View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
2mas Sjef

|
Posted: 30.05.2014 19:50 Post subject: |
|
|
Ser at NTB tuller, og skriver at Chibuike må stå over mot LSK og Start.
Det korrekte er som rbk.no skriver: Han må stå over RBK2-kampene mot Valdres og Nardo.
I mellomtida får han heller ikke spille seriekamper for førstelaget, og mister dermed hjemmemøtet mot Lillestrøm 2. pinsedag.
Derimot får han spille i NM, og kan dermed være med mot Ranheim på onsdag |
|
Back to top |
|
 |
NC Proff
|
Posted: 31.05.2014 09:25 Post subject: |
|
|
Det vil vel si at han i praksis får 3 kampers karantene ikke 2. |
|
Back to top |
|
 |
Jangusk Veteran
|
Posted: 31.05.2014 10:49 Post subject: |
|
|
Var det noen her inne som var å så denne fingerepisoden med selvsyn?
Det så ikkeut som noen finger påtv bildene, og om deter tvil er dette utrolig strengt. Tre kamper da gitt! |
|
Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 31.05.2014 12:24 Post subject: |
|
|
Han fikk to kamper, ikke tre, men hvis dere leser så ser dere at reglene er slik at han er utestengt fra alle lag i perioden han er suspendert. Dommeren var åpenbart ikke i tvil, da er det ikke så interessant at det er litt vanskelig å se fingeren på en dårlig stream fra en annen vinkel. |
|
Back to top |
|
 |
Oppmannen Veteran

|
Posted: 08.06.2014 03:38 Post subject: |
|
|
Når er det transfervinduet åpner seg med muligheter for Rosenborg til å få solgt unna/kvittet seg med han? 1.juli? |
|
Back to top |
|
 |
Adde Rutinert

|
Posted: 08.06.2014 08:35 Post subject: |
|
|
15. juli _________________ Push it to the limit |
|
Back to top |
|
 |
Number10 Veteran
|
Posted: 08.06.2014 10:10 Post subject: |
|
|
Chibuike fikk ikke spille mot Ranheim, ennå han satt på benken og varmet omtrent opp hele kampen fram til siste spillerbytte i 65´(Helland).
Etter noen minutter la jeg merke til at han ikke satt på benken lengre.
På vei hjem fra kamp var vi flere som så Chibuike i en bil, kjørende alene med høy musikk og dansende glad i bilen....hehehe, for ett syn! Han var tydligvis ikke flau over tapet.
Han måtte ha tatt tidlig kveld og var ikke med i garderoben da resten av spillerne kom inn.
Han blir nok solgt i sommer, garantert. Når du ikke får plass til hans kaliber på laget, så er det noe som ikke stemmer. Værtfall med trenerne!!! |
|
Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 08.06.2014 14:01 Post subject: |
|
|
Det er kjøperlandet sitt vindu som teller. Lag fra England og Skottland kan hente Chibbe 9. juni. Danmark, Nederland og Tyrkia 11. juni osv.
Nå kan egentlig hvem som helst hente han allerede i dag, men de får ikke brukt han i en offisiell kamp før han blir registrert i vinduet. |
|
Back to top |
|
 |
1960 Rutinert
|
Posted: 11.06.2014 23:14 Post subject: |
|
|
For min del så har jeg ikke gitt opp John enda.
Når RBK nå kvitter seg med Hoftun og Hansen, og det kommer inn nye koster( det må styret greie å fikse), så vil nok en ny trener gi John full tillit.
John er vår desidert mest kreative spiller så at han vil få tillit er naturlig.
En spiller med tillit går nok ingen andre steder hvis han blir brukbart betalt i tillegg. |
|
Back to top |
|
 |
Vegard2711 Legende

|
Posted: 12.06.2014 00:39 Post subject: |
|
|
Skal han bli så må RBK hente Mourinho eller Guardiola, mtp at han bare har kontrakt ut sesongen så tviler jeg på at han blir satset på uansett og jeg tviler også på at en nye trener vil gjøre at han vil bli og forlenger med RBK. |
|
Back to top |
|
 |
toreinar Veteran
|
Posted: 12.06.2014 02:09 Post subject: |
|
|
1960 wrote: | For min del så har jeg ikke gitt opp John enda.
Når RBK nå kvitter seg med Hoftun og Hansen, og det kommer inn nye koster( det må styret greie å fikse), så vil nok en ny trener gi John full tillit.
John er vår desidert mest kreative spiller så at han vil få tillit er naturlig.
En spiller med tillit går nok ingen andre steder hvis han blir brukbart betalt i tillegg. |
Måtte i såfall være at Feks. Trond Sollied kommer inn og sier at han skal satses 100% på hvis han forlenger. _________________ Knallharde treninger utenfor sesong.Full innsats i 90 minutter i ALLE kamper,slakk heller av på noen treninger. |
|
Back to top |
|
 |
Jangusk Veteran
|
Posted: 12.06.2014 10:50 Post subject: |
|
|
Om han blir i klubben må det en annen trener som ser kvalitetene hans og som greier å fådet beste fram i spilleren. Chibbe er jo en spiller som folk tror ikke er en lagspiller, Per Joar blant annt, og de er det klart han ikke kommer til å bli. Og vips kjøpesum + lønn ut vinduet for de som har kjøpt han. Og dette er faktisk en god spiller på de fleste områder!
Og det er ikke sikkert de gidder å kaste så mye penger ut vinduet flere ganger. |
|
Back to top |
|
 |
danielsk Veteran
|
Posted: 12.06.2014 12:48 Post subject: |
|
|
Chibbe er tapt, det er ikke noe vits å drømme om noe annet. Selv en ny trener med løfte om satsing vil ikke hjelpe. Han er mentalt ferdig med RBK. |
|
Back to top |
|
 |
RbkUrge Veteran

|
Posted: 12.06.2014 13:41 Post subject: |
|
|
Med Bille langtidsskadet, og Søderlund med målteftallergi må det da være gode muligheter for Chibbe å spille seg litt inn på laget nå? _________________ Perché hai tradotto questa frase? |
|
Back to top |
|
 |
zaphod81 Forumsjef

Joined: 23 Jan 2008 Posts: 11618 Location: Rett ved regnbuens ende
|
Posted: 12.06.2014 13:53 Post subject: |
|
|
Kan jeg aldri tenke meg. Tipper Chibuike og Rosenborg i det stille har blitt enig med en annen klubb, og at John bare er med på treninger og benk som vanlig fram til overgangen kan formaliseres. Det er mer sannsynlig at vi får se Riski som midtspiss foran Berntsen enn at Chibuike starter i en av de rollene.
Jeg lurer på hva man må søke på for å finne ut om noen andre klubber i historien har benket og billigsolgt fjorårets toppscorer i to påfølgende sesonger? Jeg registrerer jo at vi har sluppet toppscoreren vår "gratis" tre år på rad nå, men det er jo rimelig spesielt å gjøre det med vilje? Kanskje ikke rart vi sliter med å finne stabile målscorere når vi konsekvent sparker de ut? _________________ Sitat slutt. |
|
Back to top |
|
 |
Krokodil Dundee Veteran
|
Posted: 12.06.2014 14:03 Post subject: |
|
|
RbkUrge wrote: | Med Bille langtidsskadet, og Søderlund med målteftallergi må det da være gode muligheter for Chibbe å spille seg litt inn på laget nå? |
Må være bra frustrerende å være fjorårets toppscorer og putte jevnt og trutt i oppkjøringa og likevel må sitte på benken og se at Søderlund, kanskje verdens dårligste fotballspiller er foran deg i køa. To danske som scorer hver morsdag ligeså. Er ikke rart mannen mister lysten på å spille for RBK når man går rett på benken etter en feilpasning mens resten flyr rundt som hodeløse høns i 90 min kamp etter kamp. |
|
Back to top |
|
 |
Sliter Veteran
|
Posted: 12.06.2014 14:50 Post subject: |
|
|
zaphod81 wrote: | Kan jeg aldri tenke meg. Tipper Chibuike og Rosenborg i det stille har blitt enig med en annen klubb, og at John bare er med på treninger og benk som vanlig fram til overgangen kan formaliseres. Det er mer sannsynlig at vi får se Riski som midtspiss foran Berntsen enn at Chibuike starter i en av de rollene.
Jeg lurer på hva man må søke på for å finne ut om noen andre klubber i historien har benket og billigsolgt fjorårets toppscorer i to påfølgende sesonger? Jeg registrerer jo at vi har sluppet toppscoreren vår "gratis" tre år på rad nå, men det er jo rimelig spesielt å gjøre det med vilje? Kanskje ikke rart vi sliter med å finne stabile målscorere når vi konsekvent sparker de ut? |
Med den taktikken er Tore Reg neste ut. |
|
Back to top |
|
 |
Huber Veteran
|
Posted: 12.06.2014 16:22 Post subject: |
|
|
På tide å nekte TR å gå rem på dødball og la Søderlund spille resten av kampene ut sesongen da. |
|
Back to top |
|
 |
Aristoteles Veteran

|
Posted: 02.07.2014 20:22 Post subject: |
|
|
Håper virkelig chibuike forsvinner til en utenlandsk klubb. Hadde vært bittert å se han herje for Molde eller Godset  |
|
Back to top |
|
 |
Jakob Veteran
|
Posted: 02.07.2014 20:24 Post subject: |
|
|
Snakk om salg eller fritransfer? |
|
Back to top |
|
 |
Hakkespett Veteran

|
Posted: 02.07.2014 20:40 Post subject: |
|
|
Han signerte 4årskontrakt i 2011, som vil tilsi salg. Litt usikker på hva vi kan forvente å få for ham. Mtp at han har et stykke igjen av kontrakten, er relativt sinnsykt god og det i sist vindu var flere som var ute etter ham, noe som kan gi litt budkrig bør det jo gå ann å forvente en respektabel sum. Mener dog å huske at han er investoreid eller noe lignende, så spørs hvor mye vi sitter igjen med... _________________ Selv solen går ned i svarthvitt. |
|
Back to top |
|
 |
Per Proff
|
Posted: 02.07.2014 21:22 Post subject: |
|
|
 |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 02.07.2014 22:57 Post subject: |
|
|
''Yes I am leaving Rosenborg but they are still in negotiations with the interested club. I don't want to say anything more until the deal is done,'' John Chibuike said briefly to SL10.ng.
Read more: Chibuike To Leave Rosenborg?
Skal ærlig innrømme at jeg aldri hadde hørt om dette nettstedet før, men virker omtrent på lik linje med Kick Off o.l., så valgte å tro på at sitatet er reelt. |
|
Back to top |
|
 |
Attaboy Veteran

|
Posted: 02.07.2014 23:21 Post subject: |
|
|
Kjipt at han drar, men skjønner ham godt. Synd ingen av trenerne i Rosenborg fikk ut potensialet.
Lykke til videre med karrieren, Chibbe! Måtte du legge all tvil til side i den nye klubben din, slik som Dockal gjorde, sånn at klovnene JJ og PJH kanskje skjønner hvor middelmådige de er som trenere. _________________ Putte-ventrilokvist. |
|
Back to top |
|
 |
puckno Veteran
|
Posted: 03.07.2014 00:23 Post subject: |
|
|
Hakkespett wrote: | ... Mener dog å huske at han er investoreid eller noe lignende, så spørs hvor mye vi sitter igjen med... |
Om ikke annet så frigjør det muligens sponsormidler til kjøp av nye spillere, men la oss for guds skyld vente til etter trenerbyttet med de neste kjøpene. |
|
Back to top |
|
 |
|