selge ham i sommer, som vi har en plan for å gjøre, sier han.
- Har dere ikke gjort nok i den dialogen dere har med spilleren?
- Den viktigste jobben gjør spillerne selv, for å vise seg frem. Vi jobber hardt for at han skal få ønsket sitt oppfylt. Vi kan ikke ha spillere i Rosenborg som ikke ønsker å være her. Vi skal få til å selge ham, men foreløpig er det ikke noe konkret om Stefan.
- Har Stefan Strandberg noen fremtid i Rosenborg?
- Vi ønsker ikke å forskuttere noe på forhånd. Dette er en sak som vi aldri har vært borti før, og hva som kommer til å skje må vi komme tilbake til senere. Nå skal vi løse det her i fred og ro, sier Hoftun som ofte har møter med Strandberg vedrørende stopperens fremtid i Rosenborg.
Kontrakten går ut om 13 måneder
Den sportslige lederen har hatt jevnlig kontakt med Strandberg, med tanke på lyngdølens fremtid i Rosenborg. Strandberg har kontrakt til juli neste år.
- Vi har jevnlige møter der vi diskuterer ulike ting, deriblant fremtiden hans i Rosenborg. Det kan hende jeg ikke har gjort en god nok jobb for å orientere ham underveis, men det er vanskelig å si noe nå. Vi skulle egentlig ha et nytt møte med ham i forrige uke, men det ble utsatt til i morgen.
- Er planen å gjennomføre det planlagte møtet med Strandberg?
- Det er planen, ja, sier Hoftun."
Det kan kanskje koke ned til at naar det ikke ble noe av moetet m.m. saa streiket Strandberg?
Last edited by nidaros997 on 10.06.2014 00:06; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
Snabeltann Veteran

|
Posted: 10.06.2014 00:06 Post subject: |
|
|
| helt utrolig hvordan enkelte her greier å vri til og med dette til å være Perry/Hoftun/Koteng sin feil. Når Strandberg på så kort varsel melder at han ikke vil spille så pisser han på klubben, medspillerne sine og fansen, samma hva grunnen er. Har RBK lovt å selge ham? Kanskje det, men frem til da er du under kontrakt og skal blø for drakta. Nekter å tro at ledelsen sier rett ut at han streiker pga en påstått kontraktstvist hvis dette ikke er tilfellet. Mange mener ledelsen er idioter, men SÅ store idioter er de ikke at de finner på noe slikt for å sverte Strandberg. |
|
| Back to top |
|
 |
Brego Veteran
|
Posted: 10.06.2014 00:08 Post subject: |
|
|
| Harald wrote: | | Brego wrote: |
Det spiller da vel liten rolle. Aksjonsformen er totalt uakseptabel. Strandberg har vært tøff nok i trynet til å mene hva som helst i media om det meste personlig. Når han i denne saken gjemmer seg bak sin rådgiver lukter det en liten drittunge som har overreagert å ikke tør å stå frem selv. Han har klart å pisses på alt han har oppnådd i RBK trøya på en kveld, det kan ikke noen andre klandres for. Nei, takk for noen gode kamper, dra til en annen klubb å bli bestekompis med fysioterapauten der. Dritunger som deg trenger vi ikke. |
Jeg vælger at undlade med at komme med bastante udmeldinger indtil fakta ligger på bordet. Jeg synes det er det er dumt og forhastet at kalde folk for dritunger etc. når vi stadig ikke er sikre på hvad der ligger til grund for hans handlinger.Det er langt fra sikkert at Hoftun, PJH og Koteng er uskyldige i sagen. |
Uskyldig i hva? Uansett hvilke uenigheter du personlig har med din arbeidsgiver så er det din fordømte plikt å stille til arbeid om ikke gyldig fraværsgrunn kan dokumenteres. Hadde gyldig fraværsgrunn vært dokumentert fra Strandberg sin side så hadde ingen i Rosenborg gått ut med sine kommentarer rundt saken, har selv liten tilitt til sportslig ledelse og styre i rosenborg, men så dum er de ikke. Drar du på deg furteleppe å nekter å stille på jobb for at du selv føler du fortjener bedre, ja, da er du en dritunge. |
|
| Back to top |
|
 |
irie Senior
|
Posted: 10.06.2014 00:08 Post subject: |
|
|
Det handlet jo ikke om fridager, kun at han ikke ville møte "mobberne" på motsatt banehalvdel.[/quote]
ser ut som at han ville besøke kjæresten sin og trengte noen ekstra dager med henne...
http://www.theguardian.co...ory.sport4
ps han drepte 2 bestemødrene i historien  _________________ Jay-Jay Okocha, so good they named him twice |
|
| Back to top |
|
 |
moomoo Veteran

|
Posted: 10.06.2014 00:09 Post subject: |
|
|
| hello wrote: | | Quote: | Må vi bare holde kjeft med å henge ut verken A eller B her synes jeg.
Noen snakker usant, hvem kan vi bare spekulere i, men hat verken Stefan eller koteng/hoftun/perry for den saks skyld.
Dette er waldorfsalat med rødsaus,potetstappe og graut på en gang.
VENT! |
Jeg henger ut hvem jeg vil. Spesielt spillere som tjener millioner på å spille for Rosenborg og som nekter å stille til kamp. Hjelper ikke at noen i nærmeste familie er i litt dårlig form. Hadde det vært livstruende så hadde jeg skjønt det, men da hadde ikke dette kommet som en overraskelse på Perry, Hoftun og Koteng. |
| hello wrote: | | Jeg spør meg hvordan han kunne være tilstede på Lerkendal med denne helsesituasjonen i nær familie som gjorde at han ikke kunne spille? Hvis det var grunn nok til at han ikke kunne delta, så virker det utrolig merkelig at han sitter ringside. |
Synes du er alt for rask på avterekkeren her.
Hva om det nå foreksempel viser seg at dama til Strandberg eller annen nær familie sjukdom/skade eventuelt forårsaker hodebry for ham?
hva om de ikke befinner seg i umiddelbar nærhet?
Hva vet vel vi? NADA! That's what.
Det å være så bastant i meningen kommer bare til å falle tilbake på deg selv om Stefans version har rot i virkeligheten (det er jo forøverig ikke sikkert så kansje du har rett, men hva om?)
Man kan spekulere seg blå, men med mindre man vet hva dette faktisk handeler om så blir det bare teit, synes jeg da, å komme med så ensidige konklusjoner.
Du kan selvfølgelig fremdeles ha rett, men du kommer til å sitte med svarteper om du tar feil. . . .
Forøverig, Montana  _________________
| Neeskens wrote: | | Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt |
| Emilie wrote: | | Neeskens, trenger du å låne en tampong? |
|
|
| Back to top |
|
 |
Kalle_Løken Junior
Joined: 27 Nov 2013 Posts: 34 Location: Åh, det er nære, Olav!
|
|
|
Tror så godt som alle nå er enige om at Strandberg har spilt sin siste kamp for Rosenborg, inkludert Strandberg selv. Dette er jo også tydeligvis hans eget ønske.
Dette er imidlertid synd da det er en spiller med stor personlighet og gode lederegenskaper på banen. Til å begynne med likte jeg ikke Stranberg som spiller da han slo mange upresise langpasninger og overvurderte sine evner kraftig, men dette har kommet seg og den siste tiden har han spilt med stor autoritet og sikkerhet. Jeg liker spillere som Strandberg med stor vinnervilje og som også kan bruke noen småtriks innimellom, spillere som har litt "galskap" i seg som Ronny Deila sier. Håper ikke takhøyden blir så lav i Rosenborg at det ikke blir rom for typer som Strandberg fremover.
Last edited by Kalle_Løken on 10.06.2014 00:10; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
Montana Veteran

|
|
|
| Harald wrote: | | Det er langt fra sikkert at Hoftun, PJH og Koteng er uskyldige i sagen. |
Synes denne setningen er viktig å huske på her for alle som retter frustrasjon mot Strandberg. Vi har blitt holdt for narr av ledelsen så mange ganger nå at denne gangen kan det være lurt å få alle kort på bordet. Kanskje Strandberg har blitt et offer fordi han tørr å rette skytts mot ledelsen. Det ville isåfall være en tragedie. |
|
| Back to top |
|
 |
Borden Veteran

|
Posted: 10.06.2014 00:15 Post subject: |
|
|
Mulig jeg skyter i mørke her og at fantasien løper løpsk, men her er iallfall et alternativt scenario til hva som har skjedd:
Det er en dårlig skjult hemmelighet at Strandberg har vært misfornøyd med Per Joar Hansen en god stund nå, og har vært ganske så åpen i kritikken til media. Hansen har derfor ønsket ham vekk fra klubben, men har måttet bruke ham fordi han har dårlig backup på stopperplass og er en av de aller beste spillerne.
Angående kontrakten til Strandberg går den ut neste sommer. Hoftun har ønsket å tegne ny kontrakt siden i fjor sommer, men Strandberg har nektet. Årsakene her kan være flere, men jeg vil tro skepsisen til Per Joar Hansen teller mye.
Hoftun ønsker å beskytte sin egen jobb, og Per Joar Hansens jobbsikkerhet henger delvis sammen med hans egen trygghet i stillingen. Ovenfor styret ønsker ikke Hoftun å si at Strandberg nekter å skrive kontrakt fordi Per Joar Hansen er en middelmådig trener. Det blir derfor snudd dithen at Strandberg nekter å skrive ny kontrakt fordi han vil selges.
Jeg vil tro at Koteng ikke er med på kontraktssamtaler med spillerne, og at han slik er prisgitt Hoftuns fremstillinger.
Hvorfor skal så Strandberg ønske å bli solgt et år før han går fritt som Bosman? Og i tilfelle, hvorfor skal dette gi seg utslag i en streik så tidlig i overgangsvinduet? En spiller som virker å ha gitt sitt beste på banen, uansett om han har gitt kritikk i intervjuene etter kamp.
Min teori er at Strandberg faktisk hadde personlige årsaker som han varslet om på fredag. Mest sannsynlig sted for varsling ville vært treningsbanen og mest sannsynlig mottaker hovedtrener Per Joar Hansen.
At han blir satt opp på laget uansett er kun naturlig. Det skjer jo ofte med spillere som testes tett inn til kampstart og ikke kan spille allikevel grunnet skade som ikke er 100%. Når så Strandberg kommer før kampstart og forteller Hansen at han ikke føler seg mentalt nok tilstede til å yte 100%, tipper jeg at Hansen blir forbannet fordi han kanskje føler at grunnen ikke er god nok, ettersom det ikke er en fysisk skade det er snakk om, og fordi han har lite back-up.
Resultatet blir at Per Joar Hansen går ut på TV med at Strandberg nekter å spille fordi han vil selges. En løgn oppkonstruert av en trener som ønsker å kvitte seg med det som på utsiden kan oppfattes som hans sterkeste kritiker i spillergruppa. Derfor er han også hard i uttalelsene i etterkant, der det skinner gjennom at han mener klubben bør kvitte seg med Strandberg.
Koteng snakker kanskje med Per Joar Hansen, og tar alt for god fisk. Kanskje Hoftun er med på dette, kanskje ikke.
Last edited by Borden on 10.06.2014 00:16; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
Harald Forumsjef

|
Posted: 10.06.2014 00:15 Post subject: |
|
|
| Brego wrote: |
Uskyldig i hva? Uansett hvilke uenigheter du personlig har med din arbeidsgiver så er det din fordømte plikt å stille til arbeid om ikke gyldig fraværsgrunn kan dokumenteres. Hadde gyldig fraværsgrunn vært dokumentert fra Strandberg sin side så hadde ingen i Rosenborg gått ut med sine kommentarer rundt saken, har selv liten tilitt til sportslig ledelse og styre i rosenborg, men så dum er de ikke. Drar du på deg furteleppe å nekter å stille på jobb for at du selv føler du fortjener bedre, ja, da er du en dritunge. |
Uskyldig i at denne situation er opstået selvfølgelig. Hverken du eller jeg aner hvad der er sket eller om Strandberg har gyldig fraværs grund eller ikke. Du vælger at spekulere i at det er noget han ikke har, men det aner du ingenting om. Jeg har som sagt skrevet at jeg venter med at komme med bastante udmeldinger om sagen indtil fakta ligger mere klart. Præmisen på det indlæg du quotede til at starte med, var at det var komisk at indrage Hoftun etc., hvilket det selvfølgelig ikke er når vi ikke ved hvad der er foregået. _________________ Sliter
Medlem nr. 2477 |
|
| Back to top |
|
 |
Kokeplate Rutinert

|
Posted: 10.06.2014 00:18 Post subject: |
|
|
| Montana wrote: | | Kanskje Strandberg har blitt et offer fordi han tørr å rette skytts mot ledelsen. Det ville isåfall være en tragedie. |
Jeg er ganske sikker på at hvis for eksempel Gamsten, mot all formodning, hadde nektet å stille til en kamp, så ville saken blitt håndtert helt annerledes utad av ledelsen. |
|
| Back to top |
|
 |
larsarus Legende

|
Posted: 10.06.2014 00:20 Post subject: |
|
|
Tror nok alle parter har "rett", og at dette er en enorm kommunikasjonsproblemclusterfuck, og det er et ledelsesproblem. Tove er eneste som foreløpig fremstår bra i media av ledelsen, men en skulle tro at hun burde vært mer *på* når det gjelder å få en sunnere ledelseskultur.
Har forøvrig sett at Perry og Strandberg har hatt konflikt temmelig lenge. Mye "snubbing" nede på sidelinjen når spillerene er innom etter en scoring f.eks... At det har bare fått la skure og gå så lenge er temmelig ille. |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 10.06.2014 00:28 Post subject: |
|
|
Tove har dessverre lite hun skulle ha sagt til Koteng og Hoftun. Koteng velges av årsmøtet og er over i hierarkiet. Hoftun har styret kontrollen på.
Last edited by attach on 10.06.2014 00:29; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
Kalle_Løken Junior
Joined: 27 Nov 2013 Posts: 34 Location: Åh, det er nære, Olav!
|
Posted: 10.06.2014 00:29 Post subject: |
|
|
Det er utrolig at det ikke har blitt gjort noe med dette før. Alle kan ha dårlige dager og være ufine og kritisere hverandre og alle kan bli sinte, men Eggen sa det jo så fint (som alltid): "det er lov å være sint, men bare i ett sekund av gangen." Tror dessverre Per Joar er mer langsint av seg og har vanskelig for å ta imot kritikk på en profesjonell måte, for når spillerne innimellom kritiserer ham er det jo ikke for å være slemme og vanskelige, men for at de er profesjonelle og at dette er jobben deres. Derfor, Per Joar: "Det er lov å være sint, men bare ett sekund av gangen!" Etterpå legger man det bak seg.
Tror for øvrig det vil være svært vanskelig for Dyrhaug å påvirke sportslig ledelse i riktig retning da hun ikke har noen autoritet på det feltet, og når det gjelder å påvirke styreformannen virker det nesten som han er immun mot forandringer. Tror Koteng er typen som ikke bare avfeier kritikk, men bestemmer seg for å gjøre det motsatte av kritikerne bare få å vise at han er sjefen. |
|
| Back to top |
|
 |
hello Veteran
|
Posted: 10.06.2014 00:32 Post subject: |
|
|
| moomoo wrote: | | hello wrote: | | Quote: | Må vi bare holde kjeft med å henge ut verken A eller B her synes jeg.
Noen snakker usant, hvem kan vi bare spekulere i, men hat verken Stefan eller koteng/hoftun/perry for den saks skyld.
VENT! |
Jeg henger ut hvem jeg vil. Spesielt spillere som tjener millioner på å spille for Rosenborg og som nekter å stille til kamp. Hjelper ikke at noen i nærmeste familie er i litt dårlig form. Hadde det vært livstruende så hadde jeg skjønt det, men da hadde ikke dette kommet som en overraskelse på Perry, Hoftun og Koteng. |
| hello wrote: | | Jeg spør meg hvordan han kunne være tilstede på Lerkendal med denne helsesituasjonen i nær familie som gjorde at han ikke kunne spille? Hvis det var grunn nok til at han ikke kunne delta, så virker det utrolig merkelig at han sitter ringside. |
Hva om det nå foreksempel viser seg at dama til Strandberg eller annen nær familie sjukdom/skade eventuelt forårsaker hodebry for ham?
Det å være så bastant i meningen kommer bare til å falle tilbake på deg selv om Stefans version har rot i virkeligheten (det er jo forøverig ikke sikkert så kansje du har rett, men hva om?)
Man kan spekulere seg blå, men med mindre man vet hva dette faktisk handeler om så blir det bare teit, synes jeg da, å komme med så ensidige konklusjoner.
Du kan selvfølgelig fremdeles ha rett, men du kommer til å sitte med svarteper om du tar feil. . . .
Forøverig, Montana  |
Jeg kommer aldri til å sitte med noe svarteper fordi jeg hevder det er helt uakseptabelt aksjonsform han har valgt her. Det er så godt som ingen grunn, sett bort ifra alvorlig sykdom eller dødsfall i nær familie selvsagt, som rettferdiggjør at han nekter å spille. Hadde det vært tilfelle så hadde klubben selvsagt hatt null problem med det.
Det kan godt være, faktisk er det ganske sannsynlig, at klubben ikke har alt på sitt tørre her heller, men det hjelper ikke Strandbergs sak i det hele tatt. |
|
| Back to top |
|
 |
moomoo Veteran

|
Posted: 10.06.2014 00:37 Post subject: |
|
|
Godt svar Hello, noe lukter i denne saken iallefall og det skal bli godt å finne ut hva.
Men trist at vi har satt oss i den situasjonen uansett at Skjelvik må spille stopper om Tore/Stefan er ute, hva enn årsaken er.
Forstår godt at om Stefan har problemer med lyspæra og ikke er "mentalt tilstede" så vil han ikke spille kampen. Lurer bare på om det er enten versjon A eller B som er sann, eller om eventuelt det stemmer at vi har blitt en klubb der folk ikke snakker sammen. _________________
| Neeskens wrote: | | Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt |
| Emilie wrote: | | Neeskens, trenger du å låne en tampong? |
|
|
| Back to top |
|
 |
Clasiker Rutinert
|
Posted: 10.06.2014 00:39 Post subject: |
|
|
| Clasiker wrote: | | ...synes Strandberg bør komme seg ned fra sin høye hest... |
Ingen som tar opp heste-tråden og synes dette er gøy? Syntes selv jeg la opp til mange brukbare ordspill og tant og fjas... Stemningen er dyster i kveld. _________________ Norsk fotballs lokomotiv! |
|
| Back to top |
|
 |
Montana Veteran

|
Posted: 10.06.2014 00:47 Post subject: |
|
|
| Viktig at denne saken ikke får lov til å tåkelegge våre alvorlige reelle problemer, selv om det nok er et par på brakka som gjerne ser at dette får mye spalteplass. Hvorfor har gutteklubben ingenkommentar pluttselig begynt å kommentere i aller høyeste grad? Er det ikke standard prosedyre å dikte opp en skade og ta det internt? Saken her lukter råttent. |
|
| Back to top |
|
 |
DonQuiote Rutinert
|
Posted: 10.06.2014 00:48 Post subject: |
|
|
Jeg tror Bordens fremstilling er farlig nær fakta her. Perry er ingen god leder og uttaler seg med sinne og skadd stolthet i hodet. I tillegg så måtte klubben ved Koteng og Perry si noe om hvorfor Strandberg ikke spilte, og da gikk kjeften før hodet.
Strandberg har uansett lagt et veldig stort egg her ved å nekte å spille.
Det jeg ikke kan se er at Hoftun har sagt så mye galt her. Han har uttalt seg om kontrakts-situasjonen og kommunikasjonen med Strandberg og vært ydmyk på at han kunne ha kommunisert bedre. Det er Perry og Koteng som har plapra over seg slik jeg ser det. |
|
| Back to top |
|
 |
Hedning Legende

|
Posted: 10.06.2014 00:51 Post subject: |
|
|
Kotengs uttalelser på Fotballkveld har ikke blitt tatt opp her?
Ellers synes jeg folk burde moderere seg selv noe før man får fakta på bordet, istedet for å kaste stein på alt og alle. |
|
| Back to top |
|
 |
HeXX Rutinert
|
Posted: 10.06.2014 00:51 Post subject: |
|
|
| hello wrote: | | moomoo wrote: | | hello wrote: | | Quote: | Må vi bare holde kjeft med å henge ut verken A eller B her synes jeg.
VENT! |
Forøverig, Montana  |
Jeg kommer aldri til å sitte med noe svarteper fordi jeg hevder det er helt uakseptabelt aksjonsform han har valgt her. Det er så godt som ingen grunn, sett bort ifra alvorlig sykdom eller dødsfall i nær familie selvsagt, som rettferdiggjør at han nekter å spille. Hadde det vært tilfelle så hadde klubben selvsagt hatt null problem med det.
Det kan godt være, faktisk er det ganske sannsynlig, at klubben ikke har alt på sitt tørre her heller, men det hjelper ikke Strandbergs sak i det hele tatt. |
Om Strandberg har gitt beskjed om at han ikke var tilgjengelig for kamp grunnet de årsaker han har oppgitt, så er det grunn god nok. Hvis det ikke er tilfellet, er han ferdig. Uavhengig av det; Koteng og co har opptrådt så uprofesjonelt at det snarest må komme avganger fra 3 stk i klubbledelsen.
Hvor skal dette ende, - at du siterer hele diskusjonen så lenge du er med i den? Dette blir for langt. Du kan velge ut noen få linjer å sitere, og slette resten. -- haavarl _________________ mvh HeXX
|
 |
Attaboy Veteran

|
Posted: 10.06.2014 00:52 Post subject: |
|
|
| nidaros997 wrote: | For de som etterlyste artikkelen med Hoftuns uttalelse i kveld:
- Vi har jevnlige møter der vi diskuterer ulike ting, deriblant fremtiden hans i Rosenborg. Det kan hende jeg ikke har gjort en god nok jobb for å orientere ham underveis, men det er vanskelig å si noe nå. Vi skulle egentlig ha et nytt møte med ham i forrige uke, men det ble utsatt til i morgen.
|
Koteng sa vel i det første TV2-intervjuet på tv, at han fant det merkelig (å streike) da et (orienterings)møte var avtalt i morgen med Strandberg. Neppe tilfeldig at han «utelot» eller ikke visste at møtet skulle vært i forrige uke? _________________ Putte-ventrilokvist. |
|
| Back to top |
|
 |
gisp! Legende
|
Posted: 10.06.2014 00:56 Post subject: |
|
|
| Adressa wrote: | Det kan hende jeg ikke har gjort en god nok jobb for å orientere ham underveis, men det er vanskelig å si noe nå. Vi skulle egentlig ha et nytt møte med ham i forrige uke, men det ble utsatt til i morgen.
- Er planen å gjennomføre det planlagte møtet med Strandberg?
- Det er planen, ja, sier Hoftun. |
Det er jo ikke utenkelig at Hoftun så en mulighet til å bruke Strandberg i et spill der Hoftun og Hansen ville bli vinnerne, klubben bli taperen og Strandberg sannsynligvis ville få skylda.
Ville ikke vært vanskelig for noen med en viss posisjon og med noe å vinne på det å manipulere/forlede styrelederen til å "selvvalgt" buse ut i media og, kanskje uten å skjønne det helt selv, ta part for to ellers pressede personer også.
Edit: Link til Adressa-artikkelen som var gjengitt litt lenger oppe i tråden. _________________ "Det er viktig å gå på banen for å være best mulig sjøl. Men det er langt viktigere å gå på banen for å gjøre medspillerne gode."
Last edited by gisp! on 10.06.2014 01:22; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
Kokeplate Rutinert

|
Posted: 10.06.2014 01:02 Post subject: |
|
|
| Du mener Erik "burde ringt en bjelle" Hoftun? |
|
| Back to top |
|
 |
Strand Veteran

|
Posted: 10.06.2014 01:03 Post subject: |
|
|
| Ro ned konspirasjonsteoriene nå, det er ikke illuminati som står bak. Tenker saken blir avklart i løpet av morgendagen. |
|
| Back to top |
|
 |
|