View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Chriz Senior
|
Posted: 28.05.2006 21:32 Post subject: |
|
|
joko- wrote: | doris wrote: | Tettey gjør en dårlig kamp etter flere meget gode prestasjoner. Hvis man legger sammen disse, kommer man da i minus? Nei. Sats på Tettey og Skjelbred, og gi en del av spillerne over 30 enveisbillett til det landet de hører hjemme i, Bedriftsfotballistan. |
feil, Tettey gjør en dårlig kamp etter flere "ok" kamper. Vi må lære oss og ikke overvurdere prestasjonene til Skjelbred og Tettey. |
Enig, folk overvurderer presentasjonene til Skjeldbred og Tettey, Skjeldbred er ennå litt unna formen men han kommer.. Tettey er absolutt ingen svar idag og trolig ikke fremtiden heller for RBK ut av det jeg har sett han.. |
|
Back to top |
|
 |
kakemonster Junior

|
Posted: 28.05.2006 21:48 Post subject: |
|
|
Må bare få si noe om kampen idag: FLAUT!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
Back to top |
|
 |
Einherjar Rutinert

|
Posted: 28.05.2006 22:07 Post subject: |
|
|
Jaja, det var litt av en kamp gitt.. 0-3 for topplaget HamKam.. Neste Mandag kommer Brann med en Andresen i form... kan bli skrekkelig stygt dersom vi fortsetter der vi slapp idag.. Ser flere er veldig negative om Tettey, greit nok at han ikke spiller allverdens, men det var det jaggu ikke mange andre som gjorde heller! + til Per for at han prøver.
Nei dette får vi glemme dere, og se fremover. Always look at the bright side of life, vanskelig i en sådan stund, men det er det eneste vi kan gjøre. _________________ RBK |
|
Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 28.05.2006 22:12 Post subject: |
|
|
"Rosenborg pepet ut på Lerkendal" er slått stort opp flere steder.
Det var spredt piping etter enkelte dårlige involveringer, men det var vel ingen stor pipekonsert? Det hørte ihvertfall ikke jeg der jeg satt. |
|
Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 28.05.2006 22:13 Post subject: |
|
|
Det meste av hetsen kom fra Kjernen, men det var visst bare Svinet som tok det!  _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
Back to top |
|
 |
Jon Irenicus Veteran

|
Posted: 28.05.2006 22:23 Post subject: |
|
|
Adressa wrote: | Med sine offensive initiativ var høyrebacken [Basma] en av de få RBK-spillerne som kom hederlig fra Kamma-kampen. |
Er dette sant? Må si jeg forlot TV'en med klump i halsen, tårer i øynene og kniv i hjertet etter seksti minutter. Tok Basma seg opp etter det? |
|
Back to top |
|
 |
Recon Legende

|
Posted: 28.05.2006 22:26 Post subject: |
|
|
Nei _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
Back to top |
|
 |
joakleis Veteran

|
Posted: 28.05.2006 22:32 Post subject: |
|
|
Krøvel Vellevold wrote: | Adressa wrote: | Med sine offensive initiativ var høyrebacken [Basma] en av de få RBK-spillerne som kom hederlig fra Kamma-kampen. |
Er dette sant? Må si jeg forlot TV'en med klump i halsen, tårer i øynene og kniv i hjertet etter seksti minutter. Tok Basma seg opp etter det? |
Ikke såvidt jeg greier å se.
Basma ga opp på stillingen 3-0. Da gadd han ikke mer. Ved en anledning slo han jo også oppgitt ut med armene og så ikke ut som han visste hva han skulle gjøre.
Jeg synes samtlige midtbanespillere kom MYE bedre fra det enn Basma.
Einherjar wrote: | Ser flere er veldig negative om Tettey, greit nok at han ikke spiller allverdens, men det var det jaggu ikke mange andre som gjorde heller! + til Per for at han prøver. |
Per var positiv etter at han kom inn, og han prøvde virkelig. Gjennom hele omgangen. Selv på stillingen 0-3.
Tettey var meget god i første omgang. Mistet omtrent aldri ballen, og var sentral i det lille vi hadde av godt spill. I andreomgang kollapser alle rundt ham fullstendig, og jeg tror nok han blir oppgitt av at gode sjanser etterfølges av baklengsmål. Som alle andre ble. Ikke lett å være Tettey i andre omgang. Men han er likevel titusener av ganger bedre enn Solli ville vært. Ørjan kommer inn og setter litt fart i oss, men bevegelsene eksisterer jo ikke, så det blir vanskelig å gjøre stort også for han. _________________ Rosenborg - Ingen over, ingen ved siden |
|
Back to top |
|
 |
Brady Veteran

|
Posted: 28.05.2006 22:49 Post subject: |
|
|
Har sett det første målet til HamKam i reprise på TV2 nå, og mener det blir litt feil å gi Tettey skylden for at Haraldsen får gå opp uforstyrret og heade i mål. Når innlegget kommer er Haraldsen på vei inn i feltet. Tettey står med ryggen til og ser ikke dette. Det gjør derimot Roar Strand, som av en eller annen grunn stanser opp og ikke følger Haraldsen inn. |
|
Back to top |
|
 |
Einherjar Rutinert

|
Posted: 28.05.2006 22:54 Post subject: |
|
|
At Basma var god idag klarer nå ikke helt jeg å se da Må være frustrerende for Russel og ikke klare å konkurere ut Basma på backen.. Forsvaret skriker vell nesten etter Koppinen nå, er jo ingen som tar i duellene i det hele tatt. Kvamer virket like stødig som et ospeløv, og Riseth... tja.. Stoppere og sidebacker er vell pri1 til sommern spør du meg. Nytter ikke vinne når vi slipper inn så lette mål. _________________ RBK |
|
Back to top |
|
 |
Tommærn Veteran

|
Posted: 28.05.2006 23:11 Post subject: |
|
|
Tettey, Johnsen og Strand var de beste i dag. Om noen hetser Tettey for dagens kamp så er det fordi de allerede har gjort opp en mening om han.
Det som gikk galt i dag var forsvaret.. Rosenborg har et av tippeligaens dårligste forsvar! |
|
Back to top |
|
 |
longns Veteran
|
Posted: 28.05.2006 23:19 Post subject: |
|
|
Tettey var involvert i alle baklengsmålene i dag... |
|
Back to top |
|
 |
joakleis Veteran

|
Posted: 28.05.2006 23:22 Post subject: |
|
|
joko- wrote: | Tettey var involvert i alle baklengsmålene i dag... |
Men jeg vil ikke gi ham SKYLD i noen av baklengsmålene. Vi må huske på å si at HamKam er dyktige når de scorer målene.
Kanskje burde Tettey ha hindret skuddet som ga 2-0, men jeg vil gi større skyld til de forsvarerne som latterliggjøres av Abioudun. _________________ Rosenborg - Ingen over, ingen ved siden |
|
Back to top |
|
 |
Recon Legende

|
Posted: 28.05.2006 23:33 Post subject: |
|
|
Hehe, åssen er det mulig å bare sitte og skratte i kveld!?!?!
...And the head coach wants no sissies
So he reads to us from something called Ulysses... _________________ Profesjonell revolusjonær
|
Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 28.05.2006 23:34 Post subject: |
|
|
Synes det er helt utrolig at enkelte prøver å gjøre Tettey til syndebukk etter denne kampen. Hva med Kvarme/Riseth folkens? |
|
Back to top |
|
 |
Baadshah/Tab Veteran

|
Posted: 28.05.2006 23:49 Post subject: |
|
|
Hva skal jeg si??
Dette var Meget SKUFFFFFFFFFFFENDE!  |
|
Back to top |
|
 |
crashpink Junior

|
Posted: 29.05.2006 00:37 Post subject: |
|
|
hei! tenkte bare jeg skulle opplyse om at flere av RBK'erne var på Savoy (deriblant en del som spilte) natt til søndag...
Noe er vel galt med moralen om man går på byen dagen før kamp??  _________________ arsenal vinner premier league!!
Last edited by crashpink on 29.05.2006 13:32; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 29.05.2006 01:37 Post subject: |
|
|
Forhåpentligvis var det noen av de skadde, men det kan fort ha vært noen av de hjerneskadde som spilte idag. |
|
Back to top |
|
 |
arnt Veteran

|
Posted: 29.05.2006 07:54 Post subject: |
|
|
crashpink wrote: | hei! tenkte bare jeg skulle opplyse om at flere av RBK'erne ble observert i de sene nattetimer på Savoy(en nattklubb) natt til idag..
Noe er vel galt med moralen om man går på byen dagen før kamp??  |
Hvis det eneste du har å bidra med i ditt innlegg nr fem, er løst ryktemakeri om hva spillere gjør på fritida si, så tror jeg du burde vurdere veldig nøye hva du egentlig gjør på dette forumet. _________________ "Engang en ret forvoven Jyde
Med Hagel paa en Thrønder vilde skyde,
Men fik hans Pande ei i sønder,
Nei, der skal Kugle til en Thrønder!" |
|
Back to top |
|
 |
arnt Veteran

|
Posted: 29.05.2006 07:59 Post subject: |
|
|
Lurer på om det kanskje kan være på tide at Youssuf Kone for prøve seg. Det kan vel uansett vanskelig bli værre av det... _________________ "Engang en ret forvoven Jyde
Med Hagel paa en Thrønder vilde skyde,
Men fik hans Pande ei i sønder,
Nei, der skal Kugle til en Thrønder!" |
|
Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 29.05.2006 08:50 Post subject: |
|
|
http://fotball.adressa.no...e57291.ece
"I dag vil Per-Mathias Høgmo garantert bli avkrevd forklaringer på blant mye annet hvorfor han valgte å sette Jan Gunnar Solli ut av laget sammen med Per Ciljan Skjelbred, mens veteranen Ståle Stensaas fikk sjansen på venstrekanten samtidig som Roar Strand gikk rett inn på laget etter sitt lange skadefravær. "
Jeg trenger i alle fall ingen forklaring på hvorfor Solli ble vraka og hvorfor Strand gikk rett inn på laget. |
|
Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 29.05.2006 08:54 Post subject: |
|
|
Kan noen legge inn børskarakterene fra Adressa, evt link? |
|
Back to top |
|
 |
WegHard Veteran

|
Posted: 29.05.2006 09:25 Post subject: |
|
|
henning wrote: | http://fotball.adressa.no/eliteserien/article57291.ece
"I dag vil Per-Mathias Høgmo garantert bli avkrevd forklaringer på blant mye annet hvorfor han valgte å sette Jan Gunnar Solli ut av laget sammen med Per Ciljan Skjelbred, mens veteranen Ståle Stensaas fikk sjansen på venstrekanten samtidig som Roar Strand gikk rett inn på laget etter sitt lange skadefravær. "
Jeg trenger i alle fall ingen forklaring på hvorfor Solli ble vraka og hvorfor Strand gikk rett inn på laget. |
Skulle akkurat til å legge inn en link til samme avsnitt. Fatter ikke hva Adressa snakker om. Roar var RBKs bestemann, ingenting å si på det byttet. Skjelbred måtte ut fordi Tettey og Johnsen spilte bedre enn han i forrige kamp. Helt greit. Å sette innpå Stensaas synes jeg var OK, gitt hvilke spillere som var tilgjengelige.
Skivebom av adressa. Journalistikk på høyde med spillet til RBK. _________________ Sparken så'n bli still. |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 29.05.2006 10:03 Post subject: |
|
|
Vil forsvare karfolkene på Heimdal: Det er vitterlig snakk om en Aftenposten-artikkel. |
|
Back to top |
|
 |
crashpink Junior

|
Posted: 29.05.2006 13:25 Post subject: |
|
|
arnt wrote: | Lurer på om det kanskje kan være på tide at Youssuf Kone for prøve seg. Det kan vel uansett vanskelig bli værre av det... |
altså.. han er jo skadet? lårstrekk!? følg med da _________________ arsenal vinner premier league!! |
|
Back to top |
|
 |
|