| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 02.04.2006 10:50 Post subject: |
|
|
Det e vel definitivt den plassen hvor personen er avhengig av trygghet. Tenk tilbake til siste sesongen til Ola hvor han og Jørn bytta på jevnlig. Ingen av dem imponerte vel noen det året... _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
| Back to top |
|
 |
primaten Rutinert
|
Posted: 02.04.2006 13:52 Post subject: |
|
|
du husker bedre enn meg...
men ut i fra det lille jeg husker: ingen av dem var vel keepre for de store anledninger? tenker f.eks. på jørns utrolige tabbe mot besiktas i årets viktigste kamp, dvs CL-kval (da han valgte å redde tverrliggeren istedet for ballen) og jeg husker vel en cupfinale ola vil glemme. sånne gutter skal ikke ha for mye press. poenget mitt er at dette er menneskeavhengig. hadde keeprene våre vært lasse kjus og kjetil aamodt måtte vi lagt ekstra press på dem, hvis ikke hadde de sovnet i buret.
tror jeg da. men jeg er bare en mann
og apropos, til melodi bare en mann av bjørn eidsvåg
eg heier bare på brann
de gjør så godt de kan
men de får det'kje te
det e berre sånn det e |
|
| Back to top |
|
 |
dags Veteran
|
Posted: 26.04.2006 08:39 Post subject: |
|
|
- MÃ¥ vurdere sin fremtid i sommer
Ola By Rise mener Espen Johnsen må vurdere sin situasjon på Lerkendal i sommer for å ikke miste plassen i landslagstroppen.
- Men det er to isolerte punkter en må se på her. Det er alltid sunt med konkurranse, men Espen må nok bestemme seg for hva han vil gjøre i sommer dersom han fremdeles er ute av laget, sier By Rise til TV 2 Nettavisen. _________________ Mot dumhet kjemper selv gudene forgjeves. |
|
| Back to top |
|
 |
Kafanskavimedhan Rutinert

Joined: 25 Apr 2005 Posts: 774 Location: Falkenberg, Sverige
|
Posted: 26.04.2006 09:45 Post subject: |
|
|
synes By-Rise er mye ute i media å mener ting om dagen... han har jo rett i det han sier da... Johnsen trenger å spille... _________________ Bring him home! |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 04.05.2006 21:14 Post subject: |
|
|
| Jeg har forsvart Hirschfeld som en helt i år, men idag er jeg mer usikker på målet. Har ikke sett det fra bra nok vinkel, men skuddet er vel langt i fra utagbart? Samtidig skal han ha skryt for resten av kampen. |
|
| Back to top |
|
 |
HoldBrillan Veteran

|
Posted: 04.05.2006 21:16 Post subject: |
|
|
Målet var meget svakt av Hisch, uansett gjør han en god kamp overall. _________________
 |
|
| Back to top |
|
 |
blubbin Rutinert
|
Posted: 04.05.2006 21:42 Post subject: |
|
|
Det ser ut som en ball han bør ta, men skuddet kommer i en slik avstand fra keeper og i en slik høyde at det langt fra er uvanlig at den går inn. Er vanskelig å komme ned fort nok, og vanskelig å redde med hendene når ballen kommer såpass nære kroppen, så den går lett under. Hadde muligens hatt større sjanse om han hadde valgt å bruke beina.
Når det er sagt bør han redde, men det er ikke så lett som det kan se ut som. |
|
| Back to top |
|
 |
Katalysator Veteran

|
Posted: 04.05.2006 21:50 Post subject: |
|
|
| Jeg tenkte også på det med beina. Det så ut som en benparade var alt som skulle til for å ta det skuddet. Er fotarbeidet et svakt punkt hos ham? TomH? |
|
| Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 04.05.2006 22:00 Post subject: |
|
|
Jeg synes Hirschfeld gjorde en såpass bra jobb i dag at han ikke skal ha så mye pepper for målet. Forøvrig var det største problemet med målet at Basma solgte seg som et ludder. Tror ikke E Johnsen kom nærmere keeperplassen etter i dag! _________________ Influencer™ |
|
| Back to top |
|
 |
Forever RBK Proff
|
Posted: 04.05.2006 22:06 Post subject: |
|
|
| Tror nok ikke Johnsen kom nærmere keeperplassen i dag jeg heller, men de skudda og det målet vi slipper inn er faktisk det Johnsen er utrolig god på, så Johnsen hadde nok hatt store muligheter til å redde de skudda han også.. |
|
| Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 10.05.2006 08:39 Post subject: |
|
|
http://www.vg.no/pub/vgar...tid=115917
Hareide er bekymret for Espen Johnsen.
Problemstillig: Har Rosenborg FOR god andrekeeper? Vil Johnsen finne seg i å kun spille cupkamper over tid? _________________ Influencer™ |
|
| Back to top |
|
 |
joakleis Veteran

|
Posted: 11.05.2006 17:21 Post subject: |
|
|
Det er ikke helt bra at vi har en norsk landslagskeeper på benken. Og han er kanskje litt FOR god til å sitte på benken. I Manchester City innså jo Kevin Keegan det problemet og slapp Arni, fordi han var for god til å sitte på benken. Selv om jeg anser Arni for å være en bedre keeper enn James.
Og som landslagskeeper er det klart at Espen Johnsen neppe vil finne seg i å spille andrefiolin. Jeg vil nok tro at han holder ut sesongen, men hvis signalene i november tyder på at Hirschfeldt vil få fornyet tillitt som førstekeeper, så vil han nok ønske seg bort. _________________ Rosenborg - Ingen over, ingen ved siden |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 12.05.2006 11:37 Post subject: |
|
|
- Lars er en skikkelig ledertype. Og i den grad han har overrasket oss er det å innta en slik lederposisjon i gruppa, sier Høgmo.
Les mer: - Tror TIL klarer seg |
|
| Back to top |
|
 |
Baadshah/Tab Veteran

|
Posted: 25.05.2006 22:21 Post subject: |
|
|
Alexander Lund Hansen storspilte igjen, strålende nyheter!
Synes vi skal kvitte oss med Espen Johnsen, ALH er og har vært mer enn god nok! Vi kan få en god del penger for EJ også!  |
|
| Back to top |
|
 |
Kjetil Rekdal Veteran
|
Posted: 25.05.2006 22:25 Post subject: |
|
|
Eller byttr han med Strømstad  |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 29.05.2006 11:23 Post subject: |
|
|
| Har en mistanke om at Espen ikke vil flytte fra byen pga. medisinstudiene, men dersom han er flyttelysten, bør RBK prøve å selge ham i sommer. Alex er mer enn god nok til å være reserve for oss. |
|
| Back to top |
|
 |
pelun Proff
|
Posted: 29.05.2006 20:41 Post subject: |
|
|
Noen som så Espen Johnsen i pausen i går? Det er ikke noe rart det er dårlig kvalitet på treningene. Utrolig nok, men han var den dårligste fotballspilleren på Lerkendalmatta, inkludert kampen. Men så setter man jo de som ikke kan spille fotball i mål også da. Hva med å prøve oss på en pakkeløsning med Espen Johnsen og Solli mot Hæstad. Skulle tro Start kunne gå med på den?... |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 29.05.2006 20:43 Post subject: |
|
|
| To for prisen av en. Vi kan gjerne slenge med et par til også. |
|
| Back to top |
|
 |
Langlaufer Junior

|
Posted: 04.06.2006 18:52 Post subject: |
|
|
hva er det med keeperne til rbk egentlig...både johnsen og hirchfeldt er ganske like..
- De er like skalla
- De ser aldri på fotball (espen johnsen har utalt at han hater å se fotball på tv)
- De har gode reflekser begge 2
- De er like dårlig med beina |
|
| Back to top |
|
 |
Langlaufer Junior

|
Posted: 04.06.2006 18:53 Post subject: |
|
|
| Det mangler bare at hirchfeldt begynner å slåss med en spiller så har både johnsen og hirschfeldt opplevd mye likt:P |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 04.06.2006 19:03 Post subject: |
|
|
| Jeg vil si at Hirschfeld er hakket bedre med bena. |
|
| Back to top |
|
 |
dags Veteran
|
Posted: 04.06.2006 21:31 Post subject: |
|
|
Jeg tror egentlig at begge hadde hatt godt av å se litt fotball på TV. Kanskje de kunne plukket opp ett og annet. _________________ Mot dumhet kjemper selv gudene forgjeves. |
|
| Back to top |
|
 |
Troinndern Veteran
|
Posted: 04.06.2006 22:32 Post subject: |
|
|
Ja, sant det.
Jeg bekymra meg faktisk veldig over at Espen Johnsen uttalte at han ikke en gang visste at det var Champions League-finale samme dagen han ble intervjuet, for et par år siden. >Jada, ræva setning, men dere skjønner den vel. |
|
| Back to top |
|
 |
Kjetil Rekdal Veteran
|
Posted: 04.06.2006 22:40 Post subject: |
|
|
| joakleis wrote: | | Det er ikke helt bra at vi har en norsk landslagskeeper på benken. Og han er kanskje litt FOR god til å sitte på benken. I Manchester City innså jo Kevin Keegan det problemet og slapp Arni, fordi han var for god til å sitte på benken. Selv om jeg anser Arni for å være en bedre keeper enn James. |
Du mener ikke at Arason er/var bedre enn James? Arason ville altså vært 2.keeper på det engelske landslaget  |
|
| Back to top |
|
 |
Harald Forumsjef

|
Posted: 04.06.2006 22:42 Post subject: |
|
|
Jeg mener nu også at Arason er/var bedre end James. _________________ Sliter
Medlem nr. 2477 |
|