View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
v_olden Veteran
|
Posted: 20.05.2014 11:06 Post subject: |
|
|
Jeg har detaljerte beskrivelser over alle målene i serien, e-cup og cupen etter tredje runde fra 2011 hvis noen vil se. Det fins vel også en tråd her inne hvor alt ble listet opp. _________________ Medlem nr. 2201
Vinner av preseasonresultattipsekonkurransen 2014 |
|
Back to top |
|
 |
Konesseur Veteran
|
Posted: 20.05.2014 11:08 Post subject: |
|
|
Er det egentlig så interessant å sammenligne Per J Hansen og JJ? Ingen av dem representerer vel fremtiden.... |
|
Back to top |
|
 |
Barney Veteran

|
Posted: 20.05.2014 11:08 Post subject: |
|
|
Hvis folk har begynt å drømme om JJ så sier det mest om PJH sitt RBK for Rosenborg under Jönsson var søppel. Enkelt og greit klassisk, svensk Hodgsonsk fotball modellert og variert rundt Malmø på 80-tallet. Ville heller latt Nicki Bille blitt spillende trener enn å hente tilbake JJ. |
|
Back to top |
|
 |
andrezinho Veteran

|
Posted: 20.05.2014 11:11 Post subject: |
|
|
Jakob wrote: | Tviler på at Koteng tar imot pengene, men det hadde vært morsomt. |
edit: blir donasjonen reservert på konto eller trekkes ingenting før målet oppnås? det står man ikke belastes, men... om pengene er reservert så er de vel fortsatt ikke disponible på konto? :p
edit2: registrerer tidsfristen på 30 døgn, da er det ikke så farlig læll.
Last edited by andrezinho on 20.05.2014 11:33; edited 5 times in total |
|
Back to top |
|
 |
larsarus Legende

|
Posted: 20.05.2014 11:19 Post subject: |
|
|
Jakob wrote: | attach wrote: | Jeg slang inn en slant. Husk at ingenting blir trukket før målet er nådd på sånt, så ingen "fare" ennå. |
Nå skal det endel til for at man når 600,000 NOK også da, men jeg antar at det er en tilbakebetalings mulighet selv om man når målet. |
Tipper vi får kjøpt en pent brukt dialysemaskin til den summen. |
|
Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 20.05.2014 11:34 Post subject: |
|
|
andy88 wrote: | edit: blir donasjonen reservert på konto eller trekkes ingenting før målet oppnås? |
1972 Miami Dolphins wrote: | Slang inn et bidrag også nå, dønn sikkert. Merk at pengene blir trukket fra konto, men de blir returnert igjen om man ikke når målet. |
|
|
Back to top |
|
 |
WT62 Veteran
|
Posted: 20.05.2014 11:46 Post subject: |
|
|
Ser at PJH sier i et intervju at det er flere klubber med like stort budsjett som vi har...
Hvor henter han det fra ? Har googlet litt,men finner ikke budsjett 14 tall,men i budsjett 13 hadde RBK 195 mnok,mens Brann på 2 hadde 110.
godset 64 og gårsdagens motstander 30. Noen som har ferskere info ? |
|
Back to top |
|
 |
stenex Rutinert
|
Posted: 20.05.2014 11:54 Post subject: |
|
|
larsarus wrote: | Jakob wrote: | attach wrote: | Jeg slang inn en slant. Husk at ingenting blir trukket før målet er nådd på sånt, så ingen "fare" ennå. |
Nå skal det endel til for at man når 600,000 NOK også da, men jeg antar at det er en tilbakebetalings mulighet selv om man når målet. |
Tipper vi får kjøpt en pent brukt dialysemaskin til den summen. |
Hva skal vi med en pent brukt dialysemaskin? |
|
Back to top |
|
 |
joakleis Veteran

|
Posted: 20.05.2014 11:55 Post subject: |
|
|
Eggen ... _________________ Rosenborg - Ingen over, ingen ved siden |
|
Back to top |
|
 |
Danserud Rutinert
|
Posted: 20.05.2014 11:55 Post subject: |
|
|
Hvis klubben ikke tar pengene kan man vel alltids hyre torpedo.
Edit: Greit, dette ble i overkant flåsete. Jeg ønsker selvfølgelig ikke at vi skal skade noen.
Last edited by Danserud on 20.05.2014 12:29; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
Troillongan Veteran
|
Posted: 20.05.2014 12:15 Post subject: |
|
|
Danserud wrote: | Hvis klubben ikke tar pengene kan man vel alltids hyre torpedo. |
Nå må vi ikke dra dette for langt, media leser tross alt forumet og da er det bedre med saklig debatt. Det ryktes også at familien til Perry har mottatt hets og det blir for dumt.
Perry er en middels trener og da kan vi ikke forvente annet enn middels resultater. Nå er hjulet i gang og Perry vil trekke seg/få sparken hvis media fortsetter i samme spor, men jeg mener de som ansatte Perry er de om må settes til verks og ikke den middelse treneren som gjør det som forventes av han..
Hvis man kjøper en leaf og forventer samme kvalitet som en tessla, slår du huet av leaf'en eller selgeren når du føler deg lurt? _________________ I kvit å svart.. |
|
Back to top |
|
 |
Konesseur Veteran
|
Posted: 20.05.2014 12:23 Post subject: |
|
|
WT62 wrote: | Ser at PJH sier i et intervju at det er flere klubber med like stort budsjett som vi har... |
Han har vel rett i det. De samlede budsjettene til flere klubber blir vel like stort tilsammen som det vi har. |
|
Back to top |
|
 |
flugheim1 Junior
|
|
Back to top |
|
 |
SeG Veteran
|
Posted: 20.05.2014 12:47 Post subject: |
|
|
Det er nevnt flere ganger i går. Anbefaler deg å lese igjennom et par sider før du poster:) Da kommer man raskere inn i det og man unngår å repetere ting. Men hans jobb er å ta ansvaret og det gjør han ikke ved å late som han tror at det er spillerne vi piper på. Han fremstår bare som enda mer desperat av dette spørr du meg _________________ I have as much authority as the Pope. I just don’t have as many people who believe it.
- George Carlin -
Formerly known as STRANDerGUD |
|
Back to top |
|
 |
Guinness Rutinert

|
Posted: 20.05.2014 13:10 Post subject: |
|
|
Puh! Så lett er det å velte korthuset Rosenborg
Jeg skjønner ikke helt agendaen til Morten P. her. Hvilken side støtter han egentlig? Først leser jeg kritikk av Perry, for deretter å lese kritikk av oss supportere. _________________ TT05.no | Mer tifo! Kontonummer: 0539 49 70486 |
|
Back to top |
|
 |
Goran Proff

|
Posted: 20.05.2014 13:13 Post subject: |
|
|
Om han tror at en heldig seier mot Sarpsborg hadde reddet Perry sier vel det sitt, han også forstår vel at man ser bak resultatene. _________________ Stopp forfølgelsen av de paranoide! |
|
Back to top |
|
 |
str543 Senior
|
Posted: 20.05.2014 13:14 Post subject: |
|
|
WT62 wrote: | Ser at PJH sier i et intervju at det er flere klubber med like stort budsjett som vi har...
Hvor henter han det fra ? Har googlet litt,men finner ikke budsjett 14 tall,men i budsjett 13 hadde RBK 195 mnok,mens Brann på 2 hadde 110.
godset 64 og gårsdagens motstander 30. Noen som har ferskere info ? |
Godset har økt med med ca 10 mill kontra 2013 |
|
Back to top |
|
 |
SeG Veteran
|
Posted: 20.05.2014 13:14 Post subject: |
|
|
Enig, veldig rar artikkel.. Jeg er litt oppgitt over at supportere blir fremstilt som idioter som ikke kan fotball. Det rakkes på mange måter ned mot egne fans og de blir sett på som uvitende.. DEt irriterer meg grenseløst.. Føler Morten P ble litt med på denne suttringen mot supportere med denne artikkelen føler jeg.. _________________ I have as much authority as the Pope. I just don’t have as many people who believe it.
- George Carlin -
|
Back to top |
|
 |
Troillongan Veteran
|
Posted: 20.05.2014 13:15 Post subject: |
|
|
Sliter med det samme. Tror det er noe ala "ja rbk er ræva, men la nå perry få litt tid hos bortskjemte trøndere" _________________ I kvit å svart.. |
|
Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 20.05.2014 13:16 Post subject: |
|
|
Holder meg stort sett unna søpla hans, da RBK-hatet formelig syder ut av pennen hans. At han benytter sjansen til å kritisere det meste i og rundt RBK er sånn sett ikke overraskende. _________________ Influencer™ |
|
Back to top |
|
 |
quentez Veteran
|
Posted: 20.05.2014 13:17 Post subject: |
|
|
"ERIK HAMRÉN VANT to seriegull og tapte bare en av 60 seriekamper i sin RBK-tid. Det var for dårlig for fansen."
For det første er det helt feil. Og for det andre er det helt feil. |
|
Back to top |
|
 |
SeG Veteran
|
Posted: 20.05.2014 13:18 Post subject: |
|
|
Helt tydelig at vi får en situasjon der alle ønsker at Perry skal styre RBK i grøfta mens resten av landet ler.. Bare å trekke sammneligninger til en klubb i England som hadde en tøff sesong. _________________ I have as much authority as the Pope. I just don’t have as many people who believe it.
- George Carlin -
|
Back to top |
|
 |
Megafritz Veteran
|
Posted: 20.05.2014 13:25 Post subject: |
|
|
Perry sier mye rart, men tror ikke vi skal bruke så forferdelig mye tid på enkeltkommentarer nå. Han er en presset mann, og er nok fullstendig klar over situasjonen de er i.
Det sagt så trenger ikke folk ta helt av med personangrep og annet fjas. Han er en mann som etter beste evne prøver å gjøre jobben sin. Han tenker nok fotball mer enn 7,5 timer om dagen, og tror selv at det han gjør + det han sier i media er det riktige. Dessverre er det helt feil.
Tror heller ikke han kommer til å trekke seg. Hvem hadde gjort det? Man takker rett og slett ikke nei til så mye penger han har i lønn (evt sluttpakke). Spesielt ikke hvis man føler at man legger ned en skikkelig innsats. Hvem kan med hånden på hjetet si at at de blankt hadde avvist 2-3 mill for å glede andre? Så mange altruistiske sjeler finnes nok ikke der ute.
Forsvarer ikke Perry, og er også lei av uttalelsene hans (som kanskje provoserer enda mer enn spillet) De fleste har innsett at dette ikke kommer til å fungere, og jeg er helt overbevist om at styret kommer til å gjøre alt de kan for å komme frem til en løsning der Perry forsvinner. Begeret har rent over, og vi får bare vente i spenning de neste dagene/ukene. |
|
Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 20.05.2014 13:28 Post subject: |
|
|
Megafritz wrote: | Han tenker nok fotball mer enn 7,5 timer om dagen |
Det er det nok mange som gjør om dagen... _________________ Influencer™ |
|
Back to top |
|
 |
anders1 Proff
|
Posted: 20.05.2014 13:32 Post subject: |
|
|
Morten P mener mye uten å mene noe. Er dessuten så utrolig slitsomt at alle sportsjournalister tror at poengene deres blir forsterket av å avslutte med avkortede setninger.
Det virker ikke.
Ikke nå heller.
Forøvrig; 'Han skal ikke bare vinne gull. Han må gjøre det med stil.' Regner med at de sto i stillingsbeskrivelsen da PJH søkte på jobben, så det kan umulig være en stor overraskelse for noen. Per i dag hadde jeg tatt til takke med en av delene. |
|
Back to top |
|
 |
|