| View previous topic :: View next topic |
| Hvem var best mot Godset? |
| Alexander Lund Hansen |
|
1% |
[ 1 ] |
| Jonas Svensson |
|
6% |
[ 5 ] |
| Stefan Strandberg |
|
31% |
[ 26 ] |
| Tore Reginiussen |
|
18% |
[ 15 ] |
| Jørgen Skjelvik |
|
1% |
[ 1 ] |
| Tobias Mikkelsen |
|
3% |
[ 3 ] |
| Mike Jensen |
|
16% |
[ 14 ] |
| Daniel Berntsen |
|
0% |
[ 0 ] |
| Morten Gamst Pedersen |
|
0% |
[ 0 ] |
| Riku Riski |
|
3% |
[ 3 ] |
| Nicki Bille |
|
18% |
[ 15 ] |
|
| Total Votes : 83 |
|
| Author |
Message |
Elg Veteran
|
|
| Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 25.05.2014 17:49 Post subject: |
|
|
| Hentesveis wrote: | | Jeg så ikke kampen i går. Jeg syns imidlertid det er merkelig at Berntsen får så dårlige skussmål her inne, samtidig som PJH skryter av ham i nyhetssaken på forsiden... |
Han prøver vel å gjøre som Eggen. Prate opp de som sliter, og prate ned de som er i medgang.
Berntsen var fryktelig dårlig i går, og det har han egentlig vært hele sesongen. Gjør absolutt ingenting kreativt med ballen. Det er en gigantisk gåte at han får så mye tillit som han gjør. Det kommer liksom ikke en gang små fnugg av tegn til klasse. Det mest positive han gjorde i går var da han løp med ballen i 30 meter og slo en helt grei ned pasning til Gamst som kom i innleggsposisjon. Resten av involveringene handlet om å stoppe ballen, bruke lang tid på orientere seg - for så å slå en støttepasning. |
|
| Back to top |
|
 |
Flabbergast Veteran
|
Posted: 25.05.2014 18:17 Post subject: |
|
|
| De har vel tenkt at Berntsen skal få denne sjansen til å vise at han er god nok da, så lenge Mix er på turnè på USA. Når han er tilbake derimot blir jeg (på bakgrunn av det Berntsen har vist) overrasket om Mix ikke er tilbake i startelleveren. Hvis Mix blir solgt, blir vi plent nødt å ha inn noen som kan sette Berntsen på benken. Han blir for middelmådig, og han blir for spe. |
|
| Back to top |
|
 |
DonQuiote Rutinert
|
Posted: 25.05.2014 19:05 Post subject: |
|
|
| Jeg er også skuffet over Berntsen til nå i år og følger litt ekstra med på han. I går synes jeg han gjorde sin beste kamp. Flere pasninger framover og tendenser til involvering framover. Det var tydelig at Jensen hadde den dypeste rollen og Berntsen ofte litt foran. Berntsen kan bli mye bedre, men dette var et lite steg oppover. |
|
| Back to top |
|
 |
Jakob Veteran
|
Posted: 25.05.2014 19:45 Post subject: |
|
|
| Berntsen presterte årsbeste igår, men fortsatt et stykke fra å prestere godt. |
|
| Back to top |
|
 |
larsarus Legende

|
Posted: 25.05.2014 19:50 Post subject: |
|
|
| Et par kamper til da, så er han god nok til at vi kan sette han på benken igjen... |
|
| Back to top |
|
 |
joakleis Veteran

|
Posted: 25.05.2014 20:36 Post subject: |
|
|
Ikke rart Berntsen er dårlig når han ikke får løpe fremover, spille fremover og skyte fra umulige vinkler. Han fikk delvis lov til det i går, og da viste han også prov på hva han kan. Men når treneren ber han om å ligge dypt, slå ballen på tvers og bakover, og han er grei nok til å følge trenerens instrukser, så sier det seg selv at han ikke imponerer supportere som vil se offensiv fotball.
I de fleste av kampene han har statet sammen Jensen i den dype midtbanerollen har det vært han som har tatt størst defensivt ansvar, mens Mike, i begrenset grad, har fått slippe til fremover. At Perry misbruker Berntsens talent er ikke Berntsens feil. Det er Perrys feil.
Daniel Berntsen er et stort talent hvis han får spille på sine premisser. Det får han ikke i RBK. _________________ Rosenborg - Ingen over, ingen ved siden |
|
| Back to top |
|
 |
|